Keresés

Részletes keresés

JLW-470 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 60898

Valószínűleg a Te példád is rossz. ;)

Előzmény: Törölt nick (60894)
JLW-470 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 60897

Eredetileg nem tettél semmilyen megszorítást.Így máris magadat cáfoltad meg(peeersze, a példám rossz). :)

Előzmény: Törölt nick (60896)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.10 0 0 60896

Ezt pl. Mohács tekintetében is így gondolod?

 

Ott csak 1 irányból "kerülővel" vezet vasútvonal. Rossz példa.

 

Előzmény: JLW-470 (60892)
EKM-765 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 60895

Legalább ez nem hypózott.

Előzmény: setra415HD (60893)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.10 0 0 60894
És mi a helyzet Tab esetében? ;)
Előzmény: JLW-470 (60892)
setra415HD Creative Commons License 2015.02.10 0 0 60893
JLW-470 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 60892

"Ahol mindkét ágazat van ott, a kötött pályának kellene elsődlegesnek lenni"

 

Ezt pl. Mohács tekintetében is így gondolod?

Előzmény: Törölt nick (60891)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.10 0 0 60891

A rövid távú utazásokat az állam nem "támogatja", sőt ott a 5 km es jegy eltörlése.

 

Így a ráhordó jellegű meg kombinált utazásra nem sok lehetőség van.

A kisvárosi helyi közlekedés is sok városban minimálisra csökkent, az ok: a állami támogatások aránytalanul kis mértékében, illetve a T/Ny bérletek árkieg megállapításán múlik.

 

A megyeszékhelyek, nagyvárosok közlekedése évi több százmillió mínusz egy egy "Volán" (Közlekedési Központ) cégnek. Lásd Esztergom, ahol a töredékét utólag "kifizette" a város...

 

A helyközi járatok egy része elkerüli a vasútállomást.

Este , hétvégén igen gyér a közlekedés, ezt még veszteségtérítés terhére is biztosítani kellene.

 

Van közel 2500 település ami csak busszal érhető el.

Ahol mindkét ágazat van ott, a kötött pályának kellene elsődlegesnek lenni.

Az 1980-as években díjszabásilag is arra ösztönözték az utasokat.

Akkor is volt távolsági járat bőven , de nem ekkora mértékű volt egy egy.

vonalon a járatok száma.

Sőt egyetlen központi buszpu is elég volt ami a lehető legjobb helyen a mai Erzsébet (Engels) téren volt.

A metrók megépülése után 1970 es évek végétől tökéletes átszállópont volt.

Én azt tartom ideálisnak ami akkor volt az alágazati munkamegosztást tekintve.

A darabárú szállásokban közös fuvarozás volt.

A teherszállítás felhagyása, privatizációja szerintem hibás döntés volt.

27% os ÁFA kulcs alkalmazása a tömegközlekedésben szintén.

 

Előzmény: htibor (60887)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.10 0 0 60890

ÉMKK valószínüleg...

 

"Borsod vagy Szabolcs, inkább elôbbi lehet"

Előzmény: trizs77 (60889)
trizs77 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 60889

Délelőtt.

 

 

Kb. 11,40 körül az M3-n, kb. 93-as km szelvényben egy igen szépen felújított, vagy csak újrafényezett, volán sárga C80 tartott Miskolc irányába.

 

Kié ?

 

(Szemből láttam, így rendszám nincs.)

FOMA Creative Commons License 2015.02.10 0 0 60888

Felesleges ezért még jobban átszabni a volt Volánokat, jelenleg is megvan a szervezet, amelyiknek ez a feladata lenne. Az már más kérdés, hogy azon lehet vitatkozni, hogy ezt a feladatot hogyan látja el, de az meg szvsz teljesen mindegy, hogy mi annak szervnek a neve, amelyik nem megfelelően végzi a munkáját.

Előzmény: Törölt nick (60883)
htibor Creative Commons License 2015.02.10 0 0 60887

"Számukra legyôzendô konkurens..."

