Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vilekri Creative Commons License 2010.11.19 0 0 4713

Szevasz!

A XI. ker.-ben dolgozok, de a kocsival járom Pestet, Budát, a megyét. Anyagbeszerzek.

Előzmény: sanya38ford (4712)
sanya38ford Creative Commons License 2010.11.18 0 0 4712

Szia !Ha Budapesthez közel laksz szivesen megnézem,

kimérem a rendszert!

Előzmény: vilekri (4711)
vilekri Creative Commons License 2010.11.18 0 0 4711

Üdvözlök mindenkit!

Egy Transit Connecttel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni,

A jármű 2006-os 1,8TD. Nemrég tönkrement a töltése (>16V). Generátorban ki lett cserélve a feszszabályzó. Rendbe is jött a töltés (~14V), de a műszerfalon a hibajelzője beindítás után kb. 20 masodperccel el kezd világítani s leállításig nem hagyja abba. Következő indításkor ugyanez a jelenség. Feszmérő műszert fixre bekötöttem, az utastérben figyelve a töltés tökéletes.

 

Mi lehet a gond?

rsescort Creative Commons License 2010.11.18 0 0 4710

Ezek már biztos ezek az új szarságok, mint a hidraulikus kuplung, meg bovdenes váltóáttételezés...én a régi tranyómhoz kedvezménnyel 38 ért vettem szettet, de külön se sokkal több 3-4 ezresnél a kinyomó...ne ezért húzom én le a rolót 2000-nél...85-ért inkább már egy jó állapotú komplett váltót veszek;-)

hamvasat Creative Commons License 2010.11.17 0 0 4709

DeményZs!

 

No, ma elhoztam a transitot a szerelőtől. Ki lett cserélve a full hulladék váltótámasztó csapágy, illetve ami még változás volt, hogy fel lett ferodolozva a kuplungtárcsa, illetve ki lett cserélve a váltóolaj. A végeredmény, hogy az a berezonálás ugyan érezhető, de már nem remeg be a kaszni és sokkal de sokkal enyhébb lett, meg egész halk. Szóval éppenhogy, de még hallani, viszont már egyáltalán nem zavaró mértékű. Szóval ajánlom, hogy nézd/nézesd meg a féltengely támcsapágyat, ha nálad is hulladék, akkor valszeg a csere megoldja. Viszont azt nem tudom, hogy hány darab van belőle, de gondolom, hogy csak egy a jobb oldali hosszú féltengelyen, de lehet tévedek.

Előzmény: DeményZs (4707)
hamvasat Creative Commons License 2010.11.16 0 0 4708

DeményZs!

 

Bevallom, nem vagyok otthon a Transitban, de szerintem még levenni sem kell a váltót hozzá, csak a féltengelyt kell levenni. Váltó széthúzás itt sem volt, csak le lett véve.

 

De ne igyunk előre a medve bőrére, mert egyáltalán nem biztos, hogy ez lesz a hiba megoldása... holnap elhozom az autót, úgyhogy este már tudok referálni.

 

Most hívott egyébként a szerelő srác, hogy már rakja össze a verdát, de az újraferodolozott kuplungtárcsán túl vastag a ferodol, de megoldottál valahogy. El nem tudom képzelni hogyan...

Előzmény: DeményZs (4707)
DeményZs Creative Commons License 2010.11.16 0 0 4707

Hú nemá.Várom a fejleményeket.De ehhez is szét húzni a válltót a mocitól?

Előzmény: hamvasat (4704)
trafo2000 Creative Commons License 2010.11.15 0 0 4706

Meg még pár apróság.Pl gázpedál meg bovden,gyújtás áram az adagolóhoz,ilyesmik.

Szerintem az adagolód a hunyó,a lukács már akkor sz@r volt mikor kijött a gyárból,úgyis cserés előbb utóbb.

Előzmény: tsu-87 (4703)
hamvasat Creative Commons License 2010.11.15 0 0 4705

Sanya38ford!

 

Köszi, megkaptam!

 

Előzmény: sanya38ford (4701)
hamvasat Creative Commons License 2010.11.15 0 0 4704

Gyerekek!

