Keresés

Részletes keresés

division by zero Creative Commons License 2016.03.04 -1 0 60809

Az volt, bár azt nem tudom, hogy már 32-ben is az volt-e. Van valakinek ilyen Almanachja, meg tudná nézni, hogy Németh Gyula néven talál-e valamit?

Előzmény: 7578 (60786)
kertész1 Creative Commons License 2016.03.04 -1 0 60808

Nézegettem Lajos honlapját az  személyvagon komoly feladat, lehet inkább egy tehervagonnak fogok neki először.

Előzmény: rezgaras (60805)
krikori Creative Commons License 2016.03.02 0 0 60807

Nagyon szépen köszönöm, a tippleírást is!

Előzmény: alkotasu (60803)
davosbácsi Creative Commons License 2016.03.02 0 1 60806

Filmezik Őméltósága...

rezgaras Creative Commons License 2016.03.02 0 0 60805

A gyorsvonatok nagy részében Bn, Cn kocsik voltak. Meg a távolsági személyekben is. Szekszuáld Lajost, hogy készítse már el! ;-))

 

Előzmény: kertész1 (60798)
alkotasu Creative Commons License 2016.03.01 0 0 60804

Szerintem favázas fővonali kéttengelyesek is, lévén univerzális mozdonynak épült, így személyvonatokhoz is alkalmas volt. Meg a fene tudja, hogy csak 4 tengelyesekből álltak-e az akkori gyorsok. Ismerve a MÁV Trianon utáni kirablását, valószínűleg ugyanaz volt a helyzet, mint ma: amilyen kocsit be tudtak állítani a vonatba, olyan ment.

Előzmény: C50 (60801)
alkotasu Creative Commons License 2016.03.01 0 1 60803

Innen is letöltheted:

 

http://img.index.hu/imgfrm/6/6/5/0/IMG_0013546650.jpg

 

(Ha nem ismernéd a trükköt: a (kis) képre jobb gombbal rákattintasz, majd kiválasztod a "kép címének másolása" funkciót. Azt egy új lapra bemásolod, majd az internetcímben a THM-et átírod IMG-vé, majd ENTER. Így megkapod teljes nagyságban a képet - ahogy fel lett töltve.)

Előzmény: krikori (60796)
manhattani Creative Commons License 2016.03.01 0 1 60802

Akkor tükörkép lenne. Tehát ilyen negatív állással kellett szkennelni.   ...  hacsak valamikor nem tették fordítva a negatívot a fényképezőgépbe... :-)

Előzmény: Ambzso (60799)
C50 Creative Commons License 2016.03.01 0 0 60801

Favázas négytengelyesek, esetleg az első csukák.

Előzmény: kertész1 (60798)
Ambzso Creative Commons License 2016.03.01 0 1 60800

Hát nem 4 tengelyes mágneses sínfékes :)

Előzmény: kertész1 (60798)
Ambzso Creative Commons License 2016.03.01 0 0 60799

Gyönyörű nagy nega , kicsit életlen ha fordítva szkenelnéd be nem lenne élesebb ?

Előzmény: alkotasu (60793)
kertész1 Creative Commons License 2016.02.29 -1 0 60798

Szeretném tanácsotok kérni. A 424.001-hez az 1920-as években mely személyvagon típusok illenek?

262 Creative Commons License 2016.02.28 0 0 60797

OFF

Szó sincs róla! Azóta rájöttem, hogy Division képére reagálva tetted be a képeket. Elnézést!

ON

Előzmény: Divrotcé (60792)
krikori Creative Commons License 2016.02.28 0 0 60796

Üdvözletem!

 

Szeretném elkérni a fotót egyéni élvezet céljára:)

Publikus a mail-címem. Köszönöm!

Előzmény: alkotasu (60793)
Bárdos Imre Creative Commons License 2016.02.28 0 0 60795

Nagyon jó ez a kép!

Előzmény: alkotasu (60793)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.28 0 0 60794

Csodás felvétel!

