Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 2016.05.04 0 0 357

Diagnosztika nem egyenlő hibakód nézés. Ezt a márkaszervizes is tudja (tudhatná). 

A videóból nem tudom megmondani egyáltalán mi a gond. 

DSG kuplung is cserélhető, de nem pont olyan, mint a kéziváltós autókon.

 

Előzmény: SrFactory (356)
SrFactory Creative Commons License 2016.05.04 0 0 356

A váltóolaj csere alkalmával márkaszervízben rá lett rakva gépre, ott belenéztek de nem volt hibakód benne.Amúgy itt a kuplungnál mi szokott a hiba lennni?Ebben is ugyanúgy lehet cserélni a kuplungtárcsát, mint a kéziváltós modellekben?Vagy ebben lamellák vannak?

A kettőstömegű még nem zörög benne.

Előzmény: mica-r (355)
mica-r Creative Commons License 2016.05.04 0 0 355

Diagnosztikával kellene kezdeni. Nyilván kuplunggal kapcsolatosan lenne érdemes nyomozni első tippként

Előzmény: SrFactory (354)
SrFactory Creative Commons License 2016.05.04 0 0 354

Szia!

 

Olaj kb.4000 km-rel ezelőtt volt cserélve.Előre lett hozva 240 ezer km-ről(akkor lett volna meg a 60 ezer km).Emiatt a probléma miatt, ami azóta sem szűnt meg:

Ezt is meleg motornál csinálja, mint ahogy a "lödkösős" elindulást.Az emelkedőn való elindulásnál "lökdös" a legjobban.Hidegen mintha a kúszás nem lenne tökéletes, hiába engedem fel a féket nem nagyon akar elindul az autó, csak kisebb gázra.

Előzmény: Ferenc1234 (353)
Ferenc1234 Creative Commons License 2016.05.03 0 0 353

Jobbik esetben csak elfáradt az olaj ha már rég volt cserélve. Mikor cserélted? 60 ezrenként ajánlott... Rosszabbik esetben a kuplung lamellák koptak meg. Hidegen és melegen is csinálja? A kúszás rendben van? Meg szoktad várni míg elkezd kúszni és csak utána adsz gázt, vagy behúzod D-be és egyből rálépsz a gázra?

Előzmény: SrFactory (352)
SrFactory Creative Commons License 2016.05.02 0 0 352

Sziasztok!

2006-os 2.0 PDTDI Passatnál a következő hiba jelentkezik:Induláskor rángat, "lökdös" az autó.Érdekes, hogy nem mindig csinálja ezt.Mikor el kezdte csinálni (kb 1500km-rel ezelőtt) nem volt annyira érezhető de mostmár elég erőteljesen "lökdös".
Tudja esetleg valaki mivel érdemes kezdeni a hibakeresést?Esetleg a kuplung lehet megkopva? (232 ezer km van az autóban)

Előre is köszönöm a válaszokat!

Törölt nick Creative Commons License 2016.04.22 0 0 351

Ja,h te már cseréltél kettőstömegűt a dsg-dbe??mennyi volt pénzbe?

Előzmény: Neo515 (350)
Neo515 Creative Commons License 2016.04.22 0 0 350

Az enyemben eredeti gyari uj van. Nem autos boltos...

Előzmény: Törölt nick (349)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.20 0 0 349

Az-az nekem is olyan "morcogo"...

kattőstömegű lesz az tuti,,,holnap le is informálom a vw-be mennyi idő és lóvé lenne

Előzmény: Neo515 (348)
Neo515 Creative Commons License 2016.04.20 0 0 348

nagyon picit talan-van valami morcogo hang.

Előzmény: Törölt nick (347)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.19 0 0 347

Alapjáraton néha,leginkább hidegen nem zakatol/krákog ha jól figyeled??

mert én is hallok néha kattanást váltás-visszaváltáskor...de enyém egy ideje zakatol is halkan alapjáraton.