 

Talán éppen fordítva...

Előzmény: Törölt nick (60885)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.10 0 0 60886

Amúgy az 1920-as években a MÁV hozta létre a Mávaut (Mavart) céget a Volánok Akövök elôdjét.

 

1949- ben vált le a Mávaut a Máv ról...

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.10 0 0 60885

BKK se foglalkozik Máv vasúttal csak Hév, METRÓ stb.

 

Bocs, de egy Ex Volán mit ért a vasúthoz?

Számukra legyôzendô konkurens T. a kivételek.

Eddig se volt jó az együttmûködés...

Előzmény: Törölt nick (60883)
htibor Creative Commons License 2015.02.10 0 0 60884

Ne guruljon már el az a gyógybogyó...egy KK területén mennyi önkorm is van, mennyi kereszteződésbe tett lampionnal? :)

Honnan lenne nekik forrásuk mindezt üzemeltetni és milyen embermennyiséggel? :)

 

Azért mert KK-k lettek, és valaki ezt így kitalálta, azért a "lilaságot" nem kellene gondolatilag is átruházni rájuk :)

Előzmény: Törölt nick (60883)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.10 0 0 60883
Épp ez a gondom. Az, hogy ...KK = néhány ex-Volán. Ahelyett, hogy a vasúti közlekedés, a forgalomszervezés (pl. lámpák hangolása, stb.) is a hatásköre lenne.
Előzmény: Törölt nick (60882)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.09 0 0 60882

Ha a buszos cég határozná meg a menetrendet egyes megyékben egy vonat se járna.. :)

Egyes VOLÁN-ok legalábbis T. a kivételeknek  "múltidőben" erre játszottak.

 

http://www.itf.hu/index.php/cikk/36-itf/97-nop

 

Somogyország különösen Belső-Somogy triplán elmaradott, de ott a 1970-es években komoly vasútirtás volt.

 

Kaposvár-Szigetvár

[Kaposvár]-Kaposmérő-Középrigóc-[Barcs]

Nagyatád-Barcs

 

Egy majdnem 100% os teljes hálózatot vertek szét, ez folytatódott.

 

Az, hogy Budapesten döntenek a vidék ügyeiről nem újdonság.

Itt sok olyan gazdaságpolitikai döntés is volt ami tönkre vágta, a gazdaságilag háttérbe szorította  egész térségek életét.

A közlekedés ennek csak egy vetülete.

 

Barcs-Pécs is meg a többi is hibás döntés, de ezt évtizedeken át hasonló szisztémában így csinálták.

 

Amúgy , 1970 es években volt Budapest-Pécs-Barcs autóbuszvonal a 6 os úton, meg megvolt a Bp-Nagyatád-Barcs vonal is. Kb 1972 ben!

Előzmény: Törölt nick (60881)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.09 0 0 60881
Jó, nekem aztán édesmindegy, hogy ki, hogysmint szerkeszti jelenleg a menetrendet. De ha már itt vannak a regionális KK-k, akkor ne csak a buszos, hanem a területükhöz tartozó vasutas menetrend is legyen az ő hatáskörük. S nem egy központosított bólogatójancsi kell nekem, aki vagy rábólint arra vagy nem, hogy egy faluba a napi kettő helyett napi egy vagy három járat menjen, miközben a pesti elővárosi vonatok ötpercenként dübörögnek át Nagytétény-Érdligeten.

Pl. Barcsot ha nézzük. Kiszedték evekkel ezelőtt az első Bp-Pécs IC-hez csatlakozó Pécs-Barcs vonatot. Ahhoz minden irányba volt buszcsatlakozás. A buszjáratok megvannak, az utasok megtöltötték a háromkocsis BZ-t anno, igény szerintem máig lenne rá.

Pestről az íróasztal mögül a fehervári elővárosi puccos vonatokon túl úgysem látnak, ezt tapasztalom Somogyban járva.
Előzmény: FOMA (60877)
Gyötör Creative Commons License 2015.02.09 0 0 60880

Ott a pont.