 

Jövök má" egy kicsit siránkozni :-)

 

Basszus, gatyámat ráfizetem már erre a Transitra... nem értem, mert egész jó vagyok a jó kocsik kiszúrásában, eddig még sosem fürödtem be. Ez is egy tök penge kinézetű Transit, valósan kevés km-rel, erre rádobtam 100eFt-ot a kisebb ingyombingyomokra, mint fékbetét, olajcsere, gázolajszűrő, bendix, zárjavítás, kasznin a kis hibák kijavítása, egy két egyéb apróság. Oké, ez benne van egy használt gépben. Erre minden előjel nélkül befosik az adagoló elektronika, puff még egy 100-as. Ma vittem szerelőhöz, mert sajna a régi rossz bendixxel sokáig használták a kocsit és szétette a fogaskoszorút a lendkeréken és ki kellett cserélni. Elvileg annyi lett volna, hogy váltó le, fogaskoszorú csere, váltó vissza. Erre szól a szerelő srác, hogy sajna elég kopott már a kuplungtárcsám, ki kéne cserélni, meg szar a kinyomócsapágyam is és a féltengely támcsapágyam meg már eszméletlenül kukás. Mondom neki, hogy oks, semmi baj, cseréljük ki, gondoltam ezt a kb. 20-30eFt-ot kibírom még. Felmegyek a Cromax oldalra és azt hittem, hogy lemegyek hídba! Féltengely támcsapágy 12e, kuplungtárcsa 55e, kinyomó csapágy 85eFt!!!!! Mi a jó büdös kutya kerül enyibe rajta?!?!? És még mondják, hogy a japán autóhoz drága az alkatrész.

 

Elgurult a gyógyszerem, úgyhogy alternativ --tán nem a legigényesebb-- gyógymódot választottam. Elmentem a szerelőhöz, elhoztam a kuplungtárcsámat, elvittem Szekszárdra a Bodó fékcentrumban, az országban ott vannak a legjobbak között kuplungferodolozásban, kb. 7-8eFt-ból megvan és jók a tapasztalatok velük. A féltengely támcsapágy az tökéletesen hulladék, az kell új, viszont a kinyomó csapágynak csak annyi baja volt, hogy szárazon futott, de semmi játéka nem volt, úgyhogy a szerelők ügyes kis trükkel pótolták a kenőanyagot és láss csodát, gyönyörűen fut. Úgyhogy ez most Tesco gazdaságos megoldás lett, remélem jó lesz.

 

DeményZs! Megpörgetve a szétment féltengely támcsapágyat, érdekes módon nagyon hasonló hangok jöttek belőle, mint berezonáláskor, szóval esélyes, hogy ez rezonál be. Majd referálok, hogy mi történik csere után...

tsu-87 Creative Commons License 2010.11.15 0 0 4703

Tegyük fel megveszem... és csak úgy elmegyek az autószerelőmhöz, a Lucast kiszedetem, ezt meg a helyére? és ennyi?

 

Amúgy nem tudom mi lehet a baj, nem lett jó az üzemagyagszűrőm, amit vettem, de leszedték ami rajta van most, és nem retkes. Gondolkodtam sokat, ugyan mi lehet, ha nem ez... Ha prolasztó lenne, akkor füstölnie kellene... (nem?), ha meg adagoló, akkor vagy zabálna vagy sz@rul menne, de nem is zbaál és jól is megy...

Én arra gondolok, lehet valahol van valami kosz vagy a tanknál, vagy valahol...

Lehet ha elvinném egy motor és tank kitakarításra, lehte megoldódna a bajom.

 

Az adagoló csere meg mindenképp érdekel, ha nem most, akkor kicsit később (persze csak ha tényleg nem az a baja), mert inkább legyen egy jobb rajta, mint egy alapból sz@arabb...

Előzmény: trafo2000 (4702)
trafo2000 Creative Commons License 2010.11.14 0 0 4702

Jó.

Előzmény: tsu-87 (4691)
sanya38ford Creative Commons License 2010.11.14 0 0 4701

mailben küldöm

Előzmény: hamvasat (4699)
hamvasat Creative Commons License 2010.11.14 0 0 4700

Miki csavoo!