Előzmény: Neo515 (345)
Neo515 Creative Commons License 2016.04.18 0 0 346

Szoval 191000km. :-)

Neo515 Creative Commons License 2016.04.18 0 0 345

Sziasztok. Felteszem itt is a kerdest hatha vkinek van valami otlete.Alany egy Skoda Superb 2011 2.0crtdi 170lovas 6seb dsg valos 1910000km-rel.Hibajelenseg:Allo helyzetben,motor jar kezifek behuzva,feknyomva. N-bol D-be huzaskor hallani a valtot ahigy berakja a sebesseget nem szepen-csattogva.Ezzel egy idejukeg jelentkezett h pl.3.ban gurulva ha gazt adok hallok egy kattanast. Gaz elvetelre megint csak kattan valami. Igyan ugy mintha a kettostomegu koppanna le egyik vagy masik vegleten. Minden sebessegi fokozatban csinalja es a leg kisebb gazadasra kattan, epp igy a gaz elvetelre is.

 

 

 

 

 

Hacsahu Creative Commons License 2016.04.15 0 0 344

A szerelő gondolom fogja tudni hogy mi az az alapbeállítás.?

Előzmény: Ferenc1234 (343)
Ferenc1234 Creative Commons License 2016.04.12 0 0 343

Fölösleges a szoftver frissítés, inkább egy gyors alapbeállítás kéne neki.

Előzmény: Hacsahu (342)
Hacsahu Creative Commons License 2016.04.12 0 0 342

Bocsi a kései reagálásért. Pontosítanák. Csak egyes sebességben és nagy gázadásos indulásnál és nem ránt hanem mintha megcsúszna a kuplung. Minden más sebességben normálisan szépen vált. Szerintem beszerelés után nem tanították hozzá, mert elvileg ugyanolyat sikerült beszerezni. A szerelő még egy szoftverfrissítést fog végezni, mondjuk nem tudom pontosan minek a szoftverét akarja frissíteni.

Előzmény: mica-r (304)
szabowo Creative Commons License 2016.04.09 0 0 341

ami valahol szomorú...
A Superb úgy jó ahogy van, ne légy szomorú.
Akinek nem jó a minőségérzet, vagy esetleg a VW-re izgul fel, az megveszi azt, majd bánatos szemmel nézegeti az Audikat.
Ez a mentalitás nem engedi elfogadni azt létrafokot ahol a házi-kedvenc áll.
Mire ez az ínyenckedés, paraszthajszálnyi a különbség köztük.
Debrecen vagy a Diósgyőr a jobb csapat vitára emlékeztet... :-D

Előzmény: ULGB. (338)
ULGB. Creative Commons License 2016.04.07 0 0 340

Félre ne értsen bárki is. A Skoda nagyon egyben van, nem zörög, semmi baja, sőt hírek szerint "ugyan" azzal a technikával kevesebb szervíz igénnyel elmegy, mint az anya cég modeljei. Akár még megbízhatóbb is lehet, de valóban igaz amit sok helyen leírnak, alá van butítva a Vw nek. Ok, ez van, akinek kell a több, a pusz amiről én írtam, az fizesse meg a Vw emblémában, akinek pedig még több kell ezen a téren vegyen 4 karikát, a technika majdnem ugyan az...

 

A Toyota belsővel igazad van. Ezt én is bevallom, bőven a Vw alatt van, de ez a mostani faceliftes verzió hozott a különbségen, s nem is keveset. Esztétikában van a legnagyob differencia szerintem a Vw javára. Kezelhetőség? Nos, ezt nem tudom. Ésszerűen mennek a dolgok a japánban is, s finom is. Kényelem? A Vw ergo- komfort állítható combtámasz és egyebek ülése Igen. Az veri a Toyotát, de ha nem ez az ülés van benne elöl, akkor nem. Sima Highline- Toyota döntetlen, High. alatt lévők pedig gyengébbek szerintem. Hátul, a Rav nagyon jó. Az állítható háttámlával nagyot dob...

 

Anyagminőség? A Bőr/ Alcantara bőr/ Szövet kombóban van minőség. Az ajtó kárpittal érintkező és legnagyobb rész alcantara bőr. A középkonzol egyedi, kitüremkedő része felül bőr, alúl alcantara bőr. Hidd el, anyag és minőség terén ez nagyon ott van...de esztétika, stílus, forma terén sehol sincs a Vw hez képest, ez tény!

 

Tudod minek van stílusa? Soha nem hittem volna. A "dög" kaszninak, ami hangtalanul suhan, na az ad egy egyedi stílust a közlekedésben..

