Keresés

Részletes keresés

Rangun Creative Commons License 2018.04.23 0 0 324700

A második félévben már a pénzügyi mutatókra sem tudsz majd mutogatni, mi lesz veled akkor , majd jössz, hogy 2020-ban, meg 2025-ban majd elárasztják a németek is, elektromos autókkal, az addigra már a Tesla által elárasztott világot? Tudod a hagyományos gyárak megpróbálják késlelteni a folyamatot, így az EV-ben soha nem lesznek piacvezetők, mert nem érdekük, a sok ICE fejlesztést, és infrastruktúrát kukázni.

Előzmény: Törölt nick (324699)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.23 0 0 324699

Ez egy pillanatfelvetel amit eppen latsz, raadasul makacsul kihagyod a penzugyi mutatokat.

 

Az Apple semmilyen modon nem vetheto ossze a Teslaval.

Előzmény: Rangun (324698)
Rangun Creative Commons License 2018.04.23 0 0 324698

Jó lenne ha kivennéd a kezedet a biliből, már most is a Model 3 a világ legnagyobb sorozatban kszülő elektromos autója. Az Apple is mennyire rábaszott a sok okostelefon klónra, a nyereség 60%-ka az övék, a darabszám 15%-ával.

Előzmény: Törölt nick (324697)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.23 0 1 324697

Pontosan tudom hogy nem egy kategoria, te vagy olyan ostoba hogyazzal probalsz peldalozni...

 

A helyzet az hogy egyertelmuen latszik: a Tesla ezt tartosan elkurta. A tavalyi evet elvesztegette, az idei ev elso fele is a kukaban van, de sanszos hogy a masodik fele is odakerul. Ha szerencsejuk van akkor 2019-re sikerul lenduletbe jonni, de akkor meg mindig ott fognak tartani, hogy a sok éves restanciat probaljak majd ledolgozni, mikozben a Model S es Model X eladasok szepen csokkennek.

 

2020-tol pedig teljesen mas lesz a piaci kinalat mint ma. Az elso fecskek mar meg is erkeztek, Jaguar E-Pace, hamarosan az Audi eTron Quattro, 2020tol meg mar lesz BMW iX3, utana i4 es igy tovabb, a konkurencia siman berobban.

 

es ezek mind sokkal jobb autok lesznek, mint amit a Tesla valaha is gyartani kepes.

Előzmény: Rangun (324696)
Rangun Creative Commons License 2018.04.23 0 0 324696

Tesla Model 3-ból 3 hét alatt fognak annyit gyártani, még ebben az évben, mint i3-ból egy év alatt, és így is sorba kell majd állni rá, nem egy kategória, nagyon nem.

Előzmény: Törölt nick (324695)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.23 0 0 324695

Annyira nem kell hogy tavaly a masodik legnagyobb darabszamban eladott villanyauto volt Europaban, pedig premium árazasu varosi kompakt, a kereslet ra folyamatos es magas.

Előzmény: Rangun (324693)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.23 0 0 324694

" a második félévben már nyereséges lesz"

 

Felirtuk :)

Előzmény: Rangun (324692)
Rangun Creative Commons License 2018.04.23 0 0 324693

Most is kapható a BMW i3, de a kutyának sem kell.

Előzmény: Törölt nick (324691)
Rangun Creative Commons License 2018.04.23 0 0 324692

Már mitől menne csődbe, a második félévben már nyereséges lesz, és a Teslanak amúgy is van hitele, a végtelenségig, mert vannak akik támogatják a kitűzött célokat, többek közt a főgonosz Soros György is a Tesla mögött áll.

Előzmény: QuantumSingularitas (324690)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.23 0 0 324691

jaj dehogy. Szerintem Europaba meg jovore sem jut el, es akkor hol vannak meg az uj megrendelesek?

 

Mire tenyleg kaphato lesz a Model 3 addigra lesz egy csomo konkurense is.

Előzmény: Rangun (324689)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2018.04.23 0 0 324690

Feltéve hogy nem megy csődbe a Tesla addig.

