Keresés

Részletes keresés

nagytojás Creative Commons License 2015.03.04 0 0 88056

Egy alkatrész cseréje nem gànyolás  de egy olajnyomás gomba pár relé felhasználásával építeni is lehet

 

 

 

 

Előzmény: emcett79 (88055)
emcett79 Creative Commons License 2015.03.04 0 0 88055

Guglival nem találtam, csak vizes rendszerhez valót. Gányolni meg nem nagyon szeretnék. :-( 

Előzmény: nagytojás (88054)
nagytojás Creative Commons License 2015.03.04 0 0 88054

elméletileg létezik  de olajálló gumi lapból lehet vágni bele membránt

Előzmény: emcett79 (88053)
emcett79 Creative Commons License 2015.03.04 0 0 88053

De van olyan, ami olajálló?

Előzmény: nagytojás (88052)
nagytojás Creative Commons License 2015.03.04 0 0 88052

kell rátenni egy nyomáskapcsolót és az megszakítja az áram ellátást

Előzmény: emcett79 (88051)
emcett79 Creative Commons License 2015.03.04 0 0 88051

Sziasztok!

Bocsi az offtopicért, de mivel sok műszaki ember fordul meg itt, ha valakinek van rálátása az automata töltőpisztolyokra és a gázolajszivattyúkra, az írjon már valami okosat! :-) 
A kérdés a következő: hogy lehetne megoldani, hogy az automata töltőpisztoly megállításakor a szivattyú is leálljon?

 

Ha valaki tud segíteni, azt megköszönöm! :-) 

Pali.ua Creative Commons License 2015.03.03 0 0 88050

Helló,én már cseréltem 892-en. Leveszed az ékszíjat meg az ékszíjtárcsát  és kipattintod a szimeringet. Az  új szimering betevéséhez kell egy a szimeringgel megegyező alátét és a csavarral a helyére húzni, aztán alátét ki és  mehet vissza a tárcsa meg a szíj 

Előzmény: Gepesz35 (87809)
dagadtmadar Creative Commons License 2015.03.03 0 0 88049

Köszönöm a felvilágosítást, most a dolog alszik egy időre mert inkább az uborkát gépesítjük be...
majd visszatérek rá ha a gép is rendben lesz meg ha az év jól alakul. 
Addig a kényelmi megoldások másodlagosak.

Szaby27 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 88048

Most a plusz tömbre milyen fogyasztót kötsz tök mindegy. A két tömb bekötése a lényeg és egy szivattyúról kapja az olajat.

Előzmény: dagadtmadar (88046)
nagytojás Creative Commons License 2015.03.03 0 0 88047

ha végi nézed a videót akkor láthatod,hogy csak két kar van a tömbre rákötve+ 2 pár csatlakozó van a gép hátulján a 3,pont munkahengerét az elektrohidraulikus tömb vezérli a sajáttömb teljes kikerülésével . a középső le van zárva  ami a saját munka hengeré volt az oldalról van lezárva és az is kihelyezett csatlakozó  a pipa csövön kell hogy meg kapja a nyomást a tömb mert az oldalán nem látható cső az elektrohidraulikus tömb meg olyan kialakítású kell hogy legyen amit sorba lehet kötni tehát van egy csatlakozás ahonnét a szivattyú megtáplálja van egy visszafolyó ága  meg egy olyan csatlakozása ami az eredeti vezér tömböt táplálja   de ha van lehetőséged beszerezni ilyen tömböt ami mai árak mellet elemenként minimum 52000Ft áfa nélkül akkor  még mindig gazdaságosabb be szerezni két váltó csapot darabonként 7200 forintos nettó áron és három karral négy műveletet tudsz csinálni célszerű a kanál billentést megosztani mert így bármikor rá lehet emelni a darura

  így néz ki így pedig egy 52-es be az antiszlip helyén



Előzmény: dagadtmadar (88046)
dagadtmadar Creative Commons License 2015.03.03 0 0 88046

Megnéztem és azt vettem észre, hogy ezzel nem megkerülte a 3 pont munkahengerének a karját?
szóval ha így bekötném akkor tudnám ugyan úgy használni a kart a 3 ponthoz meg ha a rakodó tömbjét használnám nem zavarna bele semmibe?
mert ha jól láttam akkor innen kapja a nyomást a beszerelt elektromos tömb:


Előzmény: Szaby27 (88045)
Szaby27 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 88045

Dagatmadár!

 

Itt a videó elején látszik, hogy a plusz tömb hogy van beépítve:

 

https://www.youtube.com/watch?v=sV2YCfGt0mg

sanyi1015 Creative Commons License 2015.03.03 0 1 88044

1.4milla ha jól emlékszem.

Előzmény: lendo1990 (88042)
Camel Driver Creative Commons License 2015.03.02 0 0 88043

Reggeli közben a traktor hűvösében van hova akasztani a kosztos tarisznyát ,nem is rossz újítás!

Előzmény: mtz1221 (88030)
lendo1990 Creative Commons License 2015.03.02 0 0 88042

megkérdezhetem mennyibe került?

Előzmény: sanyi1015 (88041)
sanyi1015 Creative Commons License 2015.03.02 0 1 88041

Szia. Nekünk pronar marka van rajta 1500kg bír. Jojsticos. Nagyon jó, lecsatolható a géme. Sokoró a legolcsóbb, de folyton eltörött a tartó.

Előzmény: lendo1990 (88040)
lendo1990 Creative Commons License 2015.03.02 0 0 88040

Sziasztok! olyan kérdésem lenne,hogy milyen homlokrakodót érdemes venni egy 82-es MTZre?

sanyi1015 Creative Commons License 2015.03.02 0 0 88039

Szia. Én a helyedben kicsavarnám a csavart, majd co val egy akkora meretű fémcsövet hegesztenék rá mint a rézcső.

