Keresés

Részletes keresés

Utas2 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4027
Stop it, please!!!

Maradjunk abban, hogy vannak érdeklődő laikusok (mint pl. én) és gyakorló szakmabeliek.

Ennek a fórumnak az egyik célja, hogy ne elefántcsont-toronyként kezeljük a repülés misztikumát, hanem hidat verjünk a kétféle társaság közé. (Ránk fér, egyébként is, de ez a politika fórumra tartozó történet, asszem.)

Különben is, írtam egy fantasztikusan informatív élménybeszámolót, ti meg egymással foglalkoztok. Ez sérti az egoizmusomat.

;-))))
dzsoszer3 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4026

Akkor én is...

 

zöldbanán, B735:.már hosszasan leírtam mit gondolok rólatok...

 

Webberke,Sandorson:  igazatok volt..A pilóták nem lehetnek ilyen agrsszívak, lenézőek, nagyképűek, és rosszundulatúk MÉÉG HA IGAZUK IS VAN(bár ebben az esetben nem volt TELJES mértékben..)Köszönöm...

Törölt nick Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4025
OFF. Olyan szép hollnad euró gyűjteményt szedtem össze Düsseldorfban, képzeld! :) Csak úgy gondoltam közlöm. ON
Előzmény: Utas2 (4024)
Utas2 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4024
Topictali? No, most még akár realitása is lehet, mert leküzdöttem az 1500 km-t, hogy itt lehessek....
Előzmény: kolozsvari (4022)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4023
És miért van igazad? Nem értem. Igazából azt sem, hogy mi is indította el heves "ámokfutásod" :)
Előzmény: B735 (4018)
kolozsvari Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4022

Rögtönzött topictali lesz a sörözés/borozásból:)))

 

B735:az indexen megadott címedre küldtem egy mailt!

Előzmény: Utas2 (4020)
dzsoszer3 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4021

okok...Csak 1 baj van..ezeket a szakkifejezéseket én sajnos nem értem...

-ECAM WARNING

-Compressor Vane

-ENG# Bearing 4 Oil System"

 

Ha elmesélnd egy ilyen idiótának is akkor megköszönném...És azt is ha az előző hozzászólásaimból legalább az rádragana illetve azt átgondolnád ami  neked is "inged" lehet..

Előzmény: B735 (4012)
Utas2 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4020
És én?????

:-))))))))))
Előzmény: B735 (4018)
B735 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4019

S a végére 1 gyöngyszem by dzsoszer3: Egyébként meg:Ezek után k@pj@tok be Úgy érzem kedves ismeretlen, hogy ezzel a megnyilvánulásoddal tetted fel munkásságodra a koronát. Hallgatva a józan paraszti ész szavára (nem nem Heading370, METYA, ez nem a Ti ingetek, ne vegyétek fel), megköszönöm a lehetőséget véleményem kifejtésére. S tudván, hogy illetlennek találtatok majd, a további pocskondiázó (értsd: 0 tárgyilagossággal megírt) hozzászólásokra nem kívánok reagálni. Így megadva a lehetőséget a további kötetlen, már-már baráti hangvételű beszélgetés folytatására részetekre, s ezzel az utolsó szó jogára is.

B735 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4018

krisz25:

Köszönöm a versikét. :-)

Heading370:

A tanácsodat megfogadtam (eme hozzászólásomat követően pedig aktiváltam is). :-)

zöldbanán:

kompetenciájáról  Ezt nem írtad el egészen véletlenül? A helyes szó: impotencia lenne, szerintem. :8

Ő a cég egyik, ha nem a legnormálisabb pilótája.  Ajaj, s megint, ajaj. Hogy én ezért mit fogok kapni a klubban... :D

Webberke:

és hát tulajdonképpen még rosszindulatú is vagy  Ezt egész biztosan elgépelted. Rosszindulatú vagy helyett javaslom az igazad is van szavakat. S így értelme is lesz morfondírozásodnak. :|

Sandorson:

inkább tűnik gyerekesnek  Hát igen, Ti felnőttetek, mi (én) meg nem. De legalább azt tesszük (tehetjük), amit kedvünk tartja (értsd: repülünk). Mint a gyerekek (értsd:tesszük, s nem a repülést!). Mások meg nem (s ide gondolhatsz tetszőlegesen, amit szeretnél).

