Keresés

Részletes keresés

kivi Creative Commons License 2014.03.19 0 0 75756

Na látod?!

Előzmény: Frajti (75755)
Frajti Creative Commons License 2014.03.19 0 0 75755

Mondjuk ez egy Petőfi idézet, de mindegy. 

Előzmény: kivi (75754)
kivi Creative Commons License 2014.03.19 0 0 75754

"Az interneten olvasott állításokkal az a fő baj, hogy sosem tudjuk mennyi az igazságtartalmuk." - Kossuth Lajos.

Előzmény: RobertPoulsen (75750)
b baszics Creative Commons License 2014.03.19 0 0 75753

Kár, hogy ezt anno nem tudta pl. Petacchi vagy McEwen, és 1300 watt környékén voltak képesek sprintelni a négyszöges Rekord cuccal.

 

Nem a négyszög tengely a gond - bár kétségtelenül sokkal merevebb az átmenőtengelyes megoldás - hanem a biliacélöntvényből eszkábált tengelynek és hajtókarnak nevezett izével. Az sem mindegy, hogy a tengely 102, vagy 113 széles.

 

Mellékesen: ha a váz - hajtókar - tengely hármasból valamelyik merevebb vagy ellenkezőleg, hajlékonyabb a többinél, akkor tapasztalható a hajtómű átdobóba taposása. Az acélvázamban Octalinkes tengelyt használok, az aluban Powerspline van, a karbonban átmenő. Egyértelműen a karbon a leghajtáshatékonyabb, de nincs gondom a másik kettővel sem.

Előzmény: RobertPoulsen (75750)
Nickelkekati Creative Commons License 2014.03.19 0 0 75752

amilyen áron most a fulcrum hajtások vannak, lazán adnék neked10ért egy ultra torque mirage-t (2008, ua. mint a centaur, mínusz acél kistányér, préselt nagytányér és otromba felületkezelés) :D :D

Előzmény: meno10 (75751)
meno10 Creative Commons License 2014.03.19 0 0 75751

A mindenit ezt nem is gondoltam volna hogy a négyszögletes csapágy lesz a ludas én hajtókarra tippeltem volna O.o nah ezt is jó tudni, tehát akkor integráltakkal kel szemezgetnem majd következő vásárlásakor.

Előzmény: RobertPoulsen (75750)
RobertPoulsen Creative Commons License 2014.03.18 0 0 75750

A négyszögtengelyes középcsapágyak nagy hátránya hogy hajlanak mint a nád. Még könnyebb emberkék alatt is. A Prowheelről meg nem is nyilatkoznék...Manapság valamire való outiban nem látsz négyszögtengelyt. Nekem a városi szaladgálómban az van mert olcsó és abban sokat ki is bír.Az edzőbringámban integrált van, a különbség leírhatatlan. 100 kilóm alatt meg se mozdul sehová. Merev mint a beton, az összes energia a hajtásba megy át nem úgy mint a négyszögnél ahol sok elvész a hajlás miatt. 

Előzmény: meno10 (75749)
meno10 Creative Commons License 2014.03.18 0 0 75749

Volna egy kis kérdésem amin eddig még nem komolyabban gondolkodtam csak most hogy újítás előtt állok.

Mitől lehet az hogy mikor kiállok a nyeregből teljes testsulyom a hajtókarokra nehezedik és a hajtómű kitér mintha 8as lenne benne és a lánc hozzáér az első váltóhoz mikor ránehezedek jobb lábammal?!

Gondolom ez lehet az olcsó kategória felszereltsége miatt?! A hajtómű Prowheel alu országúti hajtómű 52-42T és a középcsapágy pedig egy Spyral Monoblokk Basic négyszög tengelyes  amik a legolcsóbb kategóriákba sorolhatóak. Mi okozhatja ezt a kitérés? Ennyire számít az hogy olcsóbb vagy drágább egy hajtómű vagy középcsapágy?

szőrmók Creative Commons License 2014.03.18 0 0 75748

Ha te ilyet tudsz venni 30-40 közt azonnal vedd meg mert szerintem a duplájáért is azonnal megveszik.(:-)))

Előzmény: vittore_30 (75747)
vittore_30 Creative Commons License 2014.03.18 0 0 75747

30-40e ft-ért szerintem valami ilyesmi a realitás http://revomag.hu/2013/generaciom-elerheto-alma-bianchi-favonius-1991/

 

23 éves darab, 2*7 vagy 2*8 (nem látom), de a szabványok maiak.

Előzmény: kicsikacs (75722)
b baszics Creative Commons License 2014.03.18 0 0 75746

Nagyon talán a Biondo, ahol meg is markolható a cucc. A Rose forgalmazza a termékeiket, de ruhát próba nélkül venni...

Előzmény: minerel (75739)
Nickelkekati Creative Commons License 2014.03.18 0 0 75745

add el a sh rotoros kereket akkor, s vegyél egy c rotorost v adj fel hirdetést, hogy keresel c szabadonfutót.

 

mert ha sh kazettatest, arra nem fog ráférni 11s sor hátra. Campynál szerencsére a 9-10-11 ugyanazt használja :)

Előzmény: madarpi (75740)
Hobbiciklis Creative Commons License 2014.03.18 0 0 75744

Igen.

