Az én emlékeim szerint jóval több tipus közül lehetett választani. Pioneer , Taya, Akai, Lenco, Philips , Nad, Tesla , Sanyo ami hirtelen eszembe jut. A bizókból meg A Thorensek, A Revox és a kacsacsőrű B&O .
Elárulok neked egy titkot: a '80-as években 2 (kettő) db lemzjátszót lehetett kapni ezt és az Akait. Slussz! A többi jóval később volt csak kapható. I. On.
Több összetevője is van a meglepetésednek. 1./ Megsértődött, mert nem sokáig használtad. Hál'Istennek a hangszedőknek lelkük van és megbocsájtók:)) 2./ Ez a típus (nekem is volt) alapból érdes, nyomulós kissé, ami szokatlan lehet egy "plasztikus" digitális után. 3./ Valószínűleg kopott vagy csúnyán ráégett valami trutyi. Meg kéne nézetni mikroszkóppal vagy próbálj ki egy cseretűt. Előbb-utóbb úgyis szükség lesz rá...
"akinek csak ennyire tellik, fussa" Elolvastam kb. hússzor és még mindig nem hiszek a szememnek! 1./ Akinek ortofon VMS-re "fussa", tán mégse a híd alatt lakhat... 2./ Ebben az árkategóriában szinte tele a használtpiac zenehallgatásra "hosszabb" távon is alkalmas géppel. Minek vacakolna valaki LP-vel, ha nem emiatt? (NAD 5120, de még a szíjhajtású DUAL 505- ért kell sokkal mélyebben zsebbe nyúlni. Javíthatatlan technicista DD mániásoknak is százszor inkább PL200, mint a műanyag tojáshéjak legalja.)
A Systemdeket levacakozhatja bárki, nem veszem személyes sértésnek, mi okom lenne rá? Csak mert nekem ilyen van? Ellenben joggal néznék rá furcsán, mivel hozzáillő karral és hangszedővel, hasonló árban itt tényleg nincs igazi alternatíva, csak másmilyen (többnyire műfajfüggőbb).
HOnnan lehet azt megtudni, hogy kopott, elhasznált a hangszedő?
nemrég kezdtem újra lemezeket hallgatni, és annyival gyengébben szól, mint a CD-m, hogy gyanakodni kezdtem, nem ez a baj estleg. nem tudom mással összehasonlítani, 1 lemezjátszóm, 1 hangszedőm van.van erre vmi furfangos módszer?
Szerény véleményem szerint. Bár. +jegyzem, van egy érdekes tapasztalatom az ortofonnal kapcsolatban (Itten van egy VMS20 MkII, meg egy Tecnics shellbe integrál OMP, amibe egy OM20 super tűbetét vagyon belerakva. Ez a legnehezebb PU-Shell páros kis gyüjteményemben. És valszeg pont ezért meg van táltosodva, hozza a Shure erényeit, de hát az ára ugye annak majd 3x-osa. A VMS20 hangja meg olyan "szól háttérben a relax" nincs semmi baj, ha nem figyel oda az ember.... Persze izlése válogassa..
Ehh.! Az FF10 szerintem belépő szint, a 30-as meg.... Már ha valaki szereti, hogy nem függöny mögött zenélnek. Akkor már inkább egy Shure M97 ...... az legalább zsír új, +garós
Megkérdezném a kedves moderátort, az első törölt hsz (492) a szabályzat mely pontjába ütközött? Ha mostantól nem lehet Audioland-ben leírni _valamiről_, hogy szemét, töröljön ki mindent, amit ide írtam. Ez esetben kérem a felhasználói azonosítóm végleges megszüntetését is.
Igen ezt tudom, így lett beállítva annó. Vettem egy külön shellt a pu-nak. A vaterán találtam pio-t, de drágábban kínálják. Az akainál kellene ez a protector, mert az más rendszerű karral van szerelve.
A PL-200-nak kb. 12e. Annak SME.rendszerü az "S" karja, ott nagyon eccerü a beállítás, a pickupot úgy kell rögzíteni, hogy a bedugós rész shell felöli végén lévő váll(perem)-től 49 mm. távplságra legyen a tű.