METYA:

U.a., mint Heading370 kartácsnak írtam. Sört köszönöm nem, de bor jöhet. E-mail megy.

B735 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4017

dzsoszer3:

Ja kedves B735..ebbe véletlenül belebotlottam...  Véletlenül a küszöbbe szokás belebotolni. Ezt Te kerested ki.

Hát nem hiszem hogy ilyen "kerékberagadós", mag "hajtóműnemindulós" helyzet adódott volna mondjuk a Wizznél, az easynél, vagy bármely más fiatalabb gépekkel repülő légitársaságnál..(bár lehet..) Akkor 2 hír (4 napos, 4 hónapos), copyright by www.polebisz.hu:

"A repülőgép 12:30-kor szállt fel Katowicéből és megközelítőleg 30 perces repülést követően "ENG# Bearing 4 Oil System" jelzést észlelt a személyzet. A jelzés később beavatkozás nélkül megszűnt. A földi műszaki szolgálattal folytatott konzultációt követően a parancsnok visszafordúlt és a repülőgép 13:53-kor rendben leszállt Katowicében."

"A felszállás előtti kigurulás során ECAM WARNING: "Compressor Vane" jelzést észlelt a személyzet, mely után az 1.számú hajtóművet pompázs jelenség miatt leállította. A repülőgép egy járó hajtóművel visszagurult az állóhelyre." Az utóbbi eset egyébként a 2. ilyen esemény volt. Gondolom, hogy easyJet-es esetek publikálásától talán eltekintesz.

pont az ilyen hülye hozzánem értőkből  Szép dolog az önkritika. Feltételezem, hogy azért a többiektől majd alkalom adtán azért bocsánatot is kérsz.

B735 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4016
Pill., dolgozom rajta.
Előzmény: Törölt nick (4015)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4015
Nem tudom ebből mi az ami rám vonatkozik sajna :)
Előzmény: B735 (4012)
B735 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4014
Banyek, ezt én sem így akartam. Újabb kísérlet köv.
Előzmény: B735 (4012)
dzsoszer3 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4013
taps...kiváló útibeszámoló...Képek??
Előzmény: Utas2 (4010)
B735 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4012

dzsoszer3:

Ja kedves B735..ebbe véletlenül belebotlottam...  Véletlenül a küszöbbe szokás belebotolni. Ezt Te kerested ki.

Hát nem hiszem hogy ilyen "kerékberagadós", mag "hajtóműnemindulós" helyzet adódott volna mondjuk a Wizznél, az easynél, vagy bármely más fiatalabb gépekkel repülő légitársaságnál..(bár lehet..) Akkor 2 hír (4 napos, 4 hónapos), copyright by www.polebisz.hu:

"A repülőgép 12:30-kor szállt fel Katowicéből és megközelítőleg 30 perces repülést követően "ENG# Bearing 4 Oil System" jelzést észlelt a személyzet. A jelzés később beavatkozás nélkül megszűnt. A földi műszaki szolgálattal folytatott konzultációt követően a parancsnok visszafordúlt és a repülőgép 13:53-kor rendben leszállt Katowicében."

"A felszállás előtti kigurulás során ECAM WARNING: "Compressor Vane" jelzést észlelt a személyzet, mely után az 1.számú hajtóművet pompázs jelenség miatt leállította. A repülőgép egy járó hajtóművel visszagurult az állóhelyre." Az utóbbi eset egyébként a 2. ilyen esemény volt. Gondolom, hogy  a másik céges esetek publikálásától talán eltekintesz.

pont az ilyen hülye hozzánem értőkből  Szép dolog az önkritika. Feltételezem, hogy azért a többiektől majd alkalom adtán azért bocsánatot is kérsz.

