Erdekes nekem most pont volt egy incidensem ezzel kapcsolatban...
140-es tempoig betonszilard 90fokon van a vizem, 150-tol viszont (tobbszor elkaptam) hatarozottan elindul a piros fele es a kovetkezo vonasnal 'lecsapja' 90 fokra.
sajnos belefutottam engine overheating-be is, ekkor visszavettem a tempobol,
olyan mintha a termosztat hirtelen MEG TOVABB nyitna nagyobb hofokon, de van, hogy ez mar keso es keves
valami calor lengyel csodat raktam legutoljara, ma vettem original ricambit (mas markat is szeretek) megnezem ezt kiprobalva mi volt a gond
sajnos sok tenyezos a dolog, mert 154ekm van az autoban es a hutoviz meg gyari meg a vizpumpam is, de a tunetek alapjan ez termosztat.
Elég gyenge vagyok spanyolból, és csak így van leírásom a hűtőventillátor működéséről.
Motor DW10, klíma nélkül:
Két sebességes ventillátor, 1 fokozat bekapcsol 97 foknál, ki 93-nál. Kettes fokozat be 105 fok, ki 101.
Klímás: három fokozat, első be 97 fok, vagy klíma bekapcsolva. Kettes fokozat: ha klíma rendszernyomás eléri a 14 bart. Hármas fokozat: 105 fok, vagy klíma nyomás 19 bar.
Szóval a melegedés a nagy terhelés miatt van, az ingadozás pedig a ventillátor be-kikapcsolásának következménye.
Nekem is hasonlóan viselkedik 40 fokban 130 kmh-val... mivel a venti minden sebessége jó, a hűtő cserélve volt, a termosztátház tömítve, fagyálló max-on, légtelenítve, és a klíma is ment, és mivel pont ilyen volt a 306-om viselkedése is ezért nem nagyon izgulnék. Hacsak nem 20 fokban csinálta ezt.
Az ellenőrzésnek mi a módja? Van valami trükk, vagy vigyem be egy szerelőhöz? Viszonyításként a szellőzőventi tranzisztorcseréjével egyedül boldogultam. :)
2001-es Xsara 90Le HDI 5 személlyel + csomagokkal melegedett autópályán. 100-105 fokra, majd lassan menet közben visszahűlt, újra melegedett. Amúgy mindig 87 fokon áll az óra, ezért tűnt most ez fel. Kell foglalkozni vele, vagy nagy melegben megrakodva ez normális érték?
Köszönöm a kérdést! Nagyon jó, szeretem :) Már benne a 2DIN :P Apróságokat csinálgatok rajta, meg gyári hiba, hogy kilincsek és tetősín fényezése pörög le, az hétvégén újrafényezem. Ezenkívül kész a vezérlés csere, új gyertyák, váltó- motor olaj, összes szűrő, összes izzó kívül belül cserélve...ami még vissza van az a fék és szervó olaj...ja meg kutyacsontok :) És most kötök cascot is :)
Nem tudok valaki esetleg egy autóvillamossági szerelőt aki utólagos távirányító kp-i zár beépéítést vállalja? Csak az egységet kell, motorok stb. bent van. Hatvan, Aszód, Gyöngyös környéke.
Koszonom a segitseget. Sajnos meg csak a kozelbe sem lakom. Bekes megye.
Itt meg a fu se no.
Raadasul tegnap delutan es ma reggel is tokeletesen duruzsolt a jargany. Igy nehez lesz pont akkorra proba alkatresz szerrzni amikor pont szar. Van itt egy bonto aki eladja az alkatreszt, es ha megse aza abaj akkor visszaveszi. Legalabbis nekem mar tobbszor kisegitettek igy vw alkatresszel. Lehet az lesz a megoldas.
Most a hibajelnek orulnek a legjobban. Akkor legalbb ki is irna, hogy tenyleg szar. Vagy gyujtas kimaradast vagy valamit.
...ha nem dobott hibát akkor mit akarsz kiütni ...? próbálj kölcsön kérni egy jó trafót amivel 10 percig megjáratod és eldöntheted hogy valóban a trafó hibás vagy sem .. péntektől otthon leszek és esetleg kitudlak segíteni , feltéve ha Vác környékén laksz.. :-))
Trafó csere után kell hibát kiütni a számítógépből, vagy nem? Mert gondolom ha a csatit lehúzom akkor rögtön kidobja a motor hibajel lámpát. Csak azt nem értem, ha haldoklik a trafó akkor miért nem ír motorhiba jelet? Már egy bontott trafó van benne, azelőtt mikor trafó baj volt rögtön kiírta mi a nyűgje. :( Ha találok trafót kipróbálom.
Nekem csak üléssinre van szükségem, mert kap két racaro sportülést a sára, csak a sinjei nincsennek meg, az eredeti ülést meg meg akarom tartani és nem akarom szétgányolni.
..hallo ... van ugyan két Berlingo ülésem de a sínek nincsenek meg hozzá... a másik problémád meg valószínű hogy a gyújtótrafód kezd haldoklani ...próbáld meg egy kölcsön darabbal megerősíteni a feltételezést ..
Nincs valakinek elfekvőben két darab első ülés sínje? Kellene nekem a sofőr és anyós ülésé. Vagy komplett ülés aminek a felső része kampó. Ha van valakinek légyszi írjatok érdekel a dolog.
Még egy kérdésem volna. Mostanában olyat csinál az autó néha, hogy indulás után nem jár egyenletesen a motor, mintha háromhengeres volna, de nem ír hibajelet sehol. aztán egy idő után elmúlik és kutya baja. Plusz alacsony fordulaton, mintha csak hörögne, semmi erő benn, és mikor elér egy bizonyos fordulatot akkor meg megy mint az ökör, mintha új volna. Ha klíma be van kapsolva akkor meg még fokozottabb ez a helyzet. Valakinek ötlete? Még sose csinált ilyet. 1.6 16V
Ráadásul a műszakin a co sem volt a leg fényesebb szóval van valami gebasz.
Gyári csomagtartóm egyik gumitalpa a hétvégén nemes egyszerűséggel eltört. KInek milyen ötlete van a pótlásra? Lehet valahol kapni ezt, vagy ne törődjek vele, szivacs alá, oszt jónapot?
...kicsi rá az esély hogy az elmúlt hat évben lezsírozva tárolta , de legyen szerencséd... és ha már érdeklődsz talán próbáld meg
e-mailen keresztül ... további jó tanács , hogy vásárlás előtt győződj meg róla hogy valóban ez a megoldás van nálad beépítve , mert létezik két másik lehetőség is ...
Gyújtótrafó hiba esetén célszerű cserélni a gyertyákat is. Vagy legalább kiszedni és megnézni. Az égéskimaradás miatt el tud szutykosodni. Főleg ha sokat volt kínozva.
Abban szeretnék tanácsot kérni, hogy két hete leállt alattam a járgány, kiderült, hogy a gyújtótrafó volt a ludas. Ki is lett cserélve, viszont azóta lényegesen gyengébbnek érzem az autót. Az létezik, hogy a korábbi trafóval jobban ment az autó, mint az újjal? Korábban sem volt egy erőgép de lényegesen jobban ment, a klímával pedig végképp nagyon megszenved. A fogyasztása viszont mintha javult volna a csere óta. Xsara II. 1.4 benzin