Szerintem a környezetvédelmi vizsgálat értékeire gondolt, nem arra, hogy fizikailag része-e az autónak. Kérdés az, hogy tudják-e mérni a motort, hogy teljesíti-e az euro4 normát vagy sem. Ez itt a lényeg.
Szerintetek miert van az hogy bekapcsolom a vilagitast es nem allitja a fenyszoromagassagot, de amint lehuzom es visszadugom a magassagallito csatlakozot a kovetkezo fenyszoro kapcsolasig jo. Aztan bekapcsolaskor megint csak villan egyet a megvilagitasa es nem allitja a magassagot.
Ami engem igazából kifejezetten érdekel, hogy egy EGR, FAP kiiktatás során milyen hatósági következményekre lehet számítani, ha kiderül. Pl. egy műszaki vizsgánál.
Meg az is érdekelne, ki tud ebben nem infot adni, hanem segíteni. Azaz megcsinálni. :-)
Hát sajnos akkor az agya halt meg , nemrég szívtam egy c5 II. vel ugyan ezzel a hibával , a kormányszervó egység agya döglött meg , kapott egy bontottat , és jó lett.