 

Szívesen!

Előzmény: miki_csavoo (4698)
hamvasat Creative Commons License 2010.11.14 0 0 4699

Sanya38ford!

 

Köszi szépen! Küldd már el egy kicsit nagyobban légyszi, mert így nem látok semmit :-) Amúgy a benne lévő sípoló is 3 lábú, de csak kettő van  bekötve.

Előzmény: sanya38ford (4697)
miki_csavoo Creative Commons License 2010.11.14 0 0 4698

Köszi! Megérkezett, nagyon király!

Ha nagy leszek, meghálálom!

Előzmény: hamvasat (4683)
sanya38ford Creative Commons License 2010.11.14 0 0 4697

Előzmény: sanya38ford (4696)
sanya38ford Creative Commons License 2010.11.14 0 0 4696

5-ös diagram alsó része

Előzmény: sanya38ford (4694)
sanya38ford Creative Commons License 2010.11.14 0 0 4695

pirossal jelöltem olyan verziósat , mely 3 lábú és járó motor mellett nem csipog

Előzmény: sanya38ford (4694)
sanya38ford Creative Commons License 2010.11.14 0 0 4694

Szia Attila!

A rajz alapján sajnos szól, ráadásul bármelyik ajtó nyitására! korábban már

tettem fel rajzot a kötéséről is !

Előzmény: hamvasat (4692)
rsescort Creative Commons License 2010.11.14 0 0 4693

Hasonló az enyémhez...de árat nem láttam.

Előzmény: tsu-87 (4691)
hamvasat Creative Commons License 2010.11.13 0 0 4692

Hali Urak!

 

Azt szeretném kérdezni, hogy normális, hogy 2002-es Transit lámpa felkapcsolásra figyelmeztető sípolója járó motornál is működik? Mert eddig csak olyan autót láttam, ahol levett gyújtásnál sípolt csak, ha égett a lámpa, de az én Transitom akkor is csinálja ha jár a motor. Kurva idegesítő, ki is húztam a picsába a sípolót, így viszont mindig rajta felejtem a lámpát :-)

tsu-87 Creative Commons License 2010.11.13 0 0 4691
tsu-87 Creative Commons License 2010.11.13 0 0 4690

Szép... :(

Meg lett nézve az üzemanyagszűrőm, mondták, hogy lehet csak azt kellene cserélni, hát nem ganéjos...

Szóval szép lesz ha adagoló.

 

Érdekel az a Bosch-ra cserélős dolog, (részletesen :) ) mit, merre, hogyan... MENNYI...

 

Trafo..., a szervószivattyú, amit a FordKlub-on beszéltünk, így akkor egy ideig tárgytalan, még erre a bajomra nem lesz megoldás... :(

 

 

Előzmény: trafo2000 (4687)
trafo2000 Creative Commons License 2010.11.12 0 0 4689

Szegény,nem egy szépség.

Előzmény: tclar (4682)
trafo2000 Creative Commons License 2010.11.12 0 0 4688

A nyomástartó szelep csak a lángizzító gyertya miatt van.

Előzmény: sanya38ford (4680)
trafo2000 Creative Commons License 2010.11.12 0 0 4687

Nem lehet. Az indításgátló szerves része a fosch epic adagolónak.Ha nem kommunikál a pats modullal,de jó a kulcs és a pats modul,akkor indítózni fog de gázolaj nyema.A biztos megoldás mint ahogy Rsescort is írja,csere bosch adagolóra.

Előzmény: tsu-87 (4672)
sanya38ford Creative Commons License 2010.11.12 0 0 4686

Fékfolyadékszint?

Előzmény: sanya38ford (4685)
sanya38ford Creative Commons License 2010.11.12 0 0 4685

Hoppácska FÉK hibára leltem!!!!

Előzmény: sanya38ford (4684)
sanya38ford Creative Commons License 2010.11.12 0 0 4684

Most néztem a rajzokat, ha valami nem stimmel akkor nincs indítás!!

 A szervízesek rosszul tudják!!

Előzmény: tsu-87 (4681)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!