Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Cyberworld Creative Commons License 2017.02.21 0 0 6456

Én sem vitatkozni akarok, de nálam a kreszt betartva annyit jelent, hogy nem mentem gyorsabban, mint amit a kresz és a táblák előírtak, nem azt, hogy fent tartom a forgalmat.
Szlovákiában nem is lehet gyorsan menni, mert nagyon erős a rendőri jelenlét, néhol minden második faluban radar volt (ráadásul a tényleg veszélyes helyeken radaroznak, iskola, bolt, játszótér, gyalogátkelő, veszélyes kereszteződés stb.).
Tehát lakott területen belül óra szerint 55, kívül útállapottól függően 70-100.
És  ott is vannak olyan utak, amin ha 90-et mennél, akkor szétrázná a kocsit (és/vagy olyan kanyargós, hogy nem is lehet), de ezeken a helyiek sem száguldoznak ám...
Ennyit a forgalom fenntartásáról :)

Most 6.5-ön áll a mérő, 1-2 km-es ingázásokkal, meg pár hosszabb, 20-40 km-es úttal, téli gumival.
Tapasztalatom szerint nem sokat csal a kiírt és a valós fogyasztás, legalábbis nálam.
Azt mondjuk nem kell elfelejteni, hogy az én kocsim németországi, pl. van benne ESP is, mert ott már kötelező volt 2007-2008-ban is. A magyarországnak szánt kocsikban akkor még nem volt.


Avagy mi a forgalom fenntartása:
Most szombaton mentem a régi 86-oson két falu közt és egyszercsak nekiálltam fékezni, és fenntartani a forgalmat :)
A mögöttem gyorsan közeledő autós erre rám villogott és kb. 120-al elkerült. És belerohant egy az úton átfutó őzcsorda közepébe, dőltek az őzek mint a tekebábuk, kocsi az árokban kötött ki fullra összetörve, én meg hívhattam segítséget. Persze a vadveszély tábla kint, erdő az út mellett közvetlenül, szinte mindig látni a környéken őzet.
Érdemes volt hajtani, M-es rendszámú új kocsi volt.

Előzmény: tbb5 (6454)
spettt Creative Commons License 2017.02.21 0 0 6455

Hi Cyber,

 

Kár kiakadni, mindenki tudja hogy az 1.5 dci vannak probléma/problémák . :- ). Alul méretezett a hajtókar csapágy .... is...Ennyi. nem véletlenül cseréltem.... ennyi :- )

 

Számítunk a véleményedre! NA!

 

 

 

 

Előzmény: Cyberworld (6453)
tbb5 Creative Commons License 2017.02.19 0 0 6454

Az enyém is EURO4-es. A computer által kiírt fogyasztásnál pontosabbnak tartom a l/km matekot, feltételezvén, hogy nem vernek át a kúton az OMH hiteles mérőkkel...

 

amit hosszú távon mértem, egy szlovákiai túra alkalmával, alsóbbrendű utakon, a kreszt betartva. Khm, a fogyasztáshoz tartozó átlagsebességről is lőttél képet? :)

 

KRESZ 26. § Sebesség (5) Nem szabad a járművel indokolatlanul olyan lassan haladni, hogy az a forgalmat akadályozza

 

De tényleg nem vitatkozni akarok, ha a tied ennyivel is beéri, az igazán örömteli.

 

 

 

 

Előzmény: Cyberworld (6453)
Cyberworld Creative Commons License 2017.02.19 0 1 6453

Képzeld, flottakezelőként dolgoztam 3 évvel ezelőttig, volt olyan hogy 120 db Renault és Nissan (közte vagy 40 Qashqai vegyesen) is volt a flottában, így viszonylag nagy rálátásom van a dologra az átlagemberhez képest, nemcsak a belső sávban láttam :) Egyébként emiatt a hozzáállás miatt hagytam itt a fórumot, mert le mertem írni, hogy a flottában sok gond volt a dízelekkel, és átlagembernek, pláne használtan semmiképp sem ajánlom, és erre jött a hörgés. Ezek szerint nem változott semmi, úgyhogy ismét sziasztok!

