Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Hf1968 Creative Commons License 2015.08.10 0 0 61141

Szia

Lehet hülyeséget írok,de nekem be vált. Adott 2003-as Xsara. Ha indtásnál ráléptem a fékre, az autó beindúlt,de egyből le is állt minden egyes esetben. Kiszereltem az összes érzékelőt, megpucoltam,vagy alkohollal,vagy WD-40-el. A vékony levegő csöveket pedig benzinnel mostam tisztára. Azóta megszünt ez a probléma.

Előzmény: bordoxsara (61130)
temesin Creative Commons License 2015.08.09 0 0 61140

No, ilyenrol meg nem hallottam, de akar ez is lehet, mert nagyon keveset hasznaljak ezt a kocsit, igazabol batyameknak tartottak meg akik kulfoldon elnek es evente 1-2x vannak itthon egy honapra, ok szoktak hasznalni. A koztes idoszakban meg havonta 1x mennek (esetleg en) vele valahova.

 

Koszonom a segitseget mindenkinek, megkeresem ezt a Sabjan Janost.

 

Előzmény: toji76 (61139)
toji76 Creative Commons License 2015.08.08 0 0 61139

Az indító motorod valószínű kiszáradt....szedd le, régi zsírt mosd ki és zsírozd újra a fogaskerekes áttételt.

Előzmény: temesin (61136)
soryton Creative Commons License 2015.08.08 0 0 61138

Sabján János 
Tel: 06-20-5699074 
Cím: 1161 Budapest, Madách u. 53.   talán ez az aktuális

Előzmény: soryton (61137)
soryton Creative Commons License 2015.08.08 0 0 61137

...kérdezd meg FEZ-t  tudtommal ő is szerelő csak nem tudom hol...  gyakran szokott ide írogatni, lapozz vissza egy-két oldalt és a nick-re kattintva találsz hozzá e-mail címet ..     vagy másik lehetőség a Sabján szerviz sok elégedett klienssel...

  Sabján János Tel: 06-20-5699074. Cím: XV. Rákospalotai határút 14.  azt nem garantálom hogy a cím még aktuális 

Előzmény: temesin (61136)
temesin Creative Commons License 2015.08.08 0 0 61136

Tudtam, hogy valamit el fogok felejteni.

 

Tehat Budapesten kellene valaki.

 

Az akkumulator tuti jo, fiatal is, raneztem is multimeterrel, fel is toltottem, karban van tartva, ez kilove.

 

Olyasmi hang, mintha nem engedne el azonnal a bendix (ha jol tudom ez a neve) mikor mar beindult a motor es a motor egy masodpercre radolgozna az inditomotorra. Persze ez csak egy teoria, vagy amit en gondolok rola lehet, hogy vegul kiderul, hogy egesz masrol lesz szo.

 

Azert is szeretnem ha valaki ranezne, mert ha az onindito megadja magat, draga mulatsag szallitatni es vontatni se szeretnek.

 

 

Előzmény: soryton (61135)
soryton Creative Commons License 2015.08.08 0 0 61135

Helló ...és helyileg hol szeretnéd megnézetni/ javíttatni..?   Az indítással kapcsolatban lehet csak a testkábeleket/is kellene megtakarítani a csatlakozásoknál , de az is lehet az akksi gyengélkedik ...

Azt a zajt meg jó lenne hallani hogy bármit is mondani lehessen róla .

Előzmény: temesin (61134)
temesin Creative Commons License 2015.08.08 0 0 61134

Sziasztok,

 

Segitseget szeretnek kerni.

Apu autoja egy 2003-mas Citroen Xsara (aszem ez a II-es szeria), 115e km-el szep allapotban, menetrend szerint szakszervizben karbantartva.

Nemregiben hallgattam, hogy inditaskor fura hang jon a motorterbol. Csak inditaskor, leallitaskor nincs, hidegen-melegen egyarant. Eloszor megcsuszo ekszijra gondoltam, majd egyik ismerosommel (gepeszmernok) meghallgattuk es arra jutottunk, mintha valami csapagyas lenne, de valoszinubb az onindito hibaja, mivel bar csak 1-2x, de megtortent, hogy a kulcs elforditasakor egyaltalan nem is tortent semmi. Kulcs visszavetele es ujraprobalkozasra siman beindult.

