udv mindenkinek, uj vagyok a tipus szempontjabol. hosszu ut kozben enyhe gazolajszagot ereztem lampanal allva, (nyitott panorama tetovel) ma megneztem, honnan johet. amit talaltam: enyhen " konnyezo" gumicsoveket...gondolom uzemanyag vezetekek. ezek majdnem pont a generator folott vannak.....azt nem tudom mibe csatlakoznak (szivattyu?)
szoval szembol allva :a burkolat alatt a jobb also sarka alatt bujik el ez az egyseg amibe csatlakoznak a csovek...mi az? hibajel, vagy rendellenes mukodes nem volt. 2007 . 525d facelift e61. tippetek? koszi
Egyszer az életben próbáld meg kiszámolni a fogyasztást úgy, hogy nagyjából lehet tudni az adott sebességhez tartozó teljesítményigényt, meg a motor hatásfokát, meg pár apróság, hajtási veszteségek, stb...
egyenes uton 225-230 volt a vege neki. De azer egy kis emelkedonek meg 200felett tudta tartani nemivel.
bmw egyenes uton is viszi a 250 net emelkedonek is tartja a 230- at.
kerdes.
nektek pl egy 110km/ h sebessegnel a pillanatnyi fogyasztas mero hol all?
nekem picivel 4 liter alatt ha tok egyenes uton megyek tempomattal.
160 nal 5 liter kornyeken all
200 nal 7 liter kornyeken mozog
90 venes csigatemponal akar a 3 literes hatarra is mocoroghat,bar azt meg nem neztem meg hogy vajon akkor ennyit is ehet? Bar az mar mesebe illo lenne :D
mikor messzebb megyek mint erdely,mikor kiere felig marad a tank boven mikor mentem vele 630km
ha hosszu tavon megyek 1300-1400km-enkent kell tankolnom.
ha rossz lenne a fedelzeti merese,akkor a megtett tavolsag es a visszatankolt uzemanyagnal kijonna a hibas meres.
Steeef valaami baj van az autómmal. Mióta felújítottad a befecskendezőket az átlag fogyasztásom egy literrel csökkent, ami jelenleg kb. 8.5L/100 Km. Na most az atóm mint tudod 35D még a 272 lovas. Ez a fogyasztás elfogadhatatlan!!!
Most olvasom, hogy a kollléga úr 186 LÓERŐs bömbije 4!!!! azaz NÉGY litert fogyaszt, ami ha az én autóm paramétereire leképezzük - és feltételezzük azt, hogy az én autóm is hasonlóna fantasztikusan működik - ez, akkor lenne jó fogyasztási átlag ha nem 272 lóerős, de legalább 372 lóerős lenne!!!!!!!
Mert ugye ha 186 lóerő 4 literrel jár akkor az én 8,5 literemhez minimuma duplája és legalább 372 lóerő járna. Kérlek haladéktalanul találjunk ki valamit, mert ha nem esküszöm veszek egy Fordot, ezt meg felgyújtom !
Bármilyen jótanácsot örömmel fogadok a problémám megoldásásra, mert nagyon zavar, hogy én nem is hajtom ezt "hálátlan" 35-öst mégis ennyit zabál! DDDDDDD.
Más:
Ati, még meg sem köszöntem a cuccokat, minden jó lett köszi.
"Én meg semmit nem hiszek el". Gondolom a kolozsvári elkerülő autópályáról van szó( ami valóban kietlen és jól autózható), de legalább ugyanannyit mész felfelé, mint lefelé. Viszont így meg a román utakon elért 4 literes átlagfogyasztás sántít, kizárt dolog, hogy annyival meg lehet járni. A távolságból itélve Marosvásárhely környékére mentél, hegy, völgy, hágó, Dacia, Roman diesel, ezt mind megmászni, vagy kerülgetni kell. De ez legyen a Te titkod, többet szóra sem érdemes!!
pont ez a lényeg amit írsz , ha lehet akkor pontos és valós információk kerüljenek ide beírásra , ne olyanok mint pl. hogy az izzító elektronika hibája az nem számít , :) ameddig nem lett kicserélve addig a kipufogógáz hőmérséklet jeladót is hibának írta , utána már nem ,
Túl jó a rendszer:), a BMW a gyújtás ráadása után ellenőrzi az izzók ellenállását, ha tűréshatáron kívül esik azonnal bedobja a hibát. Amikor felkapcsolod a fogyasztót akkor viszont érzékeli hogy megfelelő áram folyik a fogyasztón át és azonnal törli:)
Szerintem kezd meghalni az izzószál benne azért csinálja, üdv
(ezért szenvedés ezekben az utólagos led mivel nem stimmel az ellenállás, de erre is van megoldás ráakasztanak egy megfelelő értékű ellenállást a led elé és így ugyanannyit fogaszt mint egy normál izzó:) )
Régóta olvasgatom a fórumot nagyon sok hasznos dolgot tanultam ezúton is köszönet mindenkinek!
Magamról csak annyit hogy Budapesten élek egy 530xd-t hajtok (2006) .
A regenerációval én is szenvedtem nálam rosz volt a termosztát ezért soha nem ment 75C fölé a víz, ez volt az egyik ok.
A másik az izzítás ez biztos, nekem egy darab izzítógyertyám volt rosz gyakorlatilag észrevehetetlen volt a dolog tökéletesen indult és járt -20c fokban is! A motor elektronikában viszont tárolt hibaként állandóan ott vot és nem regenerált csak ha un. kényszerített regenerációt végeztünk diagnosztikai műszerrel. Cseréltünk 6 gyertyát + elektronikát :) ha már szét volt szedve azóta TÖKÉLETES!
Regeneráció feltételei:
- víz legalább 75C
- NE LEGYEN TÁROLT HIBA A MOTOR vezérlőben!!!!
- legalább 60 km/h sebesség (magas hőmérsékleten történik a koromégetés ezért hűtés kell a tűzveszély miatt)
- legalább 20km megtétele a regeneráció teljes végrehajtásához
Persze ha van diag cuccod akkor el tudod indítani a regenerációt de akkor is csak a motorvezérlőben lévő hibákat tudja figyelmen kívül hagyni a másik három feltételnek teljesülnie kell. (elég macerás 300-500km -ént állandóan babrálni:) )
Nos mit ad isten az E60 elott pont egy 2literes ford mondeo titanium X em volt :)
sokat jarok anyosekhoz kulfoldre ezert a mert adatok pontosan 630km szolnak.
fordal magyarorszagon autopalya 160km/h -val 250km-att majd 65km-en att 250km/h val kinti autopalya es osszesen sima autouton 315km tavon 50-120km/h val kiertek a mondeoval 4l- fogyasztassal atlagba .
pontosan ugyan ezekkel a sebessegi adatokkal a BMW 4,2-4,6literrel jarja meg.