De képzeld el az enyémben még eredeti az akku, nem cseréltem fékbetéteket (még a fele vastagságon állnak, mostanában nem is kell), és a futóműhöz sem nyúltak (azt kivéve, hogy gyári visszahívásban a hátsó lengéscsillapítókat cserélték). Persze csak 100 ezer van benne, így fura is lenne.
És én is újan vettem, és nem hitelből :) De eszem ágában sincs eladni, mert most nem kapnék hasonlóan jó autót.

Nyilván a dízelnél az akksi (a több áramigény miatt), a futómű és a fékek (a nagyobb tömeg miatt) is hamarabb elhasználódnak. Persze a fék a lábtól is függ :)

A fogyasztás tekintetében a benzineseknél  euro 4 és 5 közt van egy éles váltás, az euro 4-esek kb. 1 literrel esznek kevesebbet. Külföldi fórumokon soknak működött a visszabutítás euro 4-re, de ez azért kockázatos. Mellékeltem a minimum átlagot, amit hosszú távon mértem, egy szlovákiai túra alkalmával, alsóbbrendű utakon, a kreszt betartva.
És gallytörő is van rajt, tehát elvileg rosszabb kellene lenni a fogyasztásnak. Őzek ellen jó, már kettőt megfogott úgy, hogy a kocsinak nem lett baja.
A max fogyasztásom 10 liter környéke volt, akkor Olaszból jöttem haza, de Verona-Oberwart csak 4,5 óra volt...

Előzmény: antal01 (6447)
tbb5 Creative Commons License 2017.02.17 0 0 6452

Szintén 2008-as 1.6, de nem sikerült még ilyen fogyasztást produkálnom, mint amit írtál. Igazából nem is várok el ilyesmit, teljesen elégedett vagyok az általam mért (nem computer átlag, hanem tankolt liter/megtett kilométer elosztva) 7 l körüli vegyes, és 8+ literes autópályás eredménnyel. Ez az átlag nyilván rosszabb is lenne, ha ezzel járnék a napi kb 7km-es oda-vissza rövid távon. Erre az 1.2-es ecotec Corsát használom, az is eszik ennyit -néha többet is-, ezért  tartom jónak egy ekkora autónál az általam mérteket.

 

Fék koppanás: Megkérdeztem egy új autó tulajdonosát, ő nem hallott semmit, pedig figyelt, miután megkértem rá. Ellenben én hallok ilyesmit a sajátomon, nem túl intenzív, de leengedett ablaknál észrevehető. Nem aggódok miatta, amíg ilyen fékerőt produkál az autó. :)

Előzmény: Cyberworld (6444)
antal01 Creative Commons License 2017.02.16 0 0 6451

AZ ilyen autós fórumokat egy nagyon szűk réteg látogat vagy akinek valamilyen problémája van, vagy olyan kiegészítőt keres amit nem talál,vagy csak kíváncsi egy-két ötletes megoldásra legtöbb esetben még választ sem kapnak,vagy vételi szándékuk van

és azért érdeklődnek.Hozzáértő válaszokat,ritkán,elfogultat annál többet lehet olvasni! Ez az autó(a kortársaival együtt) egy olyan összetett mechanikai és elektronikai katyvasz,ami az elődeihez képest (sima szívó diesel)sokkal több törődést igényel,érzékenyebbek a kenésre és a hűtésre, nem vagyok biztos benne,hogy a meghatározott olajcsere intervallumok nem a piacgazdaság érdekeit szolgálják,én nem szoktam betartani,mert a húsz ezret futott olaj bármilyen jó minőségű is volt, a kenési képességét már részben elveszíti!Ez a motor semmivel nem rosszabb a többitől különben nem hiszem,hogy közel tíz!autógyár építi be,köztük a mercedesz is!A nissan kiemelkedően jó minőségű elemekkel építette körül ezt az 1.5-ös blokkot,nekem van egy ugyan ilyen motorral hasonló korú kangoom ami szerintem legalább tíz évvel el van maradva tőle,de még így is egy kis törődéssel megbízható szerethető kisautó!A benzinesekre ugyan ez igaz,sok törődéssel több esélyünk marad a hosszú gondtalan használatra,amihez még jól jön egy kis szerencsefaktor mint az életben bármihez!