 

Nekem mindig regi Audi-jaim voltak es ezt a vonalat ismerem technikailag, alkatreszugyileg es szerelok szempontjabol is, Citroen vonalon semmit/senkit nem ismerek.

Szeretnek tanacsot kerni kihez forduljak aki privat szerelo, megbizhato es ezt a tipust alaposan ismeri, de nem a szakszerviz, mert azok nagy valoszinuseggel aranyaron tennenek be egy uj oninditot nem keves oraberert.

 

A segitseget elore is koszonom!

Adammer Creative Commons License 2015.08.07 0 0 61133
ugyanez van nekem is. szerintem nyomástarto szelep. csak még nem volt kedvem aláfeküdni
Előzmény: bordoxsara (61130)
BXtwelve Creative Commons License 2015.08.07 0 0 61132

Lehet, hogy már végét járja a kuplungod.

Előzmény: farkas567 (61131)
farkas567 Creative Commons License 2015.08.07 0 0 61131

Fez által javasoltakat elvégeztem, jó a ventilátor... Szóval a klíma és a nagy terhelés együtt növelte csak a hőfokot, ami nem érte el a kritikus pontot szerencsére soha.

Köszi a segítséget!

 

A váltó akadozása (1 és 2) kuplungvezeték vagy kuplungszerkezet hibája? Nem teljesen értem az előző hozzászólások alapján. A pedál benyomásakor 2 cm-et beesik a pedál, majd ellenállással legalul fog. Nehéz a pedált nyomni, és felengedéskor fél 1 cm-nél már indul az autó. A pedál benyomásakor mindig nyikorgó hang hallatszik. 250 ezer km van a kuplungban (90 Le HDI). Kuplungvezetéket cseréltek 2011-ben, de nem tudni milyent tettek be (automata vagy manuális, de 9 ezer volt azt hiszem az alkatrész.)

Előzmény: BallyS16 (61028)
bordoxsara Creative Commons License 2015.08.07 0 0 61130

A kiszedett szettet kitettem tavasszal lomtalanításkor és ráraboltak az emberek. Annyira nem zavar a zaja, hogy ráköltsek még legalább 25-30 ezret igazából :)

 

HF A kuplung bowden is új benne, igaz manuális mint amilyen előtte volt, nem automatát tett bele a szerelő. Viszont ilyen erőszakolósdi nincs, egy picit majd lehet, hogy tekerek rajta mert néha a hátramenetet nehezebben veszi, fel kell engednem üresben a pedált és újra próbálkozni.

 

Picit másik téma, előfordul, hogy nem indul elsőre a gép reggelente. Az üzemanyagszivattyú szinte új WRC, nincs vele egyébként gond, nem is "háromhengerezik" vagy ilyesmi.. Csak teker és olyan, mint ha elkapná de ahogy abbahagyom az indítózást, szépen ledadog a motor 1 mp alatt.

Előzmény: Kárász00 (61127)
Hf1968 Creative Commons License 2015.08.06 0 0 61129

Nálam okosabbak írták. Lehet hogy a kuplung bowdennel van a probléma,meg van  nyúlva. Nálam ez úgy jelentkezik hogy,néha meg kell erőszakolnom a váltót, hogy egyes fokozatba rakjam.

Előzmény: bordoxsara (61124)
Hf1968 Creative Commons License 2015.08.06 0 0 61128

Hello

Szerintem ez gyári francia betegség. Volt már R 9,R11,R19-es autóm, mindegyiken kellett kuplungot cserélnem. Csere után a kinyomó csapágy hangját lehet hallani. Most 2003-as Xsarám van, az új kuplungnál is ugyan ez a jelenség.

Előzmény: bordoxsara (61124)
Kárász00 Creative Commons License 2015.08.06 0 0 61127

Hiba volt. Valeo 826211 kellett volna. A kiszedett szett megvan? A nyelestengely szimering azért érdekes, mert az vezeti meg a kinyomócsapágyat. Ha zavar a zaj, akkor valószínűleg lehet újra kezdeni a műveletet.

Régebben nekem is volt hasonló problémám. Senki sem tudta megmondani mi a hiba oka. Ha jársz erre meghallgathatom hogy ugyanaz e a jelenség.

