Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

toji76 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 61087

Akkor ha van szabadidő akkor átalakítani csinosra

Előzmény: HMEX (61086)
HMEX Creative Commons License 2015.08.03 0 0 61086

Nos, kókányul megoldott egy vastagabb vezetékkel. Szuperül működik minden, már van "pittyegés is kulcsért, fényszóró fenthagyásárért. Óra, lejátszó, kp-i zár is oké.

Előzmény: toji76 (61085)
toji76 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 61085

Nincs ellenállása az a feladata hogy egyik pontról villanyt adjon a másik pontra. Azért raknak oda biztit hogy legyen védelme is annak az áramkörnek, de szerintem annak van utána külön, vagy mert pont ugyanaz a mérete.

Előzmény: HMEX (61084)
HMEX Creative Commons License 2015.08.03 0 0 61084

Ezzel is megoldható a dolog? Nem fontos az ellenállás csak, hogy át legyen vezetve?

Előzmény: toji76 (61083)
toji76 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 61083

sönt biztosítékot ne kérjél mert az a fogalom nem létezik. Söntöt vagy áthidalást kérj, bár ilyeneket nem szoktak árulni, vagy egy kis réz lapból csinálj egyet ...

Előzmény: HMEX (61080)
HMEX Creative Commons License 2015.08.03 0 0 61082

Végső esetben odajutok. A környéken sajnos nincs. Azt gondoltam ez egy kis áltanálos szinte minden autóalkatrész üzletben kapható dolog.

Előzmény: francecoupe (61081)
francecoupe Creative Commons License 2015.08.03 0 0 61081

Márkaszervíz?

Előzmény: HMEX (61080)
HMEX Creative Commons License 2015.08.03 0 0 61080

Nos az üzletek csak pislognak, amikor "sönt biztosítékot" kérek tőlük szóval tanácstalan vagyok a beszerzésben.

 

Nincs valakinek esetleg?

Gyurma85 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 61079

Igen, végül erre gondoltam én is. Mert már az idejét nem tudom, hogy mikor volt gyertya cserélve. Szóval ma fogom kicserélni. Hátha csak az a baja.


Ha gyertyacsere után is csinálja akkor jön a próba trafó.

 

Legalábbis ez a terv.

Előzmény: soryton (61020)
HMEX Creative Commons License 2015.08.02 0 0 61078

Bár ez Xsara I

Előzmény: HMEX (61077)
HMEX Creative Commons License 2015.08.02 0 0 61077

Szia!

 

Ha visszaolvasol pár kommentet látni fogod a hsz-eim között, hogy melyik a fix + a táblán + a rajz is mutatja.

Előzmény: Lechi (61075)
francecoupe Creative Commons License 2015.08.02 0 0 61076

Gyertya: NGK BKR6EK

Olaj: Total Quartz 5w-40 v. 10w-40

Olajszűrő: Purflux L310

Légszűrő: Purflux A1036

Előzmény: Alfa-Zsola (61074)
Lechi Creative Commons License 2015.08.02 0 0 61075

Sziasztok!

 

Xsara II 1.6 benzines tulaj vagyok. Gondom lett a riasztóval, egy utólag beszerelt GT Alarm. A programozás módja működik, de lekapcsolt gyújtással tök süket. Méricskélések után arra jutottam, hogy a 12V-os tápellátása kuka (4V van rajta). Ha ráadom a gyújtást is, felmegy 12V-ra. Ha csak úgy ráraktam egy tápra az asztalon, nem húzta le a feszültséget. A 12V-os táp vezeték eltűnik egy kábelkorbácsban, és többet nem látom... Az a tervem, hogy adok neki másikat. Van valami fix 12V-os pont a belső biztosítéktáblán vagy a környékén? Köszi minden segítséget.

 

Üdv, András

Alfa-Zsola Creative Commons License 2015.08.02 0 0 61074

Sziasztok!

 

Kezdő Xsara-s vagyok!

 

Már kérdeztem Tőletek, de választ nem kaptam... ez idáig! De, talán most!

 

Sajnos örököltem egy 2004-es, 1,4 benzines xsara-t.

 

Hol tudok utána nézni, hogy milyen tipusú / márkájú gyertya, olaj, stb, való bele?

 

Köszönettel: Zsola

HMEX Creative Commons License 2015.08.01 0 0 61073

Szuper. Két év után kiderült... :) Hétfőn veszek hozzá (gondolom nem fehér holló esete) aztán minden jó lesz elvileg.