Előzmény: Rangun (324689)
Rangun Creative Commons License 2018.04.23 0 0 324689

Jövőre már mindenhol kapható lesz.

Előzmény: Auralianus (324681)
Rangun Creative Commons License 2018.04.23 0 0 324688

120-al, fűttéssel klímával.

Előzmény: zöldkomcsi. (324682)
Auralianus Creative Commons License 2018.04.23 0 0 324687

Egyébként van egy nagyon jó youtube csatornája, rendszeresen nézegetem mert - szerintem - nagyon értelmesen és reálisan

tájékoztat az elektronyos autózás [magyarországi] helyzetéről. Elgondolkodtató volt pl a múltkori Nissan Leafes videója

(részemről nem tudtam, hogy a gyári akkuvédelem 3 gyorstöltés után leszabályozza a töltési sebességet és így 1 óra helyett kb
2-4 óra 
alatt tölt fel az akku még a gyorstöltőn is)

 

 

Előzmény: Törölt nick (324683)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2018.04.23 -1 1 324686

Teccik. Következő autónak evidenciában tartom. :-)))

Előzmény: Auralianus (324681)
zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.04.23 0 0 324685

Nyilván az autópályára értem. Városban más, ott a gyorsítások fékezések csökkentik a hatótávolságot. 

Nem csak a légellenállás növekedik a sebesség négyzetével hanem az akkumulátorban is van olyasmi. az nem benzines kanna amibe a 10 liter akkor is 10 liter ha gyorsan töltik bele és gyorsan szívják ki, az akkumulátor más, ha gyorsan töltik és merítik több alakul hővé és hatványozott az is, 10% ra is le lehet vinni a hatásfokát.

Sőt ha autópályán furakodna gyorsítana 160 ra fékezne 100 ra aztán megint stb... nem tudom, de azon se lepődnék meg ha 100km lenne a hatótávolsága.

Előzmény: jee_c (324684)
jee_c Creative Commons License 2018.04.23 0 0 324684

Városban 80nal? :)))

Előzmény: zöldkomcsi. (324682)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.23 0 0 324683

Ja, tudom hogy i3ja van, korabban is voltak BMWi.

Előzmény: Auralianus (324681)
zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.04.23 0 0 324682

9. hatótáv - 400km-ert hozza autópályán, 500 körül városban vagy autóúton

 

80km/h val, fűtés és klíma nélkül?

Előzmény: Auralianus (324681)
Auralianus Creative Commons License 2018.04.23 -1 0 324681

pontokba szedem neked a fontosabb kommenteket

1. szar kinyitni a kocsit 
2. hűtés-fűtés világbajnok
3. az i3-al szemben nem kell kézzel állítgatni az üléseket, amiket a jármű profilban tárol
4. nem kényelmesen a hátsó ülések felnőtteknek
5. csomagtér elegendő
6. nagyon csöndes
7. jobb az összeszerelés minősége, mint eddig
8. jó vezetni, jobb az autopilot, mint a modell S-ben
9. hatótáv - 400km-ert hozza autópályán, 500 körül városban vagy autóúton



Az autó legnagyobb baja, hogy nem kapható :)

Szerinte ez az elektromos autók iPhone-ja... :P


Ez a csóka saját tulajdonú i3-at vezet... ugye tudod? ;)

Előzmény: Törölt nick (324678)
Kisfiatal Creative Commons License 2018.04.23 0 0 324680

Itthon, ft-ba átszámolva kb 15-18 milla lehetne az ára.

