1. Ha a gumiszegély alatt azt a kerék előtt lelógó gumidarabot gondolod akkor van itthon. (Telki) 2. Nem minden katonai G-ben van erősített futómű hátul, csak a gyárilag túlsúlyosban. (páncélozott vagy rádióskocsi pl.)
Van a 460-461-463. Ragadjunk le a háromajtós rövidnél (nem kabrió, nem hosszú). Létezik a kétszemélyes (elöl két ülés), és az ötszemélyes (elöl kettő, mögötte három). A kétszemélyes katonai/haszonjármű kivitelében van(volt) lehetőség két kétszemélyes pad berakására egymással szemben. Az ötszemélyesbe gyárilag azért nincs most pad, mert egyrészt kevés a hely, másrészt a biztonsági övek bekötési pontjai nincsenek meg. 463-nál még anno meg is kérdeztem.
Megoldani meg lehet, biztos vannak ügyes emberek, de én még élőben, papírral nem láttam ilyet, és hallani se hallottam róla. Aztán inkább tévedjek. ;)
Köszönöm mindenkinek az infokat. Tehát, ha jól értem vagy volt valaha 7 személyes rövid G vagy semmi esély. Én egyébként az ötletet onnan vettem, hogy az autoscout on láttam egy ilyet annak idején. 2 db oldalra felhajtható pótülése volt. Fel is hívtam, de már elment a kocsi. Nagyon ürülnék ha valaki mégis találna valamilyen infót erről, annyi minden van G-hez - pont pótülés ne lenne?!
Mert akárhogy kanyarítom, 800 000 alá nem megy a regadó. És akkor még semmi nem történt a kocsival. S feltételezzük, hogy hirtelen itt terem a kocsi ezer kilométer távjából, amit hibátlanul kiszúrtunk a neten keresztül elsőre.
5 millió a projectre = legyen egy kocsim, amibe beleülök és használom. Ha ott van kint No.-ban, akkor az nem ez.
Az emberek hajlamosak tágan kezelni a kocsi vételárát, aztán megy a csodálkozás, hogy még van egy-két apróság, amitől mindjárt nem ennyi az annyi.
Egy 18 000-be kerülő kocsinál kicsit még erősnek tartom a 1000-3000 felső értékét.
Ezt meg tőled idézném: "A helyedben 1.tulajos szervízkönyves gépekben gondolkodnék, G400 helyett G320-ban."
5,0-5,3 M Ft, DE a tapasztalatok alapján 1.000-3.000 Eur értékben ezek a kocsik simán alkuképesek.
De ha No. nagyon messze van akkor tényleg szűkül a kínálat...
u.i attól hogy az én G-m 1984" 2,2M-ban van,nemrég kaptam egy 93-as makulátlan állapotú W463-ról fotósorozatot,ami 12.000 Eur volt + reg.adó ,de nem itthon helyezik forgalomba...
Úgy úgy, já aszondom. Mi meg tgk-ból csináltunk 90-es MINIBUSZT. Ez van a diplomájában, mert létezett ilyen, csakhát G-nél szerintem csak a katonai ponyvásba lehetne oldalt rakni, mert olyan van belőle. Abba be lehet zsuppolni 10 kommondóst:-)
A Defiket egy éve rövidet 4 személyesként, hosszút meg 7 személyesként gyártják. Amúgy nem vicc, hogy már az is csak ilyen, mert ha negyvennel nekimegy valaminek, akkor az olyan, mintha ugyanígy valaki belemenne egy normál szgk.-ba oldalról, gerinctörés-lefejelés, stb.
Nem. A típusbizonyítványában nem szerepel, máshol se. Ezért egyszerű megoldás nincs. Bekötési, rögzítési pontok sincsenek kialakítva hozzá. Amennyiben megfinanszírozol egy komplett, típusspecifikus átalakítási projektet (mérnöki tervek, MKH, stb.), akkor lehet kezdeni valamit.
Mi még 8 éve csináltunk ilyen manővert 10.000. ft volt az illetéke. Csóválták a fejüket, hogy csak menetirányban lehet üléseket beszerelni, és csak akkor, ha gyári kivitelben is létezik. Mi Defenderbe szereltük, úgy, hogy egy prospektusból vittem fénymásolatot /ez jelképezte a gépészmérnöki engedélyhez kötött tevékenységet/ Így hát megengedték, de a G-phez nem létezik oldalt szerekt ülés, így vagy nem engedik meg, vagy annyiba fog kerülni a "papírmunka" hogy te nem fogod kérni az együttműködést az NKH részéről.