Előzmény: FOMA (60877)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.09 0 0 60879
Nem esett volna le a hó, nem lett volna közlemény, nem lett volna mit az utazóközönség elé rakni aláírva...
Előzmény: sosiforda (60878)
sosiforda Creative Commons License 2015.02.09 0 1 60878

Érdekes, hogy a Kapos Volánból "Szolgáltatási Központ" lett, míg a Jászkun, Nógrád, Hatvani, Mátra és Agria Volánokból Területi Igazgatóság (www.kmkk.hu), a többiek pedig kifelé nem is kommunikálták eddig, hogy milyen szervezeti egység lett a jogelőd Volánokból.

Előzmény: Törölt nick (60876)
FOMA Creative Commons License 2015.02.08 0 1 60877

"a területükön lévő MÁV főnökségek vagy miaszöszök menetrend-szerkesztőinek munkájába is beleszólhassanak"

A területükön semmilyen "MÁV-főnökségnek", sem pedig másnak nincs semmilyen menetrendszerkesztője. MÁV-START menetrend ügyben (és bérletben is) ugyanaz az illetékes, mint Volánban.:-)

Előzmény: Törölt nick (60876)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.08 0 0 60876
A leánytársaságtól is kirázott a hideg, de a Kapos Volán aláírás helyett mennyivel jobb egy ilyen szép hosszú aláírás...

http://ddkk.hu/?q=content/t%C3%A1j%C3%A9koztat%C3%B3-1

Dél-dunántúli Közlekedési Központ Zártkörűen működő Részvénytársaság Somogy megyei Solgáltatási Központ.

A falusi ember elkerekedett szemmel megcsóválja a fejét, hogy még egy újabb adag hülyeség. Vagy egyszerűen értetlenkedik, mi van most, mert a megállóba a Kapos Volán feliratos busz gördül be továbbra is...

Meg akkor kapjanak akkora hatalmat, hogy a területükön lévő MÁV főnökségek vagy miaszöszök menetrend-szerkesztőinek munkájába is beleszólhassanak. Pl. Somogyban túl sok az olyan szakasz, ahol többóránként egyszerre megy el a vonat és a busz. Pedig egymást megközölve használható menetrendet is ki lehetne alakítani...

Meg az évek óta dédelgetett álmom: egységes bérlet, ami használható adott viszonylatban buszra is, vonatra is...
Előzmény: Ekornél (60867)
dundalk Creative Commons License 2015.02.08 0 0 60875

Igen, ezzel egyetértek. Mert minek kellett eltörölni a Volán nevet amit mindenki ismert?

meg milyen közlekedési központ aminek mindössze 3 ex-volán társaságra van befolyása? Mert a BKK-nak 

a közlekedéssel kapcsolatos dolgokra is van befolyása pl. közlekedési lámpák.

 

Előzmény: Ekornél (60867)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.08 0 0 60873

Így van. Jelenleg 69 db gépet hirdetnek úgy, hogy a megérkezett adag nincs benne, mivel már természetesen elkelt. Bőven jut más KK-knak is.

Előzmény: kristoof (60872)
kristoof Creative Commons License 2015.02.07 0 0 60872

Az lesz az. Viszont állítólag annyi kocsit hoznak be, hogy a keleti országrészbe is kerülnek kocsik.

Előzmény: htibor (60871)
htibor Creative Commons License 2015.02.07 0 0 60871

Ha ez "az a" kontingens, akkor ÉNYKK. (Bakony 14 db, Somló 20 db.)

Előzmény: torqmatic (60869)
Racilaci Creative Commons License 2015.02.07 0 0 60870

Összefoglalóan elmondhatjuk, hogy a pasi nemigen tudta, hogy melyik ország melyik rendezvényén van.

torqmatic Creative Commons License 2015.02.07 0 0 60869

Hova fognak menni és hány darab?

Előzmény: kristoof (60868)
kristoof Creative Commons License 2015.02.07 0 0 60868

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!