Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
Kár, hogy egyre csökken az embránerek aránya. Pedig azok nagyon tetszenek! Feltételezem, az új szerzemények 735ösök lesznek. Láttam a poprádi reptéren SKYEUROPE embránerről készült képet (talán OM-SPY). Charter vagy új desztináció? Gondolom, inkább charter lehetett.
Tényleg, az új célállomások bejelentésének időpontját elárulod?
Lesznek uj desztinációk, 5-8 között, de erről nem szívesen nyilatkoznék itt a fórumon. Repülők is jönnek szépen. Decembertől minden hónapban hol egy hol kettő, hogy májusra álljon a flotta 23 géppel (inclusive 4 EMB) az összes bázison.
Az legyen a jelentkező társaságok dolga. Ők biztos jól meggondolják, hogy mit bír el a körzet. De ha jön több társasűg, biztos nem mind oda akar szállítani. Ha az egyik a londoni, a másik a frankfurti HUb-ot élozza meg, az két külön piac. Bár fapadosoknál, ahol továbbmegy az utas, nem annyira.
At biztos, hogy Debrecen napi 4-5 járatot ki tud szolgálni. Bárcsak kevés lenne :-)
Ez nem újdonság :))) Azért írtam, hogy az alábbi városok Ny-Európában vannak (irónikusan), mert O'Leary azt mondta, hogy ők be nem teszik a lábukat keletre.
A másik kérdés meg az, hogy megéri-e egy kis magyar reptérnek, hogy a Ryan betegye oda a lábát. Köztudott az agresszív költségcsökkentési stratégiája, ahol majdnem a reptér fizet a ryanairnek
Biztosan nem. Főleg úgy, hogy ezen kívül más utasforgalma talán nem is lenne. Ferihegy lehet, hogy drága egy fapadosnak, de ez van legközelebb a városhoz. Tömegközlekedéssel ezt is nehéz megközelíteni, a többit (Tököl, Kiskunlacháza, Börgönd) meg még nehezebb. Mondjuk Gödöllőn tényleg jó lenne (csak mert nekem közel volna)
Már pár éve olvasom, hallom, hogy "jön majd a Ryanair Debrecenbe", de azóta megjelentek a fapadosok Ferihegyen, Debrecenről sehol sincs szó, a O'Leary meg olyan kijelentéseket is tett, hogy Kelet-Európa felé nem terjeszkedik, mert oda úgyse utazik senki. Most hogy áll a helyzet Debrecen és Ryan ügyben?
A másik kérdés meg az, hogy megéri-e egy kis magyar reptérnek, hogy a Ryan betegye oda a lábát. Köztudott az agresszív költségcsökkentési stratégiája, ahol majdnem a reptér fizet a ryanairnek. Ha beengedi őket muszáj mást is odaengednie, mert küönben üzletileg teljesen kiszolgáltatott lesz. Több társaságot pedig nem tudom, hogy elbír e a vonzáskörzet.
Én sajnos nem tudom felrakni, mert az eredeti infókat is csak az airliner.net fórmából kopiztam be, a belinkelt törlést pedig bizonyára egy Wizz-munkatárs tette be.
Gondolom a Sky Europe-val is ez a helyzet, s ennek csak örülni tudok.
Ha már erre jár, tud valamit mondani esetleges új desztinációkról? :)