Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
Nekem a Wizz nem utalja vissza a járattörlés miatti összeget. Igaz, hogy csak 4 hét telt el. Ma beszéltem a harmadik hölggyel, aki azt mondta, hogy eddig még nem indították el a visszafizetést, de ő most megteszi. Az előző kettő pontosan ugyanezt mondta.
Nekem volt már ilyen esetem a Germanwings-szel, akkor a lemondás után 2 nappal a számlámon volt a pénz.
Lehet, hogy a Sky és a Wizz esetében ez a hivatalos üzletpolitika? Mindkét cég tisztességtelen, vagy ennyire rosszul állnak pénzügyileg?
Nemrég volt szerencsém a SkyEurope-pal utazni és nekem abszolút pozitív tapasztalataim voltak. A sors úgy hozta, hogy sürgősen AMS-ba kellett menni. A Sky 70.000 Ft-os ára mindenképpen versenyképesnek tűnt pl. a MALÉV 180.000 Ft-os árához képest, ugyan a sok negatív hír (késések, műszaki meghibásodások) hatására egy kicsit én is tartottam az úttól. Az élet szerencsére nem igazolta be a félelmeimet, teljesen zökkenőmentes út volt, egyik irányban sem volt jelentős késés. Ami a gépek belső megjelenését illeti tényleg kissé kopottak - nem lehet egy lapon említeni pl. az Easyjet vadiúj A319-eseivel – de a célnak megfelelnek, és hát a 110.000,- Ft-os megtakarításért cserébe szívesen nézem 2 x 2 óráig ezt a „kopottas” belsőt, ami azért nem olyan vészes. Egyéként mindkét szakaszon a gép közel fullon volt, ami azért szvsz nem lehet véletlen.
Ez a pénz vissza nem fizetés nem fér a fejembe, hogy miért kell magukat ilyenekkel lejáratniuk, ugyan ugyanilyen sztorit itt a fórumon a Wizzair-rel kapcsolatban is olvashattunk. Lehet, hogy ez ilyen low cost szokás?
Mindezek ellenére számomra a Sky csak akkor lesz preferált társaság egy adott viszonylatban ha jelentős árelőnyt nyújt és/vagy jobb reptérre repül. London vagy Berlin viszonylatában nálam egyébként az Easyjet a nyerő. A Wizzair-rel az előbb említett preferenciáim miatt még nem utaztam és szerintem súlyosan elhibázott stratégia, hogy egy-két kivételtől eltekintve, csak az olcsó, várostól távoli repterekre repülnek.
A SkyEurope tényleg eléggé lepukkant gépekkel megy, és márciusban sajnos őket választottam, amikor Londonba akartam volna elutazni. Kb. 20 percet ültem a gépben (HA-LKO), amikor bejelentették, hogy a jobb hajtómű nem akar velünk Londonba jönni, ezért le kell szállni. /Mondjuk ez a 20 perc is elég nyomasztó volt abban a lerobbant gépben/. Természetesen lehet egy gép műszaki hibás, és ettől még nem lenne balkáni a cég, de hogy március óta legalább 10-szer hívtam fel őket, hogy amit beígértek, hogy visszafizetik ajegy árát, mivel nem utaztam el, az már balkáni gondokodás.
A SKy-t nem ajánlom senkinek!
A Wizzel júliusban nagyon kellemes utam volt Geronába, nagyon jó állapotú és szép gépekkel repülnek, és kedves a személyzet is.
Mindenkinek köszönöm a tippeket, legközelebb biztos jobban fog menni, bár ezek szerint mindent tök jól csináltam - hát majd mégjobban fogom :)
Na de mi az a Switch kártya?
Nem hiányzik a billentés. Csupán személyes tapasztalat. A Sky 735-ösénél ültem ugyan régebbi gépeken, de azok jobb állapotban voltak. Elismerem, ez valamelyest szubjektív. Viszont az, hogy drágább az EZY-nél is, meg a WZZ-nél is átlagosan, az már objektíven így van. (Pl. Londonba, retúr)
Viszont az embránerek nagyon tetszenek. Ha azok mennének pl Londonba, mindig a SkyEurope-pal utaznék, még ha többe is kerül.
