A klímásnál kezdtem. Gáz rendben, a párologtató előtti cső jéghideg. Ha leveszem minimumra, úgy tudom akkor nem figyeli a belső hőmérsékletet, csak hűt maximumon. Akkor tényleg hűt, elég hideget fúj. Ha már normális hőmérsékletet állítok be, pl 21 °C-ot, akkor meg izzasztó meleg lesz a bódéban.
Elég fapadosnak néz ki (kis acélfelni, manuál klíma, nincs középső box sem), a fekete szín borzasztó kényes, de ennyiért nem rossz vétel, ha amúgy műszakilag rendben van.
A hibajelenség az, hogy a klima jó, teszi a dolgát, de mégse hűt rendesen. Ha leveszem minimum hőfokra (15 °C), akkor érezhetően hideg a levegő, ha beállítom 20-21 °C-ra, akkor meg lelassul a fordulatszám, és érezhetően langyos levegőt fúj. Még akkor is, ha nagyon meleg van a bódéban. Ha fentebb rakom a ventillátor fordulatszámot, kicsit jobb a helyzet, de a befújt levegő hőmérséklet messze van a kellemesen hűvöstől.
Talán az lenne a hiba, hogy a belső levegő hőmérséklet érzékelő hibás, vagy fals jelet ad?
Scenic -re 7 semélyesre esett a választásunk, abból is benzines motorral szerelt változatra. Kérdésem az lenne, hogy 1.6, vagy 2.0 litereset érdemesebb megvenni, elsősorban itt a fogyasztás szempontjából érdekelne a véleményetek, tapasztalatotok.
A válasz egyértelmű: a 2.0 literes minden szempontból jobb, miközben a fogyasztása nem magasabb. Részben azért, mert a 2.0 literes motor mellé hatsebességes váltót is lehetett párosítani.
Az egyetlen probléma, hogy amíg 1.6-os Scénicből Dunát lehet rekeszteni, a 2.0 literes motor elég ritka.
Renault Megane tulajdonos vagyok, mivel bővült a családunk, így szeretnénk lecserélni nagyobbra.
Scenic -re 7 semélyesre esett a választásunk, abból is benzines motorral szerelt változatra.
Kérdésem az lenne, hogy 1.6, vagy 2.0 litereset érdemesebb megvenni, elsősorban itt a fogyasztás szempontjából érdekelne a véleményetek, tapasztalatotok. Tudom sok mindentől függ a fogyasztás...
Sziasztok! Hátsó lökhárítómon a "betétek" pattogzanak /6 éve nálam van a Renike/, de előtte fújva lehetett, a műanyagbetét.....lekarbonfoliáznám....hogyan kell a hátsó lököst leszedni? A betétek könnyen kijönnek belőle? Köszi a válaszoket :)
Nekem 17-es felnim van. Ekkora autóra kell is a látvány miatt :) 205/55-ös (jól mondom, 55-ös?)gumi kell rá, és nem lesz semmi hátránya. Igaz a gumi drágább..
Ha 195/65R15 gumi van most fenn, akkor a váltóméretek 205/55R16 vagy 205/50R17.
A Grandokon és a legalább 120 lóerős simákon más a méret: 15-ös felni nem szerelhető, a többi méret 205/60R16, 205/55R17.
én úgy tudom a gyári méret akkor 16-os ha 1,9 vagy 2,0 a kocsi mert ott nagyobbak a fékek elől. nekem 16 helyett 17 colos van fent az 1,9-esen és nem mondom hogy nincs külömbség de nem eget rengető szerintem a látvány megér annyit ;)
Szuper magas teljesítményű (SHP) hajtóműolaj kézi kapcsolású sebességváltókhoz. Kifejezetten P jelű hajtóművel felszerelt Renault-k Daciák és Nissan-ok sebességváltóihoz lett kifejlesztve (pl. Vel Satis, Avantime és Espace IV, Laguna 2, 2DT, dCi és V6, Mégane/Scenic II Pk4 és Espace 2.0 és 1.9 dCi), ahol a szinkrongyűrűk molibdénnel lettek bevonva. Az Extreme Pressure és a kopásgátló adalékoknak köszönhetően hosszú élettartamot biztosít a hajtóműveknek. Kiemelkedő termikus stabilitásának köszönhetően előnyös tulajdonságait magas hőmérséklet és nagy terhelés mellett is megőrzi. Magas viszkozitási indexének és alacsony dermedéspontjának köszönhetően tökéletes kenést és könnyű, zajmentes kezelhetőséget biztosít minden hőmérsékleti tartományban. Kedvező súrlódási tulajdonságainak köszönhetően használatával üzemanyag takarítható meg. Használatával csökken a differenciálművek zaja alacsony sebességű fordulások során. Különösen nagy nyomaték és igénybevétel esetén is használható Specifikációk: - API GL-4+ - RENAULT :Pxx - NISSAN P hajtóművek Renault kód: UV 77 11 427 090 Következő megszűnt termékeket váltja: - ELF Tranself TRP és TRX
Van egy 2005-ös 1.5 dci-m, amit jelenleg 195/65/r15-ös kerekekkel használok.
Most lenne aktuális a gumik cseréje, és nem tudom érdemes lenne-e a felnit is cserélni kicsit nagyobbra. 16-os a gyári méret, ha jól tudom. Esetleg 17-es? A kinézeten kívül nagy változást jelentene?
1,6-osban egy Dynamic Plus-t tudok ajánlani ha kevés kilométeres kell. konkrétan 138,000 van benne panorámatető meg mindenféle finomság csak ajánlani tudom,ez volt a családi kocsink,most cseréltük le egy 1,9 Grand Scenicre,szóval az 1,6os azonnal vihető költségmentes állapotban várja új gazdiját