 

Előzmény: bordoxsara (61126)
bordoxsara Creative Commons License 2015.08.06 0 0 61126

cikkszámot nem tudok, national márkájú volt a szett. a nyeles tengely szimmeringjéről sincsenek infóim

Előzmény: Kárász00 (61125)
Kárász00 Creative Commons License 2015.08.06 0 0 61125

Milyen szett lett belerakva? Gyártmány, cikkszám?

Nyeles tengely szimering lett cserélve?

 

Előzmény: bordoxsara (61124)
bordoxsara Creative Commons License 2015.08.06 0 0 61124

Szia! Nekem is ezt csinálja valami oknál fogva, teljes szettet cseréltek az enyémben is. 1.6 16v

Ha lassan engedem fel a kuplungot, akkor síri csönd van, ha gyorsabban akkor zörög, "kerepel" valami.. Ha a megoldásra rájöttél, engem is érdekel én így már 10.000 km-t mentem kb

Előzmény: Adammer (61111)
Blac12 Creative Commons License 2015.08.06 0 0 61123

Sajnos nem vagyok egy műszaki zseni. Ezért inkább nem állnák neki szétszedni. Inkább akkor keresek valaki hozzáértőt.

Köszönöm mindenkinek a segìtő tanácsait.

Előzmény: BXtwelve (61122)
BXtwelve Creative Commons License 2015.08.06 0 0 61122

A körömlakk lemosó szerintem árthat a műanyag lencsének. Inkább 96%-os alkohol, vagy sebbenzin.

Előzmény: francecoupe (61121)
francecoupe Creative Commons License 2015.08.06 0 0 61121

Felesleges. Tiszta alkohol vagy körömlakk lemosó és fültisztító kombó. Ha így se megy, más bibi van.

Előzmény: Blac12 (61118)
HMEX Creative Commons License 2015.08.06 0 0 61120

Vagy próbáld ki ezt az írót, nekem eddig bevállt:

 

https://cdburnerxp.se/hu/home

 

Volt, hogy én is próbálkoztam lassabb írással, de nem mindig segített. Bár tény, hogy 56x-os sosem jó.

Előzmény: Blac12 (61118)
BXtwelve Creative Commons License 2015.08.06 0 0 61119

Ha már nem akarsz többet lemezt lejátszani, akkor használhatod. :-)

 

Ártasz vele.

Előzmény: Blac12 (61118)
Blac12 Creative Commons License 2015.08.06 0 0 61118

Lehet kapni ezeket a cd fej tisztitó lemezeket. Ezt használhatom? Vagy esélyes hogy csak ártok vele?

Előzmény: francecoupe (61116)
Adammer Creative Commons License 2015.08.05 0 0 61117

Igen az is.

Mutatta a régit, jól el volt kopva, laza volt, de azzal sem hallottam zörgés.

Olvasgatok a neten, lehet, hogy nyelestengely csapágy?

Jókor jön most jön a szabi és az ország két végébe fogok menni....

remélem kibirja

Előzmény: francecoupe (61116)
francecoupe Creative Commons License 2015.08.05 0 0 61116

Én is csak 10x sebességgel tudok írni és játsza a gyári fej. Próbálkozz egy fejtisztítással

 

Adammer: kinyomócsapágy is cserélve lett?

Előzmény: Blac12 (61112)
BXtwelve Creative Commons License 2015.08.05 0 0 61115

Kell szerezni egy régebbi írót.

Én pont ezért tettem el egy Pio írót, csak audio cd írására használom.

Előzmény: Blac12 (61114)
Blac12 Creative Commons License 2015.08.05 0 0 61114

Akkor ez nagyon jó. A kocsim lejátszója csak a 4x írtakat tudja lejátszani de nem tudok írni ilyen sebességgel, csak nagyobbal.

Előzmény: BXtwelve (61113)
BXtwelve Creative Commons License 2015.08.05 0 0 61113

Arról nem a Nero tehet, hanem sajnos az újabb DVD írók már csak ilyen sebességgel tudnak írni.

Előzmény: Blac12 (61112)
Blac12 Creative Commons License 2015.08.05 0 0 61112

Sajnos a Néro csak a 10x sebességet engedi. kisebbet nem.

Előzmény: Blac12 (61110)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!