Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

AMSOIL 309040000 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 32689

e92 335D izzító elektronika rossz volt  ,6-ból 5 nem működött és akkor sincs regenerálás,

 

lehet nem ugyan az az e60 -nál de nem hinném

Előzmény: Törölt nick (32668)
KL520i Creative Commons License 2014.04.03 0 0 32688

Sziasztok,

 

20004-es E60-ban az anyós előtti műszerfal részben nincs pohártartóm és idegesít, hogy sehova nem tudok tenni egy nyüves palackot sem. Ki lehet ezt viszonylag könnyen cserélni pohártartósra? köszi

F27szerviz Creative Commons License 2014.04.03 0 0 32687

Most oda allitottam,csak bennem van a felsz mivan ha valami begett allas kozbe tortenik ott valami? A kisordog sosem alszik :)

Előzmény: MrLack (32686)
MrLack Creative Commons License 2014.04.03 0 0 32686

Nekem is fűti a háttámlát. Próbáld ki: a boardon tudod állítani, hogy hova menjen az ülésfűtés és azt beállítod, hogy csak az alsó részre nyomassa...

Előzmény: F27szerviz (32685)
F27szerviz Creative Commons License 2014.04.03 0 0 32685

A motor nem er hozza az uleshez.

rendesen mukodik es megfogtam az hideg.

nekem van a hatamlaban is futes,es a vese melegito? Melegszik eg.

Előzmény: MrLack (32684)
MrLack Creative Commons License 2014.04.03 0 0 32684

Előre közlöm, hogy nem értek hozzá. (mert én nem autószerelő hanem hentes vagyok:)

1, nem lehet, hogy a mozgató motor melegszik ott neked? Szerintem próbáld ki, hogy azt húzod le.

2, amikor én kiszedtem az ülést, hogy kitömessem, nekem egy egész nagy elektromos panel volt az ülés alatt amibe 2-3 vagy 3 csati ment bele. szerintem a légzsák vezetékét ki tudod szúrni mert véleményem szerint az övfeszítő patronba mehet a vezetéke.

 

 

Előzmény: F27szerviz (32683)
F27szerviz Creative Commons License 2014.04.03 0 0 32683

Sracok egyre jobban felek ettol az ulesfutestol most.

minden indulaskor egy pillanatra erzem azt az egett szagot az ules ball oldalana.

ma gondoltam kiveszem a biztositekot hogy aramot se kapjon es megnyugszok ameg nemlesz idom az ulest szetszedni.

megneztem hogy 26-31-33 biztositek az ulesfutes gondoltam kiveszem..marmintha ezekbe lett volna biztositek :)

aztan mutatta hogy vegyem ki a 89 biztit.

na itt valoban benne nolt egy 5A biztositek.

gyors ki is vettem.

gondoltam biztos ami biztos kiprobalom.

az ulesem nem is melegedett,de a hatamla ugyan ugy es pillanatok alatt forro is lett ott azon a ponton ahol ket cigaretta nagysagu kieges lett.

olyan biztositekot nemtalaltam aminel az lenne hogy hatamla futes.

 

mit mondotok mit csinaljak vele? Azon kivul hogy szedjem szet az ulest :)

hatlapot leszedtem,motor vezeteke otvolt azt megtalaltam.

Az ulesben levo jeladot megtalaltam,illetve egy 3 kabeles csatit is ami alulra ment ki de azt nemtudom most ulesfutese lehet vagy a legzsak jeladoja hagy ul valaki benne?

szokes83 Creative Commons License 2014.04.02 0 0 32682

nem...

Előzmény: F27szerviz (32681)
F27szerviz Creative Commons License 2014.04.02 0 0 32681

Veletlen nem a kis vizgeringetot hallod ami lealitas utan is meg forgatja a vizet fel percig?

en is felfigyeltem mar erte de mi megtalaltuk mi zummog.

Előzmény: szokes83 (32680)
szokes83 Creative Commons License 2014.04.02 0 0 32680

Üdv.

 

Mostanában olyat tapasztalok, hogy ha leállítom az autót és fülelek a motortér sarkánál ahol a fékrásegítő van, akkor hallani, hogy a vákum levegőt szív be kb 15-20másodpercig...

 

Na most ezt nem tudom hogy normális-e, ha leállítás után ez történik. Másik autókon a fékrásegítő vákumcsöve gyakran elreped és ott ereszt...

Nem tudom tapasztalt-e már valaki ilyesmit?

 

BMW E90 Creative Commons License 2014.04.01 0 0 32679

köszönöm!