Előzmény: spettt (6450)
spettt Creative Commons License 2017.02.16 0 0 6450

Üdv,

 

Csak annyi hozzáfűzni valóm lenne, hogy ha visszaolvasod a hozzászólásokat akkor sajnos olvashatsz olyat is, hogy 1.5dci motorcsere volt valakinél.

Nekem is volt 1.5 dci-m, érdemes hajtókar csapágyat cseréltetni 150e Km előtt.

Jelenleg 1.6 B-m van.

 

 

Előzmény: antal01 (6447)
antal01 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 6449

Látod,ez így egy korrekt hozzászólás,és nem egy hozzá nemértő fikázás!

 

 

Előzmény: raminez (6448)
raminez Creative Commons License 2017.02.15 0 0 6448

Örülj neki hogy ha nálad semmi sem romlott el, legyen sokáig így, használd az autót sokáig egészségben! 

Igazad van abban is hogy a benzinesekkel is lehet probléma. 

De az hogy nálad minden rendben van az a világméretű statisztikában sajnos még nem jelent semmit.

A modern common rail diesel autók bizonyítottan sokkal problémásabbak mint a szívó benzinesek, nem csak a Qasqai hanem az összes. 

Ez igazából a városi közlekedésnek és a hozzá nem értő tulajoknak köszönhető akik hidegen nyomják neki, nem figyelnek az olajra, lepadlózzák a hideg turbót, nem hagyják visszahűlni, stb. 

Eléggé beszédes az is hogy előbb utóbb el fognak tűnni a diesel személyautók a piacról, néhány ország már jelezte hogy hamarosan kivezetik őket a piacukról, és van olyan autógyár is ami bejelentett hogy nem fejleszt több dieselt. 

Egyszerűen rájöttek hogy nem éri meg, bonyolultabb, drágább szervizelni, környezetszennyezőbb, mindezt a csekélyebb fogyasztásért cserébe.

 

 

 

Előzmény: antal01 (6447)
antal01 Creative Commons License 2017.02.14 -1 0 6447

Ennyi baromságot csak olyan ír le aki csak a mellette lévő sávban elhúzó diesel qq-t látott a legközelebbről!

Ezek szerint a benzinesbe nincs is semmilyen "elromolható" alkatrész!DE jó nektek!!2007-es 1.5-öst hajtok,

újkora óta,nekem már akkut is kellett cserélnem neked ezek szerint még azt sem sőt még a fékbetéteket is,

a benzinesben ezek szerint az sem kopik,én meg még a kutyacsontot is ki kellett cserélni a magyar utak miatt

de a benzinesnek a futóműve is tökéletesebb!Legközelebb inkább csak azt szapuld,amit ismersz,ne másokra hivatkozz!

Az igaz hogy ami elromolhat az el is romlik,de nem tudtam eddig,hogy ez csak a dieselre igaz!

 

Előzmény: Cyberworld (6444)
P.Arnold Creative Commons License 2017.02.14 0 0 6446

Üdv!

 

2015-s 1.6dci-s vagyok. A fékbetét koppanása nálam akkor hallható amikor tolatás után fékezek,

majd előre haladás után ismét fékezni kell. (ez persze fordított sorrendre is igaz)

Egy szűk parkolóba való beállás, vagy egy keskeny úton történő "y" megfordulás esetén: kopp, kopp, kopp.... 

Még garanciális a kocsi, a szerviz megvizsgálta és megállapította:

- nincs hiba, nincs balesetveszély, "ez ilyen...."

 

Üdv.

