Ülésfűtés szerintem a bőrösökhöz járt. Nekem a plüsshöz nincs. Tempomat se. Az szerintem még a Limitedhez sem volt széria. Más kérdés, hogy a németeknél szinte mindegyikben van. Hőmérő és iránytű nekem is van.
Ülésfűtésem nekem sincs, (vagy csak nem találtam meg a kapcsolót ? ) :)
az iránytűt látom, de pl. a motoros ülésállító kapcsolóját is véletlenül találtam meg, amikor leesett a kulcsom az ülés mellé. Igaz, azóta sem nyúltam hozzá, jobban tudnék értékelni 1 tempomatot vagy ülésfűtést...hát még a nagy szívfájdalmam, az automata váltó, óóhhhhhhhhhh :):):)
Amennyiben nem csal a szimatom, volt benne külső hőmérséklet mérő is, na az nagyon érdekelne, ha esetleg valamelyik márkatestvérem bármit is vásárolna és ezt hozzá lehetséges csapni, hát komolyan örülnék neki. Persze, ha az enyémbe beszerelhető?
Ok, akkor lehet, hogy csak így a vége felé nem kímélték már. Legalábbis az a másfél kiló sár a belsejében erre utal :). Illetve a kormányvédő némi izlésficamra :)
De ettől még akár jók is lehetnek az alkatrészei. Milyen motor volt benne?
Van már valakinek tapasztalata nagyobb felnivel, mint a gyári R16-os?
Én Dunlop Sport 3000 205/55/r16-ost használok nyáron a gyári felnivel. De a pesti utakon 2-szer sikerült felütnöm valami kátyúban. Pedig a nyomásra odafigyelek. + a kocsi ezzel 8-8,5-et eszik légkondi nélkül
Télire Vredestein Snowtrac 3-at vettem. Nagyon meg vagyok elégedve vele. Csak a menetzaja nagy egy kicsit. De friss hóban a Kiscelinél maradandó élmény volt vele felmenni. Na ezzel a fogyasztás: 7,2-7,5 !!!! Pedig akkora bordái vannak, mint egy traktornak :)
erre azért nézz rá, szerintem 300 euro körül meg fog állni, mondjuk qva messze van, fent az északi tengernél, 1250 km-re. Gondolom, a szállítás is vagy 100-150 euro. Ha komolyan érdekel, megkérdezem neked pontosan, ha neked nincs ebay hozzáférésed.
Tekintettel, hogy fél év után sikerült rájönnöm, hogy állítható az ablaktörlő szakaszos intervalluma, elkél valami komolyabb anyag :) Hátha egyszer ízzót is kell cserélnem :)
Majd megkereslek privátban és megbeszéljük a részleteket.
Hellotok, nekem is csak német nyelvű leírás van hozzá, de sikerült transamericatól beszereznem egy angol nyelvű, bőlére eresztett szervíz cd, amin minden kis apró dolog cseréje benne van, talán kivétel a motor... :-D, jó képekkel illusztrálva...
Ha érdekel valakit, szívesen lemásolom, én annó 1000 Ft körül fizettem érte, de szerintem egy postaköltségben kiegyezünk....
háááát...amíg a kart kell beszerelni, és van gyári helye,azt mondom, OK. Ha a vezetékelés gyárilag benne van, és nem kell külön kábeleket keresztbe húzogatni, azt mondom, OK. Amikor már a chippelésbe kell belenyúlni, akkor egy kicsit azért már húznám a számat, de lehet, h csak azért, mert maradi vagyok, és félek attól, amit nem ismerek.
Mindenesetre, profi klímás barátom, (aki pedig ebből él), állítja, hogy az utólagosan beszerelt klíma soha nem lesz olyan, mint a gyári...
szal, én akkor csak csináltatnám, ha a karnak pöpec gyári helye van, gyári kábelköteg van rajta, amit az előkészített gyári csatlakozóba bepattintok, és működik a szerkezet.
más : már nemtom, ki írta korábban azt a vízmelegedős autót, lett annak valami megoldása ?
Sajna az enyémben sincsen tempomat (2.2 CRD LIMITED EDITION ) de én szeretnék bele szereltetni, a szerelőm szerint elméletileg tudja a gép, illetve kicsit a chippelésén kellene frissíteni, illetve az irányít kar beszerelése... szóval szerintem kivitelezhető lenne... Szerintetek???
Sajnos, az enyém is tempómattal lett hirdetve és hát mire megérkezett -szintén N.Országból- valahol elkopott, sőt árengedményt sem kaptam ezen kis hiányosság miatt. A kereskedő számára ez természetes volt, tudjátok, a német precizitás.... az már csak ilyen!?