Paksi atomerőmű pl. sokat fejlődött,részben hasonló megoldásoknak köszönhetően, az egykor 440MW-os blokkok ma már 510-hez közelítenek, és a tervezett 30 év helyett, minimum 50-ig fognak működni, de a 60-70 év sem kizárt..
A fék problémát is megoldották egy frissítéssel, a BMW-nek egy hasonló probléma több100 ezres visszahívásal orvosolható csak, a Tesla meg a garázsodban fejlődik.
Elképzelem, amikor jégtörő hajók főgépei (erőművek, vegyi üzemek, árvízvédelmi töltések, erdők) így "fejlődnek" sw-upgrade- től.
Az a világ, amikor nem az számít, hogy hány centis jeget tör össze (hány MW a főgép, hány ezer tonna/óra a kihozatala, milyen hatásfokkal), hanem az, hogy hány Gb/s-os (az a hajó, stb.)
Az nem a Tesla hibája, hogy nincs elektromos 3-as BMW, vagy C Merci, viszont veri az ICE járműveket, mondj még egy kategóriát, ahol EV a piacvezető, és mindezt az USA-ban érte el, ahol fele annyiba van a benzin, mint nálunk.
A kategóriában a 3-as BMW, C Merci, valamelyik Lexus, és az A4-es Audi található, csak ,hogy tudjad, hogy miről beszélünk, ezeket veri a Model 3, már most, mikor még negyed annyi sem készül, mint amennyit szeretnének.
....amikor a lord Rolls Royce-a beszarik valamelyik gyarmaton. Az első telefonról segítséget kérnek Angliából - ami repülővel meg is érkezik (2 szerelővel és alkatrésszel, mindennel ami kell) - megkendácsolják a járgányt és eltűnnek.
A lord ezután hívta megint a szolgálatot, hogy mennyivel tartozik, hova küldjék a számlát?
Erre a diszpécser teljesen meglepetten azt mondta, hogy: "Uram, amit Ön állít, az lehetetlen. Egy Rolls Royce nem romlik el soha - így Ön sem tartozhat semmiféle javításért".
Ki állította itt, hogy egy BMW is meghibásodhat?
(Pontosabban: meghibásodhat, mint bármelyik, középkategóriás tróger autó - max. letagadják)
Ember, egy kis kultúrát vehetnél magadhoz, mert otthonról nem sikerült hoznod. Ha nem tudsz, vagy nem értesz valamit kérdezz, ne a szar folyjon a szádból, mint Kövér Lacinak.
Egyébként, meg a pozíciók záródnak, mikor egy nap 10%-ot ugrik a részvény, a stop loss miatt, a vesztség, a shortosoknál szépen realizálódik, hogy értsd, valósággá válik.
Te a short nem úgy megy hogy hogy ha Elon Musk hazudik valamit és pár napig egy kicsi erősebb a részvény akkor bukta van.
Ugye megvan hogy egy éve még 381 volt a részvény, egy hónapja meg volt 251 ;) Na ez a bukta.
A Tesla részvény egy ideje már úgy működik, hogy Elon izzadva hazudik egy nagyot, részvény fel, jönnek tények, earnings report, gyártási számok részvény dupla annyit le.
A fék problémát is megoldották egy frissítéssel, a BMW-nek egy hasonló probléma több100 ezres visszahívásal orvosolható csak, a Tesla meg a garázsodban fejlődik.