Keresés

Részletes keresés

EKM-765 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 60864

Igen, láttam. A magyar buszokba linkelted, de beteszem ide is:

 

http://mno.hu/?block=mno_video_popup&param=media_id=118308

Előzmény: JLW-470 (60863)
JLW-470 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 60863

Mondott más marhaságokat is. Pl. hogy a volánok buszbeszerzési igényére kevés a hazai gyártókapacitás...

Alább linkeltem az interjút(nem hosszú kb 8-9perc),érdemes végignézni és szörnyűlködni,hogy ez az ember a "volánok" főnöke...

Előzmény: EKM-765 (60862)
EKM-765 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 60862

Tudja egyáltalán, miről beszél?

Előzmény: Gyötör (60861)
Gyötör Creative Commons License 2015.02.06 0 0 60861

Hír Tv tegnap:

 

"Mv: Mi lesz ezeknek a neve? Most hét Volán-társaság, eddig volt 24, 24 különböző névvel. Most van hét. Mi lesz a neve?

Simon Zoltán: Hét regionális társasággá alakultak valóban ezek a társaságok. Az átmeneti időben gyakorlatilag ugye ezek nem Volán néven működtek. Most természetesen az év elején újra Volán névvel fognak működni, természetesen a Volán a jó hírnevét és a jelentős - úgy gondoljuk - értékkel bíró Volán nevet tovább fogják vinni a társaságok."

Előzmény: Törölt nick (60855)
Racilaci Creative Commons License 2015.02.06 0 1 60860

Milyen üzleti titka lehet egy közszolgáltatást végző Volán társaságnak ?

 

Pl. hogy írnak ki a számára tendert, azon hogy lesz a befutó a nyertes...

Előzmény: trizs77 (60858)
Racilaci Creative Commons License 2015.02.06 0 1 60859

Épp az a kisrészvényesi kör létének értelme, hogy ne maradjanak fedve a stiklik. Mármint a nem kommunizmusban.

Előzmény: trizs77 (60858)
trizs77 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 60858

a törvényjavaslat indoklása szerint az zavarja, hogy ezen a néhány részvényesen keresztül kiszivárognak a kereskedelmi-üzleti titkok.

 

------------------

 

Milyen üzleti titka lehet egy közszolgáltatást végző Volán társaságnak ?

 

 

JLW-470 Creative Commons License 2015.02.05 0 0 60857
kbn Creative Commons License 2015.02.05 0 0 60856
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.04 0 0 60855

http://index.hu/gazdasag/2015/02/03/allami_kisopres/

 

"Vízművek és Volán-társaságok

 Januárban a cégközlönyben már közzé is tették azoknak a cégeknek a listáját, amelyeket a fenti két cégen kívül bevonhatnak a nagy tisztogatási akcióba; január 23-án indult az óra, innentől számítva maradt az állami anyavállalatoknak százhúsz napjuk arra, hogy kivásárolják a kicsiket. Önmagában a kivásárlás nem kötelező, csak egy lehetőség, az az államon múlik, hogy él-e vagy nem a vételi jogával. Sejthetően több cég esetében erre nem is lesz szükség.

Mint arról már korábban írtunk, a kormányt a törvényjavaslat indoklása szerint az zavarja, hogy ezen a néhány részvényesen keresztül kiszivárognak a kereskedelmi-üzleti titkok. És mivel a cég közérdekű tevékenységet végez, szerintük jogilag megtehetik, hogy kiteszik a kisrészvényesek szűrét – ha tetszik nekik, ha nem. Természetesen a részvényekért az állam pénzt fizet a tulajdonosoknak, beleegyezésüket azonban nem kéri a tranzakcióhoz.

Milyen cégek jöhetnek még szóba az államosításnál? A cégközlönyben egy sor vízmű- és volántársaság nevét is közzétették."

 

Érdekes, mert ugye a Volánok 2014.12.31-el, illetve 2015.01.14-el megszűntek létezni....

Racilaci Creative Commons License 2015.02.04 0 0 60854

Most már tényleg érdekelne, hogy mik ezek a szellemjáratok? És ki miért ad egy 2:40 perckor belterületen guruló kocsinak 2,5 km-re 7 perces menetidőt? 

Előzmény: nidsz (60853)
nidsz Creative Commons License 2015.02.04 0 0 60853
Előzmény: adi83 (60847)
siófoki35 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 60852

Maglód helyi közlekedése, avagy tanítsuk meg az embereket a busztípusok felismerésére. 

 

Valamint best közlekedési korlázozás ever: 

A délutáni járat az Aradi u. végére csak akkor megy, ha van gyerek  

 :D

 

http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=108512547&t=9007244

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.03 0 0 60851

Megszűnt Jászentandrás, határ illetve 1071 vonal  felszállási korlátozása:

 

http://www.agriavolan.hu/docs/ertesites_2015_februar_2-tol.pdf

archlinux Creative Commons License 2015.02.02 0 1 60850

Van két Kecskemét-Szekszárd is ilyen: 5359/KIRK, 1526/KIRK

Előzmény: adi83 (60847)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.31 0 0 60849

Kb. bő 2 órával hosszabb menetidő, mint a Kunság alapjáratnak. Mezőkövesdig is bő másfél óra amikor bő 1 óra is elég Miskoltól.