krisz25:Heading370:zöldbanán:Webberke:Sandorson:METYA: </P>

S a végére 1 gyöngyszem by dzsoszer3: Egyébként meg:Ezek után k@pj@tok be Úgy érzem kedves ismeretlen, hogy ezzel a megnyilvánulásoddal tetted fel munkásságodra a koronát. Hallgatva a józan paraszti ész szavára (nem nem Heading370, METYA, ez nem a Ti ingetek, ne vegyétek fel), megköszönöm a lehetőséget véleményem kifejtésére. S tudván, hogy illetlennek találtatok majd, a további pocskondiázó (értsd: 0 tárgyilagossággal megírt) hozzászólásokra nem kívánok reagálni. Így megadva a lehetőséget a további kötetlen, már-már baráti hangvételű beszélgetés folytatására részetekre, s ezzel az utolsó szóra is.

HALKP Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4011

Őszintén örülök, hogy relatíve kellemes utad volt velünk. És rajtad kívül még jó pár embernek akiket a Sky szállított az idén. Ezért sok ember rengeteget dolgozik akár a földön, akár a levegőben. Persze mindent ki lehet hegyezni a negatívumokra, de nem sok értelmét látom. Én még nem láttam olyan légitársaságot, ahol minden zökkenőmentes lenne. S ezt egy útból nem is lehet megítélni... Mindenkinél előfordulhatnak késések, törlések akár saját hibából akár külső tényezőből kifolyólag. (Pl. ma a HALKO megsérül FCO-n tankolás közben - abszolút vis major!)

A pilótáink és légiutas-kísérőink 95%-a abszolút korrekt, kedves aranyos, akikkel nagyon jó érzés együtt dolgozni. Voltam Maléves is, de ott egy kicsit mintha a légieknek nagyobb arca lenne mint nálunk. Tisztában vagyunk a hibáinkkal, és ha hiszitek, ha nem azon vagyunk hogy megoldjuk.

Egy korábbira reagálva: személyes jelenlét. Budapestre gondoltam ahol a Sky saját személyzettel rendelkezik, akik mindig készségesen segítenek a leghülyébb problémák megoldásában is. Ezt melyik másik fapados teszi meg itt? A Wizz? De sajnos gépet mi nem tudunk javítani, sem állóhelyet és jobb slotot szülni! De amit tudunk megteszünk, és remélhetőleg a változás látványos lesz...

Előzmény: Utas2 (4009)
Utas2 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4010

Banyek...ez azindex..... Na itt van fogyaszthatóbb állapotban:

 

HÉ-HÉ-HÉ !!!!! Egyszer szállok fel a repülőre és ti ez alatt a rövid idő alatt heveny anyázásba fogtok! Mindjárt szétültetlek benneteket!!!!! :-)))

 

Na jó, akkor talán térjünk vissza a topic valódi értelméhez. A hátam megett mintegy 210+ (egy idő után feladtam a számolást) felszállással és leszállással megosztanám veletek azon nézetemet, hogy összehasonlító véleményt csak akkor mondjon az emberfia, ha van hozzá alapja.....

 

Mivel én az un. fapados légitársaságok közül eddig még csak a basiqair és mai utazásom alapján a SkyEurope tapasztalatával rendelkezem, nincs kedvem sem "fényezni", sem pedig olyan összevetéseket tenni, amelyek esetleg dehonesztálóak lehetnek mondjuk a wizz-re vagy az easy-re. Maradjunk az empírikus tényeknél, hölgyeim és uraim! Azt azért előre bocsátom, hogy ma ismét meggyőződtem arról, hogy a lepketologatás művészetét inkább magam űzöm tovább (kisgyermekes apuka lévén...), míg a pilóták repülőgépet vezetnek. Ez így jó. Vagyis: suszter a kaptafánál.... hm, ezzel most üzentem valamit?

