Én a Z482-es Kubotára szavazok, pláne ha van hozzá nagy primer varió, és 1:8-as váltó is. Nem kell annyira pörgetni, mint a Z402-est, sokkal dinamikusabb, nem lassul be az emelkedőn, stb. És még nem is fogyaszt többet, ha nem száguldozol vele. Csak az a gond, hogy már nem nagyon találsz ilyen motort, nekem is meg kellett vennem egy egész 500-as Aixamot. Ja meg illegális a Z402-es motort kicserélni Z482-re, de szakértő legyen a talpán, aki meg tudja különböztetni a kettőt.
Csak az a helyzet ,hogy a három felső képen az elektromos aixam van. Arra nem igazán kell sport légszűrö. A középső képen lévő motor van mindeggyikben ,ha csak nem benzines, vagy elektromos. Már létezik az új 2016-os Aixamban az új dci motor. Másban még nincs.
Mindegyik mopedautóba más a motorja Aixam City és Crossline mopedautóban 492 ccm DCI motor van beépítve gyárilag és JDM Abaca is Yanmar motor van gyárilag beszerelve de nincs sportlégszűrő hozzá csinálva de szereltek bele sportlégszűrőt a motorra is.
Feltűnt a második fecske , szegedi kollegánk úgy látszik ebből akar sarokházat venni . Végülis megteheti , a gyorsaságnak jutalma van , és most kínálat nagyon siralmas -- annyit kér amennyit akar .
Szóval kislámpás Aixam 400 , küllemre kulturált , indítható , külföldi okmányok , 420 ezer .
A JDM fékdobokban is ugyan olyan vékony acél karika van, mint az Aixam dobokban. Kívülről úgy tűnt vastagabb az acél betét, de amikor le akartam szabályoztatni, kilyukadt az is.
Nem hinném hogy olcsóbb lenne az öntöttvas fékdob, mint az alu dob átalakítása vastag acélkarikásra, csak arra nem lehetne azt mondani, hogy barkácsmunka. De majd kérek egy árat, ha már úgy is le kell mennem Mohácsra.
Annyit hozzátennék , hogy én ezzel a típushibával kizárólag az Aixameken találkoztam , úgy tűnik az összes többi gyártó valahogy elkerülte ezt a problémát . Kétségtelen az Aixamből van a legtöbb , de azért erősen csökkenti ezt a felvevőpiacot .
A mopedautók hátsó fékdobja sem egy jól eltalált konstrukció. Az alu dobban lévő acél betét a galvanikus korrózió miatt elég hamar megpúposodik, ott kikopik, aztán kiszakad az egész. Jó néhány ilyen dobot újítottam már fel vastag acélkarika beragasztásával, végül is egyikkel sem volt azóta gond, pedig az elsőt még 2007-ben csináltam. De most lenne lehetőség az egész dobot leöntetni öntöttvasból, szerintetek mekkora igény lenne rá?
Sziasztok.Elkelt a az Aixam, bő három évig tette a dolgát nagyobb problémák nélkül.Kezdődő bajokat orvosoltam a hozzáértők ,vagy csak a hibát jelzők hozzászólásai segítségével.Ezúton köszönöm mindenkinek hogy akarva ,akaratlanul segített . Mindenkinek további jó mopedautózást ,azért néha benézek a fórumra hogy mi az aktuális téma.Megmaradt egy olajszűrő ,levegőszűrő és egy elfogadható állapotú primer variátor ,ha valakit érdekelne.
Szóval Amica Luna , 4 kerekű , viszonylag egyben van , de idézzük szó szerint a szegedi hirdetőt .
Eladó a képeken látható hibátlan karosszériájú mopedautó A motor ki van szerve de nincsen meg Minden más alkatrésze és tartozéka megvan Csere -bere nem érdekel Érdeklődni csak telefonban 06030 318 45 88
A papírokról szemérmesen hallgat , a képeken nem látszik rendszám , vagyis gyaníthatóan papírtalan a szentem , dehát ezekre úgysem kell rendszám , mert segédmotoros kerékpár valami uniós törvény alapján .
A (hiányos) motortér fényképen látszik a difin levő szeunder variátor , így valószínűleg az egyhengeres dízelmotor hajtotta egykoron a jámbor masinát .
Ezek fényében a 200 ezres ár nagyon magasnak tűnik -- én olcsóbban adtam el olvtrársunknak az ilyen kocsit rendszámmal , és komplett , de beállítási hiba miatt nem működő motorral .
Tudom hogy ez a fórum Aixam de reménykedek benne valaki mégis csak tudna segíteni nekem...
A fórum neve valóban Aixam , de lényegében az összes mopedautóval foglalkozunk . Érdekes dolog ez a nevezéktan : valaki (vtibiv) indította útjára ezt a topikot , valószínűleg ő is nevezte el . Aztán lelépett : hogy vett-e mopedautót , vagy sem azt nem tudni , de itt utoljára 2007 áprilisában írt hozzászólást . Az Aixam a leggyakoribb mopedautó -- van aki az összes mopedautót Aixamnek hiszi vagy nevezi -- így viszi a fórum nevét .
egy Casalini 0010 ydea mopedautóm,a próblémám az vele hogy ha jár a motor nem tudom hátrafele menetbe kapcsolni,illetve ha nem jár a motor és beteszem lükvercbe,majd beindítom ha nem tartom a váltot nem dobja ki a sebességből csak hallom a fogaskerekek darálnak,legalábbis hallásra olyan és akkor nem is gurul csak áll
Nagyobb baj az , nem ismerjük az M10-es belső szerkezetét -- bízom benne nem sokat fejlesztettek az YDEA-hoz képest . Mert az akad a háznál , így arról írok .
Kedvező esetben csak az irányváltó huzalján kell állítani . Kedvezőtlen esetben ki kell szedni a váltót ( vagyis az egész motort) és szétszedni
Az irányváltó működtetője ilyen a Casalini 500 Ydea-ban -- a dolog pikantériáj a, hogy sehol se látom a bovden állítási lehetőségét ...
van egy Casalini 0010 ydea mopedautóm,a próblémám az vele hogy ha jár a motor nem tudom hátrafele menetbe kapcsolni,illetve ha nem jár a motor és beteszem lükvercbe,majd beindítom ha nem tartom a váltot nem dobja ki a sebességből csak hallom a fogaskerekek darálnak,legalábbis hallásra olyan és akkor nem is gurul csak áll....fogalmam sincs mi lehet a baja...már alulról megnéztem a váltót szemre semmi baja,illetve a motor alatt is szemrevételezéssel nem található probléma,csak a lükvercel van bajom,ezen kívül minden klappol vele...válaszokat előre is köszönöm...
Tudom hogy ez a fórum Aixam de reménykedek benne valaki mégis csak tudna segíteni nekem...