Előzmény: dorog.zultan (32677)
dorog.zultan Creative Commons License 2014.04.01 0 0 32678

nn = on

Előzmény: dorog.zultan (32677)
dorog.zultan Creative Commons License 2014.04.01 0 0 32677

Navigáció->fedélzeti információk->limit (itt kell kikapcsolni egy check box-ot)

ha angol:

Navigation->nn board info->Limit 

 

(remélem jól emlékszem)

 

üdv

Előzmény: BMW E90 (32676)
BMW E90 Creative Commons License 2014.04.01 0 0 32676

Sziasztok

e60asba a speed limitet hol lehet kikapcsolni? 50 km/h után mindig csilingel az autó

3.d Creative Commons License 2014.04.01 0 0 32675

Érdemes olajcsereperiódusonként kiolvasni a hibatárolót, és rámérni a DPF ellennyomására alacsony és magas fordulaton is. Én főleg városba használom,

extrém esetben, volt hogy ötödszörre tudta végigfuttatni a regenerálást a hibatároló szerint, de olajingadozást, növekedést, csőkkenést még sosem tapasztaltam.

Az autó 40e - 115e km óta van nálam 3d. blokk.

Szerintem sem kell forgatni a regeneráláshoz.Tapasztalataim szerint kifogástalan termosztát szükséges hozzá (92-95C a  vízhőfok) kb.3km belül elkell érnie norm. üzemmódban, és egyenletes terhelés (Pl.tempomat). Ha csak 70-78C a vízhőfok akkor gond van.

Előzmény: bmwe3086 (32666)
ády79 Creative Commons License 2014.04.01 0 0 32674

Sziasztok olajszint jeladót hol találom?

mica-r Creative Commons License 2014.03.31 0 0 32673

Többször hallom hogy meg kell kergetni a kiégetéshez. Ezt nem tudom hol tanácsolják, de abszolút nem ez a lényege. Az számít hogy aránylag stabil terhelésen menjen, nem hirtelen változó üzemállapotokban. Kb 2000 rpm körül részterhelésen is jól regenerál.

Előzmény: Gyuro84 (32670)
mica-r Creative Commons License 2014.03.31 0 0 32672

Normál befecskendezés után még részmennyiséget fecskendez be, hogy a kipufogót melegítse a regeneráláshoz. Ha ez nem jól (vagy nagyon sokat) működik, akkor ne még el, hanem a motorolajba kerül.

Szerintem valami lesz a kocsival, mert nem jellemző ez a probléma jó állapotban.

Előzmény: bmwe3086 (32671)
bmwe3086 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 32671

Ezt értem, de akkor sem értem, hogy kerül a gázolaj az olajba?

 

Havonta kb 400km város és min 150 km városon kívül. Ha ennyi miatt tönkre megy a DPF meg is érdemli, hogy kiheréljem :)

Előzmény: mica-r (32669)
Gyuro84 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 32670

Üdv!

 

Ha már a regenerálásnál tartunk, olyankor ha elkezdi a folyamatot a városban, akkor elég csak hagyni városi használaton hogy lefusson vagy használ neki, ha meg van zavarva közben városon kívül is egy 20-30km-en?

Másik kérdésem pedig, tapasztalt-e valaki olyat, hogy a ködlámpája párásodott? Én kicseréltem a lámpákat, de az új is ugyan úgy párásodik, kipróbáltam úgy is, hogy a foglalat felől leszigeteltem, de még így is... Van valakinek ötlete a megoldásra?

 

Köszi!

mica-r Creative Commons License 2014.03.31 0 0 32669

Elkezd regenerálni ha a telítettség elér egy szintet. Megpróbálja a DPF-et felmelegíteni, aztán ha elég meleg (stb üzemi körülmények megfelelőek) akkor megy a regen. Nem feltétlen autópálya üzemben csinálja. Mi van ha nem mész hónapokig hosszú útra, DPF csere?

Előzmény: bmwe3086 (32666)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.31 0 0 32668

termosztátok legyenek rendben

ha teljesítmény ok,és az olaj csak"sok" megtett km után,és  csak minimálisan szaporodik neincs baj

regenerálás városban is lehet simán csak 50km-ként ne legyen

izzításnak semmi köze 

 

Szakik javítsanak ki nyugodtan ha tévedek,én csak tapasztaltam

Előzmény: bmwe3086 (32666)
petyis Creative Commons License 2014.03.31 0 0 32667

Sziasztok!

 

Két kérdésem lenne egy BMW E61 520d (2008. 12. havi, 210e km)-vel kapcsolatban:

 

1) Szélvédőcsere után nem működik az automata esőérzékelő, valószínű újra kellene kalibrálni az érzékelőt (de jelenleg Franciaországban vagyok), esetleg át lehet-e könnyen valahogy állítani a szakaszos ablaktörlő funkcióra a kocsit?

 

illetve

 

2) Bizonyos fordulatszámon (1000-1200 között) berezonál a kocsi. Enyhén lehet a padlólemezen és a kormányon érezni, általában lassításkor, lámpánál megálláskor. Az automata váltóban volt olaj cserélve 3 hónapja, de már előtte is érzékelhető volt a probléma.

