Keresés

Részletes keresés

sanya122 Creative Commons License 2004.10.29 0 0 3347
tudnátok segíteni? Oslo és Stockholm a célállomás milyen low coast légitársasággal tudok oda eljutni?
zahnstein Creative Commons License 2004.10.29 0 0 3346
Igaz az, hogy a dolgozói szabadjegy utáni illetéket csak a Budapest Airport Rt hajtja be? Azt hallottam, hogy a Lisszaboni repülőtér kb €2 illetéket számol csak fel a dolgozói szabadjegy után. 
Előzmény: Törölt nick (3344)
Utas2 Creative Commons License 2004.10.29 0 0 3345

...és még a végén akár valóra is válhat!...

 

Ugyanis itt az újabb hír arról, hogy az Icelandair 10 %-ra növelte részesedését az easyJetben:

 

"Icelandair Group increased its stake in easyJet to 10.1% after purchasing an additional 1.7% interest in the carrier. Last Friday the company purchased an 8.4% holding (ATWOnline, Oct. 25). Reportedly, Icelandair Group Chairman Hannes Smarason has made contact with both easyJet and its founder, Stelios Haji-Ioannou, to seek early meetings. Haji-Ioannou is still the LCC's dominant shareholder with his EasyGroup holding a 17% stake, while his brother and sister each have 12%. EasyJet's articles of association currently limit foreign (defined as non-UK) ownership to 40%."

Előzmény: zahnstein (3336)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.27 0 0 3344
Ó igen, az OK az ugye mondjuk úgy fizető utas (igaz lehet szabadjegyes is OK státusszal) az SA meg várólistás Standby utas , szabadjegyes. Mint általában én is :)
Előzmény: pbence2345 (3343)
pbence2345 Creative Commons License 2004.10.27 0 0 3343

Mi a kulonbseg az Ok es SA statuszu utas kozott!?

 

Előzmény: Törölt nick (3341)
Heading370 Creative Commons License 2004.10.27 0 0 3342

Hogy a Travel Service ellen hogyan biztosithatod magad, azt nem tudom, de ha pl a dan Sterling-gel utazol, ez a low-cost, a piacon elöször, ajanl megoldast: 49 dan koronaert köthetsz velük olyan biztositast, amelyik a csatlakozo jarat lekesese eseten napi 1500 DKK-ig fedezi az esetleges uj jegy, ill. a felmerülö szallas költsegeit.

 

Find out more here:

 

http://www.sterlingticket.com/en/rejseinspiration_en/forsikring.htm

Előzmény: Irdatlan Angelo (3339)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.27 0 0 3341
A kitételek sajna csak OK státuszú menetrendszerinti járatokra érvényesek. (Legalábbis amit én néztem) Ezt azért tudom, mert anno én megnéztem, hogy vajh a bankkártyámhoz járó biztosítás mikor fizet és ott benne volt, hogy OK státuszú kell hogy legyen a jegy. Nekem mint SA státuszú utasnak bizony ez fontos :)
Előzmény: Irdatlan Angelo (3339)
Calver_ Creative Commons License 2004.10.27 0 0 3340
kerdezd meg a biztositod h kitol kell a hivatalos igazolas, gyanitom a legitarsasaget nem fogadjak el (gondolkozz logikusan)
Előzmény: Irdatlan Angelo (3339)
Irdatlan Angelo Creative Commons License 2004.10.27 0 0 3339
Van olyan utasbiztosítás (pl ami az én bankkártyám mellé jár), ami 4 órát meghaladó járatkésés esetén fizet (konkrétan 100.000 Ft-ot). Ilyenkor (a hozzászólásom a Travel Sevice egy charterének 10 órás késésnek sztorijára kérdez rá) a légitársaság kiállít egy hivatalos papírt, miszerint mea culpa, 10 órát késtünk?
Előzmény: c. j. (3014)
Vinnen Creative Commons License 2004.10.27 0 0 3338
Becsődölt fapados

október 27. 15:08
[MTI]


A tizedik legnagyobb amerikai légitársaság, az ATA csődeljárást kezdeményezett maga ellen. Az ATA Holdings a kihasználatlan kapacitásokat, a magas kerozinárakat, a hurrikánok hatását és az olcsóbbodó jegyárakat jelölte meg a gondok okaként.

Az ATA egyidejűleg bejelentette, hogy mintegy 90 millió dollárért a vetélytárs AirTran légitársaságnak fogja eladni felszállási-illetve leszállási jogai egy részét. Ezt a tranzakciót azonban még a csődbíróságnak is jóvá kell hagynia.

Az élesedő árharc és az emelkedő üzemanyagárak miatt csődeljárás folyik jelenleg a második legnagyobb légitársaság, a United Airlines, illetve a hetedik legnagyobb légitársaság, a US Airways, valamint a Hawai-i légitársaság ellen is. A harmadik legnagyobb, a Delta Airlines 1 milliárd dollár értékű takarékossági programról tárgyal jelenleg az alkalmazottakkal, hogy el tudja kerülni a csődeljárást.

hellcat43 Creative Commons License 2004.10.26 0 0 3337

Jövőre több lehet az üzleti repülőút
2004.10.26
Akár tíz százalékkal is növekedhet a legnagyobb egyesült államokbeli cégek repülési kiadása 2005-ben a Business Travel Coalition friss felmérése szerint. Ez 2000 óta az első alkalom, hogy növekedést jósolnak a szakértők. Ugyanakkor a videokonferenciák, az internet és a fapados társaságok térnyerése miatt a repülőjegyek mostanára 30 százalékkal csökkenő átlagára aligha emelkedik jövőre, sőt, akár további háromszázalékos visszaesés sem elképzelhetetlen. A cégek erre az évre négyszázalékos bővülést jósolnak, ám a teljes költés még így is mintegy 30 százalékkal elmarad majd a 2001. szeptember 11. előtti szinttől. A diszkont-légitársaságok térnyerése az üzleti utaknál jövőre alighanem megáll, így ilyen bevételeik – a piaccal egyezően – tíz százalékkal gyarapodhatnak. (Airwise)

zahnstein Creative Commons License 2004.10.26 0 0 3336
Persze, csak vicc volt. :-)
Előzmény: Utas2 (3335)
Utas2 Creative Commons License 2004.10.26 0 0 3335

Wishful thinkin'......