 

Szóval az utibeszámoló, Utas2 jó (?) szokásának megfelelően:

 

Kisebb dugó miatt csak alig másfél órával a gép indulása előtt értünk ki a Schipholra, ahol a 3-as terminál 23-as sorában lehetett becsekkolni a Sky-ra. Kellemes meglepetés: a két kijelölt pultnál egyáltalán nem volt sor, a beszállókártyákat hamar megkaptuk (mind az útleveleket, mind pedig a foglalási számot elkérték), s ezúttal túlsúlyfizetés nélkül megúsztam a procedúrát... A Schipholon is zajlik az élet, voltak utasok a reptéren rendesen, de egyáltalán nem azzal a szardíniásdoboz-érzéssel találkoztam, mint amelyik aztán Budapest Ferihegy reptéren később mellbevágott....

 

A 10.00 órás indulásra jelzett gép Budapestről picit hamarabb érkezett, így mire 09.10-re megérkeztünk a D12-es kapuhoz, a kiszálló utasok már elhagyták a madarat. A beszállási idő 09.15-re volt jelezve, és valóban megfigyelhető volt, hogy Schipholon jelentősen emeltek a biztonsági intézkedések szintjén: járőröző kommandósok, fokozott vámellenőrzések és a kapuknál megismételt utasbiztonsági ellenőrzések jelezték mindezt. Ettől függetlenül kicsit furcsa volt, hogy az utasok előbb bemehettek a váróba, majd a beszállási idő elérkeztével mindenkit kitereltek onnan, hogy újra belépjünk - immáron egy újabb csomag- és utasellenőrzésen keresztül. Hát.... nem akarok tippeket adni, de ez sem egy 100%-os megoldás, noha észrevehető volt az alaposság a személyzet részéről.

 

A beszállító hölgy új lehetett a szakmában, mert először kérte a jegyeket is a beszállókártyához - ezt pedig nem könnyű prezentálni egy papírjegynélküli légitársaságnál.... aztán rájött, hogy ez most fapad.

 

A beszállítás időben elkezdődött, s kicsit szokatlan volt, hogy utána egyből mehettünk is egyenesen a gépre - még a gép személyzete is kicsit későbbre várta az utasokat.

 

AMS-BUD 2004. december 20.

Ind. 10.00, tényleges indulás 10.13

Érk. 12.10, menetrend szerint

HA-LKO, B735, ülés: 8D

 

Ez az a gép, amelyre Laky Zsuzsanna portréja van festve, beszálláskor azt vettem észre, hogy egy picit töredezett a festés. Egyébként a gép életkorát semmiről nem lehetett észrevenni, belülről teljesen tiszta volt a madár. Az üléstávolság, hm, nos ez a basiqair B737-esén megtapasztaltak szerinti volt, s azért el kell ismerni, hogy ebben a Malév nagyobb komfortot nyújt. Igaz, hogy lényegesen nagyobb pénzért.... Viszont - rigorózusan szemlélődtem - nem láttam egyetlen toldozott-foldozott dolgot sem. Talán a fejvédők (amit a Sky úgysem nem használ) rögzítésére szolgáló tépőzárakat el lehetne távolítani az üléstámlák tetejéről, mert a ruha beleakad.

 

Mintegy 10 perces taxi után Amszterdam 18L pályájáról szálltunk fel nagyon szép időben, s lényegében az egész út eseménymentesen folyt, gyönyörű kilátással az alattunk úszó tájra. A személyzet (mind a pilótafülkében, mind pedig az utastérben) fele-fele arányban szlovák és magyar volt. Az utasokat három hölgy és egy srác szolgálta ki, hm, nos ez utóbbival tényleg nem sok időt töltöttek, lévén, hogy a Sky-on a "szénsavas vagy szénsavmentes vizet?", illetve a "kávét parancsol?" kérdésekből áll mindez. (Ígyhát a fedélzeti ellátmány lefényképezése az airlinemeals.net számára most elmaradt....) :-)))

 

Szóval az egyik legjelentősebb különbség, hogy a fapados sztyuvik a Sky-on jelentősen kevesebbet kell, hogy foglalkozzanak az utasok kiszolgálásával, lévén, ez is az egyszerűsített utaztatás része. Emellett a sztyuvik jól összehangolt csapat látványát mutatták, a négyből három állandóan mosolygott is.

