szóval,induláskor simán megy,kb pár perc után el kezd dadogni,meg érdekes hangja lesz,mintha durrogna,erő minimális,nagyon lassan gyorsul fel,akkor is gyenge.a gyertyák feketék.cseréltük már.most volt műszakin kb két hete,azóta csinálja ezt.egyre sűrübb ez a probléma.most is elinditottam,már hallom a hangján,h megint nem olyan,mint kéne lennie.trafó, kábelt már cseréltünk :(
Sziasztok!Nagy gondom van!Van egy astra 1.6-os ecotec mostoros autóm és már pár hete nem megy egy vagy két henger.Nézte már két szerelő,de mindenki mást akar hozzá vetetni.Van valakinek ötlete mi lehet a gond???Előre is köszönöm a segítséget.
Szia Károly!Milyen az a szelephiba, mit tudnak rajta elrontani gyártáskor? Nekem is x KM -ént bevési a gyújtáskimaradás hibát. Mindent átnéztem. 2005 z14xpe motor. Mióta nálam van kinlódok ezzel a sárga lámpás dologgal, de több 10000 Km kocsikáztam így. Egy dologra lettem figyelmes, ami miatt újra foglalkoztam vele, hogy az alapjáratom amikor az autónak az akksija sem vett fel már több áramot ill., nem volt semmi fogyasztó használva, az alapjárat szépen felmászott 1200 ford/ percre. Idegesítő volt. Na ekkor jött az ötletem, hogy újra átnézem a szivó oldalt, csöveket meg mindent, mert ez a jelenség a sok levegőből is jöhet, meg hogy a fékemet nehéz volt nyomni. Azt hittem ilyen az opel, és ennyi. Vákuumdob müanyag cső elszorít, helyreállt az alapjárat. Rásegítőt kivettem, és egy hatalmas nagy rozsda és rohadás volt az egész belülről. A vákuumdob cserélyével azt elértem, több száz Km után, hogy a hibakódot még nem véste be.Pár nap múlva beszámolok az eredményről. Üdv.: K.Gy
Egy kérdésem lenne a héten szeretnék vásárolni felni garnitúrát F Astrához . A mérete: 195/45/15 Zoll, 7 J!!! Feltudom tenni vagy már meredek lesz nagyon....
Most épp beindult.....ventilátor kapcsolásig járattam,vagy 30 leállítottam beindítottam,jár frankón,de néha el megy minden elektromos rész,lámpák.....visszajelzők......fordulatszám mérő.....de ugyanúgy jár.
következő gondom lenne, f astra 93as,1.6,8 szelepes(c16nz),következő hibát produkálja,3-4 perc járás után ki villan a sárga lámpa és onnatól kezdve az autó leáll,nem indul.szinte teljesen vissza kell hűlnie hogy újra induljon,vagyis már csak hidegen indul,szerelő computer hibát talált,első nekifutásra injektor alatt lévő hőgombát javasolt cserére,volt hozzá bontott injektorom,így abból cseréltük ki a gombát,ment is az autó 30-35 km-ert,egyszer ki villant a lámpa(kb 10 km után)újra indításnál elmúlt,tegnap szerelő javaslatára computer csere megtörtént,ugyan ez a jelenség.....3-4 perc után lámpa kivillan és leáll,előre is köszönöm a segítséget.
Olyan problémám akadt az1.6-os GCC Astrámmal, hogy az elektronikus klíma vezérlő nem állítja le a motort. Ha kiveszem a gyújtáskulcsot, a klímamotor akkor is tovább működik. Csak úgy tudom leállítani, ha lehúzom a kábelt, vagy kiveszem a biztosítékát. Aztán bekapcsolni újból be lehet. A szerelő szerint a klímavezérlő elektronikával van gond. Tud valaki valamilyen segítséget? Esetleg volna valakinek klímavezérlő eladó?
Most én is a szeleptisztítóval adagoltam meg a tartályomat, eddig szépen muzsikál, én STP szeleptisztítót vettem, sárga flakonos, 20l tankolás előtt felét belenyomtam majd repesztettem 7 km 4000-4500as fordulaton, másik felét a következő tankolásnál fogom beleereszteni.
