Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szilagyig31 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11810

Itt azért talán nagyobb a hely. A 307 2.0 HDi az kemény dió. Abban vezérlést cserélni is élmény.

Előzmény: Jena307 (11809)
Jena307 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11809

van ott még pár trükk, szép is lenne ha olyan egyszerű lenne, főleg 307nél ahol a fél autót le kell bontani hozzá, de nem kell azt leszedni hogy kiderüljön a miujság 

Előzmény: szilagyig31 (11808)
szilagyig31 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11808

Egyetértek, és ahogy látom kb 2 csavar meg egy bilincs kivenni és még hozzáférhető helyen is van. Ja meg persze egy Colgate fogkefe! :) 

Előzmény: Jena307 (11800)
szilagyig31 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11807

Miért a 60 ezer nem túlzás? Nekem megéri nem kockáztatni. Sajnos láttam már hanyag szűrőcsere eredményét.

Előzmény: rati update (11788)
Jena307 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11806

megfogott a spam szűrőm, ha nem szólsz észre sem veszem, most át kell néznem a 104db spamot hogy mit evett még föl a ro_adt :)

Előzmény: szilagyig31 (11805)
szilagyig31 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11805

Ez aztán fájintos okfejtés volt!!! :)

Bírom az ilyet, komolyan!!

Köszönöm!!!

 

Írtam levélkét, mikor válaszolsz?

Előzmény: Jena307 (11798)
Vaszka N1 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11804

Ja! Az RT3 kis NAV-is, nekem játszik mp3-at, de a cd tár csak audiot. Gyári konfig cd amit rendeltem csodákattett. Eredetileg csak a nyelvet akartam átállítani.

 

Jena307 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11803

294ezer? na jó ez még mindég csak a fele mint mikor egy tdi-ből kezdünk dragot faragni :D de kezdhetnénk már kisérletezésbe mit tud a kicsike :D

Szólja ha ráérősen leszel Zolisziszinél, aztán megcsináljuk, de úgy lenne értelme ha a fapot is kiírnánk meg az egr-t is :) a 170le-nek ki kell jönni, csak akkor már fog kelleni kevlár is .D

Előzmény: Moó (11748)
Vaszka N1 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11802

Az nagy kár, nekem van egy, de az enyémbe az nem jó. A (11532)-es hsz képet is tettem fel, nem ok a csatlakozó.

 

 

Előzmény: Retépx (11799)
szilagyig31 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11801

Annyiból igazat kell adjak a tisztelt fórumtársnak hogy a melegoldali viszkozitásérték (by gugli nem én vagyok ám ilyen okos :) ) azaz a 5W30-40-50-60 adja meg a környezeti hőmérséklet határt aminél még az olajnak nem változik a viszkozitása. a 30-nak 35°C a 40-nek 45°C az 50-nek 55°C satöbbi. Tehát mondhatni hőállóbb....

De mivel nem afrikában lakunk ezért pont jó a 30-as. :)

Előzmény: Jena307 (11795)
Jena307 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11800

Ja ez simán megelőzhető ha az olajcsere olyan helyen van elvégezve ahol tudják diagolni, na nem a hibakód olvasni hanem rendesn diagnosztizálni, és átnézik olajcserekor, simán el van csipve még idejében a gond

Előzmény: Jena307 (11798)
Retépx Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11799

megvan még de állitólag nem müködik

Előzmény: Vaszka N1 (11793)
Jena307 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11798

Sajnos vissza fogod még sírni a dw10es motort, sajnos minél korszerűbb egy dízelmotor mindegy hogy hdi vagy crtdi vagy dci, tele van aggatva környezetvédelmi kacatokkal, a régiken az egr is vákumos, mi baja tud lenni, max egy 15ezer ft-os szolenoid, de pl az 1.6 elektromosáróról pár kép a múlt hétről

 

Itt ahol korom van na ott egy miligramm sem lehetne, sajnos a motor tengelyéhez is bejut, és darabos lesz a motor működése, és hogy szép kis ok okozat összefüggés kerekedjen ki

egr tárcsa tengelyénél feljön a korom, ettől berakódik a forgó emelő mehanizmus, de még bemegy a motorba is ettől az darabos lesz és nem áll vissza alap azaz zárt állásba, szóval nyitva marad, na ilyenkor a motor állandóan kormot eszik, terhelésen is, viszont ha terhelésen nem levegő jut a motorba hanem füst és levegő, mivel a kipuf gáznak mindenkor nagyobb a nyomása mint a töltő levegőnek, így a motor elkezd füstölni, de mivel a 407ek estében van fap is, így a füstből semmi nem látszik, és szépen megöli magát az autó ügyesen nem véletlenül, hanem szakosan tervezve, és ha már kezd a fap telítődni, az edc16 elkezd meg gajdulni és 50 kmenként regenerálni, amitől szennyeződik a motorolaj, amitől elkopik a vez tengely és görgők jobbik esetben, roszabbikban a felhígult motorolajat felkapja a turbó betolja az égéstérbe és motor kukka.