 

A pilóták (pontosabban az első tiszt, akiről annyit azért elárulok, hogy egyik topictársunk volt, gondolom, nem nagy titok, hogy ki) az út során angolul és magyarul adtak tájékoztatást, ráadásul ritkán találkozni ennyire részletes és jókedvű ismertetővel az utazás jellemzőiről. Szóval nálam igen jelentősen a pozitív irányba mozdult el a topictárs megitélése, (remélem, hogy ez még belefér a fényezésmentes kategóriába...) örülök, hogy ilyen pilcsik vezetik a légibuszokat.

 

A kisebb késés oka - természetesen ? - az érkezési reptéren (EHBP) bevezetett korlátozás volt. Asszem, hogy ezt a másik topikokon már megbeszélték, de mindenképpen siralmas, hogy AMS-hez képest BUD-on ennyire más a helyzet....

 

A leszállás a 13R pályára történt egy intenzív süllyedést követően nagyon szépen. (Ekkorra már legkisebbik gyermekem is abbahagyta az utastársak majd egy órán keresztül történt "szórakoztatását", amely a visítás és üvöltés eléggé furcsa keverékéből állt. Utólag elnézést attól a mintegy 110+ embertől, akik eseménymentes repülésre vágytak....) Tehát a gép telítettségi mutatója is kábé 80-85%-os volt.

 

A kiszállást követően jött a "welcome to Hungary" feeling, iszonyatosan zsúfolt csomagváró, ahol vagy 15 percig egyik szalag sem mozdult. (Gondolom, hogy ki kellett adni az éves szabit a rakodóknak, három "porter" feliratú úr pedig békésen tologatott néhány üres csomagtargoncát az utasok között.) Miután kellemesen dugig megtelt a váró, lassan megérkeztek a csomagok is. Az érkezési váróban pedig szerintem fél Pest ott várt valakit (mekkora pénzt hozhattak a BA Rt-nek ezek az emberek, egy óra parkolás 600 Ft, ez majnem üti a Schiphol árait...), alig tudtunk kikeveredni a tömegen keresztül.

 

Összességében: Az átlagos utas a Sky-on pontosan azt kapja a pénzéért, amit elvárhat, minden extra szolgáltatás nélkül = egyszerű légibuszozást (copyright O'Leary), A pontból a B-be. Sima ár-érték arányban. Emellett érezhető volt, hogy fontosnak tartják, hogy az utasok velük utazzanak. Hiszen belőlük tartják fenn a vállalatot. A visszautat is megírom majd. Most éppen a hazai levegővel ismerkedem. Viszont dzsószer megfigyeléséhez csatlakozom - mi a francért nincs nyitva a skanzen Ferihegyen?

