Nem rávaló méret ! Suly nélkül még elmegy de nem ajánlott . Ván eladó 4 db Good Year Ultragrip teligumim 215/65/16 méretben 2012 gyartasu . 20.000ft/a 4db
Sziasztok ! Van egy 2000-es évjáratú 112 CDI vitom. Az egr szeleppel kapcsolatba lenne egy két kérdésem . Egr-t érdemes ledugozni ? Hosszútávon nem okoz valami problémát ? Havi 15-20 ezer km megyek az autóval ami nem kevés és nem szeretném ha lerobannák külföldön . Köszönöm !
Érdeklődnék, hogy jár e valaki 215/65 R16 -os gumikkal? A kérdésem a megfelelő guminyomás lenne ehhez a mérethez ( terheletlen, illetve terhelt állapotban ). Mivel a tanknyíláson erre a méretre vonatkozóan nem adnak információt!
Az is lehet, hogy akkora válla van már a tárcsa belső kézifék dob részének, hogy azért nem tudod levenni, ebben az esetben hiába lazítasz a k fák kötélen.
HA a tárcsa csere a cél, akkor üsd meg kalapáccsal emberesen, mert szerintem rá van rohadva az agyra.
Hát az sz@r ügy, ha nem engedi el, lévén a rögzítőfék a féktárcsa belső felén kiképzett dobot fogja... Mégiscsak alá kéne alázkodni, és a lelkére beszélni a kötélnek...
Valaki le tudná nekem fényképezni hogyan néz ki a gyári ablakmosó( lapát és pricoló csatlakozása), mert nekem valami suffni tuningos ragasztós megoldás volt amivel vettem és eddig bírta. Szeretném a gyári rendszerré vissza alakítani. Továbbá valaki használ hátul plussz légrugót, kíváncsi vagyok a tapasztalatokra.
Sziasztok 112 cdi 2002 év. Szét esett a bicskakulcsomba a mikrokapcsoló meg lett forrasztva minden ok csak elfelejtette a programot egyfolytába villog a visszajelző led lámpája. Hogy lehet ujra tanítani ha tudja esetleg valaki.
Sziasztok!!Kis segítség 110d hez motor kellene menyiért lehet szerezni reális áron mert ezt venném beugros kocsinak(tartaléknak)9 személyes csak telefonba mondta a gazdája hogy eszegeti az olajat!!!!!!!
Sziasztok vito 112-hez bicskakulcsot holl lehet ugy másoltatni hogy jó legyen a távirányitója is,mert a merci szalonba 75000 annyit nem szeretnék adni érte.
Valakinek valami ötlete? Szét hullot az elektronikája,le váltak a mikrokapcsolók.
sziasztok még mindég eladnám de már 40ezerért viheti aki akarja gyári ml 17es alufelni garnitúrám, tehát 10ezer/db. Nincs szétbaszva viton volt, tök normális állapotúak. Gumik nem árképzőek
Apróságokat költök rá, nem engedem, hogy egy kis hiba elhatalmasodjon.
Motorolaj 10.000-ként, ( max 11.000 )
A világért el nem adnám, közel 180.000 km-t raktam bele. ( most van benne 328.000km ) Ja, óa szerint, mert nem tudom, hogy mennyire volt visszatekerve 4 éve.
Már volt róla szó... a ventillátormotor előtétellenállás részben megadta magát. A motortérben két gyufásdoboznyi lyukacsos vaslemez, benne az ellenállások...
Sziasztok! A kérdés a következő: Vito 2001 2.2 CDI, uatstér ventilátor 1.-2.-ik fokozat nem megy. Valakinek már volt ilyen hibája? Klímás, állófűtés is van benne.
Biztosan igazad van, valószínű, én vagyok hülye. Én vásárlás előtt vittem a szerelőhöz, hogy átvizsgálja az autót. Hívott egy olyan embert, aki otthon van a tipusban, és ketten a vételárhoz képest bagóért összeírtak egy állapotlistát. Ezután vásároltam meg az autót, pár éve. Azóta amit kell, megkap a járgány, semmi komoly baja nincs, elvisz, és visszahoz üzembiztosan. Eszem ágában sincs utólag visszavinni az eladónak, hogy balf@sz voltam, és átvertél, és stb. Sőt, az sem fordul meg a fejemben, hogy a Mercedest szidjam a saját hülyeségem miatt, pedig tudom - a nickemből is kiderül - hogy a 638-nak nem sok köze van a csillaghoz, mert a Mercedes tradicionálisan hosszmotor, és hátsó hajtás. Ez inkább spanyol barkas, de ha normális keretek közt üzemelteted, semmivel sem rosszabb, mint a többi, sőt...!
7 napja van nálam, holnap megy szerelőhöz és hátha meglátja mi mindent tud vele kezdeni, ha a váltó haldoklik akkor van esélye h az eladóhoz visszakerül ahogy a nagy törvény mondja.
Sajnos jómagyar mentalitás, hogy mekkmesterekkel javíttatunk bontott, vagy utángyártott alkatrészekkel... veszünk egy tinikorú használt autót (magyarországon kortól függetlenül 120 e km-el), és azt hisszük, hogy kifogtuk az évszázad üzletét: kétmillió kilométert mehetünk szerviz, javítás, ellenőrzés nélkül, és minden második tankolást ajándékba adják... :-(
Több évtizede autózok, tapasztalatból mondom: rossz autó nincs, csak trehány, fillérbaszó tulajdonos.
Ha egy akármilyen vas (ez lehet Vito is) megkapja azt, amit a gyártó megálmodott hozzá, az kivisz a világból, meg vissza is hoz. Ha pedig el van hanyagolva, akkor felesleges tőle csodát várni, mert nem fog bekövezkezni.
(Mikor ellenőrizte szakember a kulisszák állapotát, a váltó fokozatkapcsolási pontosságát? Mikor állított utána, kopás, nyúlás okán?)
köszönöm a választ, mai finomsága a csodának, hogy eltűnt a hátramenet mikor haza értem, nem tudom a bowdenek lehetnek a vétkesek vagy a kulisszában van egy kis bonyodalom, érdekesség viszont hogy a 2. sebességet így küzdelem nélkül beveszi. lassan értem mi volt ez a félelem ettől a típustól a népnek a sok fórumon.