Sziasztok, Limed, a matricát Choppers13 gyártotta a 2008.-as USA autó találkozóra...elmiletileg a feltett képen rajta kell legyen az autód is, ott osztogatta szét...
Az UED.-es a tiéd elméletileg???
Üdv a csapatban...a régitulajt is így el tudjuk érni valamerre..., nekem maradtak névjegykártyák...
ami furcsa, hogy nincs benne tempomat, pedig mintha mindegyikben lenne, amit idáig láttam!
ősszel vettük, eddig nagyjából minden ok., volt egy gömbcsukló és egy kerékcsapágy csere, de ezt tudtuk amikor megvettük! most az üzemanyagszűrő csatlakozásai "izzadnak". szóval lehet, hogy ez is olyan autó, amivel mindig van valami! :o) főleg nekem csak a gond jut, ugyanis a feleségem már teljesen kisajátította! már utasnak is ritkán ülhetek be! :o(
egyébként már akartam kérdezni, hogy nem tud-e valaki a régi gazdájáról, mert az autóban hagyott egy távirányítót! az autó különös ismertető jele, hogy pici téglalap rendszáma (motor) van, és magyar PT Cruiser Club-os (vagy klubos,mindjárt megnézem) matrica van rajta! gondolom még nem sok ilyen matrica talált gazdára, úgyhogy hátha! azt hiszem, hogy Vecsés, vagy Üllő, vagy környéke....
Az enyém facelift előtti, és a kézikönyvében nincs ilyen jelzés a műszerfalon.
Illetve nézz utána, hogy hol van az akksija. Ha az utasülés alatt van, akkor a cseréje min 50eFt, mert különleges (spirálcellás) akksi kell hozzá (az fér el)
Hát ha a motorhiba lámpa indítás után is ég, és nem alszik ki, az nem jó jel. Ahogy azt már lejjebb is mondták, a hibakódokat ki tudod olvasni a kilométerórából, ha háromszor leveszed-ráadod a gyújtást. A harmadik gyújtásadás után a kijelzõn megjelennek a hibakódok sorban. Ezeket le tudod jegyzetelni és a lejjebb szintén belinkelt hibatáblázatból kinézni.
B változat: alkudj le százötvenezret az árból, ami a rejtett hiba megjavításának (várható) költsége. Ha több hibakódot is kiír, akkor lehet többet is alkudni - hibánként szerintem legalább további harmincat.
A sárga hibajelzések nem olyan vészesek, mint a pirosak, de egy check engine fény sokmindent rejthet. Ha megvetted, vidd el egy PT-s szerelõhöz, õk számítógéppel részletesebb hibakódokat is ki tudnak olvasni.
Ha minden igaz, lassan de biztosan pt tulajdonos leszek... Remélem nem bánom meg..az döntött az autó mellett, hogy igazán soha senki nem szidta úgy istenigazán, mint bármely más autót...
Kinéztem egy olaszországból importált példányt, de amikor be akarták indítani, az akksi nem volt jó, aztán segítséggel elindult, de égett a motorhiba jelző lámpa és a mellette lévő low .... valami két szó is, sárgán...
kérlek benneteket segítsetek mi lenne ez... kell e tőle tartani!!!
Szia! Hogyan tovább? Ahogy a többiek is javasolták, guglizás következik :)
Szilvafan első linkje alapján:
"A gond a kormány szervó nyomás kapcsolóval van. A kapcsoló feladata, hogy méri a hidraulika nyomást a szervőban, és megemeli az alapjárati fordulatot, mivel nagyobb nyomásra van szükség, ha üresjáratban forgatod a kormányt.
Ha a kapcsoló nem működik, a motorfordulat leesik, ha üresjáratban forgatod a kormányt. Kéte vezeték megy a kapcsoló csatlakozójába. Egy fekete föld vezeték, és egy kék/zöld csíkos 'jel' vezeték, ami a motorvezérlőbe megy. Ellenőrizd a csatlakozót, mert akár olajsáros, akár korrodált is lehet, és mindkét esetben okozhat érintkezési hibát. A csatlakozó megtisztítása legtöbb esetben megoldja a problémát, de akár a kapcsoló is lehet rossz, ha nem a csatlakozónál van a gond. A kapcsoló a kormánymű hátulján van, és könnyű megtalálni, ha követed a vezetékeket. Ez az egyetlen elektromos berendezés a kormányművön."
Ezt nem egészen értem: hol írja ki a hibakódot, ha 3x ráadom a gyújtást?
Óra szerint 90e van benne, de szervíz computere szerint 120ezer. Egyszer vontatnom kellett egy GRAND VOYAGERT elég rossz útviszonyok között, többször megállni, indulni...no akkor éreztem is, hogy van szaga--szerintem ekkor került az i -re az a bizonyos pont! Járni lehet vele, de emelkedőn érzem, hogy megcsúszik, no meg ha rendesen húzatom..
Nem foglalkoztam a problémával, bár idegesít, hogy méterre pontosan tudom előre, hol fog világítani a hibajelző. Általában magas feszültségű vezeték közelében, nagyobb üzemek mellett. A CHRYSLER szervízben potom 7000 huf.-ért mondták azt, hogy a kormányszervo olajgombája a rossz a computerük szerint.. Szerintem akkor döccenőkre, no meg kanyarodásnál, forgolódásnál jelentkezne a hiba.. Kipróbáltam úgy is, hogy azon az útszakaszon, ahol ki szokott gyulladni a lámpa, (vasúti felüljáró) leállított motorral átgurultam, akkor nem jelezte a hibát. Elég veszélyes így próbálgatni, mert leállított motornál nem megy a fék rásegítése.. Szóval, most nem foglalkozon ezzel, mert 2-3 újraindítás után már nem jelez a lámpa. Most nagyobb gondom van, kuplungot kell cserélnem, már meg-megcsúszik. 106000Huf.-ért sikerült gyári szettet vennem Ausztriából. (szerkezet,tárcsa, kinyomócsapágy.) Most megyek a szerelőmhöz megbeszélni az időpontot, no meg a tiszteletdíjat... azt mondta, 4-5 órás munka..
A Te géped milyen? ?motor, szín évj.. szia! figulazoli
choppers, én meg egy nagy mázlista vagyok. (kopp-kopp-kopp)
Tizenvalahány év alatt 3-szor fizettem helyszíni bírságot, összesen nem volt 10eFt.
Ellenben volt egy elvileg jogsi-elvevős feljelentésem, amiről aztán soha nem jött semmi papír. Pedig ha jön, lehet, hogy még ma is gyalogkakukk vagyok :))
Szia! Én ha ilyet csinálok néha, az tuti hogy a sor elején ott megy egy zsarujárgány ,ezt már többször benéztem és így járok ha egy faluban megy a kocsisor 50- 60-nal az tuti hogy ki vesz a sorból a trafi , vagy igazoltat, hát ez már csak így lesz, pedig 20 éve baleset mentesen cirkálok de ez a birságoknál nem enyhítő körülmény meg a jópofa kocsim sem.:D
Nem szoktam hajtani, de a héten sietős kedvemben voltam, és előztem egy hosszabbat. Végig parkettán, de magam is meglepődtem, hogy 160-nal sikerült befejezni a manővert.
Nem túl okos dolog ez, éjszaka, országúton, úgyhogy visszavettem gyorsan...
De ebben a kocsiban úgysem a száguldozás a lényeg.