Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

g_laci_ Creative Commons License 2008.08.26 0 0 699
Hali!

Az alsó: első ajtónál az üvegnél van.

mennyiért adod ami neked fellelhető?
Ata samurai Creative Commons License 2008.08.26 0 0 698
Felső nincs, legalsó nem megfejthető, a másik kettő sztem van.
Előzmény: g_laci_ (697)
g_laci_ Creative Commons License 2008.08.26 0 0 697
Sziasztok!


Van valakinek elfekvőben ilyen apróságai?


ablak tekerő burkolata

Ata samurai Creative Commons License 2008.08.26 0 0 696
1. Ha a gumiszegély alatt azt a kerék előtt lelógó gumidarabot gondolod akkor van itthon. (Telki)
2. Nem minden katonai G-ben van erősített futómű hátul, csak a gyárilag túlsúlyosban. (páncélozott vagy rádióskocsi pl.)
Előzmény: piddy (676)
g_laci_ Creative Commons License 2008.08.25 0 0 695
Hello!

Nekem sincs a hátsó padoknál biztonsági öv, de még nem is láttam olyan kocsit amiben hosszára lévő padoknál lett volna...

altefnegy Creative Commons License 2008.08.25 0 0 694
No, járjuk körbe bővebben.

Van a 460-461-463. Ragadjunk le a háromajtós rövidnél (nem kabrió, nem hosszú). Létezik a kétszemélyes (elöl két ülés), és az ötszemélyes (elöl kettő, mögötte három). A kétszemélyes katonai/haszonjármű kivitelében van(volt) lehetőség két kétszemélyes pad berakására egymással szemben. Az ötszemélyesbe gyárilag azért nincs most pad, mert egyrészt kevés a hely, másrészt a biztonsági övek bekötési pontjai nincsenek meg. 463-nál még anno meg is kérdeztem.

Megoldani meg lehet, biztos vannak ügyes emberek, de én még élőben, papírral nem láttam ilyet, és hallani se hallottam róla. Aztán inkább tévedjek. ;)
Előzmény: piddy (691)
g_laci_ Creative Commons License 2008.08.23 0 0 693
Hali!

itt is azt írják, hogy lehet rendelni pótülést
igaz a hosszúba...



http://www.mercedes-benz.hu/content/hungary/mpc/mpc_hungary_website/hung/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/g-class/w463_crosscountry/equipment_accessories/standard_optional_equipment.0002.html
lexus81 Creative Commons License 2008.08.23 0 0 692

Hello!

 

néhány napja kaptam a képet,ma találkozok a tulajjal,bár a kocsi szét van szedve,de ez is 7 személyes:

 

 

 

szintén hátul hosszában van a 2ülés,tehát bent van az EPC-ben is. 

 

üdv.

Előzmény: piddy (691)
piddy Creative Commons License 2008.08.22 0 0 691
Köszönöm mindenkinek az infokat. Tehát, ha jól értem vagy volt valaha 7 személyes rövid G vagy semmi esély. Én egyébként az ötletet onnan vettem, hogy az autoscout on láttam egy ilyet annak idején. 2 db oldalra felhajtható pótülése volt. Fel is hívtam, de már elment a kocsi.
Nagyon ürülnék ha valaki mégis találna valamilyen infót erről, annyi minden van G-hez - pont pótülés ne lenne?!
g_laci_ Creative Commons License 2008.08.22 0 0 690
Hali!

Nekem 7 személyes a hosszú G-m. Hosszában van benne kétoldalt felcsukható pad.
Valahogy csak megoldották...
altefnegy Creative Commons License 2008.08.22 0 0 689
"A helyedben 1.tulajos szervízkönyves gépekben gondolkodnék, G400 helyett G320-ban."

Stb. :)
Előzmény: lexus81 (687)
altefnegy Creative Commons License 2008.08.22 0 0 688
http://www.euvonal.hu/regado.php

Ebben mi a hiba?

