Lenne még tovabbi kérdésem. A vízhőfok jeladót kicseréltem de még mindig nem jelez a műszerfalra. A hűtőventillator kapcsol mikor kell. Esetleg járt már így valaki? Tovabbá, a km óra menet közben sebesség értéket mutat. Ezt hogy lehet orvosolni, elméletileg cserélték az abs kockát, de nem változott semmi. Lehetséges hogy az abs gyűrűkről veszi a jelet , és azok koszosak lennének?
Innen PDF dokumentációk - Espace.HU (weebly.com) le tudod tölteni a rm_g9t_javitasa.pdf filet. Ebben minden le van írva, rajzolva ami ennek a motornak a javításához kell.
A szervizkönyvben szépen le van írva a csavarok meghúzási sorrendje, nyomatéka és az is, hogy melyik csavarokat kell menetrögzítővel ragasztani. Sok sikert, reméljük ez lesz a megoldás!
Akitől vettem az alkatrészeket az enyémhez ugyanevvel a problémával szembesült. Nála a szelepfedél nem volt rendesen felrakva, vagy nem húzták le rendesen a csavarokat és ugyan ezt produkálta. A turbó beledolgozik az olajtérbe.Ha szabályzós a felső szelepsor, le tudod zárni egy teszt idejére és akkor nem megy oda töltőnyomás.
Szia Renault espace komplett motor lett belerakva velsatiszba 190ezer km van benne ,kilöki a magasnyomásû pumpa szerelödugóját menet közben terhelésen,2,2dci(G9T702)az autón lévö kat lekötve ugyan az hiba,komplett motor lett vvserélv mindennel ,semmi sem a velsatis maradéka,csak a kipufogót.azért lett cserélve,Mert az elözö motor is ezt produkálta ami szintén espacebol lett vserélve,Mert az eredeti motor hengerfelyes lett sokadjára,na ilyenkor mi van?
Segíteni nem tudok, én is így jartam. Ezt mar után gyártottban sem lehet kapni, szóval irány az összes bontbó! Nehezen, de én is ott találtam csak. Most mintha mindenki ezt keresné, sorra vitték el az orrom elől. Ja, és jobb ha komplett gólyalábat keresel! Nagyon ezt külön nem akarjak adni.
Hozzátok fordulok, mert már nem tudom mi lehet a probléma...
Örököltünk egy Espace 3-ast, aminek elég sok problémája volt, amit apránként megoldottunk és már úgy tűnt élvezhetjük a kocsit, de...
OBD hibakód alapján ki lett cserélve a folytószelep potmétere (szinte darabjaira volt hullva), illetve a beszívott levegő hőmérséklet jeladó.
Meleg motornál nincs alapjárat.
Hideg motornál, ha beindítom és ott hagyom a kocsit, órákig elpöfög magában - meleg motorral is. Viszont meleg motorral közlekedés közben ha kinyomom a kuplungot, hogy sebességet váltsak - úgy visszaesik az alapjárat, hogy lefullad.
Kicseréltem már a MAP érzékelőt, alapjárati motort, gyertyákat, ment rendesen egy darabig.
Észrevettük, hogy nem fűt - az előző tulaj kikötötte a fűtéscsöveket, mert úgy tűnik a helyrerakás után, a vezető odali radiátorról lecsúszott a tömlő és nem tudták visszarakni (ehhez nőgyógyász kéz kell) - ezt sikerült orvosolni, jó is lett.
DE MEGINT ELMENT AZ ALAPJÁRAT.
Ki lett már cserélve: gyertyák, folytószelep potméter jeladó, beszívott levegő hőmérséklet jeladó, MAP szenzor, alapjárati motor.
Lehet látni a lendkerék, és a jeladó közötti távolságot. 1,5 mm nek kell lennie. Ha nem annyi, akkor bizonytalan lesz a jel, és hasonló tüneteket produkál. Ezen kívül a többi jelenség testhibára utalhat. A bal első lámpa ki, és mögötte vannak a testkábelek.
Előrebocsájtom, nem vagyok elektromos szakember. Én a motorvezérlő elektronikára gondolnék. Az akkumulátor alatt van a doboz. Első körben a csatlakozókat, és a csatlakozó vezetékeket nézném át kontakthiba, nyest rágás, törés. Aztán egy bontott vezérlő.
Sziasztok segitségre lenne szükségem.Az alany 2004 es 2.2dci alapjáraton néha le áll,vagy álló helyzetben nyomkodom a gázt a fordulatszám kijalzőnn eltünik a fordulat kijelzése és ha visszajön egy másodperc alatt akkor nem áll le de ha nem akkor leáll.Vagy a válltó állás jelzőnn eltünik a piros kocka ami jelzi hogy hol áll.Ha leáll pöcre indul.De van hogy 40 es tempóba elkezdett világitani a parkolófék lámpa meg lassan minden inyekcion fault felirat malyd leáll utána pöcre indu malyd 500 m után megin.Már nemtudom mit csinájak volt több szerelőnél is de senki nemtud semmit.A hibakiolvasás volt hogy azt irta hogy vezérmütengej jel kiesett,ki lett cserélve a hiba naradt,egy renault szervizes azt monta vigyem issza ha balya lessz mert igy nemtud vele semit csinálni de igy meg nehéz használni mert hol leall làmpánál hol nem.Nagyon jó lenne ha valaki tudna segiteni.
Keresek 2008 Grand Espace 4-hez bal első sárvédő, bal első kerékjárat (műanyag), bal első sárvédő mögötti elektronika,bal első ajtó zsanérokkal, "A" oszlopnál kis ablak, lökhárító kompletten (ködlámpa nélkül) lehetőleg fehér színben keresem őket.