Előzmény: Utas2 (4009)
Utas2 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4009
HÉ-HÉ-HÉ !!!!! Egyszer szállok fel a repülőre és ti ez alatt a rövid idő alatt heveny anyázásba fogtok! Mindjárt szétültetlek benneteket!!!!! :-))) Na jó, akkor talán térjünk vissza a topic valódi értelméhez. A hátam megett mintegy 210+ (egy idő után feladtam a számolást) felszállással és leszállással megosztanám veletek azon nézetemet, hogy összehasonlító véleményt csak akkor mondjon az emberfia, ha van hozzá alapja..... Mivel én az un. fapados légitársaságok közül eddig még csak a basiqair és mai utazásom alapján a SkyEurope tapasztalatával rendelkezem, nincs kedvem sem "fényezni", sem pedig olyan összevetéseket tenni, amelyek esetleg dehonesztálóak lehetnek mondjuk a wizz-re vagy az easy-re. Maradjunk az empírikus tényeknél, hölgyeim és uraim! Azt azért előre bocsátom, hogy ma ismét meggyőződtem arról, hogy a lepketologatás művészetét inkább magam űzöm tovább (kisgyermekes apuka lévén...), míg a pilóták repülőgépet vezetnek. Ez így jó. Vagyis: suszter a kaptafánál.... hm, ezzel most üzentem valamit? Szóval az utibeszámoló, Utas2 jó (?) szokásának megfelelően: Kisebb dugó miatt csak alig másfél órával a gép indulása előtt értünk ki a Schipholra, ahol a 3-as terminál 23-as sorában lehetett becsekkolni a Sky-ra. Kellemes meglepetés: a két kijelölt pultnál egyáltalán nem volt sor, a beszállókártyákat hamar megkaptuk (mind az útleveleket, mind pedig a foglalási számot elkérték), s ezúttal túlsúlyfizetés nélkül megúsztam a procedúrát... A Schipholon is zajlik az élet, voltak utasok a reptéren rendesen, de egyáltalán nem azzal a szardíniásdoboz-érzéssel találkoztam, mint amelyik aztán Budapest Ferihegy reptéren később mellbevágott.... A 10.00 órás indulásra jelzett gép Budapestről picit hamarabb érkezett, így mire 09.10-re megérkeztünk a D12-es kapuhoz, a kiszálló utasok már elhagyták a madarat. A beszállási idő 09.15-re volt jelezve, és valóban megfigyelhető volt, hogy Schipholon jelentősen emeltek a biztonsági intézkedések szintjén: járőröző kommandósok, fokozott vámellenőrzések és a kapuknál megismételt utasbiztonsági ellenőrzések jelezték mindezt. Ettől függetlenül kicsit furcsa volt, hogy az utasok előbb bemehettek a váróba, majd a beszállási idő elérkeztével mindenkit kitereltek onnan, hogy újra belépjünk - immáron egy újabb csomag- és utasellenőrzésen keresztül. Hát.... nem akarok tippeket adni, de ez sem egy 100%-os megoldás, noha észrevehető volt az alaposság a személyzet részéről. A beszállító hölgy új lehetett a szakmában, mert először kérte a jegyeket is a beszállókártyához - ezt pedig nem könnyű prezentálni egy papírjegynélküli légitársaságnál.... aztán rájött, hogy ez most fapad. A beszállítás időben elkezdődött, s kicsit szokatlan volt, hogy utána egyből mehettünk is egyenesen a gépre - még a gép személyzete is kicsit későbbre várta az utasokat. AMS-BUD 2004. december 20. Ind. 10.00, tényleges indulás 10.13 Érk. 12.10, menetrend szerint HA-LKO, B735, ülés: 8D Ez az a gép, amelyre Laky Zsuzsanna portréja van festve, beszálláskor azt vettem észre, hogy egy picit töredezett a festés. Egyébként a gép életkorát semmiről nem lehetett észrevenni, belülről teljesen tiszta volt a madár. Az üléstávolság, hm, nos ez a basiqair B737-esén megtapasztaltak szerinti volt, s azért el kell ismerni, hogy ebben a Malév nagyobb komfortot nyújt. Igaz, hogy lényegesen nagyobb pénzért.... Viszont - rigorózusan szemlélődtem - nem láttam egyetlen toldozott-foldozott dolgot sem. Talán a fejvédők (amit a Sky úgysem nem használ) rögzítésére szolgáló tépőzárakat el lehetne távolítani az üléstámlák tetejéről, mert a ruha beleakad. Mintegy 10 perces taxi után Amszterdam 18L pályájáról szálltunk fel nagyon szép időben, s lényegében az egész út eseménymentesen