Nekem ez előtt e38 volt azzal többet szoptam de jobban szerettem, ezzel csak kipufogó csonk ,szívósor csere volt,meg egy központi zár modul,a többi csak a kopó cucc.
Lutri is van benne nem kicsi de az újnál is szintén,fent áll ez a veszély és ezek még a jobb "prémium" autók.
De pdf nem feltétlen 400 e Ft.
Minden esetre én igyekszem gyári közeli állapotban tartani,nem mintha piac ezt értékelné de én így szeretem.
Az e38-on volt kipufogó cserém ,nem gyári,itthoni kipufogós csinálta mert spóroltam de egy frekvencián megőrített a hangja úgy szólt,nem volt hangos de nagyon idegesítő.
Ha jót akarsz nem lehet akármit beszerelni,kicserélni,kihagyni én így gondolom.
Hirdettem itt gumi nélkül,mert eladó, de mostmár vettem rá két continental sport contact 5-öt, nem hiszem, hogy gumikkal együtt most kéne valakinek 100-al többért.
lehet e60 525dnél kanyarfény aktiválni valahogy? ill azt hogyha kinyitom az ajtót kulccsall akkor felkapcsolódjon a tompított lámpa pár mp-ig? ha igen hogyan?
Legyen nálad pénz…. Minden második faluban mérik a sebességet, azonnal rád ugranak piros lámpán áthaladás, záró vonal átlépés. Vigyázz, mert ha nem tudsz megegyezni, a rendőr bevonhatja a jogsidat kint ezekért. Útdíjat ne felejtsd el megvenni, a hiánya miatt is büntetnek.
Készülök egy erdélyi körútra. Látom vannak itt harcosok onnan is. Mennyire tolerálják a román hatóságok a lézerblokkoló használatot? Üzemanyag minőségi problémák vannak a kisebb kutaknál, vagy csak a nagy cégek kúthálózatán tankoljak?
Igy igaz. A digitális szervizkönyve szerint 10ezrenként a győri bmw szervizbe volt, 2012 év elején költöttek rá másfél milliót új turbóra és kipufogorendszerre, részecskeszürőre, lendkerék és kuplung összes eleme cserélve volt természetesen gyárira, aztán a szürő még se jó holott azóta cirka 40ezer km-t ment, gazdája volt neki, mindent tudok róla ezért nem tünt rossz vételnek sem, mondjuk nem is az, a dpf miatt van minden hibám, na de többet ilyen nem lesz :)
Nekem is e61 van 5 éve és igen van mit költeni rá ha valami elkopik vagy elromlik de szerintem nem több,mint más ilyen kategóriájú autóra.Ilyen pop szakma.
Na mindegy ez vallás kérdése vagy hité ezek az autók nem olcsók se megvenni,se fenntartani.
Az ,hogy szépnek nézet ki ,hát ezt így szokták csinálni,az alma jó hasonlat de nem az autó a hibás,hanem a gazdái.
Mindenki mondta hogy csak E61et ne, de már késő, meg van. Csak az a bosszantó hogy még szinte nem is ültem benn és röpködnek a 100ezrek, és még csak nem is lelakott szar kinézetü autó... szerencsére azér nagyjából van rá keret, de tulzásokba azér nem esek :/ Kipufogócsonknak pedig én is veszek rá E39-ét ha eljő az ideje. Összességébe szép meg jó, de olyan mint egy pirosalma... :/ Szivem szerint eladnám és az árán megvenném a legpengébb E39et :) Az legalább nem csipogott mindenér :)
Buherálás? Januárba vettem, 2006-os 30as XD, nem mentem vele még 3000 km-t, de már párszázezer plusszba van hülyeségek végett meg csak mindig áll a hibák miatt... vegyek rá 400ér új szürőt? aztán egy év mulva kezdődjön minden elölről? kössz de nem, legszivessebben meggyujtanám már... inkább leraktam a programozónak 70et meg vettem 5ér uj tömitést és többet nem lesz gondom azzal a részével legalábbis :) amugy meg már egy kispolszki lenyomta volna :) Én azt mondom éljen az E39 :))
Mivel undorítóan irreális a gyári újnak az ára,ezért nekem hányingerem lenne letenni egyösszegben azt a cirka 400e forintot,és nem azért mert nem tehetném!
A szívósort is heréltettem,és a csonkot is bontottan vettem e39 öntvényből,a generátort is csak újjítattam,majd 2 éve eladtam 5év használat után finom 4milla bukóval.
Hello! Nálam hálisten a részecskeszűrő mizéria lejazlott :) A szűrőt kibeleztük, az agyából meg kiirták h ne keresse :) Sose ment igy a gép mióta nálam van :)
Már nem emlékszem mert kb 3éve volt nyáron de gondolom tárolt lehetett mert éppen más hibák miatt (olajszaporodás,nagyon sűrű regen.miatt)olvasták és úgy szólt a szerelő mert én semmit nem vettem észre.