Az motortól függ mert pl. 1.6 nál, a fap kikapcsolása után még meg kell oldani szoftveresen a megnövekedett gáztömeg kordában tartását, vagyis én meg szoktam hogy ne dobáljon hibát tiltást, van aki inkább folytást hagy benne, én abban nem bízok, egy fapos autónál jó fappal is 0,5bar a kipuf nyomás, egy nélkülinek meg 0,2bar, szóval össze kell igazítani.
A kupera siman felmegy a gyari 17-es quasar, vagy cosmos 407-es alufelni. Kisebb a feked miatt nem lesz jo. Gumimeretek: 235/45 r18, illetve 215/55 r17, sajnos mindketto hasonloan draga. 40e/db-nal indulnak... :-(
Csinált már valaki olyant, hogy kivágta a FAP-ot? A computeres kiiktatáson kívül van még valamire szükség szerintetek? Úgy gondolom egy kicsit lehetne még spórolni a fogyin... Nagyon hülyén hangzik? Van esetleg valakinek ilyen tapasztalata?
Megnéztem a bontott ábrát, lehet bonyolultabb egy egyszerű kivágásnál, ezért kérdezem.
Tudja valaki, hogy a kupére feltehető-e valamelyik gyári 16 vagy 17-es lemez vagy alufelni 407-esé? Csak gondolkodom télben, mert most a 18asokon ratyi téliek vannak, most jöttek meg a kumho-k:)) 244/45 18, kedden kerülnek fel.
Nekem eszembe se volt de a gumis basztat, hogy 16- 17 is elég lenne télre meg arra olcsóbb is a téli. Én is szeretnék egy külön felniszettet, de azt se tudom mik a pontos adatok kupén! Meg a fékek miatt mi megy fel..
Érdekelne a kupé ET, col, osztókör adatai, ha tudja valaki
Szóval akkor időben kb. mennyi? A trapéz cserét is jól megsaccoltad. + EGR tisztítás. Dobj egy mélt a fizetség összegéről. Illetve kell-e hozzá valami, gondolok itt tömítésre vagy bármimásra. Az időpontot pedig megbeszéljük majd.
Szia bigbagi! Kisebb volt, csak 55 Ah, ha jól emlékszem, annak 480A az indító árama. Ma már egy Bosch van benne, de az is csak 55 Ah. Üdvözlet: birobandi
Hálás köszönet Zoolan65-nek z deréktámasz javító mankóért, jó hasznát vettem. Szétkaptam mint foxi a lábtörlőt. Igazából nem is kell kivenni az ülést ha valaki ügyes, bár nem nehéz. Először nem volt világos hogyis működik mert a picassomba tök máshogy támasztott. De ez egy rém egyszerű megoldás. Természetesen nekem is a pöcök volt letörve. Ha valakinek nem tiszta a működése, az anyósülést is kb 2 perc szétkapni (mert nagyon ötletes a kárpitrögzítés megoldása) és azon könnyű csekkolni a hogyant. :)
Itt az én gyári most már 7,5 éves VARTA akksim . Azért kérdeztem az Ampert,mert nincs ráírva,a 640 az indító áram ! A gyártási év tisztán látszik 05.12.09 .