folyt, gyönyörű kilátással az alattunk úszó tájra. A személyzet (mind a pilótafülkében, mind pedig az utastérben) fele-fele arányban szlovák és magyar volt. Az utasokat három hölgy és egy srác szolgálta ki, hm, nos ez utóbbival tényleg nem sok időt töltöttek, lévén, hogy a Sky-on a "szénsavas vagy szénsavmentes vizet?", illetve a "kávét parancsol?" kérdésekből áll mindez. (Ígyhát a fedélzeti ellátmány lefényképezése az airlinemeals.net számára most elmaradt....) :-))) Szóval az egyik legjelentősebb különbség, hogy a fapados sztyuvik a Sky-on jelentősen kevesebbet kell, hogy foglalkozzanak az utasok kiszolgálásával, lévén, ez is az egyszerűsített utaztatás része. Emellett a sztyuvik jól összehangolt csapat látványát mutatták, a négyből három állandóan mosolygott is. A pilóták (pontosabban az első tiszt, akiről annyit azért elárulok, hogy egyik topictársunk volt, gondolom, nem nagy titok, hogy ki) az út során angolul és magyarul adtak tájékoztatást, ráadásul ritkán találkozni ennyire részletes és jókedvű ismertetővel az utazás jellemzőiről. Szóval nálam igen jelentősen a pozitív irányba mozdult el a topictárs megitélése, (remélem, hogy ez még belefér a fényezésmentes kategóriába...) örülök, hogy ilyen pilcsik vezetik a légibuszokat. A kisebb késés oka - természetesen ? - az érkezési reptéren (EHBP) bevezetett korlátozás volt. Asszem, hogy ezt a másik topikokon már megbeszélték, de mindenképpen siralmas, hogy AMS-hez képest BUD-on ennyire más a helyzet.... A leszállás a 13R pályára történt egy intenzív süllyedést követően nagyon szépen. (Ekkorra már legkisebbik gyermekem is abbahagyta az utastársak majd egy órán keresztül történt "szórakoztatását", amely a visítás és üvöltés eléggé furcsa keverékéből állt. Utólag elnézést attól a mintegy 110+ embertől, akik eseménymentes repülésre vágytak....) Tehát a gép telítettségi mutatója is kábé 80-85%-os volt. A kiszállást követően jött a "welcome to Hungary" feeling, iszonyatosan zsúfolt csomagváró, ahol vagy 15 percig egyik szalag sem mozdult. (Gondolom, hogy ki kellett adni az éves szabit a rakodóknak, három "porter" feliratú úr pedig békésen tologatott néhány üres csomagtargoncát az utasok között.) Miután kellemesen dugig megtelt a váró, lassan megérkeztek a csomagok is. Az érkezési váróban pedig szerintem fél Pest ott várt valakit (mekkora pénzt hozhattak a BA Rt-nek ezek az emberek, egy óra parkolás 600 Ft, ez majnem üti a Schiphol árait...), alig tudtunk kikeveredni a tömegen keresztül. Összességében: Az átlagos utas a Sky-on pontosan azt kapja a pénzéért, amit elvárhat, minden extra szolgáltatás nélkül = egyszerű légibuszozást (copyright O'Leary), A pontból a B-be. Sima ár-érték arányban. Emellett érezhető volt, hogy fontosnak tartják, hogy az utasok velük utazzanak. Hiszen belőlük tartják fenn a vállalatot. A visszautat is megírom majd. Most éppen a hazai levegővel ismerkedem. Viszont dzsószer megfigyeléséhez csatlakozom - mi a francért nincs nyitva a skanzen Ferihegyen?
Mash32 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4008
:) Én még veszem, de már nagyon gondolkozom az előfizetésen, mert sokkal olcsóbb úgy
Előzmény: Heading370 (4007)
Heading370 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4007
Igazad van. Tenyleg nem azok irjak, ezert is fizettem elo ra. :)
Előzmény: Mash32 (4005)
dzsoszer3 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4006
Ok..Akkor most és itt zárjuk le..
Előzmény: zöldbanán (4004)
Mash32 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4005
Na akkor a helyes idézet: UK operator easyjet could become one of the first airlines in the no-frills sector to launch services to Croatia. a one of-on van a hangsúly; azért nem amatőrök írják az airlinerworldöt
Előzmény: Heading370 (3899)
zöldbanán Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4004

