van ott még pár trükk, szép is lenne ha olyan egyszerű lenne, főleg 307nél ahol a fél autót le kell bontani hozzá, de nem kell azt leszedni hogy kiderüljön a miujság
Ja! Az RT3 kis NAV-is, nekem játszik mp3-at, de a cd tár csak audiot. Gyári konfig cd amit rendeltem csodákattett. Eredetileg csak a nyelvet akartam átállítani.
294ezer? na jó ez még mindég csak a fele mint mikor egy tdi-ből kezdünk dragot faragni :D de kezdhetnénk már kisérletezésbe mit tud a kicsike :D
Szólja ha ráérősen leszel Zolisziszinél, aztán megcsináljuk, de úgy lenne értelme ha a fapot is kiírnánk meg az egr-t is :) a 170le-nek ki kell jönni, csak akkor már fog kelleni kevlár is .D
Annyiból igazat kell adjak a tisztelt fórumtársnak hogy a melegoldali viszkozitásérték (by gugli nem én vagyok ám ilyen okos :) ) azaz a 5W30-40-50-60 adja meg a környezeti hőmérséklet határt aminél még az olajnak nem változik a viszkozitása. a 30-nak 35°C a 40-nek 45°C az 50-nek 55°C satöbbi. Tehát mondhatni hőállóbb....
De mivel nem afrikában lakunk ezért pont jó a 30-as. :)
Ja ez simán megelőzhető ha az olajcsere olyan helyen van elvégezve ahol tudják diagolni, na nem a hibakód olvasni hanem rendesn diagnosztizálni, és átnézik olajcserekor, simán el van csipve még idejében a gond
Sajnos vissza fogod még sírni a dw10es motort, sajnos minél korszerűbb egy dízelmotor mindegy hogy hdi vagy crtdi vagy dci, tele van aggatva környezetvédelmi kacatokkal, a régiken az egr is vákumos, mi baja tud lenni, max egy 15ezer ft-os szolenoid, de pl az 1.6 elektromosáróról pár kép a múlt hétről
Itt ahol korom van na ott egy miligramm sem lehetne, sajnos a motor tengelyéhez is bejut, és darabos lesz a motor működése, és hogy szép kis ok okozat összefüggés kerekedjen ki
egr tárcsa tengelyénél feljön a korom, ettől berakódik a forgó emelő mehanizmus, de még bemegy a motorba is ettől az darabos lesz és nem áll vissza alap azaz zárt állásba, szóval nyitva marad, na ilyenkor a motor állandóan kormot eszik, terhelésen is, viszont ha terhelésen nem levegő jut a motorba hanem füst és levegő, mivel a kipuf gáznak mindenkor nagyobb a nyomása mint a töltő levegőnek, így a motor elkezd füstölni, de mivel a 407ek estében van fap is, így a füstből semmi nem látszik, és szépen megöli magát az autó ügyesen nem véletlenül, hanem szakosan tervezve, és ha már kezd a fap telítődni, az edc16 elkezd meg gajdulni és 50 kmenként regenerálni, amitől szennyeződik a motorolaj, amitől elkopik a vez tengely és görgők jobbik esetben, roszabbikban a felhígult motorolajat felkapja a turbó betolja az égéstérbe és motor kukka.
Ma voltam a szerelonel, kicsereltuk a kormanyszervon a bilincset es kapott uj olajat is! Vegeredmeny.......... Ugyanugy beremeg a kormany mint ezelott. :-( Kezdenek elfogyni az oppciok!!!
Nekem 1.6hdi van és Jena307 rekkelte meg. Nem mentem vele sokat, miután átírattam egy kicsit. Még a fogasztást sem tudom, hogy jobb lett-e, mert gyakorlatilag csak hazajöttem vele a vásárlás után. Érzésre jobb lett, nem fullad ki 3000-es fordulat felett sem, 130 km/h-tól is jobban megy, nem lustul el. Szerintem simán kibírná így a 6. sebességi fokozatot. Persze nem nyüstölöm feleslegesen, ez nem az a motor kategória. Merre laksz egyébként? Én SteelCity-ben.
Köszi, velős és végül ami meg is nyugtat. Jöhet az alkudozás ezek után. ,-)) Finyi hőálló olaj lesz bele és tuti, hogy rendszeresen csere (most is 5-6 ezrenként kivele van, váltóba se megy 25-nél csak ritkán többet). Az üzemanyag tisztaságára majd nagyon vigyázok, hiszen ezt más "magasnyomisok" is említik sűrün. Kopó cuccok meg tök normális ,hogy útviszony ill. kezelőfüggő. Köszi.üdv.