Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ívfény Creative Commons License 2016.10.28 0 0 40411

ok! köszönöm a válaszokat!, ha valakinek lenne eladó mikrokar virgó keressen meg! elsősorban ilyet keresek, de érdeklhet más is

 

kobor1954 Creative Commons License 2016.10.28 0 1 40410

Nekem yanmar 523-as motorom van vetekszik bármeik kubuta motoral tuning nélkül megy 70km el ha ez nemelég akor személykocsit kel veni

Előzmény: ívfény (40407)
Mnagy Creative Commons License 2016.10.28 0 0 40409

A 400- as a segédmotor kategória, amit WooDoo ír az már tuning :-)

Előzmény: ívfény (40407)
WooDoo Creative Commons License 2016.10.28 0 0 40408

Én a Z482-es Kubotára szavazok, pláne ha van hozzá nagy primer varió, és 1:8-as váltó is. Nem kell annyira pörgetni, mint a Z402-est, sokkal dinamikusabb, nem lassul be az emelkedőn, stb. És még nem is fogyaszt többet, ha nem száguldozol vele. Csak az a gond, hogy már nem nagyon találsz ilyen motort, nekem is meg kellett vennem egy egész 500-as Aixamot. Ja meg illegális a Z402-es motort kicserélni Z482-re, de szakértő legyen a talpán, aki meg tudja különböztetni a kettőt.

Előzmény: ívfény (40407)
ívfény Creative Commons License 2016.10.28 0 0 40407

sziasztok!

milyen motor ami a legjobb a mopedautókban diselből? nekem azt mondták, hogy a kubota. 400, vagy 500 ccm? számít, ha nagyobb a ccm?

zsolt117211 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 40406

Microcarban Ligirben igen de a régi aixamban nem az van! Csak a 2016 ban rendelhető!

Előzmény: kobor1954 (40404)
kobor1954 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 40405

Hólnapra megkeresem

Előzmény: tanijani (40401)
kobor1954 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 40404

Neharagudj nemjoltudod nálunk van egy Microcar DCI motoral szerelve

Előzmény: zsolt117211 (40403)
zsolt117211 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 40403

Csak az a helyzet ,hogy a három felső képen az elektromos aixam van. Arra nem igazán kell sport légszűrö. A középső képen lévő motor van mindeggyikben ,ha csak nem benzines, vagy elektromos. Már létezik az új 2016-os Aixamban az új dci motor. Másban még nincs.

Előzmény: passat2018 (40402)
passat2018 Creative Commons License 2016.10.27 -4 0 40402

Mindegyik mopedautóba más a motorja Aixam City és Crossline mopedautóban 492 ccm DCI motor van beépítve gyárilag és JDM Abaca is Yanmar motor van gyárilag beszerelve de nincs sportlégszűrő hozzá csinálva de szereltek bele sportlégszűrőt a motorra is.

 

Aixam City és Aixam Crossline motorja.

 

   

 

 

JDM Abaca motorja sportlégszűrővel építve

 

 

tanijani Creative Commons License 2016.10.27 0 0 40401

Köszönöm, telefonszámot tudsz adni ?

Előzmény: kobor1954 (40400)
kobor1954 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 40400

Hódmezővásárhely  Görbe út 44 itlakik a környék leg megbizhato szerelő.Bátran merem ajánlani 

Előzmény: tanijani (40397)
Bakancs4 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 40399

Feltűnt a második fecske ,  szegedi kollegánk úgy látszik ebből akar sarokházat venni . Végülis megteheti , a gyorsaságnak jutalma van , és most kínálat nagyon  siralmas -- annyit kér amennyit akar .

Szóval kislámpás Aixam 400 , küllemre kulturált , indítható , külföldi okmányok , 420 ezer .

http://www.jofogas.hu/csongrad/Aixam_400_Moped_Auto_57179102.htm?first=1

Előzmény: Bakancs4 (40391)
WooDoo Creative Commons License 2016.10.27 0 0 40398

A JDM fékdobokban is ugyan olyan vékony acél karika van, mint az Aixam dobokban. Kívülről úgy tűnt vastagabb az acél betét, de amikor le akartam szabályoztatni, kilyukadt az is.