PA

 

Előzmény: hege-- (6443)
Cyberworld Creative Commons License 2017.02.13 0 0 6445

Egy ismerősömnek érdeklődtem Ausztriában, de a legnagyobb helyen azt mondták, hogy fél éves várólista van rá....
Ebayen van pár:
http://www.ebay.co.uk/itm/2007-2013-Nissan-Qashqai-Turbo-Intercooler-DCI-1-5-1-6-2-0-DCI-Rad-/262838670529?hash=item3d3267d4c1:g:6lEAAOSwUKxYl0Xb

Előzmény: bali11 (6438)
Cyberworld Creative Commons License 2017.02.13 0 0 6444

2008 óta hajtok egy 1.6 benzinest, az éves szerviz 25 ezer, az eddig kicserélt legnagyobb értékű alkatrész egy ékszíj volt. A vegyes fogyasztása 6-6,5 közt van, hosszabb távokon a Kreszt betartva 6 alá is megy. pályán 130-al 7-7,5. Még euro 4-es.
Nem véletlen, hogy egy dízelmotorban van kb. 2 misi olyan alkatrész aminek a párja nincs meg a benzinmotorban.
És a jó öreg Murphy szerint ami elromolhat....

Flottakezelői tapasztalat szerint az 1.6 dízel jobb mint az 1.5, de ilyen futásnál (175 ezer) a következőkkel lehet számolni már, sorrendben valószínűség szerint. Részecskeszűrő, kettős tömegű, tengelykapcsoló, befecskendező fúvókák, nagynyomású üa. szivattyú, izzítógyertyák, turbó, váltó. Ez ha mind kell (kelleni fog, ha nem most, akkor egy-két év alatt), alsó hangon is másfél misi (plusz 10 nap szervizben), a tengelykapcsoló és a váltó kivételével egyik sincs a benzinesben (viszont az ötös váltó nem is megy szét). A fúvókák és a szivattyú függ nagyon az üzemanyagtól, nálunk Vas megyében sokan inkább Ausztriában tankolnak dízelt. Azokkal ilyen téren nincs is baj, érdekes, hogy részecskeszűrő téren sincs. És nem legenda a minusz fél liter.
Egyébként jó hírem van, városi használat mellett a részecskeszűrőre a 150-200 inkább 60-80-100 ezer.  300 körül volt a csere, de utána kell érdeklődni.

Az más kérdés, és a többihez képest filléres tétel, hogy a féktárcsák is kb. ilyenkorra fogynak el.

Szintén flottakezelői tapasztalat, hogy dízelt a mai üa. árak mellett kizárólag újat érdemes venni, és 150-nél el kell adni, utána már a benzines a nyerő költségek tekintetében. Ezért sem véletlen a sok 150-200 közt hirdetett dízel, gyakorlatilag mind cégautó volt. Persze sokat épp erre tekernek vissza. Persze ez nem biztos, hogy rossz mert a cégautók legtöbbje legalább néha látta a márkaszervizt, míg sok magánkocsi szervizt sem látott mióta megvették. Olajat meg akkor cserélnek benne, mikor már nem ér bele a pálca.
Hozzáteszem, hogy pl. Párizsban a szmogriadó esetén a dízelek állnak le. Mondjuk náluk nincs is dízel busz, gázosak vannak.

Előzmény: Ata61 (6432)
hege-- Creative Commons License 2017.02.12 0 0 6443

Sziasztok,

Gyors kérdésem lenne. 

Uj qq-nál tapasztalt valaki olyat hogy kattog a hátsó fék fékezésnél?

A szerviz azt mondja hogy a fékbetét mozog kicsit és az kattan egyet mikor fékezés történik. 

Azt mondták hogy régebbi szériához van valami kis hézagoló, de az újhoz még nincs. Majd lehet lesz.

 

Valami tapasztalat?