Mert akárhogy kanyarítom, 800 000 alá nem megy a regadó. És akkor még semmi nem történt a kocsival. S feltételezzük, hogy hirtelen itt terem a kocsi ezer kilométer távjából, amit hibátlanul kiszúrtunk a neten keresztül elsőre.

5 millió a projectre = legyen egy kocsim, amibe beleülök és használom. Ha ott van kint No.-ban, akkor az nem ez.

Az emberek hajlamosak tágan kezelni a kocsi vételárát, aztán megy a csodálkozás, hogy még van egy-két apróság, amitől mindjárt nem ennyi az annyi.

Egy 18 000-be kerülő kocsinál kicsit még erősnek tartom a 1000-3000 felső értékét.

Ezt meg tőled idézném: "A helyedben 1.tulajos szervízkönyves gépekben gondolkodnék, G400 helyett G320-ban."

Előzmény: lexus81 (686)
lexus81 Creative Commons License 2008.08.22 0 0 687

http://tschiewagon.com/de/mercedes-g-klasse-gelaendewagen/g280-grau-cabri-patschok.php?navanchor=

 

2006-ban volt újra "építve" (info az ebayről), 4M alatt itthon lett volna...

 

 

lexus81 Creative Commons License 2008.08.22 0 0 686

Szívesen a kezedbe raknék egy ilyen G-t,ha vennéd a fáradságot és egy kicsit számolnál! :)

 

G 300TD (lásd lent):

 

18.000 Euro (ha egy centet sem enged a tulaj,bár ezt kétlem...)

 

18.000 x240 = 4.32 M Ft

+ 550.000-750.000 FT (Eur 3 vagy rosszabb. mint az én 84-es 300GD-m)

+ 200.000 eredetvizsgára, származás igazolásra, gázolajra,műszaki vizsgára

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

5,0-5,3 M Ft, DE a tapasztalatok alapján 1.000-3.000 Eur értékben ezek a kocsik simán alkuképesek.

 

De ha No. nagyon messze van akkor tényleg szűkül a kínálat... 

 

 

u.i attól hogy az én G-m 1984" 2,2M-ban van,nemrég kaptam egy 93-as makulátlan állapotú W463-ról fotósorozatot,ami 12.000 Eur volt  + reg.adó ,de nem itthon helyezik forgalomba...

 

Előzmény: altefnegy (685)
altefnegy Creative Commons License 2008.08.22 0 0 685
Komolyan, mintha cinkelnénk egymást, pedig csak elbeszélünk egymás mellett. ;)

Ezt írta: "5 millió forintom van a projectre..."

Ebből rakj a kezembe nekem egy ilyen magyar rendszámos kocsit, kérlek. Nem amerikait, németet, kamcsatkait, meg "volt már ilyen valahol" jellegűt. :)
Előzmény: lexus81 (683)
lexus81 Creative Commons License 2008.08.22 0 0 684

Szia!

 

Láttam valamelyik oldalon már ,de lehet hogy katonai volt,majd megnézem a "nagy G könyvben" is.

 

üdv.

Előzmény: piddy (676)
lexus81 Creative Commons License 2008.08.22 0 0 683
lexus81 Creative Commons License 2008.08.22 0 0 682
lexus81 Creative Commons License 2008.08.22 0 0 681
Előzmény: altefnegy (675)
soonó Creative Commons License 2008.08.22 0 0 680
Úgy úgy, já aszondom. Mi meg tgk-ból csináltunk 90-es MINIBUSZT. Ez van a diplomájában, mert létezett ilyen, csakhát G-nél szerintem csak a katonai ponyvásba lehetne oldalt rakni, mert olyan van belőle. Abba be lehet zsuppolni 10 kommondóst:-)