Az ír Ryanair légitársaság második üzleti negyedévében 147,6 millió euróra növelte adózott eredményét az előző évben elért 128,4 millióról. A társaság átlagosan 3 százalékkal csökkentette jegyárait a negyedév során.
A Ryanair bevétele 418,3 millió euróra nőtt a szeptemberrel zárult második negyedévben az előző év azonos időszakában elért 351,2 millióról. Az üzemi költség is nőtt, 247,6 millió euróra 201 millióról.
Az utasok száma 20 százalékkal 7,4 millióra gyarapodott a negyedév során. Kedden a Ryanair az egész üzleti évre is az utasszám jelentős növekedését jelezte előre.
Az egész pénzügyi évre nyáron a férőhelyek 16 százalékos bővítését és az utasszám körülbelül 20 százalékos növekedését jósolták a cégnél, valamint a jegyárak további csökkentését ígérték az elkövetkező évekre.
A Ryanair vezetője, Michael O'Leary korábban úgy nyilatkozott, hogy legkésőbb tíz év múlva a Ryanair már ingyen kínálja repülőjegyeit, mert a társaság akkor már egyéb bevételi forrásokból - a vendégekkel, utasokkal, ügyfelekkel ellátott szállodák, autókölcsönzők és repülőterek jutalékaiból - tartja majd fenn magát.
Üdv mindenkinek,
tudja valaki h miért van az, hogy a wizzair.com lap helyett egy walcheck.cgi nevű vmi jön fel az Opera browswren, a Netscape-n semmi, az Internet Explorer meg cannot display..... nem csak ma, hetek óta állandóan. A tűzfalnak lehet köze ehhez?
VAloszinu azert,mert az angol utasok nem ismerik a Wizzt+Skyt.....annyira...
Ha utazni akar felmegy a ryanair es easy honlapjara, megnezi merre lehet jarat es utazik. Ez valoszinu akkor tortenik, ha turistakent szeretne utazni vhova, es pl az easy honlapjan az a bp-rol keszitett kep elegge attraktiv!
Ha meg "uzleti" v mas szempontbol utazik akkor is azt nezi meg eloszor mert azt ismeri....ill az easy itthon is eleg ismert!
Lehet, hogy a Wizz+Skyt is sokan valasztanak Angliaban ha egyaltalan tudnak,h letezik, de kozel sincs olyan neve,mint az easynek, es egy reklamkampany meg elegge ktges!
A Wizz is azert nyomja az olcso(ingyen) jegyeket, h megismerjek, es "latokepbe"keruljon!
Megnézem neked holnap pontosan, de én 100 körülire emlékszem. Az összes easyJet döbbenet jól megy, lekaszálnak azok mindenkit a piacon garantáltan. Mondjuk az más lapra tartozik, hogy még 1 kiló túlsúlyért is fizettetnünk kell, de hát ezt kérik, sajnos. És nem nagyon lehet elbliccelni, mert szúrópróbaszerűen kiválasztanak egy érkező gépet mondjuk LTN-on és lemérik az összes pogyót, majd összehasonlítják, hogy arra az adott járatra mennyi túlsúly lett beszedve... Ebből (is) élnek. És ez nem vicc sajnos, most volt itt audit meg tanfolyam és ott lettünk felvilágosítva.
A Sky nagyon jól megy, szinte ott is teltházasak a B735-ösök. A noshow rátájuk is elég jó. A W!ZZ-ek is tele vannak, persze lehet, hogy a 0 forintos jegyek miatt, de ebben nem vagyok biztos. Mint már mondtam oly sokszor, én nagyon szorítok nekik!
