Keresés

Részletes keresés

Mtz 550E Creative Commons License 2015.02.25 -1 0 88000

Hali!

A képen látható helyen a csavar feje alatt szivárog a fagyálló! Nektek van alátét a csavar feje alatt vagy mit lehetne vele csinálni?

dagadtmadar Creative Commons License 2015.02.25 0 0 87999

Üdv régen írtam már bejegyzést!
a tegnapi és mai nap a könyöktengelyt újítottam fel. remélem a munkám sikeres volt, mert az eső nem hagyta h teljesen befejezzem :/
Kicseréltem a felső perselyt, rugót, talpcsapágy, füles perselyt, sajnos tárcsarugót nem kaptam és nem is volt benne mert szerintem egyszer már javították, ezért kapott egy 4mm-es alátét.
kicsit szenvedős volt a bal oldali persely kivétele mert istenesen bele volt ragadva de vésés melegítés kalapálás meg kihúzás és kiütés megoldotta.
összeraktam kipróbálni. Betonon álló helyzetben hideg motorral elég könnyen kormányozható volt.
Sajnos a kerék összetartást nekem is állítani kell úgy nézem h terpeszt, kezdésnek nézünk egy 5mm-es összetartást a könyv amúgy is 2-8-at ír ha jól emlékszem.
ha lesz időm jön a szervó felújítás....
    

nagytojás Creative Commons License 2015.02.25 0 0 87998

 

áramtalanító ami nem potyog szét  anó a szalagfűrészes gépemen volt

nagytojás Creative Commons License 2015.02.25 0 0 87997

nézd meg a kormány tengely végén a vezérlésbe a koronás anyát 20 Nm-rel kell meghúzni

a kormány rudazatba lehetőleg ne legyen holtjáték 

az irányító kar anyáját is meg kell húzni az irányító kar nem lóghat

nézd meg neme lógnak a könyök tengelyek a házba

ha ezek rendbe vannak 1-2 mm szét tartás próbálj ki

 a 82-esen meg kell nézni hogy az első hídba nincsenek e a rugók elfáradva eltörve

gödrös úton meg figyelhető,hogy a kúpkerék házhoz viszonyítva mozog e a véglehajtás 

 

Előzmény: kupeci (87996)
kupeci Creative Commons License 2015.02.25 0 0 87996

Nem mondom hogy nincs igazad, de nekünk még nem sikerült úgy beállítani hogy jó legyen. Ha kevés az összetartás , sétál. Ha nem sétál, egy kicsit eszi a gumit. A 80 asnál a külső széle kopik jobban, a 82 esnél meg olyan furcsa kagylósan kopik. Mi sokat járunk kövön ezért gondoljuk hogy az aszfalt jobban eszi.

Előzmény: nagytojás (87994)
csakegytraktoros Creative Commons License 2015.02.25 0 0 87995

mivel balra jobban fordul szerezz egy jobbos violinkulcsot és állíthatószemmérték segítségével addig tekerd a gömbfejet  míg a bal és jobb érték azonos nem lesz ha ez kész akkor a jobb kerék hátsó fele 2 mm-re lesz a hátsó kerék nyomtól a bal pedig 8 mm-re ellenőrzéshez kend meg a felnik peremét speciális resszelőzsírral  és ha a féklánpafénycsóvavisszahúzórugó nemér hozzá  jó munkát végeztél ha kész vagy az állításokkal fixáld le a fluxuskondenzátor helyzetét oszt csapass egyet a szürke sza......ral kincsem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

na mit csinálunk a kinccsel????????????????

Előzmény: Törölt nick (87991)
nagytojás Creative Commons License 2015.02.25 0 0 87994

ha sikerül eltalálni a beállítást nem eheti a gumi széleit menni kell vele aszfalton és lehet látni érezni merre kell állítani

Előzmény: kupeci (87990)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.25 0 0 87993

oké

Előzmény: gjoni1978 (87992)
gjoni1978 Creative Commons License 2015.02.25 -1 3 87992

Már megint itt vagy ,menjél nyugodtan nyaralni még a p.csába!

Előzmény: Törölt nick (87991)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.24 -3 0 87991

És mit mérsz rajta,mert a fater állitott a keréktávolságon,egy léccel,de balra jobban fordul mint jobbra!

Csinálj már egy képet mit kell mérni ,hogy 8mm vagy 2mm?

Köszi

Előzmény: Szaby27 (87989)
kupeci Creative Commons License 2015.02.24 0 0 87990

Valóban nincs két egyforma:).....de aki többet jár kövön, annak talán  jobban kopik a külső rész.

Előzmény: Szaby27 (87989)
Szaby27 Creative Commons License 2015.02.24 0 0 87989

Nekem meg 8mm-re(ma mértem) és 14éves a gumi mégis egyenletesen kopik. Szerintem nincs két egyforma beállítási érték, meg mtz.... :)

Előzmény: Józsi73 (87987)
892.2 Creative Commons License 2015.02.24 0 0 87988

azzal a turbónyomást lehet szabályozni, a rudazat állításával.

illetve állítólag váltáskor nem lassúl le a turbó fordulata és jobban veszi fel a fordulatot.

amugy a 920-952.3okon c14-101es turbó van.

Előzmény: caterpillar20 (87985)
Józsi73 Creative Commons License 2015.02.24 0 0 87987

Ha kikapcsolod, attól még elsőhajtás marad. Nekem a 82-nek 2mm összetartás van állítva, úgy a jó.

