Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
Hát igen nem mai darab,de szabad ég alatt mp-*ek alatt megtalálja a holdakat és zsebre téve is szépen rögzit futás és bringázás alatt.Na mindegy majd talán az uj jobban teljesit.
Egyébként hogy témába vágót is kérdezzek.Ezt a reklámot most láttam és kérdezném, hogy mekkora rizikó egy ilyen kártya igénylése ha nem Erstés vagyok hanem OTP-s ?
Egyáltalán hogy megy a gyakorlatban ez és mire számitja fel a 40% THM-et?Mert gondolom, hogy ugy van megoldva, hogy ne legyen jó az átlagembernek és behuzzák a csőbe az apróbetűssel.
Mert az ajándék és az üdvözlőpontokkal még akár ingyenbe ki is jönne egy ut.
Az Easybus Luton-i járatáról tud valaki valamit ,mindenhova szeptemberig enged jegyet foglalni ,Luton-nál meg csak juliúsig. ( csak nem kivonulnak ???)
Ó, ha hamarabb írtad volna, hogy Defy, akkor el sem viszed a telefonodat, úgy lelombozlak. Irigykedve hallgattam a hátam mögött ülőket, akik gurulás közben olvasták a tabletjükről, hogy hánnyal megy a gép. Én meg hiába tapasztottam oda az ablakhoz a Defyt, nem talált műholdat. Olyan is volt, hogy a napellenző és az ablak közé rögzítettem vagy tíz percre, de tök fölöslegesen. Egyedül egy 777-esen tett kivételt a telefon, de ott sem tudom, miért.
Megvolt a repülés,de sajnos nem jártam sikerrel ezen a téren. a gépbeszállásig müködött és azután semmit sem rögzitett az időn kivül.elvesztette a jelet ahogy a gépbeszáltam :( Lehet hogy a telefon gyenge már hozzá (motorola defy)vagy csak mert nem ablak mellett voltam.
Lehet, már korábban meg lettek adva az adatai. Nem hiszem, hogy bármilyen gond lenne a beszállókártyával. Ha mégis, akkor a pultnál adnak ingyen hagyományosat.
Az miért van, hogy a Ryanairnél 2 személy esetén a beszállókártya nyomtatásakor az egyik személy adatait elkérte a rendszer, de a másikat nem engedte megadni, és ennek ellenére engedte mindkét beszállókártyát kinyomtatni. Nem lesz ebből probléma a beszállókapunál?
Van tapasztalata valakinek?A National Express lutoni, vagy a Terravision stanstedi járatai ugyanúgy müködnek, mint az easybus --- vagyis ha késik a gép, rugalmasak az előre megváltott jegy idópontjával kapcsolatban?Köszönöm!
Valahol olvastam egy TU-134 pilóta visszaemlékezését, hogy a legszebb dolog a világon az volt, amikor este a navigátor üvegablaka alatt beúszott a kivilágított Budapest...
Nagyon szeretek este az Aréna plaza (meg még sok felismerhető ojjektum) felől érkezni. Tiszta időben.
Az új Ryanair weboldalon még nem foglaltam jegyet. Hol lehet kikapcsolni, hogy ne a Ryanair árfolyamán legyen a pénz átszámítva? Nem ugrik most fel ilyen lehetőség ahol ki tudnám kapcsolni.
Van Újpesten is nem mini méretű T, a külső Váci út mellett, a Garam utcában, a szemben lévő jó nagy Baumax áruházzal együtt 13R, pláne 13L leszállás előtt balra tekintve azok is lehetnek drámai kaliberű látnivalók. :D
Ritka pontos repülés, érkezés 7:20-kor Malpensára, többnyire Alpoktól nem felhős. Beszállás is gördülékeny az ennyi ember ellenére, bár a bádogon én sosem akadtam ki.
T1-ról T2-re sima átjutás az ingyenes shuttlebusszal, kb 5-7 perc.
MXP-JMK, U2, LF: 66.6%, G-EZUP, Cpt: kedves szőke hölgy, F/O: mélynövésű kopasz olasz idősebb bácsi, mintha egy rajzfilmből lépett volna ki
Ritka pontos beszállítás, ritka pontos ajtózárás, majd jön az unikum: ajtó vissza hibajelzés, unarmed, minden megszakít, övek ki, primero officiale fülkéből ki. Heves gesztikuláció, mintha a Ferrari-boxban lennénk, sztyuvik megmutatják, hogy zártak, kopasz úr többször elpróbálja, vaffanculo, de sebaj, kijön a mosolygós szőke hölgy, udvariasan rákérdez egyszer a sztyuvinál a hibára, majd házi engineer-ért hajtat. F/O kizárólag olaszul, zaklatottan mondja az utasoknak, hogy most kérem várunk, ki tudja meddig. Két mérnök kisvártatva megérkezik, félóra szerelés, húsz perc papírmunka. Kopasz úr immár vidáman és két nyelven: "kérem tapsolják meg a neve elhallgatását kérő fantastico mérnökeinket! Hála nekik, utazunk!"
Utána szép út, sztyuvik háromszor hívják fel a figyelmet, hogy balra Lecce, balra Athén, jobbra Brindisi, utasokkal versenyt leskelődnek az ablakon, aranyosan lelkesek.
