Nekem az tetszett a legjobban, amikor purhabbal lefújja a GPS-t... :) Szerintem még életében nem használt purhabot... megnézném, hogyan takarítja le utána az autót! :)
Ez a hozzászólás pár évvel ezelőtt (2003?) jelent meg egy állítólagos autótolvaj "tollából" itt, a TotalCar-on, az Autólopás fórumban. Igen sokat beszélgettünk, vitáztunk is vele kapcsolatban.
Sziasztok! 4 éves lett az autóm! :) Tortát nem kap, csak egy új izzót a jobb hátsó helyzetjelzőbe. ...Nameg lemosattam... (Mielőtt még valaki azt mondaná, hogy szokásos jelenség: 4 év alatt ez a 2. izzó ami kiégett!!!) 55ekm fölé csúszott a megtett út, úgyhogy nincs agyonhajtva. Most a hideg beálltával, elkezdett reggelente nyöszörögni az ékszíj, vagy a spanoló, vagy a generátor. Nem tudom megállapítani. Egy kis melegedés után elhallgat, úgyhogy még nem vészes a dolog.
Korábban filóztam a zár dugóztatásán. Aztán itt valaki lebeszélt ésmilyen igaza volt! A hét végén Pesten bóklásztam és több parkolóban előfordult, hogy távkapcsolóval nem bírtam bezárni az ajtót. Lehet, ha odébb állok, akkor működött volna, de ezzel nem kísérleteztem. Érdekes, hogy amikor mentem, távkapcsolóval nyitotta. A fene sem érti...
Hát a 30tényleg naon szűkös.Én updateltem a zenet egy kicsit:dPio 1000W zárt láda, 4 csatis erőlködő, hagszorok+fejegység.nyilván ez inkább 230 mint 30..De amit tapasztaltam.., mert sajna én is a saját káromon tanultam ezt-azt.Hangszórót mindenképpen cserélni kell, a benne lévő papirmembrános olasz csoda naon gagyi.Én először másra hallgatva megvettem a méregdrága Phoenix gold hangszorokat.37ezerFt.HIba volt, a csipogok rendszerint megálltak és az akusztika szinnte semmit nem javult.A 307es muanyag kárpitja az ajton képtelen gyönyörű hangzást produkálni(off f,g astranak gyári hangszoroval a szovetkárpit miatt sokkal szebb hangzása van).Ezt a szettet lecseréltem egy "csak" 23 ezer ft-os pioneer szettre és a hangzás szerintem még jobb lett, a csipogok birják és szépen szol.Viszont ahogy a suranyi oldalon is irjákMIndnképpen ajánlatos erősitőt használni mert sokkal szebb hangja van mint bmelyik fejegységnek.Nekem nincs semmilyen bitumenezésem de nagyon megvagyok elégedve a hangzással.Sőt.. tovább megyek, ha van mélyláda akkor szerintem felesleges a hangszigetelés mert az ajtokra nem jut szinte egyáltalán mély hang.30ezer ft-bol veszel egy 2csatis erősitőt + mély ládát és lehet h a gyári hangszorokkal is jol fog komponálni ha szépen behangolod..Szerintem.
Kormány bőrözés..
Kell időpontot kérni, meg lehet várni mig elkészül?
Néhányszor már gondolkodtam, hogy a kiscicámban illene fejleszteni valamit a zenélőn, mert valahogy nem az igazi a hangzás... :) Noha a zenét általában szolídan, beszélgetés közben hallgatom, néha amikor eldurran az agyam és 'feltekerem', jó volna a mindenféle hátsó rezonancia nélküli szép hangzás... Viszont a fejegységet nemigen szeretném babrálni, avagy kicserélni, mert így, ahogy van szép, és így van 'egyben'... Valószínű, hogy egy ultra-hiper vadállat fejegység jobban szólna, nade az már elütne az 'enteriörben'...:)
Van esetleg valakinek gyakorlata avagy hallomása, hogy a gyári fejegységet megtartva hogyan lehetne valamivel szebb hangzást elérni? A SAL.hu egyik autohifi szakértője ajánlotta, hogy kb. 60-ért kibitumenezik az ajtókat ezután új fejegység, majd új hangszórók, és máris kész a szép és erős 'zene', csakhogy ez akkor egy kis vagyonba kerülne...:)
Ez most biztosan úgy hangzik, hogy - olcsón jót? - hülye ez? de már sokszor és sokat segítettetek, úgyhogy gondoltam megpróbálom. Én úgy gondolom, hogy kb. 30-at tudnék rá áldozni... Ebből ki lehet hozni valami értelmeset?
Az , hogy egy kormányt, váltózsákot bebőröznek, szerintem nem feltétlenül jelenti azt , hogy kopott volt, vagyis, hogy az autó sokat futott. Egyszerűen szebb lett tőle az autó, kellemes bőr illat van még mindig benne, és sokkal jobb lett a fogása. Nem csúszik !
Tudjátok, hány féle variációban tudják megvarrni ?? Rengeteg, csak tudjunk választani. ( A váltógombot NEM tudják. )
Én arra bíztatok mindenkit, hogy menjen és csináltassa !!!! Egy nagyon jó hangulatú csapattal fog találkozni .
Emberek, itt vadászni kell egy-egy benzines példányt! Két hónap alatt tegnap láttam az első benzines 407-est. De a kisebb autók is, kb 80-85%-ban kerregők.
Regen en mindig azt mondtam, hogy egy diesel auto sokkal egyszerubben mukodo szerkezet mint egy benzines es ezert megbizhatobb... Sokkal kevesebb bizbasz romolhatott el a motor kornyeken (persze ha elromlott akkor nagy volt a gebasz). Manapsag mar ez nem igaz, sot...
Mert, ugye, egy rakás hiba független attól, hogy milyen motorral szerelték éppen a problémás autót - hogy csak az index kar problémáját említsem.
Összehasonlítani a kifejezetten motorfüggő problémákat célszerű, mint mondjuk a kéttömegű kuplungtárcsát (ez is csak bizonyos dízel változatoknál létezik), vagy a tűzkarikát (szintén csak egyes benzines változatoknál van ilyen.)
S ahogyan Te mondod, ha már mindenképp össze akarjuk hasonlítani a meghibásodás lehetőségét, akkor a hibák számát is arányosítani kell az adott motorváltozattal eladott autók számához.
Megint megdobbant a szívem! Úgy bebőröztetném a kormányt, de akkor azt hinnék, hogy kopott volt, és azért kellett... nem mintha el akarnám adni most az autót, de akkor is...
A kormány nagyon odatesz! :D Bomba jól néz ki! A váltó-szoknyát én is átbőröztettem, mert a gomb tövében ki volt kopva és zavart, hogy a málló festék szúr rajta. :( Potom 2.500-ba került (valódi bőrből varrva).. :)
Azt nem mondtam,hogy összefügg.De az viszont tény,hogy a franciák autói sokkal jobban sikerülnek/működnek,ha dízel motor van bennük.Ez kicsit érthetelen,bár biztos megvan a magyarázata.
Azt meg sajnálom, hogy nem lett tovább fejlesztve a BT oldal, mert így kigyűjtve, minden egy helyen jó ötlet főleg, hogy képekkel ilusztrált dolgok is elindultak.