Nekem is. Képzeld, ezt el kell meséljem, mert te biztos megérted, szóval vasárnap éjjel éjszakás voltam, és volt egy Trouble Tel Aviv 2:15-ös indulással (amiből persze 3:30 lett amúgy, no comment). Becsekkoltuk másodmagammal a teltházas járatot, és már épp zárni készültem, amikor odajött két román állampolgár és az egyik az aznap délutáni W!ZZ MMX-ről, a másik pedig az esti easyJet LTN-ról kezdett el érdeklődni. Mindezt éjjel kettőkor! Hát azt hittem, dobok egy hátast ott rögvest! Mondtam is nekik, hogy éjjel kettő van, a gépeik meg legkorábban 12 óra múlva indulnak (az LTN még később), ráérnek még bőven izgulni. Szerinted nincs jobb dolguk? Leszívták az agyam se perc alatt, főleg 167 izraelita (hehe) után!!!
Egyébiránt ez az info kérdés is vicces (ha már itt tartunk). Bár ez jobban illene a Budapest Airport Rt.-s topikba, csak mivel itt jött szóba, itt is írom le. Szóval én baromi pipa vagyok amiatt, hogy a tranzitban megszűntették az információs pultot, és felhúztak a helyére egy baromi drága, és kurva ronda ékszerekkel teli boltot. Tehát most a tranzitban no info, ezért amikor egy járat alatt háromszor változik a beszállító kapum (meg velem együtt még hatszáz másik járatnak is háromszor változik), akkor az összes utas (persze jogosan), azt kapja el, akit egyenruhában legelőször meglát. És amikor eleve ezer más tennivalóm lenne, akkor olyan járat utasaival dílelek, akik 1.) nem az én járatommal utazó utasok 2.) rém idegesek az állandó kapuváltozás miatt, 3.) hülyének néznek, hogy nem vágom zsigerből a kapujukat, hanem megkérem, hogy nézzék meg a monitoron. Szóval ez az egyik. Aki megszűntette a tranzitban az infot, azt szépen odatenném egy vasárnap délutánra a 17-es kapuhoz, és állítom, hogy még estére visszaállítaná nekünk a tranzit infot!!! Erre még fogadást is kötnék, és tuti megnyerném!!!
A másik dolog. Ki tudok készülni attól, hogy a 2B induló részlegen, bár az info-ban is van éjszakás szolgálat, este 10 után már jórészt nem található meg senki az info-ban, és reggel 4-kor, amikor kezdjük a W!ZZ-t, még akkor sincs ott senki sem. Én nem tudom, hogy miért van ez, de szerintem tényleg gázos, hogy nincs info pult, amikor eleve járat van. Jó, én nem kérem, hogy üljenek kint az éjjeli járatokon, de legalább reggel 4-re, amikor a W!ZZ-t nyitjuk, legyen már ott valaki, nem? Biztos kevesen vannak, de oldják meg, vagy nem tudom, de mi is kevesen vagyunk, mégis megoldjuk, olyan nincs, hogy nem kezdünk el időben egy járatot, mert nem vagyunk elegen (legfeljebb azért nem kezdünk időben, mert nincs pult, de ez már megint egy más kérdés!)! Információsként a legkevésbé szeretnék már működni, bevallom, már a határőrként való működés is bőven elég! :o)
Ja, a SWISS MA code-share lett, tényleg. Aerosvit-en tőlem is mindig kérdezgetik, hogy miért nem Malév gép megy, mikor az ő jegyükön MA-es járatszám van... És akkor mindig elmagyarázom, hogy mi is a helyzet. :o)
A kioktatást, na azt szoktam bírni én is! Meg azt is, hogy információs pultként is működik a c/i. Állítom, hogy többen jönnek oda hozzánk érdeklődni, mint az infohoz! :o(
A MA code shareről nem is beszélve. Hányan jöttek oda első este keresve a ZRH járatot. Egyik ember még ki is oktatott, hogy ez egy Malév járat és mit képzelek én, hogy itt hólyeséget beszélek neki. Kinevettem és küldtem akkor az információhoz.