Nem hinném hogy olcsóbb lenne az öntöttvas fékdob, mint az alu dob átalakítása vastag acélkarikásra, csak arra nem lehetne azt mondani, hogy barkácsmunka. De majd kérek egy árat, ha már úgy is le kell mennem Mohácsra.

Előzmény: Bakancs4 (40396)
tanijani Creative Commons License 2016.10.27 0 0 40397

Szeged,Hódmezővásárhely,Kiskunfélegyháza,  környéki mopedautó javítót keresek,Üllésen lakó idős ember részére.

Bakancs4 Creative Commons License 2016.10.25 0 1 40396

Annyit hozzátennék , hogy én ezzel a típushibával kizárólag az Aixameken találkoztam , úgy tűnik az összes többi gyártó valahogy elkerülte ezt a problémát . Kétségtelen az Aixamből van a legtöbb , de azért erősen csökkenti ezt a felvevőpiacot .

Előzmény: WooDoo (40392)
t.zsolti Creative Commons License 2016.10.25 0 1 40395

A ladat is ezzel a megoldasu fekdobbal hoztak ki vagy 30 evig

Előzmény: WooDoo (40392)
Bakancs4 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 40394

Pedig megjött .

Előzmény: pegasusferi (40393)
pegasusferi Creative Commons License 2016.10.25 0 0 40393

Bakancs4 Üdv .Azthiszem nem tudok mail ban válaszolni vissza jön az üzenet.

 

WooDoo Creative Commons License 2016.10.25 0 0 40392

A mopedautók hátsó fékdobja sem egy jól eltalált konstrukció. Az alu dobban lévő acél betét a galvanikus korrózió miatt elég hamar megpúposodik, ott kikopik, aztán kiszakad az egész. Jó néhány ilyen dobot újítottam már fel vastag acélkarika beragasztásával, végül is egyikkel sem volt azóta gond, pedig az elsőt még 2007-ben csináltam. De most lenne lehetőség az egész dobot leöntetni öntöttvasból, szerintetek mekkora igény lenne rá?

Bakancs4 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 40391

Valóban a győri gyűjtemény tűnt fel méregdrágán Szegeden  , bár én voltam olyan vakegér , hogy nem vettem észre : nekem is úgy szóltak .

Felhívom a figyelmet a háttérben álló 500-asra , az is egyezik .

Győr

 

Szeged

 

 

passat2018 Creative Commons License 2016.10.24 -3 0 40390

Ez a Gracav Amica Győrben volt eladó 7db Aixam mopedautóval ami most motor nélkül van. 

Előzmény: Bakancs4 (40388)
pegasusferi Creative Commons License 2016.10.24 0 0 40389

Sziasztok.Elkelt a az Aixam, bő három évig tette a dolgát nagyobb problémák nélkül.Kezdődő bajokat orvosoltam a hozzáértők ,vagy csak a hibát jelzők hozzászólásai segítségével.Ezúton köszönöm mindenkinek hogy akarva ,akaratlanul  segített . Mindenkinek további jó mopedautózást ,azért néha benézek a fórumra hogy mi az aktuális téma.Megmaradt egy olajszűrő ,levegőszűrő és egy elfogadható állapotú primer variátor ,ha valakit érdekelne.

Bakancs4 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 40388

Megint egy frankó hirdetés .

http://www.jofogas.hu/csongrad/Amica_motor_nelkuli_moped_auto_57032280.htm?first=1

 

Szóval Amica Luna , 4 kerekű , viszonylag egyben van , de idézzük szó szerint a szegedi hirdetőt .

