Nos, kókányul megoldott egy vastagabb vezetékkel. Szuperül működik minden, már van "pittyegés is kulcsért, fényszóró fenthagyásárért. Óra, lejátszó, kp-i zár is oké.
Nincs ellenállása az a feladata hogy egyik pontról villanyt adjon a másik pontra. Azért raknak oda biztit hogy legyen védelme is annak az áramkörnek, de szerintem annak van utána külön, vagy mert pont ugyanaz a mérete.
sönt biztosítékot ne kérjél mert az a fogalom nem létezik. Söntöt vagy áthidalást kérj, bár ilyeneket nem szoktak árulni, vagy egy kis réz lapból csinálj egyet ...
Xsara II 1.6 benzines tulaj vagyok. Gondom lett a riasztóval, egy utólag beszerelt GT Alarm. A programozás módja működik, de lekapcsolt gyújtással tök süket. Méricskélések után arra jutottam, hogy a 12V-os tápellátása kuka (4V van rajta). Ha ráadom a gyújtást is, felmegy 12V-ra. Ha csak úgy ráraktam egy tápra az asztalon, nem húzta le a feszültséget. A 12V-os táp vezeték eltűnik egy kábelkorbácsban, és többet nem látom... Az a tervem, hogy adok neki másikat. Van valami fix 12V-os pont a belső biztosítéktáblán vagy a környékén? Köszi minden segítséget.
...én is cseréltem már szivattyút de nem kellett újra tanítani a műszeregységhez ... inkább takarítsd meg először az akksi pólusokat/sarukat valamint az összes test csatlakozást és ha ennek ellenére meg marad a jelenség kutathatsz tovább ...
Csatoltam. Közben csinálhattam valami csoda jó dolgot, mert nincs autórádió, kp-zár és benzinszint, km-óra, fordulatszám. Biztik rendben, motortében és utasban is. Erre valami, hogy hol keressem a hibát?
Csinálj egy közeli fényképet a biztitábládról, hogy hol van a sönt benne ! (olyan, mint egy biztosíték, zöld színű, de mégsem az)
Egyszer egy osztrák baromira megszívatott egy ilyennel, áttette a söntöt és jó pár dolog nem működött. Mire rájöttem, hogy a sönt van rossz helyen...... :-(
Kicsit okosabb lettem miért nincs pozitív jel az autón gyújtás után.
Tehát a BMF3B vezetéken keresztül megkerülve a gyújtást jön a + jel az utastéri biztosítéktáblába (5-ös egység) Ezután az SH (sönt) keresztül megy az F25 és F15 biztosítékra, amin nem lehet mérni +-t csak gyújtással.
Valamiért elakad útközben.
Az SH-ról ennyi infom van:
F8 - Shunt (SH) placed here on vehicle delivery SH - Delivery position of shunt (replaces F8 thereafter)
Na most eszerint az F8-as helyen nekem egy 30A-es biztosíték van.
Van tipp, hogy mi lehet a gond vagy hogy lehetne áthidalni? Paraszmegoldást nem akarok, hogy áthidalom a bizt.táblát és közvetlen kap +-t az F25 és F15.
Nekem is ugyanezt csinálja az üzemanyag mérő, de én cseréltem a szivattyú egységet. A szagszerviz azt mondja hogy a műszeregységet újra össze kell kódolni/taníttatni a szivattyú egységgel mert nem jól látják egymást.
Valami ilyesmi lehet nálad is 8 db ezresért csinálják, ha csak nincs programozós lexiád mert akkor meg tudod csinálni.
Üdv! Xsara 1-nél (1.4 benzin, 1999) a sebességmérő mutatója nem megy feljebb 20-nál és az üzemanyagszint jelző tele esetén is kb 3/4-et mutat, kb 20 liternél majdnem 0-át, többi műszer jó, kilómétert számolja, fordulatszámmérő jó. Hol kellene keresni a hibákat? Köszi!