Életem leg-odabaszósabb landolása majd' százötven szektor után, konkrétan azt hittem, hogy rövidre jöttünk, nyakcsigolya nemtetszését hevesen adja tudtomra. Utána borzasztó fékezés, "bedőlős" lekanyarodás taxizni. (A visszagép nem volt rest végiggurulni, majd megfordulni :-).
Pár szó: Mikonosz szép, csak árakban nem low cost utazóknak való, még ha a 15,99 EUR repjegy mást is sejtetett. Giroszpitán élve meg lehet oldani a spórt, de megdöbbentő, hogy Anglia olcsóbb.
JMK-MAN, U2, LF: 4.5%, G-EZWD, Cpt: Morgan (tényleg!!! - legalábbis sztyuvi kétszer is így mutatta be)
Ha lenne topicverseny a legkisebb Load factorért, akkor bejelentkezem! Valamikor rég olvastam egy 10 utasos asszem BCN-PMIről, most nyolcan voltunk az A320-on. És... buszoztunk a géphez! Ezzel a kedves görögöknek sikerült egy negyedórás késést fabrikálniuk, a személyzet láthatóan mérges is volt rájuk. Igen érdekes út: a crew imádta, én átmozgatás gyanánt sokat sétáltam felalá, végig felhős idő, Normandia felett kitisztult. Enyhe hullámos leszállás. Lépcsőre várva Mr. Morgan röhögve kérdezte a sztyuvit, hogy ugye egyenként tartotta a biztonsági bemutatót?
MAN -BUD, FR, LF: ~95%, EI-DWS, Cpt: Nagy Olivér
Negyedóra késés, szép út, eszméletlen crew. (magyarok, hátul az egyik srác lehet, h nem, nem tudtam megállapítani). Hangosan nevettünk végig, látszott h élvezik a munkájukat és ez jó.
Purser srác végig nyomta a standupot, természetesen fapofával, várva a többiek reakcióját. Nem emlékszem mindenre, de pl bemutatás: "mellettem -és itt a szőke magas, pufók srácra néz - Juan Pablo García Sanchez vigyáz az önök kenyelmére, hátul pedig Piroska és Farkas dolgozik ma". (Farkas egész úton oltotta Piroskát, pl mikor angol úrnak segített helyet vadászni a lány, így az utashoz: "vigyázzon vele, csak mutatja, hogy kedves, igazából nem ilyen". Utas: dehogynem! Mire Farkas: Sir, you're absolutely wrong.
Sorsjegy: "felhívom figyelmüket kaparós sorsjegyünkre, melynél a fődíj egy Lada Niva. Emellett látogatás nyerhető Marrakeshbe, valamint a vecsési savanyúságmúzeumba, illetve kostolóval egybekötött út a makói hagymamúzeumba is. Kézfeltartással állítsák meg a kabinon végighaladó Juan Pablo García Sanchezt."
Leszállásnál: "Csökkentem a kabinvilágítást. Aki olvasni szeretne, vagy így félne a mellette ülő utastársától, az kapcsolja fel a lámpáját"
Nade a Cpt sem volt semmi, pl: "kint mínusz hatvan fok, ezt csak azért mondom, hogy aki kimenne a szárnyra sétálni, csak kabátban!" meg "...most Prágához érünk, majd elrepülünk Esztergom, Pilis, Budakalász, az újpesti teszkó mellett, majd Ferihegy".
Vajpuha leszállás, buszozás.
Köszi a válaszokat mindenkinek! Ez jó hír akkor nem kell a 10 kilós gyereket másfél órán át fogni :)) Az elorehivasra nem bazirozok, nekem alapból nincs gondom a sorban állásal, bár tény,hogy egy 15 honapossal meg nem próbáltam:)) Amikor wizzel mentem emlékeim szerint mindig volt elorehivas, de ezek szerint ez nem szentírás. Meglátjuk.
A pultnál feladhatod, bérmentve, vagy elviheted a gép lépcsőig.Mindenképpen a pultnál adnak vonalkódot rá.Szigorúan egy darabban összecsukható babakocsi legyen. A gépnél összecsukva le kell tenni a lépcső mellé.
Javaslat, ha gyalogolni kell a gépig és lépcsőn kell lemenni, mindenképpen fel kell készülni,hogy a lépcsőn le tudjátok vinni a babakocsit és a kézicsomagokat.
Érkezésnél ha leszálltok a gépről ott vár a babakocsi.Ha nincs ott akkor a reptéri speciális csomagoknál kell megvárni a csomagváró körül lévő kijelölt helyeken.
Nem mindenhol teszik a gép mellé érkezéskor a babakocsikat.Szerintem ez kiszolgálló cég függő, időjárás ill. napszak függő is.
Nagyon off, mert a szabály az szabály, és értek én mindent. De este 10 óra utáni visszainduláskor az előttünk lévő hölgy nézett rá a sorban a láthatóan fáradt, de nem hangoskodó (így ugye magára a figyelmet nem kifejezetten felhívó) 3,5 évesemre, ő engedett előre. Így egyet léptünk előre a sorban. FCO, de magyar utasok. Nem tudom, mondjuk, ez más utasközönséggel hogy van...
Mi buszozassal is elvittuk a gepig,, igy volt praktikus, mert amig a busz acsorgott, a gyerek ult bekesen a helyen. Ez offtopik legitarsasaggal volt, Wizzel nem buszoztam.