Előzmény: shaggy86 (88037)
gun81 Creative Commons License 2015.03.02 0 0 88038

valaki meg tudná mondani hogy a motor feletti kábelkötegben melyik szín micsoda(MTZ 952-en),vagy hol tudnám megnézni mert a könyvemben nincs benne

üdv

shaggy86 Creative Commons License 2015.03.02 0 0 88037

Valami jó ötlet kellene hogy a az alábbi képen látható túlfolyó kis cső ne tudjon ki be járkálni.

Ez egy szőlő kifújon van és itt távozik a működés közben felesleges olaj, de nagyon könnyen ki tud esni.

Ahogy néztem egy csavar van oda becsavarva aminek lyukas a közepe és abba megy bvele az a rézcső.

Valahogy fixre kellene ezt.

Valakinek valami ötlet?

 

http://www.kepfeltoltes.hu/view/150302/DSC_0163_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

http://www.kepfeltoltes.hu/view/150302/DSC_0162_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

 

Gokartos Creative Commons License 2015.03.02 0 1 88036
Üdv!Jól írta a fórumtárs,megcsúszott a kuplung a malacba!Az meg hogy milyen sebességi fokozatot válassz ilyenkor,szerintem nagyon helyzet függő!Mi amikor erdőztünk 2db 80-as Mtz-vel húzgáltunk 1db mbp 6,5 tonnás pótot!Mi terep 3.-al indu ltunk és végig abban a sebességben húztuk kifelé az ártérről a pótot,de mind a két 80-asba levegős difizár volt!
Előzmény: Mtz 550E (88033)
Mtz 550E Creative Commons License 2015.03.01 0 0 88035

Hali!

Mászóban az terep1-re gondolsz? Utána a srác leállt róla akkor próbáltam én egyedül kötéllel akkor fúlt le is 4-be!  Ja előtte a srác a saját gödréből alig bírt kijönni géppel! Utána a rúdon csak tudtam fordítani kicsit! Neki difizár semmi nulla! Mondtam neki álljon vissza rá a pótra én ő elibe kötéllel mondom egy választás van még a levegős difit is ráhúzom az enyémen! Terep3 felezve így meghúztam meg ő is segített amennyire tudott és így bírtam kihúzni nekem a 4kerék kapart már akkor szépen de kihúztam!

Előzmény: gjoni zoli (88034)
gjoni zoli Creative Commons License 2015.03.01 0 0 88034

Nem csoda,hogy lefult meg csúszott a kiskuplung,ha mászóban nem mozdít rajta semmit akkor nem is szoktam tovább próbálkozni.Pláne szerelvényt az életben nem húzol ki vele nem Rába ez.Csak külön külön szoktuk csinálni .

Előzmény: Mtz 550E (88033)
Mtz 550E Creative Commons License 2015.03.01 0 0 88033

Hali!
Ma elhívtak hogy húzzak ki egy traktort mert elakadt pótkocsi szinte majdnem tengelyig a traktor mtz 550-s jobb hátsó kerék félig elsüllyedve!

Bekapcsoltam az elejét a hasi kampón húztam terep3 felezve meg se bírtam nagyon mozdítani a gép elkezdett kaparni az eleje is fogott nem fogott megint fogott néha kihagyott! Ezt miért csinálta? Ezt eljátszottam vagy háromszor de közeben valami visító hang hallatszott? Terep4 próbáltam húzni egyedül a pótot kötéllel alig hogy meghúztam volna le is fullasztotta a gépet!

 

Ilyen helyzetben milyen sebességben érdemes húzni a másikat?

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.01 0 0 88032

Azok ideiglenes záró csavarok, Olajcserénél a "gyári" csavarjairól lepattogott a menet..

Előzmény: mtz1221 (88030)
sanyi1015 Creative Commons License 2015.03.01 0 0 88031

Sziasztok.

 Lenne egy hatalmas gondom. Lengyel márka Pronar traktorom van mtz alvázú. Okdalváltos 100le.

 A hidraulika rendszer nem tökéletes 10 éves a gép. 

Van rakodó rajta, vele vettük de nincs jól bekötve. Forralja az olajat és a hatsó munkahenger nehezen lassan emel (tlt).

 A rakodó nomó ága az egyik első kivezetésre kötötték rá, visszaág a tartályba. A vezérlőtőmb 3 kivezetésű a kormány alatt, folyamatosan dolgozik a rakodó miatt és hátra alig megy valami. A szivattyún y elágazas van ahogy mtz betyár képén van. Mi lenne a megoldás? 

 Esetleg a szivattyúra t elágazót tenni es onnét táplálni a hátsó tlt veztömböt ill a takodó kihelyezett tomböt es a kormány alatti tömböt? 

 

  Egy hozzáertőt keresnék aki tudna segíteni. Köszi előre is.

 

  Szép napot. :)

mtz1221 Creative Commons License 2015.03.01 0 0 88030

Mester mik azok a bazi nagy csavarok a malacon?

Előzmény: Törölt nick (88029)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.01 0 0 88029

Jó napot!

Tegnapi napra.. :) Ősszel kukorica tarló tárcsázáskor állandóan ki kapcsolt a tarktor elsőhajtása, szántásnál is de akkor ritkábban, pirossal jelölt rész meg volt kopva, és a másik végén már majd 1,5 cm-t tudod mozogni rögzített állásban is..

 

 

ft150 Creative Commons License 2015.02.28 0 0 88028

Visszacseréltem vékonyra. :-)

Előzmény: nagytojás (88027)
nagytojás Creative Commons License 2015.02.28 0 0 88027

tedd át a csillagot a felfogatók belső felére

Előzmény: ft150 (88025)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!