 

Köszi

Hege

tbb5 Creative Commons License 2017.02.12 0 0 6442

Ráadásul hiába kicsi, ugyanannyit fogyaszt, mint a nagyobbak,

 

Ezt megerősítem, valóban így van. Biztosan van olyan helyzet, amikor kevesebbel is beéri, de nem normál közlekedési körülmények között (országúton 80-nal, városban 40-nel való poroszkálás stb.) Egy hónapon át volt szerencsém egy 1.0l-es turbós "ecoboost" Focushoz, az nem igazán volt eco, boost is csak nagy fordulaton. Talán eco/boost-nak kellene nevezni, azaz nem "és", hanem "vagy", szabadon választható, hogy éppen melyiket szeretnénk látni. :) Bérautó volt, és vezetés közben azon gondolkodtam, hogy mitől életképes ez a konfiguráció, ki a megcélzott vásárlóközönség, és hogy mi lesz a jövője használt autóként, ez fontos eladhatóság szempontjából. Nem volt rossz gép, miután hozzászoktam a kezeléséhez, pl. intenzív városi forgalomban való induláskor szükséges a jelentősen megemelt fordulatszám, de utána jól megy.

Előzmény: Toneros (6440)
Toneros Creative Commons License 2017.02.11 0 0 6441

Persze minden relatív.

Ha futná, bemennék a szalonba és nyugodt szívvel megvenném a kisturbósat, mert egy százast elmegy talán hiba nélkül, aztán lecserélném egy másik újra.

Ha csak használtra van opció, akkor soha.

Toneros Creative Commons License 2017.02.11 0 1 6440

Ez egy jó kérdés!

 

Valószínűleg kuka. Ahogy lehet olvasni itt-ott, nagyon sok gond van ezekkel a kicsi, de nagy teljesítményű motorokkal. Érzékenyek az olajra, sokkal sűrűbben kell cserélni, mint a gyári előírás, és kokszosodnak a városi használattól. Itt nem a részecskeszűrővel van gond, mint a dízelnél, hanem maga a motor nem bírja ezt az üzemet. Nem véletlenül említettem az 1.6 szívó motort, és jó még a 2.0 szívó is, bár abból elég sok eszi az olajat...

Amíg van szívó, addig azt érdemes venni. Kisebb teljesítményű, nyomatékú mint a turbós, de kevesebb a nyűg és sokkal tartósabb. Már olvastam olyan gyártói közleményt, hogy megszüntetik a kis turbós benzinesek gyártását. Ráadásul hiába kicsi, ugyan annyit fogyaszt, mint a nagyobbak, csak ezt nem árulják el a katalógusban, erről is volt sok cikk. Akkor arról nem is beszéltünk, hogy a járulékos egyéb alkatrészek is drágák és el is romlanak... Mennyi is egy turbó felújítás?

Előzmény: tatari (6439)
tatari Creative Commons License 2017.02.11 0 0 6439

Szívem szerint én is a benzines mellett teszem le a voksomat, de azért érdemes elgondolkodni azon is, hogy ezekkel az 1,2 turbós motorokkal mi lesz 150-200e km után túlnyomóan városi használatban ?! Mert pl. a turbó és járulékos alkatrészeinek cseréje sem két forint....

Előzmény: Toneros (6435)
bali11 Creative Commons License 2017.02.09 0 0 6438

Sziasztok !

 

Olyan kérdésem van ,hogy tud -e valaki nekem mondani egy olyan bontót,ismerőst ,ahol 1.6 dci hez (2012) tudok intercoolert (töltőlevegő hűtőt) vásárolni .Rengeteg helyet hívtam már,de nem sok sikerrel. Az új 170 körül van,így a használt jó állapotú lenne az ideális.

 

 

 

Előre is köszönöm segítségeteket! 

 

 

Balázs 

Ata61 Creative Commons License 2017.02.09 0 0 6437
Köszi szépen az infót,ezzel is segitettél a döntésben.
Előzmény: Toneros (6433)
sios Creative Commons License 2017.02.08 0 0 6436
Toneros Creative Commons License 2017.02.05 0 0 6435

Igen, mind igaz, amit írtál, csak a Trabis korszak óta erősen felgyorsultak az események. Sokkal bátrabban határoznak, lásd a francia motoros kitiltásokat, skandináv előjelzéseket. Nem hogy a dízel, de belső égésű sem helyezhető forgalomba "nemsoká". Ez a sok károsanyag botrány is adja alájuk a lovat, a városok lakossága is szeretne szmog nélküli életet a gyermekeiknek, stb. Szóval ma még kapható új dízel jármű, de kérdés, hogy meddig? Most nekünk is dízel van, de a QQ benzines lesz.