 

Előre is köszönöm segítségeteket.

 

Üdv: petyis

bmwe3086 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 32666

Valaki "tanítson" a témában. Visszaolvastam már, de felmerült pár kérdés amit nem értek. 

Eddig rossz volt az izzításom, tudtommal ha az rossz, az autó nem regenerál. (nem is hallottam)

 

Mióta ki lett cserélve, csak városba mentem, és már 2x hallottam hogy épp regenerál az autó. (szokásos tünetek, búgó hang, feljebb vált stb)

(Ez 2 napon belül, egyszer se fejezte be, mert pont leállítottam az autót)

 

1. Városba miért kezd regenerálni, itt is betudja fejezni a folyamatot tehát ez normális? Tudtommal csak pályán kéne neki.

2. Hogyan higul ilyenkor az olaj gázolajjal, hogy tud az olajba menni a gázolaj??

 

Köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.31 0 0 32665

időben-energiában-anyagilag

Előzmény: Törölt nick (32664)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.31 0 0 32664

Igaz,de az élet hangulata-igényessége is megváltozott rendesen.

Közel 20évig Bmw-t használtam,mára már vhogy nincs kedvem hozzá,feleségemnek szánt Golf 6-osát használjuk már lassan 2éve.Vmiért már nem passzol a környezetemben,h mondjuk egy M3-assal vagy akár f10-el rohangáljak itt.

Az biztos,h én már mindennapos használatra nem veszek többé Bmw-t.

M3-as vagy vmi full sport nagy benzines jöhet már csak szóba esetleg ha eljutok időben-energiában odáig.

 

biztos én is közrejátszottam a hangulat rontásban akkoriban a nyersességemmel,de ok nélkűl vagy amíg engem nem szúrkáltak,soha senkinek nem szóltam be,sőt sokakkal privátban meg telefonon is segítettük egymást.

 

na jó,felhígult a fórum rednesen az biztos.

 

Előzmény: 3.d (32657)
mahoni525 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 32663

Én 100.000 Ft-ot szeretnék érte. Ennyiért replikát sem kapsz szép állapotút.

Előzmény: F27szerviz (32662)
F27szerviz Creative Commons License 2014.03.31 0 0 32662

A klimakompreszor nyakanal sem latni semmit.

a baj az hogy meg mindig nem latni az UV folyadekot sehol.:(

ma reggel majdnem kigyulladt a kocsi :(

reggel kicsit fazott a seggem,es szokas szerint ulesfutest betoltam kicsit.

bevallom csak tegnap vettem eszre hogy a fedelzetin lehet alogatni az ules futes es hutest milyen aranyba futaon vagy hutson.

reggel a hatamlat is belottem mondom kiprobalom milyen az.

kb 5 perc mulva ereztem valami budoset olyan volt mintha tollastol meggyujtottak volna egy tyukot.

mondom kintrol jon.

igen am de elkezdet fust is jonni valahonnet,ekkor megilyedtem.

rutinbol lealitottam az ulesfutest hatra nyultam es megegette a kezem ball oldalt az ules hajlataban.

gyors megeltam nehogy kigyulladjon,es akkor latom hogy a forrosag helyen ket olyan lyuk lett mintha cigarettaval egettek volna ki :(

ha mi ez? Egy ilyen autonal ilyen megtortenhet? Ramgyullad a kocsi?

minek a biztosetek ?

kicsit megilyedtem hirtelen.

volt mar hasonlo valakinek?

 

felnidet neztem,elso ranezesre nekem sem tetszik,gar ha valami nagyon kedvezo az ara lehet erdekelne :)

Előzmény: mahoni525 (32661)
mahoni525 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 32661

Én tavaly szivtam végig a klima kérdést. Feltöltés után kb 1 hét alatt szépen elment a gáz.

A vége egy klima kompresszor csere lett. Vettem egy felújitott gyárit a Bárdiba.

 

van egy eladó gyári 17-es alufelni garnitúrám eladó ha érdekel.

 

Szép csak nekem nem tetszik, én ezzel vettem az e 61-et.

 

Ilyen mint a hirdetésben csak gumi nélkül.

 

 

http://www.autoalkatresz.hu/auto-gumifelni_egyben/goodyear-ultra-grip-gw3runflat-teli-225-50r17-94-v-tl-2008-gyari-alufelni-17x7-5-bmw-5os-sorozat-e60-e61-860364

 

Esetleg van 2 db 225/50R17-es gumim is ha kell.

 

húsz311öt991

Előzmény: F27szerviz (32656)
MrLack Creative Commons License 2014.03.31 0 0 32660

nem lehet, hogy a szelep és a sapka nem zár jól rajta?

Én jártam így két kocsival is... szépen elengedte ott és nem feltétlen kellett sziszegnie...

Előzmény: F27szerviz (32656)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!