Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
ÉN eddig soha nem tapaztaltam ezt(hogy beszállásnál 30 fős csoportokba hívják az embereket..) A wizznél egyszer sikerült a második számot kapni azt mégis kb 40ediknek mentem be...De megmaradt a kedvenc helyem:) Easynél bemondják hogy 30 fős csoportokban legyenek kedvesekodafáradni az embernek látszó lények a beszállókapuhoz de mint az állatok úgy mennem előre nem érdekel kit vagy mit taposnak el...Érdekes módon beauvaisnál ott igyeltek erre a dologra ott télleg a gyerekek mentek előre és megpróbálták hogy ne a 120. számmal rendelkező menjen fel elsőnek..ott figyletek erre...jó valószínű ez azért van mert ott a beszállítok napi max 10 géppel foglalkoznak mi kis hazánkban pedig nagy a forglaom és talán nincs idejük, s talán energiájuk se a beszállítóknak hogy erre figyeljenek....
A check-in 2 órával a gép indulása előtt kezdődik és 40 perccel előtte zárul. A check in sorrendjében egy Priority number kerül a beszállókártyára. A kapuhoz a priority number szerinti 30 fős csoportokban hívják az embereket és így lehet felszállni a gépre. Nincsenek számozott ülések, ahol helyet talál, oda ül.
A legtöbb társaság van olyan kedves, hogy a kisgyermekekkel utazókat előre engedik
Skacok, mi most a Wizznél a beszállási eljárás, számozot ülőjely, vagy aki kapja marja? Én még nem repültem velük, de öreg barátomékat megleptük egy párizsi úttal februárban, szeretném kiokosítani, ezért érdekelne részletesen. Köszi
Ez az én formám. Senki nem szereti a Birmingham International Airportot pedig tök jó és csak egyórányi vonatozás tőlem. Persze, menjek Liverpoolba, Manchesterbe, Lutonba, Bristolba. A fene a fapados fajtájukat. Legközelebb Murmanszkból indítanak járatot, ócsóért Csak vonatozz el oda valahogy onnan hat fontért bárhova elviszünk! Ezek az írek meg Skóciából akarnak. Nem tud valaki egy B kategóriás jogsival vezethető Harriert? (Egye fene jó a régi radar nélküli is)
Ryanair is considering launching new routes from Scotlant to France, Germany and Eastern Europe as well as increased frequency and new destinations in Italy. Flights from Scotland to Lavia, Hungary, Holland and Portugal are also possible as well as service into Stornoway and international routes from Inverness.
Hát honnan tudjam én azt:-) Mondzam, hogy nem értek a repüléshez. Ez csak egy példa volt, azért is írtam, hogy pl. teszemazt, meg ilyesmi. De az elgondolás lehet helyes, nem?
Én nem értek a repüléshez (max annyit, hogy ha esetleg azt modják, építs ide egy új kifutópályát, akkor megépítem), de nem lehet, hogy azért csal a statisztika, mert pl. ha jön egy gép teszemazt Prágából, leszáll itt és felvesz még utasokat (de nem száll le senki), aztán meg megy tovább mondjuk Moszkvába, akkor az csak felszállásnak számít, leszállásnak nem?
Annak reményében hogy érdekelne valakit is, megírom, hogy sikerült néhány AirBerlin-es tapasztalattal gazdagabb lenni. Ahhoz képest, hogy a legalacsonyabb fare-t sikerült kikapni, olyan jó szolgáltatást kaptunk az AB-től, ami rendkívül pozitív benyomásokat okozott. S bár igaz, hogy hazafele utunkon az AB törölte eredeti járatunkat, így egy másik német városon keresztül vezetett az út hazafele (bár így legalább sikerült Hapag-Lloyd-al is uatzni, amit nem bántam, bár minden bizonnyal életem legrövidebb 20 perces repülőútja volt ez B738-al), semmi okom nem lehetett a panaszra. Az különösen tetszett, hogy hazafelé be lehetett csekkolni előző nap a másnapi járatra, viszont annak gyorsasága hagyott némi kívánni valót maga után. Óra 15-kor áltunk be a c/i-nbe úgy hogy egy párocska volt elöttünk, és óra 44-kor végeztünk, az azért egy kicsit gáz volt. Nem mondom, hogy nálunk nincsenek fennakadások a c/i-ben Pesten, de ha mi is egy teltházas Wizzen ennyit szöszölnénk... sose menne el a gép. Na pesze nekik nem kellet sietniük, mert csak több óra múlva indult a gép, így ráértek a night checkinben.
Minek? Hozzanak magukkal eleget a visszaútra. :-) Follow Me car-nak meg jó lesz a haverom sárga Polskija. Kellene még egy vontató, de hát annyi jó használt Zetor van eladó...