:)))

Előzmény: zahnstein (3334)
zahnstein Creative Commons License 2004.10.26 0 0 3334
Akkor ha megvenné a malévot is, meg növelné részesedését az easyjetben, akár össze is vonhatná a két céget.
Előzmény: Utas2 (3329)
zahnstein Creative Commons License 2004.10.26 0 0 3333

Akkor jól láttam nemrég a Schipholon, bár messze parkolt az az egy darab Fokker100-as, amit látni véltem.

Előzmény: IL-96 (3328)
c. j. Creative Commons License 2004.10.26 0 0 3332

Hát ja, a monitor igaz, attól én is sikítófrászt bírok kapni, amikor ilyen vizesnek tűnő ronggyal áttörlik, aztán mikor megszárad, akkor szinte nem látom a monitort a megszáradt és lefolyt kétes folyadék miatt. Már ha érted, hogy mire gondolok. :o)

 

Nahát, mindegy is, bár a takarítás lenne a legnagyobb probléma nálunk...!

Előzmény: Calver_ (3331)
Calver_ Creative Commons License 2004.10.26 0 0 3331
csak masok elmondasaibol tudom :-) abban a kivetelezett helyzetben vagyok, hogy nalunk (tmh) igen-igen szinvonalas a takaritas :-) mar nem hanyasszagu a cucc amivel takaritanak, es nem nyulnak a monitorhoz. megkerdezik hogy a szemetnek tuno cuccot elvihetik-e, stb :-)
Előzmény: c. j. (3330)
c. j. Creative Commons License 2004.10.26 0 0 3330

:o)) Ez télleg így van, te tudhatsz valamit! :o)

Előzmény: Calver_ (3326)
Utas2 Creative Commons License 2004.10.26 0 0 3329

Hoppá...:

 

Az Icelandair 8,4 %-os részesedést vásárolt az easyJetben.

IL-96 Creative Commons License 2004.10.25 0 0 3328
Hi,
KL nek ismét van F100, mert visszaszedte a KLM UK gépeket. Biztos majd megjelenik ittis egy szép napon.
Előzmény: VAG (3314)
Utas2 Creative Commons License 2004.10.25 0 0 3327

Ha határőr vagy - márpedig ezt írtad -, akkor a rendőrök messze előtted vannak.....

:-oooooooo

Előzmény: Törölt nick (3324)
Calver_ Creative Commons License 2004.10.25 0 0 3326
takaritok soha :-) azok nagyon fontosak. foleg mikor bejon, nem csinal semmit a szobaban, kiveve ,hogy - azzal a ronggyal amivel elotte felmosott a folyoson - attorli a monitort :-)
Előzmény: Törölt nick (3324)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.25 0 0 3325
Tény, sorry.
Előzmény: VAG (3323)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.25 0 0 3324
Azt hiszem, hogy a rendőrök (érthető módon) nincsenek mögöttünk. Talán a takarítók azok alattunk vannak, de a többiek... :) Az utas meghát, a szükséges rossz :D :D :D A poénkodást befejeztük.
Előzmény: Calver_ (3322)
VAG Creative Commons License 2004.10.25 0 0 3323
Csak nem velem kell küzdened. ))
Előzmény: Törölt nick (3321)
Calver_ Creative Commons License 2004.10.25 0 0 3322
nem titeket :-) aszem a taxisok, a rendorok es a 'tobbi utas' utan jottok :-)
Előzmény: Törölt nick (3321)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.25 0 0 3321
Hát az ilyen légiutaskisérős támadások után már befordultam kicsit és inkább karakánul kiállok saját magamért mintsem hogy lehülyézzenek vagy hasonló :) Szerintem érthető, természetes emberi reakcióról van szó. Arról nem is beszélve, hogy úgy érzem a reptéren minket becsülnek a legkevesebbre, és ezt kicsit méltatlannak találom. Na ez ellen is küzdenék :)
Előzmény: VAG (3320)
VAG Creative Commons License 2004.10.25 0 0 3320

A lényeg ez a pár karakter volt a hozzászólásom végén, amit most újra idéznék :

:-)))

 

Nem vagy egy icipicit sértődékeny?

A légiutálatoskísérő - c/i dolgozó küzdelemben pl. én is titeket támogatlak, elvégre

én is küzdöttem velük egypár évet. Bár a check-inből is inkább a kevésbé sértődős (és jó lábú, valamint nem bajuszos egyedeket) bírtam...

Előzmény: Törölt nick (3319)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.25 0 0 3319
Tévedésben élsz. De sebaj, voltam én már mezítlábas, ostoba, mitugrász, nagyképű stb. ez már egészen belefér.
Előzmény: VAG (3318)
VAG Creative Commons License 2004.10.25 0 0 3318
Mert általában háttal állsz az üvegnek, mint a többi c/i-es. :-)))
Előzmény: Törölt nick (3317)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!