Előzmény: alkotasu (60793)
alkotasu Creative Commons License 2016.02.28 0 4 60793

Ha már elkezdtem tegnap teleszemetelni a topikokat mindenféle régi képpel, akkor itt folytatom egy 1964-essel, amit édesapám készített a zirci vonalon:

 

Divrotcé Creative Commons License 2016.02.28 0 0 60792

A II. vh utáni dátumot kifogásolnád meg?

Előzmény: 262 (60791)
262 Creative Commons License 2016.02.27 0 0 60791

És a Szergejeshez:

Előzmény: Divrotcé (60787)
262 Creative Commons License 2016.02.27 0 0 60790

A gőzmozdonyos képedhez:

Előzmény: Divrotcé (60787)
Mágus23 Creative Commons License 2016.02.27 0 0 60789

Felhívás!

Tisztelt Fórumtársak, tisztelt vasútbarátok!

 

A Magyar Királyi Államvasutak I.sz.a közelmúltban korlátozott példányban megjelentetett jellegrajz albumra az utolsó elkelt 2 példány után is intenzív érdeklődés mutatkozott.

Azonban ahhoz, hogy esetlegesen egy újabb szériát lehessen készíteni belőle szükség van még 10 jelentkezőre. Amennyiben még 10 megrendelés összejön akkor lehetőség van változatlan kiváló minőségben a korábbi áron 10.000 Ft/db az album második kiadására.

Jelentkezéseket az itt található publikus e-mail címemre kérném.

A jelentkezés szövegébe kérek pontos nevet és elérhetőséget megadni.

Tiszteletteljes üdvözlettel: Molnár Tibor József

 

Mágus23 Creative Commons License 2016.02.27 0 1 60788

Üdvözletem  220 sor túlhevítős  jellegrajz és fő adatok

 

Divrotcé Creative Commons License 2016.02.27 0 0 60787
Előzmény: division by zero (60774)
7578 Creative Commons License 2016.02.27 0 0 60786

Ha a nagypapa esetleg mozdonyvezető volt, akkor az 1932-es Mozdonyvezető Almanachot javaslom ...

Előzmény: division by zero (60785)
division by zero Creative Commons License 2016.02.27 0 0 60785

Köszi!

Előzmény: 7578 (60784)
7578 Creative Commons License 2016.02.27 0 1 60784

Semmi gond, elsőre valóban csalóka...

 

Tudomásom szerint 4 darab 220-ast építettek át túlhevítősre és körtolattyúsra, ezekből mindössze egy, azaz a 220.193-as maradt itthon Trianon után, a többi  a románokhoz került.

 

Az itthon maradt egyke (tehát a 220.193-as) a '30-as években az Északi fűtőház állagába tartozott, tehát kizárásos alapon ez a mozdony látható  az archív felvételen.

Előzmény: fantal (60781)
k.novotny Creative Commons License 2016.02.26 0 0 60783
Csa80 Creative Commons License 2016.02.26 -1 0 60782

Tobbszor voltam Tokioba, de csak par oracskat, most viszont lesz durvan egy napom, igy ha sikerul elugrok Osakaba meglesni a 375ost.

Tavaly voltam ott ev elejen. Egy etterem mogotti parkoloba behajtva lattam a telepen a gozost, de pont ele volt rakva egy treler egy nagy ladaval. Annyit sikerult kivennem, hogy sin talapzaton al, rudazat nelkul, de tarva nyitva. Ha eljutok oda akkor megprobalok bejutni a telephelyre es felmaszni fotozni.

fantal Creative Commons License 2016.02.26 0 0 60781

Jogos a kritika, nem nagyítottam fel rendesen a képet, és az álló alakok mögötti légtartályt néztem második hengernek... Felnagyított képen látszik, h légtartály.

Előzmény: 7578 (60777)
division by zero Creative Commons License 2016.02.26 0 0 60780

Azt lehet tudni, hogy az Északiban milyen pályaszámú gép volt? A wikipédia szerint a húszas években egy 220-as volt ott, 33-ban került oda még egy. Ill. ezek túlhevítősek voltak?

 

Mivel nagyapám oda tartozott, logikus feltételezés lenne, hogy saját gépükkel készült a fotó.

 

Előzmény: rm40 (60779)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!