Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

John Derre 8220 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 858

Üdv mindenkinek

Olyan bróblémám lenne az opel astra f caravan 1995 1.4 8 szelepes gépel.hogy mikor eléri az üzem meleg állapotot kis frordulat számon elkezd rángatni.vagy nem akkar ki gyorsulni ez mitől lehet.magasab fordulatszámon nincs vele probléma.

Előre is köszönöm a válaszokat.

lucabrazi Creative Commons License 2013.04.19 0 0 857

Előbb se válaszoltál minden kérdésemre:)

 

 

 

Ki vitte műszakira?

Mi lett cserélve műszaki előtt?

A műszakival együtt van a zöldkártya,esetleg ott nem babráltak bele?

Azért fura,hogy a műszakival függ össze a hiba.Nem de?

 

Előzmény: Szné Hajni (856)
Szné Hajni Creative Commons License 2013.04.19 0 0 856

szóval,induláskor simán megy,kb pár perc után el kezd dadogni,meg érdekes hangja lesz,mintha durrogna,erő minimális,nagyon lassan gyorsul fel,akkor is gyenge.a gyertyák feketék.cseréltük már.most volt műszakin kb két hete,azóta csinálja ezt.egyre sűrübb ez a probléma.most is elinditottam,már hallom a hangján,h megint nem olyan,mint kéne lennie.trafó, kábelt már cseréltünk :(

Előzmény: lucabrazi (855)
lucabrazi Creative Commons License 2013.04.19 0 0 855

Szia!

 

Ezt is a szerelő mondta?

Mikor nem megy a henger?

Hogy veszed észre, hogy nem megy a henger?(rángat,nem indúl,kihagy,)

Éllandó hiba vagy csak néha?

Melyik szerelő mit mondott és miért?

 

 

Azért ez így elsőre marha sok mindent vehetnél, tényleg;-)

 

 

Autószerelőhöz soha ne vidd a kocsit,azok nem szerelnek csak cserélnek.

Van olyan is mire meg van a hiba kicserélik a fél autót.

Előzmény: Szné Hajni (854)
Szné Hajni Creative Commons License 2013.04.19 0 0 854

Sziasztok!Nagy gondom van!Van egy astra 1.6-os ecotec mostoros autóm és már pár hete nem megy egy vagy két henger.Nézte már két szerelő,de mindenki mást akar hozzá vetetni.Van valakinek ötlete mi lehet a gond???Előre is köszönöm a segítséget.

Koncsy Creative Commons License 2013.04.17 0 0 853
Szia Károly!Milyen az a szelephiba, mit tudnak rajta elrontani gyártáskor? Nekem is x KM -ént bevési a gyújtáskimaradás hibát. Mindent átnéztem. 2005 z14xpe motor. Mióta nálam van kinlódok ezzel a sárga lámpás dologgal, de több 10000 Km kocsikáztam így. Egy dologra lettem figyelmes, ami miatt újra foglalkoztam vele, hogy az alapjáratom amikor az autónak az akksija sem vett fel már több áramot ill., nem volt semmi fogyasztó használva, az alapjárat szépen felmászott 1200 ford/ percre. Idegesítő volt. Na ekkor jött az ötletem, hogy újra átnézem a szivó oldalt, csöveket meg mindent, mert ez a jelenség a sok levegőből is jöhet, meg hogy a fékemet nehéz volt nyomni. Azt hittem ilyen az opel, és ennyi. Vákuumdob müanyag cső elszorít, helyreállt az alapjárat. Rásegítőt kivettem, és egy hatalmas nagy rozsda és rohadás volt az egész belülről. A vákuumdob cserélyével azt elértem, több száz Km után, hogy a hibakódot még nem véste be.Pár nap múlva beszámolok az eredményről. Üdv.: K.Gy
Előzmény: Károly27 (838)
koroseck Creative Commons License 2013.04.16 0 0 852

Szia,

 

egy GUMIABRONCS VÁLTÓMÉRET KALKULÁTOR segít ebben.

Google a te barátod is, itt találhatsz egyet:

 

http://www.autogumibolt.hu/autogumi/gumiszerviz/valtomeret

 

 

Előzmény: Sud93 (851)
Sud93 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 851

Sziasztok! 

 

Egy kérdésem lenne a héten szeretnék vásárolni felni garnitúrát  F Astrához . A mérete:  195/45/15 Zoll, 7 J!!! Feltudom tenni vagy már meredek lesz nagyon....

gergike1982 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 850

Most épp beindult.....ventilátor kapcsolásig járattam,vagy 30 leállítottam beindítottam,jár frankón,de néha el megy minden elektromos rész,lámpák.....visszajelzők......fordulatszám mérő.....de ugyanúgy jár.

 

Előzmény: ton____jo (848)
gergike1982 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 849

Jó kérdés,azt hogy tudnám ellenőrizni?

Előzmény: ton____jo (848)
ton____jo Creative Commons License 2013.04.14 0 0 848

Főtengelyjeladó?