Kisfiatal Creative Commons License 2018.04.23 0 1 324679

-sokkal jobb az összeszerelése mint a korábbi típusoknak(Model S, X)

-kurvára csendes(de ez ugye nem meglepő)

-Teslához képest nem ugrik annyira, "csak" 5.1s 100-ra

-hatótáv nagy, 400-500km, de lesz egy hosszabb távú teszt

Előzmény: Törölt nick (324678)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.23 0 0 324678

Na es mi lett a konkluzio? Foglald ossze 3 mondatban. (most nincs idom videokat nezegetni)

Előzmény: Kisfiatal (324677)
Kisfiatal Creative Commons License 2018.04.23 0 0 324677

Tesla 3 test, Shadow kedvéért :))

 

http://handras.hu/tesla-model-3-vezettem-az-olcso-teslat/

Auralianus Creative Commons License 2018.04.23 0 0 324676

A hármashoz :)


https://www.sciencenews.org/article/rising-co2-levels-might-not-be-good-plants-we-thought

http://science.sciencemag.org/content/360/6386/317

Most érünk el a pontra, ahol kezdhetjük megérteni ezeket a mechanizmusokat...

Auralianus Creative Commons License 2018.04.23 -1 0 324675

Ha a kettes és a hármas megállapítások nem helytállóak, akkor mivel magyarázható a a 20 év alatt bekövetkezett 0,3 C-os mérhető átlaghőmérsékletnövekedés?

Mert az albedohatással önmagában nem... :) A napciklusok sem 20 évig tartanak és a változás sem igazodott a napciklosok üteméhez (nem volt melegedés-visszahűlés)...



 

Előzmény: szilvatövis (324673)
,m,1710 Creative Commons License 2018.04.22 0 0 324674

Oke, neked nem passzol, félsz, hogy kimerül és ottmaradsz látod ez a probléma a akuautoval.

mielött elindulunk hosszab utra tudni kell, hogy holvan töltés lehetösség stb, mind a piloták beprogramozzák a utat (csak vicc) szovak megkell szokni

 

Amugy most zárt a Tesla a legsikeresseb negyedévet 34.494 legyártott példányal

  9,766 model 3

24,728 S-X

Előzmény: advocatusdiaboli (324633)
szilvatövis Creative Commons License 2018.04.22 0 0 324673

A kettes és a háromas nem helytálló megállapítás.... szerencsére.

Előzmény: Auralianus (324672)
Auralianus Creative Commons License 2018.04.22 -1 0 324672

Az írást magam sem nevezném tudományos igénnyel megszerkesztett műnek...

 

 

1. Az albedo hatás azért nem marginális, mert az óceánok által elnyelt energia halmozódik... az óceánok sokkal lassabban adják le az energiát, mint 

a szárazföld, tehát a tengeri jég olvadása igenis megnöveli az ideiglenesen tárolt többlet energiát és kőkeményen beleszól a klímaváltozásba. Az északi

féltekén bekövetkező változások sebessége és minősége is ezt támasztja alá...

 

 

2. A felhőzet felszínhez való távolságának függvényében valóban mindkét funkciót betöltheti, a meteorológiai megfigyelések szerint a melegedést elősegítő

felhők képződésének gyakorisága gyorsabban növekszik, mint az ellentétes hatást kifejtő félhőké...


3. Igen, a CO2 koncentráció és ahőmérséklet jelenlegi kombinációja kedvez a növénytakaró növekedésének... már ahol ugye hagyják növekedni... mivel a
növénytakaróval fedett terület mérete folyamatosan csökken, ezért ez a hatás nem, vagy csak igen korlátozottan játszik bele az összképbe.

 

 

*****


20 év alatt 0,3 C-os mérhető átlaghőmérséklet növekedés... gyorsuló ütemben... nem gondolnám, hogy különösebben nagy okunk lehetne elhessegetni ezt

a jelenséget. A fő probléma a folyamatok gyorsulása... ha engem kérdezel nem vagyunk felkészülve a változásokra ;) Túlságosan erős a függésünk a globális

ellátólánctól...

Előzmény: szilvatövis (324670)
zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.04.22 0 0 324671

hááát...... a mikrosütőben az elnyelődés fokozódik ahogy emelkedik benne a hőmérséklet. Hasonló kell legyen az optikai hullámhosszakon is.

Kérdezd inkább azt, hogy akkor hül jobban éjszaka ha van felhő vagy ha csillagos az ég?

Előzmény: szilvatövis (324670)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!