 

Eladó a képeken látható hibátlan karosszériájú mopedautó
A motor ki van szerve de nincsen meg
Minden más alkatrésze és tartozéka megvan
Csere -bere nem érdekel
Érdeklődni csak telefonban
06030 318 45 88

 

A papírokról szemérmesen hallgat , a képeken nem látszik rendszám , vagyis gyaníthatóan papírtalan a szentem , dehát ezekre úgysem kell rendszám , mert segédmotoros kerékpár valami uniós törvény alapján .

A (hiányos) motortér fényképen látszik a difin levő szeunder variátor , így valószínűleg az egyhengeres dízelmotor hajtotta egykoron a jámbor masinát .

Ezek fényében a 200 ezres ár nagyon magasnak tűnik -- én olcsóbban adtam el olvtrársunknak az ilyen kocsit rendszámmal , és komplett , de beállítási hiba miatt nem működő motorral .

Bakancs4 Creative Commons License 2016.10.23 0 0 40387

sehol se látom a bovden állítási lehetőségét ...

 

Mintha a huzal végénél levő húzóvillában lenne az állítócsavar -- az Ydea-n legalábbis .

Előzmény: Bakancs4 (40386)
Bakancs4 Creative Commons License 2016.10.23 0 0 40386

Tudom hogy ez a fórum Aixam de reménykedek benne valaki mégis csak tudna segíteni nekem...

 

A fórum neve valóban Aixam , de lényegében az összes mopedautóval foglalkozunk . Érdekes dolog ez a nevezéktan : valaki (vtibiv) indította útjára ezt a topikot , valószínűleg ő is nevezte el . Aztán lelépett : hogy vett-e mopedautót , vagy sem azt nem tudni , de itt utoljára 2007 áprilisában írt hozzászólást . Az Aixam a leggyakoribb mopedautó -- van aki az összes mopedautót Aixamnek hiszi vagy nevezi --  így viszi a fórum nevét .

 

egy Casalini 0010 ydea mopedautóm,a próblémám az vele hogy ha jár a motor nem tudom hátrafele menetbe kapcsolni,illetve ha nem jár a motor és beteszem lükvercbe,majd beindítom ha nem tartom a váltot nem dobja ki a sebességből csak hallom a fogaskerekek darálnak,legalábbis hallásra olyan és akkor nem is gurul csak áll

 

Nagyobb baj az ,  nem ismerjük az M10-es belső szerkezetét -- bízom benne nem sokat fejlesztettek az YDEA-hoz képest . Mert az akad a háznál , így arról írok .

Kedvező esetben csak az irányváltó huzalján kell állítani . Kedvezőtlen esetben ki kell  szedni a váltót ( vagyis az egész motort) és szétszedni

Az irányváltó működtetője ilyen a Casalini 500 Ydea-ban -- a dolog pikantériáj a, hogy sehol se látom a bovden állítási lehetőségét ...

Julianna Majorosné Teleki Creative Commons License 2016.10.23 0 0 40385

sziasztok!

van egy Casalini 0010 ydea mopedautóm,a próblémám az vele hogy ha jár a motor nem tudom hátrafele menetbe kapcsolni,illetve ha nem jár a motor és beteszem lükvercbe,majd beindítom ha nem tartom a váltot nem dobja ki a sebességből csak hallom a fogaskerekek darálnak,legalábbis hallásra olyan és akkor nem is gurul csak áll....fogalmam sincs mi lehet a baja...már alulról megnéztem a váltót szemre semmi baja,illetve a motor alatt is szemrevételezéssel nem található probléma,csak a lükvercel van bajom,ezen kívül minden klappol vele...válaszokat előre is köszönöm...

Tudom hogy ez a fórum Aixam de reménykedek benne valaki mégis csak tudna segíteni nekem...

oljeg12 Creative Commons License 2016.10.22 0 0 40384

:-))))))

Előzmény: Bakancs4 (40383)
Bakancs4 Creative Commons License 2016.10.22 0 0 40383
Előzmény: oljeg12 (40382)
oljeg12 Creative Commons License 2016.10.22 0 0 40382

Köszönöm a tanácsot. Akkor még töltök bele.

Előzmény: Mnagy (40381)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!