Előzmény: adi83 (60847)
dundalk Creative Commons License 2015.01.31 0 0 60848

valószínűleg ez a külön rendeletre közlekedik rövidítése. Nem tudom, hogy miért van ilyen járat Miskolc és Kecskemét között, lehet, hogy a kecskeméti laktanya igénye szerint közlekedik.

 

Régen voltak ilyen járatok (busz,vonat) még a sorkatonai szolgálat idejében, akkor a bevonulás és talán a leszerelés napjain közlekedtek.

Előzmény: adi83 (60847)
adi83 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 60847

Szerintetek mit jelent a menetrendi keresőben a KIRK járat? 

 

1376/KIRK járat      Közlekedteti: DAKK

közlekedik: Egyelőre nem közlekedik  

 

 

 

http://ujmenetrend.cdata.hu/uj_menetrend/volan/talalat_kifejtes.php?run_id=267827&domain_type=1&sls_id=3565&els_id=9801

 

 

 

siófoki35 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 60846

Megnéztem magamnak a TükeBuszokat :)

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=133569827&t=9193673

 

kbn Creative Commons License 2015.01.30 0 0 60845
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.30 0 0 60844
Mindenesetre, Kaposvárt (VB+DDKK együttesen - sulipéntek és sulivasárnap kivételével) utolérték...
Előzmény: Törölt nick (60841)
Dénes Balázs Creative Commons License 2015.01.29 0 0 60843

Épp néztem, március elején asszem kipróbálom őket újból :)

Előzmény: setra415HD (60840)
setra415HD Creative Commons License 2015.01.29 0 0 60842

Ráadásul az új menetrendben nagyobb biztonsággal bevállalhatóak prágai átszállással a távolabbi úticélok is, mivel a Prágából 23 órakor Nyugat-Európa irányába induló járatokra már 1 óra átszállási idő áll rendelkezésre a jelenlegi 30 perccel szemben. És ugyanez igaz Pozsony-Budapest irányába is, mivel a reggeli 7 órás járatot 30 perccel későbbre, 7:30-ra tették, így a nyugat felől 6:30-ra érkező nemzetközi járatokról szintén 60 perc átszállási idő áll rendelkezésre. 

Előzmény: Törölt nick (60841)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.29 0 0 60841

Besz@rás. Lassan több járat lesz, mint Egerbe.

De nagyon helyes, menjenek csak így tovább.

Előzmény: setra415HD (60840)
setra415HD Creative Commons License 2015.01.29 0 0 60840

Bővíti járatai számat a Student Agency a Budapest-Pozsony-Brno-Prága vonalon.

2015. március 1-jétől a jelenlegi 3 helyett már 5 pár járat közlekedik naponta Budapest és Prága között.

 

Íme a menetrend:

 

https://bustickets.studentagency.eu/Timetable?4&id=1941122000

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.01.29 0 0 60839

Sajnos elég gyakran történnek ilyenek mostanában:

 

Kiégett egy busz Bánhorvátiban

Tizenöt utas volt rajta, senki sem sérült meg. Tovább »

forrás: Index.hu

Racilaci Creative Commons License 2015.01.26 0 0 60838

A kedvenc sztorim, amikor a Miskolc-Siófok járaton Székesfehérváron egy anyuka megvárva a megállót szólt, hogy rosszul van a kisfia. A sofőr azonnal kinyitotta az ajtót, de anyuka kíváncsi volt, hogy vajon mikor indul vissza  a járat, hát ezért elé tette a gyerek szája elé a kezét, és hagyta, hogy oda hányjon. Meg a maradékot a sofőrállásba...

Előzmény: Törölt nick (60837)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.26 0 0 60837
Még akkor, amikor a 1188, Bp-Siófok-Keszthely-Zeg járat az akkori formájában létezett, volt egy papa, aki mondta Budaörsnél, hogy neki szükséget kéne végeznie. A sóskúti pihenőig már végigpotyogtatta a padlót. Sofőrbá kért az utasoktól egy másik nadrágot az öregnek. Még jó, hogy sok hévízi utas szokott lenni a járaton ruhásbőröndökkel...

Míg az öreg odavolt elintézni magát, mondta sofőrbá, hogy a Népligetből úgy indult az öreg, hogy neki nagyon kell. Sofőrbá próbálta rábeszélni, hogy Siófokig jó lesz a negyed órával későbbi atádi is. De nem. Aztán az öregnek hála, aznap az atádi beelőzött minket, majd az öreg fölszállt a tabi buszra, amit kényelmesen elér az atádi is...
Előzmény: JLW-470 (60835)
EKM-765 Creative Commons License 2015.01.26 0 0 60836

http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=100568719&t=9142169

 

Az a kép a cikk közepén nagyon király, csak egy kék volvo rondít be az idilli képbe.

Előzmény: JLW-470 (60835)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.26 0 0 60835

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!