Előzmény: tbb5 (6434)
tbb5 Creative Commons License 2017.02.05 0 0 6434

Ahogy a jövőnket elnézem, a dízel autóknak rövidesen leáldozik, ki fogják tiltani a forgalomból. Van pár évük aztán pá.

 

Félek, hogy nem lesz ez ilyen egyszerű, bár magam is ezt kívánom minden alkalommal, amikor egy előttem haladó, vagy a környékemen várakozó dízel mocskát kell beszívnom. Anno azt hittük, hogy betiltják a Trabantot, de még mindig közlekednek velük. Érthetetlen, mert muzeálisnak nem nevezhetőek, a fenntartásuk sem olcsó az extrém fajlagos üzemanyagfogyasztást és a folytonos szerelési igényt tekintve, a biztonságról és környezetszennyezésről meg ne is beszéljünk. Igaz, hogy számuk elenyésző, így a környezetre, és a benne élő emberekre gyakorolt hatásuk sem drámai, de most arról beszélünk, hogy betiltható-e valami, ami bizonyítottan környezetszennyező, és fokozottan egészségkárosító.

Nem szeretnék dízel/benzin/esetleg hibrid vagy elektromos vitát indítani, mert úgyse tudnám meggyőzni az alacsony üzemanyagfogyasztással kérkedő, ugyanakkor a "nem állítom le, hadd ketyegjen" elvet valló, ezzel, meg a hosszas reggeli melegítéssel másokat bizton zavaró dízeleseket, mert a nyomaték az fontos, az pótolhatatlan. Igen, egy teherautónál, traktornál az, de nem egy Thaliánál stb.

Előzmény: Toneros (6433)
Toneros Creative Commons License 2017.02.04 0 0 6433

Látom, nem kapsz választ a tulajoktól.

Bátorkodom válaszolni, bár csak az idén tervezzük a QQ vásárlását, de régóta olvasója vagyok a topicnak.

 

Látszik, hogy tájékozódtál vásárlás előtt.

Sajnos igazad van. A részecskeszűrő tönkremegy előbb vagy utóbb, mint a kettős tömegű is, és mind nagyon drága. Aztán megint tönkre megy. Városi használatkor egyáltalán nincs regenerációs ciklus, hamar megadja magát. Mi is ezzel szívunk több fajta autóval is a cégben, csak a vezetőség nem lát tovább az orránál. A lendkeréknek sem használ. Városba nem szabad mai dízelt venni. Többe kerül a járulékos javítgatás, mint amit spórolnál fogyasztásban. Ha egyáltalán spórolnál. Vegyél benzinest, egyszerűbb lesz az életed.

Ahogy a jövőnket elnézem, a dízel autóknak rövidesen leáldozik, ki fogják tiltani a forgalomból. Van pár évük aztán pá. 

Előzmény: Ata61 (6432)
Ata61 Creative Commons License 2017.01.23 0 0 6432

Sziasztok!

Szükségem volna egy kis infóra-tanácsra,részecskeszűrővel kapcsolatban.Nézegettem a használt kocsikat,és találtam egy nekem tetszőt ami részecskeszűrős.Ez egy 1,6 dci 130LE 175ez km-el.A gondom itt a szűrővel kapcsolatos,mert mint tanulmányoztam ezek kb 150-200ez km körül végleg behalnak.A csere,és a vele járó macerák tudtommal több százezres tétel(egyes márkáknál hihetetlen de 1,5 millát mondanak)ez viszont nagyon visszatartó lehet.és akkor még jöhet a kettős tömegű lendkerék,ami megint csak százezres tétel.A többi kopó anyaggal pl fékek csere, ki is békülnék azt magam is megoldom.Nagyon elszomorít,hogy most már nem nagyon lesz ezek miatt használt kocsit érdemes venni,mert már mind ezekkel van felszerelve,aminek a cseréje többe kerül mint maga a kocsi.Nem tudom jól gondolom-e,mi a véleményetek.A kocsi sokat menne városban is,szóval ez a szűrő dolog aggaszt nagyon,mert az rám várna hamarosan.

