A zöldet most kezdtem el használni kb5 elemet csináltam meg vele, szivacsnak még a farécla szivacsát használom mert azt akarom elhasználni (tudom hogy a hozzávalót kéne) de egyébkénet car system-es szivacsot vettem hozzá mert egyik ismerősöm ahol dolgozik ott is azzal használják és állítólag jó vele én még nem próbáltam, a szivacsról meg nem tudtam hogy ezt fogom kapni mert én azt mondtam hogy a hozzávaló szivacs kellene aztán ezt adták mert hogy ezzel is működik. A gépem az nem nagy valami egy einhell gép ehez jutottam elég jó áron a fordulatszámot meg úgy szoktam hogy a vége felé 1500 körül szoktam pörgetni.
Fstés után gondoltam hogy nem kellene 3000-essel átgépelnem hanem átcsiszolnám 2000-es vagy 2500-assalés akkor lehetne is polírozni, az a lényeg hogy minél könnyebben és gyorsabban tudjam csinálni a polírozást.
3M értékesítő a zöld sárga kéket javasolja.. Kérdeztem a fehérről és azt mondta az a legdúrvább és régi fényezések renoválásához javasolja. Érdekes mert míg nem volt a zöld sárga kék addig a fehér fekete világos kék kombót használta mindenki a fényezés utáni polírozáshoz is.
Lila trizact paszta is jó lehet egylépcsőben ha valami fényezési hibát kell kijavítani.
Homokszórás után azonnal le kell zárni a felületet, mert rögtön elkezdődik a redoxireakciós folyamat. Futórozsdának is hívják a levegő páratartalma magas és ezis, ill a levegőben levő oxigén felvétele okozza a problémát. Azonnal zsírtalanítás és alapozás. A zsírtalanításhoz lehet kapni törlőkendőt ez a legjobb az biztos nem szennyezett.
Homokszórás után célszerű egyből lealapozni az autót mert hamar megkapja a vakrozsda tisztításnál meg portalanítani kell mindenféleképp és át is törölhetet vagy nitróval vagy zsírtalanítóval de ha nitróval csinálod akkor csak most amég fém tiszta előkészítéskor már zsírtalanítóval mert az nem bántja a fesdőréteget.
Mar megkerdeztem, es az NH-0 bazis + lakk kombinacios szin, ertem tehat bizzak a fenyezobe aki fujni fogja es vlasszok egy jo lakkot.
Jobaratomnak a motorteret fujtuk ki es lakkoztuk Autocoloral okosba jutottam hozza meg a regi munkahelyem alltal es hat na az brutal jo lett, el voltunk hulve a minosegetol. Mondjuk boltban van is ara :)
Szerintetek, ha nem az arat nezem hanem a minoseget akkor mi a legjobb valasztas egy jo karcallo lakk teren?
Ha akrilból csinálod nincs játéklehetőséged.Amenniben bázis+lakk variációban készül a lakkozással lehet egy kicsit játszani. Túl sok réteget nem érdemes felhordani a rétegvastagság miatt viszont ha jó minőségű a lakk a felületi struktúra /értsd: narancsosság ,tükörfény / kialakítását a fényező jó eséllyel tudja produkálni.A szín mélységét nem tudod befolyásolni.A lakkozás minősége nagyban tudja befolyásolni a színérzékelést.Ez már tényleg a fényezőn múlik.
Renault Super 5 Gt turbo, a festeket meg nem tudom, de nagy valoszinuseggel Standox vagy Lechler lesz mert Pecsen ezt leht kapni, NH-0 lesz a szinkodom Championship White.
Egyebkent, ha azt akarom, hogy iszonyuan mely legyen a szin es fenyes csillogos legyen akkor az mitol fugg tobb 2-nel tobb reteg szin? vagy tobb reteg lakk?
Hát azért nem ugyan annyi, mint a Glasurit. Glasurit a tavalyi árlistám szerint nettó 13e litere és akkor még edző is kell hozzá. Novol meg edzővel együtt ennyi. Nézd meg a Body-t mert az ennél jóval olcsóbb. Talán még APP-ből vagy 4CR ből találsz jó áron.
Ami az autocolor honlapján van Selemix alapozó az PPG származék.
Ha valamit kg-ban hirdetnek kérdezz rá a fajsulyára.Általában a füllerek 1500-1600g/l körül vannak. Lényeg,hogy szett ár,vagy csak a füller ennyi. Ha 1k akkor nagyon drága,plene literben.
Novol termékeket nem forgalmazunk,de tudom,hogy jók.Impa lakkot egyszer vettünk,kiprobáltam-kidobtam.Lehet,hogy csak mellényultam,de ha az epoxija olyan mint a lakkja akkor hagyd.Ezen kár nagyon spórolni,mert ez az alapod.Persze a Glasurit meg tulzás lenne,de vannak arany középutak.