Bocsi az offtopicért, de mivel sok műszaki ember fordul meg itt, ha valakinek van rálátása az automata töltőpisztolyokra és a gázolajszivattyúkra, az írjon már valami okosat! :-) A kérdés a következő: hogy lehetne megoldani, hogy az automata töltőpisztoly megállításakor a szivattyú is leálljon?
Helló,én már cseréltem 892-en. Leveszed az ékszíjat meg az ékszíjtárcsát és kipattintod a szimeringet. Az új szimering betevéséhez kell egy a szimeringgel megegyező alátét és a csavarral a helyére húzni, aztán alátét ki és mehet vissza a tárcsa meg a szíj
Köszönöm a felvilágosítást, most a dolog alszik egy időre mert inkább az uborkát gépesítjük be... majd visszatérek rá ha a gép is rendben lesz meg ha az év jól alakul. Addig a kényelmi megoldások másodlagosak.
ha végi nézed a videót akkor láthatod,hogy csak két kar van a tömbre rákötve+ 2 pár csatlakozó van a gép hátulján a 3,pont munkahengerét az elektrohidraulikus tömb vezérli a sajáttömb teljes kikerülésével . a középső le van zárva ami a saját munka hengeré volt az oldalról van lezárva és az is kihelyezett csatlakozó a pipa csövön kell hogy meg kapja a nyomást a tömb mert az oldalán nem látható cső az elektrohidraulikus tömb meg olyan kialakítású kell hogy legyen amit sorba lehet kötni tehát van egy csatlakozás ahonnét a szivattyú megtáplálja van egy visszafolyó ága meg egy olyan csatlakozása ami az eredeti vezér tömböt táplálja de ha van lehetőséged beszerezni ilyen tömböt ami mai árak mellet elemenként minimum 52000Ft áfa nélkül akkor még mindig gazdaságosabb be szerezni két váltó csapot darabonként 7200 forintos nettó áron és három karral négy műveletet tudsz csinálni célszerű a kanál billentést megosztani mert így bármikor rá lehet emelni a darura
így néz ki így pedig egy 52-es be az antiszlip helyén
Megnéztem és azt vettem észre, hogy ezzel nem megkerülte a 3 pont munkahengerének a karját? szóval ha így bekötném akkor tudnám ugyan úgy használni a kart a 3 ponthoz meg ha a rakodó tömbjét használnám nem zavarna bele semmibe? mert ha jól láttam akkor innen kapja a nyomást a beszerelt elektromos tömb:
Üdv!Jól írta a fórumtárs,megcsúszott a kuplung a malacba!Az meg hogy milyen sebességi fokozatot válassz ilyenkor,szerintem nagyon helyzet függő!Mi amikor erdőztünk 2db 80-as Mtz-vel húzgáltunk 1db mbp 6,5 tonnás pótot!Mi terep 3.-al indu ltunk és végig abban a sebességben húztuk kifelé az ártérről a pótot,de mind a két 80-asba levegős difizár volt!
Mászóban az terep1-re gondolsz? Utána a srác leállt róla akkor próbáltam én egyedül kötéllel akkor fúlt le is 4-be! Ja előtte a srác a saját gödréből alig bírt kijönni géppel! Utána a rúdon csak tudtam fordítani kicsit! Neki difizár semmi nulla! Mondtam neki álljon vissza rá a pótra én ő elibe kötéllel mondom egy választás van még a levegős difit is ráhúzom az enyémen! Terep3 felezve így meghúztam meg ő is segített amennyire tudott és így bírtam kihúzni nekem a 4kerék kapart már akkor szépen de kihúztam!
Nem csoda,hogy lefult meg csúszott a kiskuplung,ha mászóban nem mozdít rajta semmit akkor nem is szoktam tovább próbálkozni.Pláne szerelvényt az életben nem húzol ki vele nem Rába ez.Csak külön külön szoktuk csinálni .
Hali! Ma elhívtak hogy húzzak ki egy traktort mert elakadt pótkocsi szinte majdnem tengelyig a traktor mtz 550-s jobb hátsó kerék félig elsüllyedve!
Bekapcsoltam az elejét a hasi kampón húztam terep3 felezve meg se bírtam nagyon mozdítani a gép elkezdett kaparni az eleje is fogott nem fogott megint fogott néha kihagyott! Ezt miért csinálta? Ezt eljátszottam vagy háromszor de közeben valami visító hang hallatszott? Terep4 próbáltam húzni egyedül a pótot kötéllel alig hogy meghúztam volna le is fullasztotta a gépet!
Ilyen helyzetben milyen sebességben érdemes húzni a másikat?
Lenne egy hatalmas gondom. Lengyel márka Pronar traktorom van mtz alvázú. Okdalváltos 100le.
A hidraulika rendszer nem tökéletes 10 éves a gép.
Van rakodó rajta, vele vettük de nincs jól bekötve. Forralja az olajat és a hatsó munkahenger nehezen lassan emel (tlt).
A rakodó nomó ága az egyik első kivezetésre kötötték rá, visszaág a tartályba. A vezérlőtőmb 3 kivezetésű a kormány alatt, folyamatosan dolgozik a rakodó miatt és hátra alig megy valami. A szivattyún y elágazas van ahogy mtz betyár képén van. Mi lenne a megoldás?
Esetleg a szivattyúra t elágazót tenni es onnét táplálni a hátsó tlt veztömböt ill a takodó kihelyezett tomböt es a kormány alatti tömböt?
Egy hozzáertőt keresnék aki tudna segíteni. Köszi előre is.
Tegnapi napra.. :) Ősszel kukorica tarló tárcsázáskor állandóan ki kapcsolt a tarktor elsőhajtása, szántásnál is de akkor ritkábban, pirossal jelölt rész meg volt kopva, és a másik végén már majd 1,5 cm-t tudod mozogni rögzített állásban is..