Szerintetek lehet egy rövid G-ben hátul még két pótülést használni? Azt tudom, hogy a hosszúban van ilyen lehetőség, de nekem rövid van és mostanában (3 gyerek mellett) néha nagyon kellett volna egy 7 személyes autó. Csak ezért meg nem akarok egy másik autót venni, mert akkor a G már nem férne be a garázsba...
Szvsz elférne még két szükség (gyereknek való) ülés simán és több hely maradna mint egy Zafirában... Próbáltam rákeresni az Interneten, de nem igazán találtam notsitz-ről egyátalán infót vagy árat... Esetleg tipp valakinek, hogy miként kell rákeresni?
Más: Voltam a repülőnapon és megnézegettem az ott álló katonai G-ket. Elbeszélgettem az egyik sofőrrel, mondta, hogy 170-et is ment már vele és hogy imádja. Azt is magyarázta, hogy a katonai G-ben erősített a futómű a polgárihoz képest. Igaz ez? Nem ugyanaz?!
Megkérdeztem, hogy nem tudna szerezni egy használt gumiszegélyt az első elemre valahogyan, de nem állt kötélnek. Szóval, ha valakinek van egy bal oldali ne kíméljen meg!
A 400 CDI szervizköltsége horribilis lehet. Nem szükségszerűen, de Mercedeshez méltatlanul nagy százalékban. Ugyanez igaz a W12 Audira is, ami ráadásul ritka is, tehát az is nyom rajta egyet.
Én is régi nagy kocsi hívő vagyok, de mindig hozzáteszem, hogy meg is fizetem az árát. Nem vételkor, hanem fenntartáskor. Tehét ha vennék egy G 400 CDI-t, akkor úgy tenném, hogy ha esetleg becsúszna egy 4-500 000-es javítás, akkor -nem örömmel, de- ki tudjam csengetni. Mert ez a modell ezt kívánja. Egy másik meg kevesebbet.
Előszöris köszi az infokat! Az ominózus 6,5 milliós autó is volt 8-ért árulva, csak hát a kutyának nem kellett annyiért. Egyébként körbemértem, mentem is vele, korrekt. Tulajdonképpen a 2 ajtó miatt nem vitték el eddig állítólag. Egy szép négyajtós ugyanilyen 400CDI-t tavaly nyáron 7-ért tudtam volna megvenni, végül lemaradtam róla, de azt is árulták már jóideje. Tudom, hogy németországból még regadó nélkül is nehéz találni ennyiért, de azt hiszem a honi gazdasági helyzet, megspékelve a benzin árakkal, eléggé lenyomja a prémium modell árakat... még az általánosan hatalmas értékvesztésnél is lejjebb. Van pl. egy A8-as audi w12-es long kivitel, 2002-es, még a régi kasztnis az utolsó darabok egyike. Árulták 5,4-ért egy éve... majd télen levitték az árát 4.9-re, akkor elmentem megnézni, márkaszervíz stb. Hibátlan a gép, szervízkönyv, sérülésmentes... 4,6-ot ajánlottam, nem kellett... Most 4,5 az irányára... És ez se nagyon van 20 ezer euro alatt kint. Szóval ha valamikor, akkor most érdemes luxus modelleket venni... Ahogy azonban olvasom,hogy mit mondasz a G-ről... azt hiszem lemondok róla. Megvehetném második autónak a kupé mellé, de őszintén mondom felesleges dolognak tartom... Inkább elnyaraljuk az árát :) Amilyen telek vannak mostanában, simán eljárkálok hátsókerekes autóval is, és bár a mostani is 18-20 körül fogyaszt a városban, legalább jól megy, és pályán 160-200 között is elmegy 13 körül. Tetszik a G, de ennyi kompromisszumot azt hiszem nem vállalok, mert nekem talán nem nyújtana cserébe annyit, hogy utólag ne bánjam meg.
Mindennapokra ne vegyél G-t 5 millióért, csak ha terepen jársz. Aszfalton G-t csak második, harmadik autónak érdemes venni, mert elég suta a személyautókhoz képest. Ha ezzel együtt tudsz élni (esetleg keveset használod), beleértve, hogy minden motor másfélszer annyit fog fogyasztani benne, akkor oké.
Ha ráadásul az öt millió az összes pénz, akkor még inkább ne. Mert a vételáron felül az átírás, egy kis ilyen szerviz, egy kis olyan szerviz rögtön elvisz pár százezret.
Ha minden G400 CDI kb. 8 millió forint, de ez 6.5, akkor én erősen elgondolkodok...
Az általánosan ajánlott motorok az elérhetőek közül az 500-as benzines (~306 LE), illetve a 300 TD (~177 LE). A korábbi szívódízelek is jók, de azok főleg terepre, 461-be.