Mondjuk, az igaz. De legalább a KK-k nevével foglalkozik egy-két szó erejéig egyik-másik honlap. És még csak jan. 6-a van. Ez a nemsemmi.
Komolyra fordítva a szót: nyilván kisebb gondjuk is nagyobb annál, hogy terjedelmes ömlengéseket írjanak ki a honlapjaikra a cégek. Átmeneti megoldásnak én bőven elegendőnek tartok egy néhány szavas megjegyzést az adott cégek honlapjain. Aztán lecseng az átlag utas által nem látható része az átalakulásnak, akkor jöhet a honlapok, buszok, formaruhák újradizájnolása.
Naigen. :/ A lemarad betűt sem pótoltá még. Pedig egy pár napja megy már ezen a vigyorgá. Az meg egyrészt jó dolog, hogy a korábban megszokott címeken találhat meg mindent az ember. De szép fokozatosan érdemes lenne összefésülni a három honlapot, átirányítani a ddkk.hu-ra, egy olyan dizájnt adni neki, ami mind asztali gépen, mind mobil nézetben normálisan működik. Mert a Kapos honlapja a beágyazott pdf-ekkel telefonról élvezhetetlen. Sőt. Használhatatlan. Pl. díjszabást néztem volna legutóbb telefonról. Asszed sikerült? :(
Nem tudom, lehet, hogy egy cookie-k törlése + böngésző frissítése után lenne érdemes a Kapos honlapját újrapróbálnod. Nekem Androidról behozza az öles betűket: "Társaságunk 2015. január 1-jével beolvad a Dél-dunántúli Közlekedési Központ Zártkörűen működő Részvénytársaságba. A társaság honlapja a következő címen érhető el: ddkk.hu" És az internetcím linkként funkcionál.
Megnéztem egy-két volán-társaság honlapját, hogy mit írnak a január 1-jei "megszűnésről". Pl. Hajdú Volán ZRt. - az ÉMKK leánytársasága. Ugyanilyen logikában ír magáról a Pannon Volán ZRt is.
A Tisza és a Kapos nem ír semmit, mintha mi sem történt volna.
A Nógrád Volán ZRt. név viszont eltűnt a honlapról, "ő" a KMKK Salgótarjáni Területi Igazgatósága lett.
A Bács Volán ZRt. honlapján közösen elhatározott beolvadási szándékról lehet olvasni. Hasonló beolvadásról lehet olvasni a Zalánál is.
Eltekintve attól, hogy egyes társaságok nem vezettek át semmit a honlapjukra, más különbséget is fel lehet fedezni. Szerintem minimum a KMKK-ÉMKK relációban különbség van az egyes társaságok jogállása között, de mintha a "beolvadás" kifejezés is más jogi kategória lenne, mint a másik kettő.
Lehet, hogy különböző jogi formációk alakulnak a KK-k keretein belül? Vagy félreértelmezem az (esetleg rosszul) használt szavakat?
Én Ráróst nézegettem, hogy elvileg "csak" a hídon kell átsétálni, és talán ott a busz.
De ez is egy vicc, hogy Pestről rárósra akár busz, akár vonat legalább 2 átszállás.
Lehet, hogy holnap beszélek a főnökkel és elkérem 1 napra a céges autót, de elképesztő, hogy ilyenek a közlekedési helyzetek tőlünk északra, ahol azért sok magyar él.
Kaposnál csak körülbelülire tudok mondani egy 225-230-as darabszámot. Ha végetér a téliszünet, akkor lesz érdemes keresőzni. December közepén érkezett meg a legutolsóként állományba vett 5 használt Crossway, ezt követően volt selejtezés, de a szünet idejére ideiglenesen leállított kocsik most bekavarnának a képbe.
Vagy Vác és Balassagyarmat közt kb. félúton, Drégelypalánkon leszállsz a vonatról, elvileg van csatlakozás Parassapuszta felé busszal. Ott leszállsz, átsétálsz Ipolyságra - ne csak Homokig menj, hanem be , a városközpontba, mert a vasútállomáson szinte nulla a forgalom. A központból, az autóbuszállomásnak csúfolt placcról több átszállással, de el tudsz jutni. A magyarokat nem csipázzák a környéken, ahogy tapasztaltuk fotóstársakkal.
Tudnátok olyanba segíteni, hogy mind a 24 Volán-társaság esetében egy teljes forgalomban levő autóbusz-állományszám (volánonként) a december 31-ei állapot szerint?
Igen pár éve is kérdeztem, akkor meg tudtam oldani egy rokonom által végül, de ismerve a MÁV/VOLÁN egyre jobb menetrendjét, érdeklődtem, hogy van-e valami változás azóta?
A Balassagyarmat szlovák oldalán lévő betonplacc ez lenne, ez a buszvégállomás?
Szorítkozva arra, hogy a lehetséges útvonalakat megadom:
1. Balassagyarmatra eljutsz busszal vagy vonattal. A buszállomás gyakorlatilag ott van az Ipoly-híd mellett, így ez esetben talán ez célszerűbb. A hídon átsétálsz, majd balra kanyarodsz, és körülbelül 300 méter múlva ott lesz az a betonplacc, ahonnan indulnak buszok Nagykürtösre, illetve egyik-másik közvetlenül Losoncra.
2. Elvonatozol Ráróspusztára, átsétálsz a folyó fölött, majd balra fordulva kb. száz méter múlva ott lesz a buszmegálló /Trenč, Ráro osada/, ahonnan járnak buszok Losoncra.
3. Vonattal Somoskőűjfaluig, ahonnan kb. tíz perces gyaloglással el lehet jutni a határra, melynek a szlovák oldalán lévő megállóból /iatorská Bukovinka,,t.hr./ járnak buszok Losoncra. Van Salgótarjánból helyi busz is, ami egyből a határra megy.
Tudnátok-e nekem segíteni abban, hogy Pestről kéne Szlovákiába, Losoncra utaznom.
Bármilyen menetrendet nézek vagy Párkánynál vagy Hidasnémetinél lép ki az országból valamilyen járat. Tőlünk északra egyáltalán nem jár át se Balassagyarmaton, se Rárósnál, se Ipolytarnócon se Salgótarjánnál legalább a legelső faluig semmilyen busz, hogy csatlakozás legyen a szlovák hálózathoz?
Óvatos kérdés a Közlekedési Központosodás kapcsán: ahogy sok mindent, feltételezem a dolgozói bérezéssel kapcsolatos szabályokat is egységesítették. Régiós szinten határozták meg a bérszinteket? Vajon a dolgozók többsége rosszabbul, vagy jobban járt az összevonással ebből a szempontból?
Starjánhoz annyit, hogy minden városrésznek megvan a maga "számkódja" és ezek összekötéséből jönnek ki a 2-3 jegyű járatszámok, szóval teljesen érthető.
egy alkalmat kivéve kaptam jegyet ott nem volt gép különjáratos kocsi volt, amin nincs jegykiadó , kiesett egy busz ezt küldték, és azon K7 se volt....
Ott izgultam, hogy a pénzem nem fogadja el, jegyem nincs, kicsit fura volt az a grátisz út.
-------------------
1975-1985 között a VB-nál bevett gyakorlat volt ha extrém pótlás kellett (nem tervezett, nem másodrész, stb.) és különjárati ment jegy minden nélkül, akkor pályaudvari ügyeletes tiszt szóbeli engedélyével, ingyen vittük végig a vonal utasait.
Aki ilyenkor pénzt kért azt nagyon meg------------k.