Sziasztok. A neten a 7 üléses változat ülésopcióinál ezt találtam. Ezen határozottan úgy tűnik hogy a harmadik üléssor (itt 1 db ülés) védve van a karosszéria által. De láttma egy csomó más képet amin feltűnően belelóg az ülés a hátsó szélvédőbe. Melyik kép valós?
Vannak olyan hirdetéses oldalak, ahol megfelelő, legtöbbször utángyártott, de jó minőségű "típusazonos" bicskakulcsot tudsz vásárolni - nyerskulcs-szerű kulcsszárral. Az eredeti elektronikát csak finoman át kell rakni, (nem bonyolult) a kulcsszárat a régiből ügyesen ki kell venni - ez sem bonyolult- és az újba át kell tenni, mert a nyerskulcsnak látszó kulcsszárat nem használhatod semmire: a szakik szerint nem alkalmas bemarásra. Arra vigyázz, hogy a kulcsszárat rögzítő stift el ne vesszen!!
Fontos: pontosan olyan (!) utángyártott bicskakulcsot vásárolj, mint amilyen az eredeti. Az sem mindegy, hogy a szétnyitott kulcsház melyik oldalában lakik az elektronika! (Az én 2012-es 308-asom kulcsában az elektronika a nyomógombokkal azonos oldalon van, a régebbi 307-ben pedig a kulcsház másik, az emblémás oldalán, noha a két kulcsház külsőleg teljesen egyforma!!) Először tehát vizsgáld meg jelenlegi kulcsházadat - ügyesen pattintsd szét, aztán hasonlót keress. (több kulcsházat márkajel nélkül árusítanak, de olyan üzletet is találtam, ahol külön az oroszlánt is meg lehet venni...)
Sziasztok! Van egy elhasználódott bicskakulcsom (kérés nélkül kiugrik a kulcs a házból és lifeg). Mi lenne a jobb, ha neten rendelnék kulcsházat és egy kulcsossal átrakatnám, vagy muszáj márkaszervízzel kicseréltetni?
Amikor begyújtom(független hideg/meleg) valami furcsa kerepelés, kattogás hallatszódik a motorból. Mintha egy műanyagdarab beakadt volna és amint növekszik a fordulatszám, annál erösebb és sürübb a kerepelés is. Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet ez? Elöre is köszi
A középső könyöklőben kapott helyet az USB ajzat gyárilag. A lezárt könyöklő viszont a fixen betudott USB toldó kábelt hosszabb-rövidebb idő alatt kinyírja. Van arra mód, hogy ezt máshol is kivezesse az ember mondjuk vhol a szivargyujtó táján?
Tervezem egy 2008-as évjáratú benzines 308 SW vásárlását napi munkába járásra. Milyen tapasztalatotok van az 1.6 vti motorral? Vagy használtan válasszam inkább az egyszerűbb(?)1.4 vti-t?
ha dinamikusan használod az autót akkor valami sport betét. Nekem EBC tárcsa van Zöld betéttel (elöl-hátul) elégedett vagyok vele
De normális használat mellett szerintem bármelyik normális márka kombinációja jó lehet. Az EBC előtt nekem alap Ferodo betét+tárcsa volt. Nem volt túl combos (gyengébb mint a gyári előtte),de nem volt probléma vele. Cserébe lement 110 ezer km-et
eleg surgosen keresek budapesti szerelot egr es reszecskeszuro kiiktatasra.regen talaltam itt vkit,de telefont csereltem es nincs meg a szama,nem is talalom.betg vagy hasonlo felhasznalo volt.
Vettem nemrég egy 2013. 07. havi 308 SW-t, de hiányzik a csomagtérroló. Arra lennék kíváncsi, hogy ebbe csak a "tekercselős" fedél jó, vagy vadászhatok bele harmonikásat is?
mindegyikbe volt már nappali menetfény .A modellfrissítés előttiekben egy p21/5w -s izzóval van megoldva, meg kell nézni hogy jó izzó van e benne és hogy jó mind a 2 izzó szál benne
Az lenne a kérdésem, hogy másnál is úgy működik, hogy ha elindítom az autót, és nincs a lámpa egyáltalán felkapcsolva, akkor a bal oldali helyzetjelző világít? Ha azután felkapcsolom a helyzetjelzőt, akkor világít a jobb oldali is, de lekapcsolt állapotban és járó motornál a bal oldali világít.. Nincs ledes menetfényem, amióta nálam van ezt csinálja, 2010-es az autó.
Sziasztok, Apámnak vonóhorgot raktak fel, azóta a tolatóradar egyfolytában akadályt jelez. A poén az, hogy volt egy rövid időszak, amikor normálisan működött. A szerelő szerint ez normális, szerintünk nem. Elbaltázták a szerelést, vagy valóban így kell működnie? Ha igen, akkor milyen a gyári horog? Ez egy Bosal tipusú.