Szóval EGR-t figyelni

Előzmény: szilagyig31 (11779)
zoolan65 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11797

A felsőt is ki kell cserélni. 

Előzmény: Levente1978 (11794)
KisAljas Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11796

Akkor passzz!

Előzmény: Levente1978 (11794)
Jena307 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11795

total ino ecs 5w30-tól jobbat nem tehetsz vele, de hogy mi lehet az a hőálló olaj hmm talán trafó olaj ? vagy olaj radiátor olaj? passz :D

Az Ineo az csökkentett hamu tartalmu stb.

Előzmény: Patrol56 (11783)
Levente1978 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11794

Alul, miert? 

Előzmény: KisAljas (11792)
Vaszka N1 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11793

Szia Retépx! Már írtam egyszer (11140)- es hozzászóláshoz. Érdeklődnék, hogy a képen látható kijelző meg van-e!  

Előzmény: Retépx (11787)
KisAljas Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11792

Alul cseréltétek ki, vagy fent a motortérnél?!

Előzmény: Levente1978 (11791)
Levente1978 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11791

Ma voltam a szerelonel, kicsereltuk a kormanyszervon a bilincset es kapott uj olajat is! Vegeredmeny.......... Ugyanugy beremeg a kormany mint ezelott. :-( Kezdenek elfogyni az oppciok!!!

rati update Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11790

A hőálló olaj nem tudom mit takar, de a FAP miatt célszerű szerintem a gyári olajat belerakni.

 

Üdv.

Rati

Előzmény: Patrol56 (11783)
rati update Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11789

Nekem 1.6hdi van és Jena307 rekkelte meg. Nem mentem vele sokat, miután átírattam egy kicsit. Még a fogasztást sem tudom, hogy jobb lett-e, mert gyakorlatilag csak hazajöttem vele a vásárlás után. Érzésre jobb lett, nem fullad ki 3000-es fordulat felett sem, 130 km/h-tól is jobban megy, nem lustul el. Szerintem simán kibírná így a 6. sebességi fokozatot. Persze nem nyüstölöm feleslegesen, ez nem az a motor kategória. Merre laksz egyébként? Én SteelCity-ben.

 

Üdv.

Rati

Előzmény: szilagyig31 (11781)
rati update Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11788

A gázolajszűrő ezek szerint csak az 1/6-át bírja ki szerinted? Ezt azért enyhe túlzásnak tartom.

 

Üdv.

Rati

Előzmény: szilagyig31 (11779)
Retépx Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11787

Hello. Nem eladó véletlen valamelyik?

 

Előzmény: szilagyig31 (11776)
szilagyig31 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11786

Kerestem. Köszi!

Előzmény: Zolysys (11782)
Patrol56 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11785

Ja ! 1- még?? A hibakiolvasása nem nagy gáz ??  (letiltásokra gondolok) ..első sorban ill. a törlésre.. Kicsit jól esne erről is hallani valamit.

Előzmény: szilagyig31 (11779)
Patrol56 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11784

Neked is köszi.

Előzmény: MosFet_HDi (11780)
Patrol56 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11783

Köszi, velős és végül ami meg is nyugtat. Jöhet az alkudozás ezek után.   ,-)) Finyi hőálló olaj lesz bele és tuti, hogy rendszeresen csere (most is 5-6 ezrenként kivele van, váltóba se megy 25-nél csak ritkán többet).  Az üzemanyag tisztaságára majd nagyon vigyázok, hiszen ezt más "magasnyomisok" is említik sűrün. Kopó cuccok meg tök normális ,hogy útviszony ill. kezelőfüggő. Köszi.üdv.

Előzmény: szilagyig31 (11779)
Zolysys Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11782

Keresd Jena307-t a 307 fórumon.

Előzmény: szilagyig31 (11781)
szilagyig31 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11781

Van valakinek tapasztalata chiptuning/motor optimalizálás kérdéskörben? Megéri? Nem káros? Van valamelyik förumtagnak ilyesféle módosítása?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!