Előzmény: FeZ_ (61072)
FeZ_ Creative Commons License 2015.08.01 0 0 61072

Így kéne lennie:

 

Előzmény: HMEX (61068)
HMEX Creative Commons License 2015.08.01 0 0 61071

(Elnézést a folyamatos postért)

 

De azt hiszem ahogy FeZ ráérzett a sönt a gond. Ilyesminek kellene ott lennie:

 

soryton Creative Commons License 2015.08.01 0 0 61070

...én is cseréltem már szivattyút de nem kellett újra tanítani a műszeregységhez ... inkább takarítsd meg először az akksi pólusokat/sarukat valamint az összes test csatlakozást és ha ennek ellenére meg marad a jelenség kutathatsz tovább ...

Előzmény: cmlHunter (61063)
HMEX Creative Commons License 2015.08.01 0 0 61069

Mégis bizti volt a gond. Kiment a 25-ös helyen. Szóval ez a gond megoldódott. Remélem, hogy csak a sönt lehet a gond.

Lehet még régen kicseréltem ezt és nem tudtam, hogy mi is kell ide valójában, mert annó működött minden még az autóban.

Előzmény: HMEX (61067)
HMEX Creative Commons License 2015.08.01 0 0 61068

HMEX Creative Commons License 2015.08.01 0 0 61067

Csatoltam. Közben csinálhattam valami csoda jó dolgot, mert nincs autórádió, kp-zár és benzinszint, km-óra, fordulatszám. Biztik rendben, motortében és utasban is. Erre valami, hogy hol keressem a hibát?

 

FeZ_ Creative Commons License 2015.08.01 0 0 61066

Csinálj egy közeli fényképet a biztitábládról, hogy hol van a sönt benne ! (olyan, mint egy biztosíték, zöld színű, de mégsem az)

Egyszer egy osztrák baromira megszívatott egy ilyennel, áttette a söntöt és jó pár dolog nem működött. Mire rájöttem, hogy a sönt van rossz helyen...... :-(

 

Előzmény: HMEX (61065)
HMEX Creative Commons License 2015.08.01 0 0 61065

Kicsit okosabb lettem miért nincs pozitív jel az autón gyújtás után.

 

 

Tehát a BMF3B vezetéken keresztül megkerülve a gyújtást jön a + jel az utastéri biztosítéktáblába (5-ös egység) Ezután az SH (sönt) keresztül megy az F25 és F15 biztosítékra, amin nem lehet mérni +-t csak gyújtással.

Valamiért elakad útközben.

Az SH-ról ennyi infom van:

 

F8 - Shunt (SH) placed here on vehicle delivery
SH - Delivery position of shunt (replaces F8 thereafter)

 

Na most eszerint az F8-as helyen nekem egy 30A-es biztosíték van.

 

Van tipp, hogy mi lehet a gond vagy hogy lehetne áthidalni? Paraszmegoldást nem akarok, hogy áthidalom a bizt.táblát és közvetlen kap +-t az F25 és F15.

toji76 Creative Commons License 2015.08.01 0 0 61064

Nekem is ugyanezt csinálja az üzemanyag mérő, de én cseréltem a szivattyú egységet. A szagszerviz azt mondja hogy a műszeregységet újra össze kell kódolni/taníttatni a szivattyú egységgel mert nem jól látják egymást.

 

Valami ilyesmi lehet nálad is 8 db ezresért csinálják, ha csak nincs programozós lexiád mert akkor meg tudod csinálni.

Előzmény: cmlHunter (61063)
cmlHunter Creative Commons License 2015.08.01 0 0 61063

Üdv! Xsara 1-nél (1.4 benzin, 1999) a sebességmérő mutatója nem megy feljebb 20-nál és az üzemanyagszint jelző tele esetén is kb 3/4-et mutat, kb 20 liternél majdnem 0-át, többi műszer jó, kilómétert számolja, fordulatszámmérő jó. Hol kellene keresni a hibákat? Köszi!

Törölt nick Creative Commons License 2015.08.01 0 0 61062

Korábban valaki érdeklődött nálam, hogy van-e eladó vonóhorgom...már van :)

Előzmény: Törölt nick (61058)
HMEX Creative Commons License 2015.07.31 0 0 61061

Zárra gondolt szerintem :)

Előzmény: toji76 (61060)
toji76 Creative Commons License 2015.07.31 0 0 61060

Ezt a lakatot nem értem...Mi az a lakat, vagy mit értesz alatta?

Előzmény: Csaba850214 (61050)
Bömbi 316Ti Creative Commons License 2015.07.31 0 0 61059
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.31 0 0 61058

Ha esetleg téli gumit szeretnél alufelnivel, vagy valaki más, akkor nekem van gyári Xsara II alufelnin csavarokkal együtt...részletek e-mailben.

Előzmény: HMEX (61056)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!