Nem tudom, segítség-e, de én gyakran olvasom az eBay aukciókon, hogy néhol még telefonszám is meg van adva. Persze ez lehet, hogy csak valamilyen külön kiváltságokat megszerző eladóknak lehetséges. Az biztos, hogy lazább, mint a V...ra.
Nekem is lenne egy kérdésem: Vevőm el akar költeni nálam pár száz pénzt és csak a paypal azonosítókat kérte, h utalhasson, mindezt az ebay levelezésen keresztül. Megadhatom-e, vagy az ebay mérges lesz h nem rajta keresztül megy a bolt?
Nagyon köszönöm a megnyugtató válaszodat. Tehát összefoglalva, elmondható, hogy havonta lehet 10 aukció, amik teszemazt 1 Eurósak. És ha a 10 aukcióból 10x300 Euró, azaz 3000 Eró adódik, az nem probléma.
Azt még meg tudnád mondani, hogy a limitemeléshez (ez ugye nem azonos a Paypal limitjével, mert azt már megemeltem, és ahhoz is ezer számla, meg miegymás kellett???) milyen dolgokat kérnek a telefonálás mellett?
Új eBay-s regisztráló volnék, és elsősorban eladni szeretnék. Ugye jól tudom, hogy az új tagok jogai korlátozottak, mind az eladások számát, mind pedig értékét illetően?
Úgy hallottam, hogy 10 eladás, vagy 600 Eur a korlát.
A kérdéseim a következők:
-a 10 eladás, vagy 600 Eur az havonta értendő?
-ez a korlátozás meddig tart, és automatikusan törlődik-e?
-mi van akkor, ha én licitre teszek fel valamit, amely aukció a licit végére túllépi a 600 Eurót?
várni. sokszor a követési szám csak napokkal később kerül be a rendszerekbe.
melyik szolgáltató szállítja a cuccot? a dhl számok viszonylag hamar működnek, a hermes sokszor tragédia (múltkor ausztriából jött csomag, hamarabb itt volt a szajré, minthogy a tracking egyáltalán beindult volna), a singapore post is lassúcska, stb.
sziasztok most először rendeltem az ebeyről és kellene egy kis segitség ,kaptam követési számot a csomagokhoz de az oldal ahol néztem azt irja nincs ilyen számú csomag ilyenkor mit lehet tenni?
hat igen egy vamos cumo mas kategoria de ez nem az, ez eu-n beluli.
felhivtam az ugyfelszolgalatot (nyilvan peregtek a percek mig vegighallgattam a jogi nyilatkozatot meg a menut meg mire felvette egy elo ember, de hat igy jartam igy meg tobbe van), legfaxanyosabb hogy hat vakarta a fejit hogy nem erti o sem. eleve miert van ott ketszer hogy atveheto? arrol nem is szolva hogy talan meg a biteket is gyalogpostan viszik mert a track napos kesesben van amint beer ebbe a nyomorult orszagba. szoval nem tudja mi van, mert szte ha ezt kihoztak akkor ott kene lenni hogy sikertelen kezbesites, de nincs. ha meg nincs akkor meg kezbesites alatt kene lennie, nem pedig hogy atveheto. az se lenne nyero hogy elmegyek erte, kozben meg a postas szambazik vele valahol... total csod ez a brigad.
Kb egy éve még azért reklamáltam a postánál, mert a 2x ingyenes kézbesítés helyett első alkalommal már csak értesítést hagytak, a második kísérlet fel sem merült bennük. Idén, úgy néz ki, már az első sem. Viszont fizetős szolgáltatásként kihozzák szívesen :)
Az már csak egyéni problémám, hogy amikor itthon vagyok, akkor is csak cetlit dobnak be mert nem találja a lelkem a csengőt :(
A cetlire olyan időpontot írnak, amikor még el sem indulnak a postáról kézbesíteni.
A fejlődés következő fázisa az lesz, hogy némi díjazás ellenében éjjel 2 és 3 között bemehetünk a küldeményért a postára.
Regi sztori, valtozhatott azota. Az EMS-t itthon hazhoz hosszak.
DE: ceg nevere jott, es vamkezeltetni kellett. Bementem az Orczyra ugyintezni. Aszondtak holnap mehetek a csomagert. Mondom heloka, ezt ki kene hozni. Ja, ha vamolva volt es ceges, akkor nem viszik ki.
ja csak eleg messze van nekem, no meg a kis naiv agyammal azt gondoltam hogy azert fizettem hogy kihozzak. tudom nem pizza ez hogy csak ok ugy hazhoz hozzak... ;)
Ha a termékleírásban, vagy a szállítási információknál nem szerepel, hogy automatikusan csökkenne, bizony lehet ilyen. A legcélszerűbb vásárlás előtt egyeztetni az eladóval a szállítás költségét.
Első vásárlásom az ebay-on. Vettem egy elektromos panelt: 1,6 EUR, szállítás 5,3 EUR. Gondoltam ha többet veszek csökken az egy darabra jutó költség, de a szállítási díj is annyisszorra nőtt ahány panelt megrendeltem. Ez így természetes, vagy valamit elszúrtam ?
A cancel transaction-okkal vigyázni kell... A seller dashboard-ban külön számolják, beleszámolják a "defektes" dolgokba, pl. negatív feedback, low DSR stb... Nekem volt 2 törlésem, ezzel együtt nemrég összejött sajna az, hogy kaptam egy havi below standard fokozatot, mindenféle korlátozásokkal, havi max. 20 listázás stb...
Ha valaki szórakozik (netán a gyerekét játszani hagyja stb.), ellenük is nyitni kell unpaid item case-t, mondván: az ebay nem játszótér, viselje csak a következményét, ha nem fizeti ki a megvett terméket. Jellemzően ez 0-15 értékelésesek közt dívik. Ha értetlenkedik, megírom neki, hogy muszáj megtennem, de ne izguljon, 4 nap múlva úgyis lezárom. De ne én szívjak, hanem ő.