 

 

 

 

 

 

Előzmény: gergike1982 (846)
ton____jo Creative Commons License 2013.04.14 0 0 847

Sziasztok!

 

Megtudná nekem valaki mondani ezmiez?

Köszönöm,

Astra F 1.6si

gergike1982 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 846

Sziasztok.

következő gondom lenne, f astra 93as,1.6,8 szelepes(c16nz),következő hibát produkálja,3-4 perc  járás után ki villan a sárga lámpa és onnatól kezdve az autó leáll,nem indul.szinte teljesen vissza kell hűlnie hogy újra induljon,vagyis már csak hidegen indul,szerelő computer hibát talált,első nekifutásra  injektor alatt lévő hőgombát javasolt cserére,volt hozzá bontott injektorom,így abból cseréltük ki a gombát,ment is az autó 30-35 km-ert,egyszer ki villant a lámpa(kb 10 km után)újra indításnál elmúlt,tegnap szerelő javaslatára computer csere megtörtént,ugyan ez a jelenség.....3-4 perc után lámpa kivillan és leáll,előre is köszönöm a segítséget.

üdv

 

Qkorica Creative Commons License 2013.04.12 0 0 845

http://www.primaklima.hu/

 

Ma jártam ott, és megcsinálták.

Előzmény: kígyesz (844)
kígyesz Creative Commons License 2013.04.12 0 0 844

Üdv!

Olyan problémám akadt az1.6-os GCC Astrámmal, hogy az elektronikus klíma vezérlő nem állítja le a motort. Ha kiveszem a gyújtáskulcsot, a klímamotor akkor is tovább működik. Csak úgy tudom leállítani, ha lehúzom a kábelt, vagy kiveszem a biztosítékát. Aztán bekapcsolni újból be lehet. A szerelő szerint a klímavezérlő elektronikával van gond. Tud valaki valamilyen segítséget? Esetleg volna valakinek klímavezérlő eladó?

Előre is köszönöm!

koroseck Creative Commons License 2013.04.11 0 0 843

Helló!

 

Most én is a szeleptisztítóval adagoltam meg a tartályomat, eddig szépen muzsikál, én STP szeleptisztítót vettem, sárga flakonos, 20l tankolás előtt felét belenyomtam majd repesztettem 7 km 4000-4500as fordulaton, másik felét a következő tankolásnál fogom beleereszteni.

 

Remélem működni fog!

Előzmény: G astra 2002 (842)
G astra 2002 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 842

Tisztelt G astrások!!!

Nekem egy 2002 es 1,6 os 16 szelepes benzines Z16XE, autóm van, és énis ugyanazzal a problémával küszködtem sokáig mint ti, g astrások, néha útközben kigyullad a motorhibajelzőlámpa, néha villog, és nem megy csak 3 henger, és minden szerelő más hibát mondott, cseréltünk gyújtótrafósort, EGR szelepet, motorvezérlő elektronikát, de mindennel ugyanúgy prüszkölt a motor, de mikor leállítottam és újraindítottam már jó volt pár másodpercig, néha tudtam menni több km-ert is néha nem, már mindenki azt tanácsolta, h fel kell újjítani a hengerfejet mert levan rakódva a kosz a szelepekre, de én előtte kipróbáltam egy szeleptisztító folyadékot és meghajtottam vele, aztóta teljesen jól müködik, van alapjárat, nem gyullad ki a hibajelző lámpa, és a fogyasztása is tökéletes! én 10 liter benzinhez öntöttem kb 30-40 ml szeleptisztító folyadékot, szerintem 1 próbát megért, 2-3 ezer ft ba kerül.

Én ezt használtam!!!

http://shophunter.eu/hu/prod_det.php?product=3305/1540/liqui_moly_szelep_tisztito_150_ml

 

ktomyka Creative Commons License 2013.04.10 0 0 841

Tisztelt klmngabi!

Ugyan azzal a hibálval kűzdök, mint az ön által leírt egy opel esetében. Meg szabad kérdeznem, hogy mi volt a probléma akkor az autóval? Mert már átnéztünk mindent az autón, de semmi eredmény. Segítségét előre is köszönöm.

Tamás

Előzmény: klmngabi (447)
Qkorica Creative Commons License 2013.04.08 0 0 840

Nézd meg a tágulási tartály sapkáját, valószinüleg nem szelel

Előzmény: sanyesz vadas (839)
sanyesz vadas Creative Commons License 2013.04.07 0 0 839

van egy g astrám 1,7 dti 2000 es évjárat nemtudom mi lehetett  ,megnőe a nyomás a hütőrendszerbe vagy mi lehet , de a napokba valahonnan mindig lenyom egy tömlőt, segitsetek mi lehet az oka

Károly27 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 838

Üdvözlöm!

