Valaki mondjon róla valami rosszat is. Beszéljetek le, hogy miért ne vegyek. Eddig semmi rosszat nem találtam róla (népítélet), és persze tudom, hogy kevés van, de hátha van még a népítélőkön kívül is, aki tud valami ÉRDEMLEGESET mondani. Előre is köszönöm! (Hja, D5-ös motorra gondoltam, nem vagyok gyorshajtó, langzamspacíren... de évi kb. 60 000 km)
Elsőre én is a váltóra tippelnék, érdemes lenne egy teljes (szivattyús) váltóolajcserét elvégeztetni (én 50-60.000 km-ként tolom), + egy SERVICE 2.0 szoftverfrissítést kipróbálni (nagyon sok modul vezérlése frissül, a váltóé is). Ha az drága, vagy nem vállalják, akkor csak a váltó ECU-t.
130-nál ráz.... cseréld meg a az első ill. hátsó tengelyen lévő kerekeket, hátha változik valami. Motortartó bakok rendben? Féltengelyek?
335.000km-nél nem biztos, hogy sikeres bármilyen tisztítás, a DPF-nél, ezeknek az élettartamuk véges. Ha jól emlékszem a kézikönyvben 150.000 km után cserét ír elő, ezért is lehet pl.: az UNIX-nál kapni utángyártott alkatrészként is.
Milyen hibakódot ír ki amikor letilt? Ha továbbra is a DPF eltömődve, akkor itt kell tovább keresni a hibát.
Üdv mindenkinek! Békés,Csongrád,Hajdú megyében tud valaki hozzáértő,megbízható/nem lehúzós/ automataváltóst aki csinál váltó diagnosztikát és javít is?
Járt már úgy valaki, hogy a "koromszűrő tele" felírat után a részecskeszűrőt regenerálták szervízben és mégis folyamatosan nagyobb gázfröccsnél letíltja az autó turbóját? Lambda szondát cseréltek benne és még mindig fennáll a hiba. Ezzel küzdök és nem jövök rá mi lehet a hiba. Ha újraindítom az autót visszajön a turbó. Valakinek tapasztalat ezzel kapcsolatban?
Nekem egy 2006-os XC90-esem (automata) van 335.000 km-rel.
Olyat tapasztalok, hogy 1800-as fordulatnál 5ik, 6-ikban olykor el kezd rázni vagy egy kicsit rángatni az autó, valamint emelkedőn is ha a fordulat olyan tartományba esik le.
Valakinek ezzel valami tapasztalata?
Másik 130-as tempónál remeg az autó. Futómű jó, gumi jó. Mi lehet a baj?
Szia, Nem fotelbol akarom megjavítani az autot. Úgy gondolom ha valaki nem ért hozza erdeklodik olyan emberektől akik értenek hozza vagy van benne tapasztalatuk. Az autó volt mar a Fehervari Ivanicsnal viszont nem feltétlenül akarok többszázezer forintot elkölteni az autóra ha nem muszály, ott cseréltek olaj hűtőt és a vizhuto rendszert lenyomas próbáztak nem enged sehol. Az autóban belul nem vizes semmi.
Megjavítani nem tudod -igazából a hibát behatárolni sem- akkor meg minek erőlködsz? Odamész a szerelődhöz, hogy "a fórumon azt mondták, hogy, ha gyöngyözik, akkor hengerfejes"? Jelentsen ez a gyöngyözés bármit is. Előrébb leszel a dologgal? Fotelből ezt nem lehet megoldani.
Előre szólok, hogy a hűtőrendszer melegen nyomás alatt van és ha kinyitod a sapkát könnyedén leforrázhatod magad.
Ha mindenképpen erőlködni szeretnél, akkor nézd végig a vízcsöveket, a hűtőt és nézz körül az utastér elejében nem nedves-e a kárpit (esetleg fura illat az utastérben is jel), mert egy 12 éves autónál simán előfordul, hogy valami már megfáradt és finoman ereszt. Pl. a meleg blokkra jutva az a kevés víz el is párolog (3-4 dl/hónapról írsz), tehát nem látsz az autó alatt a földön vízfoltot.