Sziasztok!
Az autómban egy Wheels HC-777 típusú riasztó van, de sajnos nincs róla leírásom.
( programozás, jumperek, bekötés). Nagyon megköszönném, ha valaki tudna abban segíteni, hogy hogyan lehet hozzá leírást szerezni.
Én Ercsiben lakom, de az autót Szegeden fogom venni. Tehát elég széles a "hely" ahol megfelelne. Privátban tudnál küldeni pontosabb infókat, árat? Köszönöm
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy ismeritek-e a Bosch Blotronic nevű riasztóját? A 12 éves Astrámban ez van, elvileg gyári, szerintem a szalonban tették bele az elhozatal előtt. Ennek infrás távirányítója van, nem is az baj, mert hol közelről hol távolról érzékel, az megszokható. Viszont rendszeresen beindul a riasztás magától. Főleg ha a kocsi napon áll. Egyszer volt szervizben ott azt mondták biztos egy légy volt az utastérben és annak a mozgására riasztott be. De árnyékosabb, hűvösebb helyen is beriaszt, de teljesen véletlenszerűen.
Mit lehetne vele tenni? Jó lenne ha rendesen működne, mert nem a legjobb környéken lakom.
Tudtok olyan oldalt, ahol szinte az összes lehetséges riasztó-márka fel van sorolva?
Azért kellene mert nem emlékszem milyen riasztó van a kocsimban és ha elolvasonám a listát biztosan felismerném. (A riasztó a müszerfal alatt van, ezért azt nincs kedvem leszerelni..) Javitani kellene, ezért kellene a márkanév.
Ismeri valaki a Doberman riasztókat? Ilyen van a kocsiban, és sajnos kezd meghülyülni, így valami szakértőre lenne szükségem, aki meg tudja nézni, mi a gondja-baja.
(A kocsit ezzel vettem, szóval nem tudom ki szerelte be)
Az én kocsimban is az előző tulajtól örökölt Texalarm riasztó van, és az a baj vele, hogy össze-vissza magától megszólal. Sikerült valami infóhóz jutni, hol tudnák esetleg javítani?
Kellene egy kis segítség... általában feltalálom magam ha riogatóról van szó de most nem. Naszóval a lényeg: Mi annak az autóriasztónak a márkája amihez ez a távirányító tartozik?
http://xrl.us/fh2n
Dobozán semmi felirat sincs...
Előre is köszi! ps. az auto-armot kéne kiölnöm belőle de ahhoz leírás kéne ahhoz meg tipus :-)
Sziasztok Az "m"-es riasztok taviranyito tanitasa: - legyen a riaszto kikapcsolt allapotban!
ha ez a feltetel nem teljesulé akkor sajnos nem tudsz ratanitani tavit.
A riaszto kivetele elesedesbol cimu felyezetet sajnos nem all modomban kozze adni (bizalmas felirattal kaptam) de nagyon szivesen megcsinalom termeszetesen ingyen es bermentve. hivj 30/9494949
Akkor pedig nincs ötletem, mert általában a riasztási állapotból akkusaru levétele után sem áll vissza a riasztó, addig meg nemigen lehet "hozzáférni" :(((
Még egy dolog eszembe jutott. Általában szokott lenni egy kapcsoló, vagy nyomógomb (szervizkapcsoló a neve), amivel kulcs nélkül ki lehet kapcsolni a riasztót. Ez úgy megy, hogy bizti be, üvöltés, gyújtáskapcsoló elfordít, szervizkapcsoló átkapcsol, sziréna elhallgat, gyújtás lekapcsol. Ha a gyújtást újból ráadod, majd szervizkapcsoló visszakapcsolás, akkor kerül igazán kikapcsolt állapotba, és van esély, hogy lehet programozni ekkor :)
Sajnos a Rhino általam nem ismert eszközök körébe tartozik :((((
Amúgy valószínű, hogy kikapcsolt állapotban tanítható csak, ha elfelejtette az összes távvezérlőt, akkor gáz van, de azért próbáld meg a másikkal, ha van másik persze :)
Ez tényleg gáz.Az a baj,hogy a leírás sem ír például a beszereléskori bekapcsolásról,mikor még nincs betanítva a riasztó a távirányítóra.És ugye mikor ráengeded a delejt,elkezd üvölteni.De még csak szervízkábel sincs mint más riasztóknál,amit ha elvágsz nem fog világnak üvölteni.Szvsz várj,hátha erre téved egy huzzáértő.Az előbb láttam valamelyik topikban HTT-t,ő asszem szerelő.Várd meg itt,vagy keress rá.