Sajnos van egy nem túl vidám hírem. Nyugodtan le lehet venni a hengerfejet s látszani fog, mely hengerek nem járnak megfelelően a kipufogó szelepek hibája miatt. 2004-2006-ig elég sok hibás kipufogó szeleppel szerelt 1,4 és 1,6-os motort gyártottak. Célszerű mind a 8 kipufogó szelepet cserélni.

 

üdv.Károly

Előzmény: harom78 (832)
Qkorica Creative Commons License 2013.04.03 0 0 837

Olvastál levelet?

Előzmény: Zsolt Tóth (835)
koroseck Creative Commons License 2013.04.03 0 0 836

Kipróbáltam, benzinen még csak-csak megyeget, gázon kivillan a katalizátor lámpa.

Jövő7re kitisztíttatom az EGR szelepet, meglátjuk.

 

Senkinek semmi infója nincs evvel kapcsolatban?

Zsolt Tóth Creative Commons License 2013.04.02 0 0 835

A szerelőm kipróbálta zsír új gyertyákkal, és a hiba ugyan úgy fennált. Sajnos.

 

Közben érdeklődtem és még egy lehetőség felmerült. A hidegindításnál mindig hallok egy kis zörejt.

Arra a következtetésre jutottunk, hogy esetleg a vezérmű lánc feszítője nem feszít rendesen. Állítólag olajjal működik, és hidegen nem feszít megfelelően.

Ennek eredményeképpen a szelepek állását is befolyásolhatja. Vagy valami hasonló.

 

Zsolt Tóth Creative Commons License 2013.03.31 0 0 833

Egy hozzánemértő, átlagfelhasználó autótulajdonos vagyok, kérlek nézzétek el ha butaságokat írok esetleg.

Nagy dilemmával küzdök. 2006-os 1.3-as turbó Diesel Astrám van. A problémám az, hogy kb. 15 C fok alatt nehezen indul be. Minél hidegebb van annál kataszrofálisabb a beindítása. -10C fok vagy hidegebb időben a beindítása felejtős.

Az önindító csak tekeri a motrot az aku lemerüléséig.

Ha beindul akkor 2-3 perc járatás után, már simán újra be lehet indítani az autót. Viszont ha visszahül akkor újra küzdeni kell vele. Menettulajdonságán nem veszek észre semmi hibát. Alapjárat oké. Jelentős gyorsulás 2000-es fordulat felett van. Gondolom ez a normális.

Motordiagnosztika nem mutat semmi hibát. Az autószerelő végigellenőrizte a nyomást a csövekben egésszen az üzemanyagtartálytól a motorig. Olaj, levegőszűrő, gázolajszűrő csere most volt.

A nagynyomású szelepek a szerelő elmondása szerint jók. A porlasztók is ellenőrizve lettek. Izzítás ok. Nem jött rá mi a hiba.

Igazából egy jó tanácsot, vagy egy hozzáértő erre szakosodott szakember elérhetőségét várom tőletek.

Köszönöm.

harom78 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 832

Sziasztok! 

Van egy 2005 Opel  G Asztránk/Z16XEP/kb egy éve folyamatosan kigyullad a motorhibajelző  lámpa,az autó nem rángat és a teljesítménye sem csökken.

Motordiagnosztikánál mindig egy vagy több hengerre ír be gyujtáskimaradást.

Labdaszonda,egr szelep,trafósor,gyertyacsere megtörtén.

Három szerelő is nézte ,de mindenki csak csereberélni akarja az alkatrészeket de nem tudja mi a hiba.

Légyszíves írjatok ha találkoztatok már ilyen hibával.

Köszi.

 

koroseck Creative Commons License 2013.03.29 0 0 831

Sajnos nem sikerült eddig megoldani a problémát, trafó csere után is jelentkezik a hiba, gázon biztosan, holnap kipróbálom benzinnél.

Előzmény: koroseck (827)
d.jocov Creative Commons License 2013.03.29 0 0 830

Üdv mindenkinek!

Fiúk üzemanyag mágnesszelepet kesek egy ilyet: DELPHI DLP SL1000312B1 *BR

tud valaki bontottat?

Rizics Creative Commons License 2013.03.29 0 0 829

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni.Opel astra g 1.4 Z14XE motorkód 2004-es évjárat.Állandó visszatérő probléma 1-es henger gyújtáskimaradás.Gyergyacsere megvolt sortrafó kicserélve.Az autó sokszor gond nélkül megy több hétig.Mi lehet a gond,kérlek segítsetek!Előre is köszönöm!

Laci6802 Creative Commons License 2013.03.28 0 0 828

nézesd meg szervizben muszeresen. nekem is volt hasonlo gondom,és azt mutatta ki a muszer hogy minusz 10 cfelsius fok hőmérsékletu motorhoz megfelelő keveréket kap a motor,magyarul mindig szivaton megy. ezt az egyik vizgomba hibája okozta a hengerfejben a vezérlés felőli végén van  (1.6 16v motor ) 2-3 ezer forintos cucc házilag cserélhető.

 

Előzmény: Törölt nick (825)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!