Ne pánikolj, mert süt belőled a frusztráció.

 

Minden topicban le van írva, hogy miről szól. Azt azért észrevettem, hogy számodra érthetőbben kell fogalmazni, hogy ha azt akarják, hogy megértsd. Tehát a gyógyszerészes hasonlat azt jelenti: mindkét oldalról (szakmai/érdeklődő) lehet kérdezgetni, hogy jobban megismerjük a másik véleményét. Nem lehet viszont kevéske, innen-onnan felszedegetett tudáskával hőbörögni.

 

Minket ugyan nem tanítottak olyan basic igazságokra mint Téged, de tudjuk, hogy saját magunk megvédésén túlmenően ki kell álljunk a társainkért. A stílusról pedig annyit, hogy általában az ellenfél választja meg a harcmodort... Igaz, se Te sem más laikus nem lehet szakmai "ellenfele" itt bármelyik szakembernek, de a visszatetsző stílusod (amit inkább lehetne másképpen aposztrofáni) érthető, helyretevős válaszért kiált.

 

Végezetül, örülök, hogy érdeklődsz a  repülés iránt, ezért kérlek, Te se offold szét mások értelmes topicját, hanem indulataidat próbáld meg otthon tartani, vagy a már említett topicban kiélni akár velem, akár más olvtársunkkal szemben is merül fel.

Előzmény: dzsoszer3 (4003)
dzsoszer3 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4003

Te valamit félre értettél..És kettőnk közül megézhetnénk ki kezdte a fikázás(idióta, barom..stb..)engem meg arra tanítottak hogy ne hagyjam magam, meg arra se hogy ne alacsonyodja le ilyen szintre hogy téged fikázlak...Egyébként számomra ez a topik is azt jelzi hogy kicsit többett képzelsz magadról mint amennyi vagy...

 

UI:a szoba neve pedig félreérthető...inkább jobb lenne a :Zöldbanánt fikázók topikja..Mert így a néből arra lehet következtetni hogy te fikázol ott mindenkit..egyébként vagy rohadt beképzelt vagy, vagy pedig nagyon sokan fikáznak(ezért hoztad ezt létre) egyik rosszabb mint a másik..

 

Üdv..

Előzmény: zöldbanán (4002)
zöldbanán Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4002

Az alább belinkelt topic nem jött volna létre, ha nincsenek a hozzád hasonló problémákkal küszködő szerencsétlenek:

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9118321&la=40516297

Előzmény: dzsoszer3 (3999)
degee Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4001
Mijaj??
Előzmény: Törölt nick (3996)
dzsoszer3 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 4000
De elhiszed hogyha csak a repülésben teljesen otthon lévő emberek utaznának akkor Ti pilóták, steik hasonlók most valahol a Nyugatiban lennétek???Biztos csőd lenne ha mondjuk az utasok csak az alapján szálhatnának be hogy ki mit tud mondjuk a hidraulikus rendszerről..stb..hát mit ne mondjak elég kevesen lennének..
Előzmény: zöldbanán (3998)
dzsoszer3 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 3999

Nini...Csak nem van még rajtam kívül olyan akinek ez az álláspontja..És kedves jeankis készülj fel hogy nemsokára megkapod majd a NAgyoktól a társadalmi hiearchia élén álló Skyos (B735)és Malévos(zöldbanán)pilótáktól hogy te hülye idióta, hozzánemértő...stb..De én melletted leszek:D:D:D(ha megnyugtat):D

 

És ez a  jobb hajtőműs dolo valóban érdekes...Valmilye jó hagyomány talán ennél a kedveskis cégnél???

 

Egyébként mindenben igazad van..Virtuális vállonveregetés..

Előzmény: jeankis (3997)
zöldbanán Creative Commons License 2004.12.20 0 0 3998

Nehéz ezekre az indulatokra mit mondani. Nem vagyunk egyformák.

 

Egyben azért biztos vagyok: eddig egy légitársaság sem élt meg csak hülye, vagy "low budget" utasokból.

 

Ez a fórum persze nem egy zárt szakmai topic, ezért lehet a szakember és a kivülálló együtt. Én például egy gyógyszerész topicban nem venném a bátorságot magamnak, hogy dilettáns, alkalmi  gyógyszerszedőként úgy nyilatkozzak meg, mint itt egyik-másik hozzászóló.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!