Visszadugtam a biztit, a ketyere kiordította magát, aztán elhallgatott.
Nyomva tartottam a program gombot, de a LED nem világított mint ahogy azt a 2. pontban írja a leírás.
Sebaj, nem csüggedtem nyomtam a távkezelő gombját mint állat, hosszú-hosszú ideig, de a riasztó LEDje nem aludt ki mivel nem is világított előtte sem. A távirányító LEDje villódzott egy ideig, aztán folyamatosan világított. Ekkor elengedtem a program gombot, de továbbra sem lehet kezelni, és az utastérben lévő LED is riasztás állapotban maradt. (gyorsan villog)
Az 1. pont izgat engem: "Legyen a riasztó kikapcsolt állapotban" - Ez nem azt jelenti, hogy ne legyen riasztás?
Arra gondolok, hogy csakis úgy tanítható a riasztó, ha mindent rendben talál, és ki tudom kapcsolni a riasztást. A 22-es csapdája.
Nekem is ez a tipusú riasztóm van. Szoval:ha minden rendben van,és jól vannak a vezetékek összeforrasztva,a biztosíték,vagy akkusaru visszahelyezéskor az a természetes,hogy bekapcsoljon.Ezt a távirányítóval ki kell hogy tudd kapcsolni. Ugyhogy valószínűleg ujra kell tanítani neki a távirányítódat a következő módon:
1) Legyen a riasztó kikapcsolt állapotban. 2) Nyomjuk meg -és tartsuk is lenyomva- a készülék hátoldalán a gumidugó alatt található PROGRAM gombot a 3. pont végéig. A LED világítása jelzi, hogy a készülék készen áll a kódok megtanulására. 3) Nyomjuk meg a távkezelo gombját. A LED fényének kialvása jelzi, hogy a készülék a kódot megtanulta. 4) Engedjük el a PROGRAM gombot. 5) Ha újabb távirányítókat is meg kívánunk tanítani, akkor ismételjük meg a folyamatot a 2. ponttól. Megjegyzés: A készülék 4 távirányító kódját képes megtanulni.
A segítségetekre lenne szükségem: Gondom van a kocsim riasztójával, és ötleteket várnék a problémám megoldásához.
Tehát a tényállás:
A kocsi hat éves és a riasztót az előző tulaj szereltette bele. A típusa: Rhino HT36AL-4E(M). A riasztó kábelkötegének szigetelését valaki felhasította, (szerelő, vagy előző tulaj) én meg nem figyeltem fel rá. Szépen beszivárgott a felcsapódó esővíz, és elkorrodáltak a rézcsatlakozók. Egy esős délután munkából indultam haza, és nem tudtam kikapcsolni a riasztót a távirányítóval. Nosza ajtó kinyit kulccsal-a riasztró őrült vijjogásba kezd, és meg se áll. Na jó, elhallgatott kb egy perc múlva, de riasztásban maradt, önindító kiütve. Első ijedelmemben levettem az akkusarut, aztán megkerestem a riasztó biztosítékát, azt kibányásztam; így kiiktattam a riasztót. A pillanatnyi probléma meg is oldódott, mindaddig míg újra életet nem akartam lehelni a riasztóba. Összeforrasztottam azokat a vezetékeket amiknek elkorrodált a saruja, (Rajz alapján) azután rakom vissza a biztosítékot, de a riasztó riasztásban marad, vijjog mint őrült, a távirányítót meg hiába nyomkorászom, nem reagál rá. Pontosabban reagál mert minden megnyomáskor felvillan a led a riasztó egység tetején, de semmi több. A riasztást egyszerűen nem tudom inaktiválni.
Kérlek benneteket SEGÍTSETEK!
UI: Találtam egy régi számlát (az előző tulaj odaadta valamennyit ) amin ez áll akkumlátor csere utáni riasztóélesítés 2000Ft.
Van valami trükk netán amivel üzemképessé lehet tenni a szerkezetet?