gyasza Creative Commons License 2017.01.22 0 0 6431

Hát akkor ennyi. Túl sok más opció nincs erre a célra, max a 2DIN-es szuper, szintén kínai fejegység Android x.x rendszerrel, amitől én személy szerint tartok, hogy elég gyorsan eltávolítaná valaki illetéktelen a kocsiból...

 

Köszi a képeket, lehet átveszem az ötletet!

 

A légzsákvisszajelző nálam is jelzett a művelet után, de hasonlóképpen én is eltüntettem. Azóta szereltettem bele tempomatot, ott is megmozgathattak valamit, így utána megint előjött a légzsák visszajelző villogás. 

 

 

Előzmény: tbb5 (6430)
tbb5 Creative Commons License 2017.01.22 0 0 6430

Van SD kártyahely, de pendriveot használok, felismerte. A hat mappát kezeli, bár nem CDx-nek neveztem el oket. A tartalmukat látja, némelyiket hibátlanul kezeli, de akad olyan, amelyikben ismétli a számokat, egymás után ugyanazt többször indítja, volt, hogy nem is tudtam továbblépni. A hangzás közel nincs a rádióéhoz, hiába hirdetik CD minőségnek, de azért vállalható. Tettem fel több órás, egybefüggő tracket is, megnyitotta, bár még nem hallgattam végig.

Bocs a képek minőségéért, a telefonom is kínai. :) Nem mozog a kábel, elég jól odaszorult az idomok közé.

 

A rádió kiszerelése miatt lecsatlakoztattam a légzsák/biztonsági öv visszajelző panelt, ami miatt később villogott a légzsák lámpa a műszerfalon, szerencsére ki tudtam törölni a hibajelzést.

Előzmény: gyasza (6429)
gyasza Creative Commons License 2017.01.21 0 0 6429

Szia!

 

Hát sajnálom, hogy ez sem stabilabb mint az enyém. 

 

Nem tudom írtam-e, de én végül egy SD kártyára töltöttem fel a számokat, 1 mappában 20-on pár szám van, és gond nélkül lejátsza őket. (nem tudom a Tiéden is van-e SD kártya hely)

Az utolsó szám után pedig mappát vált. Manuálisan én is csak az 1-6 számok nyomkodásával tudok váltani.

 

Ami fontos volt még az a mappák neve. A leírásban írják is, hogy minek kell elnevezni őket, egyébként nem lesz jó. Ha jól emlékszem, akkor CD1  CD2 stb nevűnek kell lennie. 

 

Nálam a hosszabb lélegzetvételű számok (60 perc..) nem működnek, csak a rövidebbek.

 

Kínai cuccokkal alapvetően nincs szerintem gond, én borzasztó sok mindent rendelek onnan, de nem rosszabb a megbízhatósági statisztikám mintha itthon vettem volna meg őket.

 

A "zsanér melletti kábelátvezetésről" tudsz fotót mutatni? Én nem emlékszem, hogy nálam ott lett volna helye bárminek is. Nem fog a kábel eltörni a sok nyitogatástól?

Előzmény: tbb5 (6418)
CThomas Creative Commons License 2017.01.21 0 0 6428

Sziasztok

 

Nem rég lettem egy 2008-as Nissan Qashqai Acenta tulajdonosa, és sajnos most derült ki, hogy a bal hátsó lámpatestben az egyik ilyen kis fog letört ezért az index no work.. tudnátok bontót vagy helyet ajánlani ahol ilyenre lelek? Nem feltétlen szeretnék egy teljes bal hátsó burát venni :)

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

wongkok Creative Commons License 2017.01.19 0 0 6427

Connect1 hez (LCN1) megjelent az új 2017-es V7 térkép.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!