 

Persze az 1.2 tsi Polót ugyan így imádom, hangra, mármint a némaságra, a teljesítményre, csak az a fránya dsg a benzin motorhoz ne lett volna ilyen. Kár érte, most így- ezért nem lesz ilyen autóm, de ez nem sírás, csupán innen idúlt a storry

Előzmény: Törölt nick (339)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.07 0 0 339

a skoda valóban nem üti a vw szintjét de már nagyon igényesen össze vannak rakva azok is.

Viszont tényleg nem akarlak én sem megbántani de a toyota bőven a skoda szintje alatt van munka-anyag minőség és esztétikában-kényelem-kezelheősségben is.

Unokabáttyámnak van a legfullosabb rav 4 de én beleülve ledöbbentem bmw-k vw-k után ,mennyire gyenge mindenben.

Előzmény: ULGB. (338)
ULGB. Creative Commons License 2016.04.07 0 0 338

A felhasznált anyagok, az egész belső enteriőr magasabb szinten van egy kategóriával lejebb (Vw), mint a Skodában.

De, távol álljon tőlem, hogy bárkit megbántsak, ez az én egyéni- szubjektív érzésem. 2010 Polóban legalább megvan ua. érzésre mint a 2016 Superb ben...ami valahol szomorú, de ezért van Skoda- Vw- Audi sorrend, amivel semi baj.

 

Előzmény: skt15 (337)
skt15 Creative Commons License 2016.04.07 0 0 337

Mármint miben nem üti meg a Golf7 szintjét?

Előzmény: ULGB. (336)
ULGB. Creative Commons License 2016.04.07 0 0 336

Ja. Superb nem üti meg a Golf VII. szintjét  belül. Nagyon nem. Csomagtartó tekintetében (kombik) pedig 13/l a Superb előnye (természetesen pótkerékkel mindkettő) így az kiesett.

 

Előzmény: Törölt nick (332)
ULGB. Creative Commons License 2016.04.07 -1 0 335

Sose hittem volna. Azt se, hogy valaha Japánt vennék...

- Golf: Mindennel amit kinéztem a Highline verzió mellé kedvezmények után 9,4 a nettó- jelenleg 11% TKM leasing mellett.

- Passat: Ua. 11 körüli nettóval, 9% TKM...

- 320i touring: 12 nettó, 5-6%...

 

- Rav4 Hybrid 2 wd: Napfénytető kivételével felszereltségben ua. mint a többiek,  9 nettó, 3% TKM!

 

Azon kívül, hogy különleges élmény volt vezetni a racionális gazdasági érvek is mellette szólna, így lett Rav4 Hyb...

Előzmény: Törölt nick (332)
ULGB. Creative Commons License 2016.04.07 0 0 334

Márkaszervíz függő!

Amit én kaptam, az 10-15 ezerrel kevesebb minden alkalommal, mint amit csatoltál, de reális. Mind jóval kevesebb, mint a Golf/ Passat esetében.

Vw belül jó 30% szórással találkoztam Bp.

Előzmény: szabowo (333)
szabowo Creative Commons License 2016.04.07 0 0 333

Előzmény: ULGB. (327)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.07 0 0 332

"

Bármi mellett döntök, az új lesz.

 

- 8 misi körül Golf VII. kombi 2.0 TDI-DSG

- 10 nél Suberb/ Passat

- 11-12 BMW 3

 

"

és lett Toyota Rav?😳

Előzmény: ULGB. (331)
ULGB. Creative Commons License 2016.04.06 0 0 331

Megéri, különleges élmény és érzés!

Előzmény: Törölt nick (330)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.06 0 0 330

Jol hagzik. Lesz idom, elmegyek kiprobalni.

Előzmény: ULGB. (329)
ULGB. Creative Commons License 2016.04.06 0 0 329

Áaaaa...

Rendelve. 6 hónap...

Láttam tesztautó nagy átlagát: 8,5/l. Mentem vele két alkalommal, alkalmanként kb. 20 km, Bp. hétköznap délután, átlagos forgalom: 5,5/l! S.U.V. 17mázsa, 197 Ps. 5,5...

Előzmény: Törölt nick (328)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.06 0 0 328

A rav4 mar megvan? Kivancsi lennek a tenyleges fogyasztasra.

Előzmény: ULGB. (327)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!