20004-es E60-ban az anyós előtti műszerfal részben nincs pohártartóm és idegesít, hogy sehova nem tudok tenni egy nyüves palackot sem. Ki lehet ezt viszonylag könnyen cserélni pohártartósra? köszi
Előre közlöm, hogy nem értek hozzá. (mert én nem autószerelő hanem hentes vagyok:)
1, nem lehet, hogy a mozgató motor melegszik ott neked? Szerintem próbáld ki, hogy azt húzod le.
2, amikor én kiszedtem az ülést, hogy kitömessem, nekem egy egész nagy elektromos panel volt az ülés alatt amibe 2-3 vagy 3 csati ment bele. szerintem a légzsák vezetékét ki tudod szúrni mert véleményem szerint az övfeszítő patronba mehet a vezetéke.
Sracok egyre jobban felek ettol az ulesfutestol most.
minden indulaskor egy pillanatra erzem azt az egett szagot az ules ball oldalana.
ma gondoltam kiveszem a biztositekot hogy aramot se kapjon es megnyugszok ameg nemlesz idom az ulest szetszedni.
megneztem hogy 26-31-33 biztositek az ulesfutes gondoltam kiveszem..marmintha ezekbe lett volna biztositek :)
aztan mutatta hogy vegyem ki a 89 biztit.
na itt valoban benne nolt egy 5A biztositek.
gyors ki is vettem.
gondoltam biztos ami biztos kiprobalom.
az ulesem nem is melegedett,de a hatamla ugyan ugy es pillanatok alatt forro is lett ott azon a ponton ahol ket cigaretta nagysagu kieges lett.
olyan biztositekot nemtalaltam aminel az lenne hogy hatamla futes.
mit mondotok mit csinaljak vele? Azon kivul hogy szedjem szet az ulest :)
hatlapot leszedtem,motor vezeteke otvolt azt megtalaltam.
Az ulesben levo jeladot megtalaltam,illetve egy 3 kabeles csatit is ami alulra ment ki de azt nemtudom most ulesfutese lehet vagy a legzsak jeladoja hagy ul valaki benne?
Mostanában olyat tapasztalok, hogy ha leállítom az autót és fülelek a motortér sarkánál ahol a fékrásegítő van, akkor hallani, hogy a vákum levegőt szív be kb 15-20másodpercig...
Na most ezt nem tudom hogy normális-e, ha leállítás után ez történik. Másik autókon a fékrásegítő vákumcsöve gyakran elreped és ott ereszt...
Érdemes olajcsereperiódusonként kiolvasni a hibatárolót, és rámérni a DPF ellennyomására alacsony és magas fordulaton is. Én főleg városba használom,
extrém esetben, volt hogy ötödszörre tudta végigfuttatni a regenerálást a hibatároló szerint, de olajingadozást, növekedést, csőkkenést még sosem tapasztaltam.
Az autó 40e - 115e km óta van nálam 3d. blokk.
Szerintem sem kell forgatni a regeneráláshoz.Tapasztalataim szerint kifogástalan termosztát szükséges hozzá (92-95C a vízhőfok) kb.3km belül elkell érnie norm. üzemmódban, és egyenletes terhelés (Pl.tempomat). Ha csak 70-78C a vízhőfok akkor gond van.
Többször hallom hogy meg kell kergetni a kiégetéshez. Ezt nem tudom hol tanácsolják, de abszolút nem ez a lényege. Az számít hogy aránylag stabil terhelésen menjen, nem hirtelen változó üzemállapotokban. Kb 2000 rpm körül részterhelésen is jól regenerál.
Normál befecskendezés után még részmennyiséget fecskendez be, hogy a kipufogót melegítse a regeneráláshoz. Ha ez nem jól (vagy nagyon sokat) működik, akkor ne még el, hanem a motorolajba kerül.
Szerintem valami lesz a kocsival, mert nem jellemző ez a probléma jó állapotban.
Ha már a regenerálásnál tartunk, olyankor ha elkezdi a folyamatot a városban, akkor elég csak hagyni városi használaton hogy lefusson vagy használ neki, ha meg van zavarva közben városon kívül is egy 20-30km-en?
Másik kérdésem pedig, tapasztalt-e valaki olyat, hogy a ködlámpája párásodott? Én kicseréltem a lámpákat, de az új is ugyan úgy párásodik, kipróbáltam úgy is, hogy a foglalat felől leszigeteltem, de még így is... Van valakinek ötlete a megoldásra?
Elkezd regenerálni ha a telítettség elér egy szintet. Megpróbálja a DPF-et felmelegíteni, aztán ha elég meleg (stb üzemi körülmények megfelelőek) akkor megy a regen. Nem feltétlen autópálya üzemben csinálja. Mi van ha nem mész hónapokig hosszú útra, DPF csere?
Két kérdésem lenne egy BMW E61 520d (2008. 12. havi, 210e km)-vel kapcsolatban:
1) Szélvédőcsere után nem működik az automata esőérzékelő, valószínű újra kellene kalibrálni az érzékelőt (de jelenleg Franciaországban vagyok), esetleg át lehet-e könnyen valahogy állítani a szakaszos ablaktörlő funkcióra a kocsit?
illetve
2) Bizonyos fordulatszámon (1000-1200 között) berezonál a kocsi. Enyhén lehet a padlólemezen és a kormányon érezni, általában lassításkor, lámpánál megálláskor. Az automata váltóban volt olaj cserélve 3 hónapja, de már előtte is érzékelhető volt a probléma.
Igaz,de az élet hangulata-igényessége is megváltozott rendesen.
Közel 20évig Bmw-t használtam,mára már vhogy nincs kedvem hozzá,feleségemnek szánt Golf 6-osát használjuk már lassan 2éve.Vmiért már nem passzol a környezetemben,h mondjuk egy M3-assal vagy akár f10-el rohangáljak itt.
Az biztos,h én már mindennapos használatra nem veszek többé Bmw-t.
M3-as vagy vmi full sport nagy benzines jöhet már csak szóba esetleg ha eljutok időben-energiában odáig.
biztos én is közrejátszottam a hangulat rontásban akkoriban a nyersességemmel,de ok nélkűl vagy amíg engem nem szúrkáltak,soha senkinek nem szóltam be,sőt sokakkal privátban meg telefonon is segítettük egymást.