 

Előzmény: Friczy (75738)
GOMBOCA Creative Commons License 2014.03.18 0 0 75743

Ha jól gondolom, akkor a 11-es shimano sor nem fog felmenni a régi 10-es kerékre.

http://bikemag.hu/magazin/hirek/shimano-2014-japan-precizitas-az-eurobike-on

 

"A 9000-es széria legfőbb újdonsága a hátul 11 sebességes váltórendszer volt. Aki a finomabb fokozatkiosztásra vágyott, annak új kerekeket, vagy minimum (például a DT esetében) új agytestet kellett beszereznie, mert a hagyományos típusokon egyszerűen nem fért el az új, szélesebb lánckeréksor."

 

"Erre a problémára gyorsan reagált a Shimano, ugyanis jövőre fél tucat új, 11 sebességes sorokkal kompatibilis kerékszett lesz kapható."

Előzmény: madarpi (75740)
leitnor Creative Commons License 2014.03.18 0 0 75742

+1

Előzmény: b baszics (75741)
b baszics Creative Commons License 2014.03.18 0 0 75741

Ha van pénzed 11-es rendszerre, akkor inkább vegyél hozzá Campa szabadonfutót is, ne gányolj.

Előzmény: madarpi (75740)
madarpi Creative Commons License 2014.03.18 0 0 75740

Kedves Fórum !

 

Neten olvasható, hogy a 11-es shimano sor működik campa váltórendszerrel is. Valaki próbálta ? Tartós megoldás ? Van egy fulcrum 5 shimano kerekem és olcsóbb lenne egy shimano sor, mint cserélni campa szabadanonfutóra + campa sor. 

minerel Creative Commons License 2014.03.18 0 0 75739

nem tudjátok véletlenül, hogy gonso bringásruhákat forgalmaz valaki itthon?

Friczy Creative Commons License 2014.03.18 0 0 75738

Ezek szerint te mindig gyorsan gépelsz, csak van, amikor még gyorsabban :P

Előzmény: Hobbiciklis (75736)
Frajti Creative Commons License 2014.03.18 0 0 75737

noproblemo :)

Előzmény: Hobbiciklis (75736)
Hobbiciklis Creative Commons License 2014.03.18 0 0 75736

Ok. Bocs, hogy kisbetüvel írtam a neved. Ha gyorsan gépelek, borzalmasabban írok, mint általában...

Előzmény: Frajti (75735)
Frajti Creative Commons License 2014.03.18 0 0 75735

Frajti tisztában van vele, de a kolléga nem ilyen típusút linkelt, ráadásul azok még magasabb árakon futnak, amelyek "könnyebbek". Szóval itt ismét tárgytalanná válik.

Előzmény: Hobbiciklis (75733)
Hobbiciklis Creative Commons License 2014.03.18 0 0 75734

Hoppá... javítanám, a Mongoose nem is tange, hanem valami más volt... viszont könnyű

Előzmény: Hobbiciklis (75733)
Hobbiciklis Creative Commons License 2014.03.18 0 0 75733

Értem én, csak frajtinak szerettem volna felhívni a figyelmét rá...pl: nemrég javítottam egy mongoose crossway 625-öst ami tényleg könnyű volt, egyébként szereztem egy MBK Ohio trekking vázat szintén tange csövekből, villálával-stucnival, és meg kell valnom, hogy nagyon meglepett a súlya. szeretnék építeni belőle valami cycloizé félét... nem lesz nehéz, mert canti féket fogad, a hátsó villa (asszem) 42 cm, nem hosszabb, és alig 52-es, ami nekem jó...

Előzmény: kivi (75732)
kivi Creative Commons License 2014.03.18 0 0 75732

És ez szerinted olyan? :-) Ezekből a csövekből igény szerint készült vízvezeték is meg bicikli is. :-)

Előzmény: Hobbiciklis (75730)
Pinyo Creative Commons License 2014.03.18 0 0 75731

Érdekes, nem nagyon találkoztam még pedeleces bringással. Összesen egyet láttam, azt is múlt héten, és nem is tekert.

Előzmény: ave / timeslip.hu (75715)
Hobbiciklis Creative Commons License 2014.03.18 0 0 75730

Miért? valami jó kis Tange csöves cucc, nem is olyan nehéz.

Előzmény: Frajti (75724)
Nickelkekati Creative Commons License 2014.03.17 0 0 75729
Előzmény: Frajti (75726)
kivi Creative Commons License 2014.03.17 0 0 75728

Ezek azért messze jobbak, mint amit a kolléga először kinézett. Ez a Puch főleg. Ez sem új, ez sem korszerű, de legalább nem totális zsákutca a fejlesztése.

Előzmény: rendezget (75723)
b baszics Creative Commons License 2014.03.17 0 0 75727

Ennyi pénzért csak szart kapsz. Ezekre nem érdemes költeni, ha valami tönkre megy rajtuk, akkor irreális áron - komplett gép árához képest - kapni hozzájuk bármit. A modernebb gépekkel nem igazán kompatibilisek, cserébe szerelni őket az igazi kihívás kategória:) Ha ilyenre vágysz, akkor 15000-nél többet ne fizess érte, mert annyit sem ér. Nem könnyűek, mert anno az öröklétnek építettek. Te viszont nem fogod tudni apránként építeni, mert nem lesz hajad, mire hozzájutsz mondjuk egy pár új gumihoz, vagy ha szerzel olcsón új kereket, akkor nem fog beférni a vázba, szabványeltérés miatt.

Előzmény: kicsikacs (75722)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!