Nekem egy 2002 es 1,6 os 16 szelepes benzines Z16XE, autóm van, és énis ugyanazzal a problémával küszködtem sokáig mint ti, g astrások, néha útközben kigyullad a motorhibajelzőlámpa, néha villog, és nem megy csak 3 henger, és minden szerelő más hibát mondott, cseréltünk gyújtótrafósort, EGR szelepet, motorvezérlő elektronikát, de mindennel ugyanúgy prüszkölt a motor, de mikor leállítottam és újraindítottam már jó volt pár másodpercig, néha tudtam menni több km-ert is néha nem, már mindenki azt tanácsolta, h fel kell újjítani a hengerfejet mert levan rakódva a kosz a szelepekre, de én előtte kipróbáltam egy szeleptisztító folyadékot és meghajtottam vele, aztóta teljesen jól müködik, van alapjárat, nem gyullad ki a hibajelző lámpa, és a fogyasztása is tökéletes! én 10 liter benzinhez öntöttem kb 30-40 ml szeleptisztító folyadékot, szerintem 1 próbát megért, 2-3 ezer ft ba kerül.
Ugyan azzal a hibálval kűzdök, mint az ön által leírt egy opel esetében. Meg szabad kérdeznem, hogy mi volt a probléma akkor az autóval? Mert már átnéztünk mindent az autón, de semmi eredmény. Segítségét előre is köszönöm.
van egy g astrám 1,7 dti 2000 es évjárat nemtudom mi lehetett ,megnőe a nyomás a hütőrendszerbe vagy mi lehet , de a napokba valahonnan mindig lenyom egy tömlőt, segitsetek mi lehet az oka
Sajnos van egy nem túl vidám hírem. Nyugodtan le lehet venni a hengerfejet s látszani fog, mely hengerek nem járnak megfelelően a kipufogó szelepek hibája miatt. 2004-2006-ig elég sok hibás kipufogó szeleppel szerelt 1,4 és 1,6-os motort gyártottak. Célszerű mind a 8 kipufogó szelepet cserélni.
A szerelőm kipróbálta zsír új gyertyákkal, és a hiba ugyan úgy fennált. Sajnos.
Közben érdeklődtem és még egy lehetőség felmerült. A hidegindításnál mindig hallok egy kis zörejt.
Arra a következtetésre jutottunk, hogy esetleg a vezérmű lánc feszítője nem feszít rendesen. Állítólag olajjal működik, és hidegen nem feszít megfelelően.
Ennek eredményeképpen a szelepek állását is befolyásolhatja. Vagy valami hasonló.
Egy hozzánemértő, átlagfelhasználó autótulajdonos vagyok, kérlek nézzétek el ha butaságokat írok esetleg.
Nagy dilemmával küzdök. 2006-os 1.3-as turbó Diesel Astrám van. A problémám az, hogy kb. 15 C fok alatt nehezen indul be. Minél hidegebb van annál kataszrofálisabb a beindítása. -10C fok vagy hidegebb időben a beindítása felejtős.
Az önindító csak tekeri a motrot az aku lemerüléséig.
Ha beindul akkor 2-3 perc járatás után, már simán újra be lehet indítani az autót. Viszont ha visszahül akkor újra küzdeni kell vele. Menettulajdonságán nem veszek észre semmi hibát. Alapjárat oké. Jelentős gyorsulás 2000-es fordulat felett van. Gondolom ez a normális.
Motordiagnosztika nem mutat semmi hibát. Az autószerelő végigellenőrizte a nyomást a csövekben egésszen az üzemanyagtartálytól a motorig. Olaj, levegőszűrő, gázolajszűrő csere most volt.
A nagynyomású szelepek a szerelő elmondása szerint jók. A porlasztók is ellenőrizve lettek. Izzítás ok. Nem jött rá mi a hiba.
Igazából egy jó tanácsot, vagy egy hozzáértő erre szakosodott szakember elérhetőségét várom tőletek.
Segítséget szeretnék kérni.Opel astra g 1.4 Z14XE motorkód 2004-es évjárat.Állandó visszatérő probléma 1-es henger gyújtáskimaradás.Gyergyacsere megvolt sortrafó kicserélve.Az autó sokszor gond nélkül megy több hétig.Mi lehet a gond,kérlek segítsetek!Előre is köszönöm!
nézesd meg szervizben muszeresen. nekem is volt hasonlo gondom,és azt mutatta ki a muszer hogy minusz 10 cfelsius fok hőmérsékletu motorhoz megfelelő keveréket kap a motor,magyarul mindig szivaton megy. ezt az egyik vizgomba hibája okozta a hengerfejben a vezérlés felőli végén van (1.6 16v motor ) 2-3 ezer forintos cucc házilag cserélhető.