Előzmény: kupeci (87986)
kupeci Creative Commons License 2015.02.24 0 0 87986

Furi ez a kerék összetartás. A mezitlábasnál össze annyit amennyit, a 82 nél szét tartás, ez is rendben. De mi van ha kikapcsolom  az első hajtást?:)))

Előzmény: nagytojás (87972)
caterpillar20 Creative Commons License 2015.02.24 0 0 87985

És erről a szelepről vmi információ? Hogyan néz ki belül pl valami robbantott ábra nincs? :)

Előzmény: 892.2 (87982)
mérnökferi Creative Commons License 2015.02.23 0 0 87984

Nagyon rég jártam felétek, nem is olvasgattam vissza, hogy mik a témák/problémák, de egy friss tapasztalásomat meg szeretném osztani veletek, hátha valakinek hasznára válik:

820.2 MTZ-n megszűnt a fűtés. Dugulás sehol, jó termosztát, záró hűtősapka (ez egyébként nem kell), minden jó, mégse fordul meg a víz! A fűtőradiátor elmenő oldalán meg volt lazulva a bilincs, de olyan kis mértékben, hogy éppen, hogy csak nedves volt a csővég (nem folyt ki belőle a hűtővíz), de ez elég volt ahhoz, hogy lelevegősödjön a rendszer! Bilincs meghúzás után, alapjáraton, azonnal jó lett!

Én emiatt egyik éjszaka 6 órát ültem a hideg traktorban!  :-(

ferri72 Creative Commons License 2015.02.23 0 1 87983

Akkor biztos ez:)))))))))))

Előzmény: 892.2 (87982)
892.2 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 87982

ez a 1025.3 turbója, a 920.3on nincs szelep.

Előzmény: ferri72 (87981)
ferri72 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 87981

Üdv. Ez.

Előzmény: caterpillar20 (87980)
caterpillar20 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 87980

Üdv!Valaki nemtudja Mtz 920.3-nál mi csinálja azt a lefújó hangot? Esetleg képet küldene róla? Vagy valami információt is elfogadok! ;) Választ köszi előre is!

nagytojás Creative Commons License 2015.02.22 0 0 87979

 régen én is pasztáztam de ha utána azon a részen ismét kellet valamit csinálni azt a csirizt letakarítani nem volt leány álom + a legtöbb tömítés ecet savas az meg nem a vas jó barátja  normális tömítő anyagból csinálok minden olyan tömítést ami nem kapható készen vagy hirtelen kell. papír betétes szűrő van a hidraulikába szűrő cserekor nem kaptam tömítés  hát csináltam  csepel motor javításakor szinte minden tömítést le kellet gyártani mtz-én csak a kartertömítés gumi elemeit kenem meg nagyon vékonyan pasztával mert még nem találkoztam normális kialakításúval

motor generál után 100 üzemórával meg adta magát a termosztát kidobta vizet +a hengerbe is került a hiba orvoslása után a hengerfejtömítés kivételével minden tömítést vissza lehetett volna építeni az illeszkedő felületeket letöröltem egy ronggyal és nem vakargattam hosszú percekig

Előzmény: ferri72 (87977)
Csibi. Creative Commons License 2015.02.22 0 0 87978

Nagyon szépen köszönöm !

Ha tudtok még kisebb nagyobb okoságokat akkor irjátok le légyszi !

Előzmény: ferri72 (87975)
ferri72 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 87977

Mi bajod a pasztával?Mondjuk azt én is utálom mikor annyit kennek rá hogy centi vastagon nyomja ki mellette.)),és az ugye befele is megy, motor összerakásnál meg el is lehet dugítani így olajfuratokat, másik meg hogy néz ki. De lemezfedelet mondjuk paszta nélkül nem igen lehet normálisan tömíteni.

Előzmény: nagytojás (87971)
ferri72 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 87976

Gratula,várjuk a képeket.

Előzmény: zo-lee86 (87974)
ferri72 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 87975

Üdv. Kezelési -karbantartási útmutatóban részletesen le van írva, különben az indítókulcs fölött van egy kis műanyag doboz ,fedelét lepattintva lehet 2 gombbal kalibrálni, itt bele lehet vinni a motorkódot(243,245,stb), a végáttétel fogszámát        ( esetetben 69), és a keréksugarat mm-ben, ez úgy a legjobb ha megméred.

Előzmény: Csibi. (87973)
zo-lee86 Creative Commons License 2015.02.22 0 3 87974

Sziasztok Végre elkészült a lamellás tlt a 952-eshez már dolgoztam is vele egy hetet folyamatosan, kemény bozótot írtottam olyat amiben a szalagos egy órát sem bírta szoval úgy néz ki beválik. Amint tudok teszek fel képeket is.

Csibi. Creative Commons License 2015.02.22 0 0 87973

Heló mindenkinek !

 

Az új digitális órákat hogy tudom kalibrálni és milyen értékeket kell hová beírnom ( MTZ 820 , 820.4 , 920.4 )

Előre is köszönöm !

nagytojás Creative Commons License 2015.02.22 0 0 87972

de ha nem talál el egyenesen  0 kerék össze tartásig el lehet menni a mezítlábas géppel az első hajtásos gépeknél 1-2 mm szét tartás sokszor a jó

Előzmény: Atyus 77 (87969)
nagytojás Creative Commons License 2015.02.22 0 0 87971

én nem vagyok híve a pasztázásnak inkább zsírozni szoktam mert akkor puhább a tömítés jobban illeszkedik  ha az illeszkedő felületeken passzol a tömítés  nem gond ha a csavar helye kicsit nagyobb

Előzmény: Mtz 550E (87967)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!