A Defiket egy éve rövidet 4 személyesként, hosszút meg 7 személyesként gyártják. Amúgy nem vicc, hogy már az is csak ilyen, mert ha negyvennel nekimegy valaminek, akkor az olyan, mintha ugyanígy valaki belemenne egy normál szgk.-ba oldalról, gerinctörés-lefejelés, stb.
Előzmény: altefnegy (679)
altefnegy Creative Commons License 2008.08.22 0 0 679
Csóválni lehet, de a hétszemélyes rövid Defi az egy létező változat. Nekünk is van egy 90-esünk, mielőtt tgk. lett, hét különálló ülés volt benne.
Előzmény: soonó (677)
altefnegy Creative Commons License 2008.08.22 0 0 678
Nem. A típusbizonyítványában nem szerepel, máshol se. Ezért egyszerű megoldás nincs. Bekötési, rögzítési pontok sincsenek kialakítva hozzá. Amennyiben megfinanszírozol egy komplett, típusspecifikus átalakítási projektet (mérnöki tervek, MKH, stb.), akkor lehet kezdeni valamit.
Előzmény: piddy (676)
soonó Creative Commons License 2008.08.21 0 0 677
A pótülést nem nagyon fogod tudni megoldani.

Mi még 8 éve csináltunk ilyen manővert 10.000. ft volt az illetéke. Csóválták a fejüket, hogy csak menetirányban lehet üléseket beszerelni, és csak akkor, ha gyári kivitelben is létezik. Mi Defenderbe szereltük, úgy, hogy egy prospektusból vittem fénymásolatot /ez jelképezte a gépészmérnöki engedélyhez kötött tevékenységet/ Így hát megengedték, de a G-phez nem létezik oldalt szerekt ülés, így vagy nem engedik meg, vagy annyiba fog kerülni a "papírmunka" hogy te nem fogod kérni az együttműködést az NKH részéről.
Előzmény: piddy (676)
piddy Creative Commons License 2008.08.21 0 0 676
Szerintetek lehet egy rövid G-ben hátul még két pótülést használni?
Azt tudom, hogy a hosszúban van ilyen lehetőség, de nekem rövid van és mostanában (3 gyerek mellett) néha nagyon kellett volna egy 7 személyes autó. Csak ezért meg nem akarok egy másik autót venni, mert akkor a G már nem férne be a garázsba...

Szvsz elférne még két szükség (gyereknek való) ülés simán és több hely maradna mint egy Zafirában...
Próbáltam rákeresni az Interneten, de nem igazán találtam notsitz-ről egyátalán infót vagy árat... Esetleg tipp valakinek, hogy miként kell rákeresni?

Más: Voltam a repülőnapon és megnézegettem az ott álló katonai G-ket. Elbeszélgettem az egyik sofőrrel, mondta, hogy 170-et is ment már vele és hogy imádja. Azt is magyarázta, hogy a katonai G-ben erősített a futómű a polgárihoz képest. Igaz ez? Nem ugyanaz?!

Megkérdeztem, hogy nem tudna szerezni egy használt gumiszegélyt az első elemre valahogyan, de nem állt kötélnek. Szóval, ha valakinek van egy bal oldali ne kíméljen meg!

Sziasztok Piddy

altefnegy Creative Commons License 2008.08.21 0 0 675
"A helyedben 1.tulajos szervízkönyves gépekben gondolkodnék, G400 helyett G320-ban."

Én is ilyenekben gondolkodnék 5 millióért. Csak dobj fel párat segítségképpen. ;))))
Előzmény: lexus81 (673)
soonó Creative Commons License 2008.08.21 0 0 674
" tapasztald meg milyen és csak ezután mondj le róla..."

De szenyó vagy:-))
Előzmény: lexus81 (673)
lexus81 Creative Commons License 2008.08.21 0 0 673

Szia!

 

Az ár érdekes kérdés pl. ami fórumon kint valak 20.000$ körül sem tud eladni G36AMG szervízkönyvvel 100.000 körüli futásteljesítménnyel....

Lent van a G-k ára,kint is itthon is, ennyi pénzért azért futnék néhány kört

kint is.

A helyedben 1.tulajos szervízkönyves gépekben gondolkodnék, G400 helyett G320-ban.

 

u.i. menj egy újszerű 463-assal,vagy egy jó állapotú 460-assal,  tapasztald meg milyen és csak ezután mondj le róla...

