Keresés

Részletes keresés

horgolotucske Creative Commons License 2009.11.05 0 0 404
Imregi! èdesem ne haragudj hogy igy mondom de 1219 szem volt az utolsó sor!!!!! Hát nem érdemli meg rosszul modom nem érdemled Te meg ezért a hatalmas munkáert hogy rendesen kilegyen blokkolva? Hiszen gyönyöru lehet én csak a lelki szemeimmel látom.Hát kérd meg a férjecskédet biztos megérti és segit csinál neked egy olyan fa keretet egy szerkezetet amiben vannak szögek hogy le tudjad blockkolni. Egy férfiembernek nem tart az semmiböl sem megcsinálni.Remélem nem bántottalak meg de ez egy csodálatos munka ami nagyon megbecsulendö én csak csodállak a kitartásodért.
Előzmény: imregi (401)
nenca Creative Commons License 2009.11.05 0 0 403

 

 Atyaúristen Imregi! 1219 szem? 10 percig kötöttél egy sort?

 Én kezdő vagyok a kendőkötésben ,de láttam,hogy hogyan blokkolják.

Nem feltétlenül gombostűvel kell.Láttam kifeszítve rozsdamentes vékony huzallal is.Ott elvileg egyenletesebbek az oldalak.

Én most kezdtem egy ajándék kendőt karácsonyra...

....amit most fejeztem be az volt a próba és nem lett annyira rossz. Csak nem igazán tetszik a fonal....egy elfekvő motring volt az itthoni rendelkezésre álló készletből.

Előzmény: imregi (401)
horgolotucske Creative Commons License 2009.11.05 0 0 402
Pulendrákus! Az a kedvencem az álom!!!!!!!!!!!!!
Előzmény: pulendrákus (398)
imregi Creative Commons License 2009.11.05 0 0 401

Sziasztok lányok, megjöttem!

Azért tűntem el, mert kötöttem, és kötöttem, aztán meg mikor meguntam, akkor még kötöttem egy kicsit:-)

Na jó, azért dolgozni is voltam, sőt a gyereket is hazahoztam a bölcsiből:-)

De a lényeg: KÉSZ VAGYOK, BEFEJEZTEM!

Annyira untam már a végén, hogy attól féltem, ha leteszem, nem veszem elő többet:-) A végén megszámoltam, az utolsó sor 1219 szem volt.