Ritka sofőrhiba: felfoghatatlan baleset Budapest határában
T. A.Létrehozás:2014.05.17. - 07:19
Eddig ismeretlen okból személyautó hajtott neki a HÉV-nek.
hirdetés Péntek késő este egy bordó színű személyautó hajtott neki a Budapest felé haladó HÉV-nek Pomáz határában. Az autós forgalmat nem korlátozták, de a HÉV nem járt Budapest irányába.
A HÉV épp a Pomáz táblánál járt, amikor a Budapest felé tartó sávból egy személyautó a Budakalászi utat és a mellette található füves részt átvágva belerohant a szerelvény első kocsijába.
Este 23 órakor még tartott a helyszínelés. Egyelőre nem tudni, hogy hány sérültje van a balesetnek, de szinte érhetetlen hogyan tudott a Budapest felé haladó sávból a személyautó a legalább 25 méterre tőle balra haladó HÉV-be hajtani.
A vágányzár ideje alatt az Örs vezér terérl induló hév-szerelvények az Örs vezér tere és Mogyoród között változatlanul az alapmenetrend szerint közlekednek. Mogyoród állomás és Gödöllő végállomás között az Örs vezér teréről szombaton 7:26 - 20:27 óra és vasárnap 8:26 - 17:26 óra között induló hév-szerelvények 10-12 perccel, szombaton 21:27 óra - üzemzárás, vasárnap üzemkezdet - 8:07 óra közötti hévszerelvények 5-6 perccel az alapmenetrendi idpontjuk után közlekednek. A vágányzár ideje alatt Gödöllrl a hév-szerelvények változatlan idpontokban indulnak, kivéve szombaton 20:26 helyett 20:34 órakor, 20:48 helyett 20:52 órakor, vasárnap 8:18 helyett 8:25 órakor induló vonatokat.
Sziasztok, holnap egyvágányozás lesz Szentjakab és Kerepes között. Ennek menetrendi hatásáról nem látok infot. Lehet számítani késésre? (Gödöllőn MÁV vonatot kellene elérnem. Kb. 6 perc HÉV késés belefér, bevállaljam, vagy menjek fél órávval korábbi HÉV vonattal? )
Ha már belenyúlnak, akkor lehetne emelni a vezetőfülke komfortján is...én sajnos ebben a kontextusban nem tudok elfogadni semmilyen érvelést, hogy azért jó lesz ez...ha nem is írod le, el tudom képzelni, valójában mit gondolsz. :)
Tök mindegy, a t. utas javára költünk milliókat a megújuló beltérrel, de szerintem kérdezd meg a járművezetők véleményét, hogy az ők munkakörülményeivel mi lesz? Előre megmondom, hogy köpködni, szitkozódni fognak, mert nekik ugyanabban a fülkében kell ücsörögni, mint előtte. Nameg milyen célzott közönség? Akik amúgy is kitömik az összes vonatot csúcsban? Akik fel sem néznek a táblagépből meg az okostelefonból? Ugyan már...
Ez a vonat népszerűsítés akar lenni (hogy mié, vagy kiké, abba, főleg annak ismeretében, hogy a H5-ös vonal kihasználtsága amúgy sem rossz, inkább nem mennék bele...), a +célzott közönséget pedig inkább a külcsíny érdekli, mint a belbecs.
Nekem a(z OFF) húsvéti Bengálizáskor tűnt fel, hogy nem csak szakmabeliek utaztak rajta, hanem az utca embere is, pedig azok a kocsik aztán már az elkészülésük időpontjában sem számítottak korszerűnek. Viszont annál +bíz6óbbnak. :-) On.
Egyszer egy műszakos ismerőssel beszélgettünk a járművek állapotáról. Azt mondta, ha megy, be kell tenni a kezedet az üléstámla és az oldalfal közé. Lehet érezni, ahogy "leng" a kocsiszekrény jobbra-balra...a legtöbb vonatnál így van. Szerinte az már nem jó jel.
Mondhatni attól még, hogy befújom a szart rózsaillatú aromával és tejszínhabot teszek rá majd becsomagolom szép díszes papírba attól még az szar marad.
"felesleges befektetni ennyi energiát" - hát még az az energia amit 30-40 éve mai napig is elpazarol ez az üzem, 1 évre távollétre lehetne küldeni mindenkit a paksi erőműből :))
"félpantográf áramszedők sorra törnek" - olcsó húsnak.. nem bírja a 60at ? Biztos megy a mutogatás a drótosokra..
" vezetőállás klíma nem működik" - nehogymá a vezetőnek működjön, ha az utasok az utastérben ( klímás volvokon meg egyebeken is) meggyulladnak a melegtől :)) A vezfülkék és úgy általában a jvezetők kényelme senkit sem érdekel igazán az illetékesek közül, sajnos, ez van!