 

Előzmény: CL500 (671)
altefnegy Creative Commons License 2008.08.19 0 0 672
Üdv!

A 400 CDI szervizköltsége horribilis lehet. Nem szükségszerűen, de Mercedeshez méltatlanul nagy százalékban. Ugyanez igaz a W12 Audira is, ami ráadásul ritka is, tehát az is nyom rajta egyet.

Én is régi nagy kocsi hívő vagyok, de mindig hozzáteszem, hogy meg is fizetem az árát. Nem vételkor, hanem fenntartáskor. Tehét ha vennék egy G 400 CDI-t, akkor úgy tenném, hogy ha esetleg becsúszna egy 4-500 000-es javítás, akkor -nem örömmel, de- ki tudjam csengetni. Mert ez a modell ezt kívánja. Egy másik meg kevesebbet.

Előzmény: CL500 (671)
CL500 Creative Commons License 2008.08.18 0 0 671
Hello!

Előszöris köszi az infokat!
Az ominózus 6,5 milliós autó is volt 8-ért árulva, csak hát a kutyának nem kellett annyiért. Egyébként körbemértem, mentem is vele, korrekt. Tulajdonképpen a 2 ajtó miatt nem vitték el eddig állítólag. Egy szép négyajtós ugyanilyen 400CDI-t tavaly nyáron 7-ért tudtam volna megvenni, végül lemaradtam róla, de azt is árulták már jóideje. Tudom, hogy németországból még regadó nélkül is nehéz találni ennyiért, de azt hiszem a honi gazdasági helyzet, megspékelve a benzin árakkal, eléggé lenyomja a prémium modell árakat... még az általánosan hatalmas értékvesztésnél is lejjebb.
Van pl. egy A8-as audi w12-es long kivitel, 2002-es, még a régi kasztnis az utolsó darabok egyike. Árulták 5,4-ért egy éve... majd télen levitték az árát 4.9-re, akkor elmentem megnézni, márkaszervíz stb. Hibátlan a gép, szervízkönyv, sérülésmentes... 4,6-ot ajánlottam, nem kellett... Most 4,5 az irányára... És ez se nagyon van 20 ezer euro alatt kint.
Szóval ha valamikor, akkor most érdemes luxus modelleket venni...
Ahogy azonban olvasom,hogy mit mondasz a G-ről... azt hiszem lemondok róla. Megvehetném második autónak a kupé mellé, de őszintén mondom felesleges dolognak tartom... Inkább elnyaraljuk az árát :) Amilyen telek vannak mostanában, simán eljárkálok hátsókerekes autóval is, és bár a mostani is 18-20 körül fogyaszt a városban, legalább jól megy, és pályán 160-200 között is elmegy 13 körül.
Tetszik a G, de ennyi kompromisszumot azt hiszem nem vállalok, mert nekem talán nem nyújtana cserébe annyit, hogy utólag ne bánjam meg.
Előzmény: altefnegy (670)
altefnegy Creative Commons License 2008.08.18 0 0 670
Üdv!


Mindennapokra ne vegyél G-t 5 millióért, csak ha terepen jársz. Aszfalton G-t csak második, harmadik autónak érdemes venni, mert elég suta a személyautókhoz képest. Ha ezzel együtt tudsz élni (esetleg keveset használod), beleértve, hogy minden motor másfélszer annyit fog fogyasztani benne, akkor oké.

Ha ráadásul az öt millió az összes pénz, akkor még inkább ne. Mert a vételáron felül az átírás, egy kis ilyen szerviz, egy kis olyan szerviz rögtön elvisz pár százezret.

Ha minden G400 CDI kb. 8 millió forint, de ez 6.5, akkor én erősen elgondolkodok...

Az általánosan ajánlott motorok az elérhetőek közül az 500-as benzines (~306 LE), illetve a 300 TD (~177 LE). A korábbi szívódízelek is jók, de azok főleg terepre, 461-be.
Előzmény: CL500 (669)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!