Honnan veszed, hogy ez sok?? ha már nem hiszel annak aki előttem is mondta, hogy ez jó, akkor legalább nézd meg a víz és az olajhőmérő hány fokon áll, ha középállásban van. Általában úgy tervezik meg a műszerfalat, hogy a függőleges állású mutató a helyes (vezetés közben a periférikus látással is szemmel tudod tartani ha "áll"), ha attól eltér balra vagy jobbra, akkor van valami vele.
Nekem is 18" kerekek vannak fent, es ha nem nagyon szar az ut akkor nem veszed igazabol eszre hogy a kerek nagyobb. Picit megfogja a kocsit es egy picit nehezebb a kormany, igazabol ennyi. Azert azt tartsd szem elott hogy celszeru nagyon jo minosegu gumit venni ennyire alacsony falvastagsagnal mert a komforterzet ez miatt lehet gyalazatos is ha szar gumit hasznalsz.
Az en felnim ET48 Mindenkeppen tegyetek fel a felnit szereles elott mert lehet hogy beleer a feknyeregbe. Nekem az elso felnivalasztas az beleert es az ET42 volt.
Nekem 2006 2.0 hdi 407 peugeot van 17" gyári alufelnivel. Problémám szeretném lecserélni de ami tetszik csak 18" méretben van Akinek volt már a kocsiján 18" alufelni 235/45 r18 gumival legyenszives leírni a tapasztalatát ,
Köszönöm.Az öcsém fog jelentkezni.Nagyon szeretnénk egy olajhűtési megoldást is,mert nagyon meleg a motorolaj így.Vizz 90C viszont az olaj 110-120C fokos és nem csoda ha feketedik benne 1000 el. grrrrr bosszantó ugye?
A kormányműbe a gumiharang alá nem látsz be. Éppen elég ha ott szivárog. Vagy bilincs cserénél ha lehúzod a csövet már levegős is. Olajcserénél is kell légteleníteni. Serviceboxban van erre dokumentáció, de az fizetős. :(
Isten ments hogy vitatkozzak, de egy kellően tömített rendszerben bármilyen furatátmérő változás van nem szabad hogy habosodjon az olaj. Nézd csak meg a fékrendszert, ugyanaz az elv,ott is van mindenféle átmérő (főfékhenger, fékcsövek, kerékfékhenger) mégsem habzik csak ha egy szimering megadja magát.
Nekem remeg, de a habzast meg nem neztem. Holnap tuzetesen atnezem, de 3-4 napja kapott uj olajat es nem lattam sehol sem szivargast, es az olajam sem fogyott.
Itt arrol ir a srac hogy a visszatero ag tul vekony egy helyen es ez habositja fel az olajat a nyomas miatt, ami hiheto is, innentol kezdve a szervomotor meg visszaviszi a habos olajat a rendszerbe.
Neked a remegésen kívül habzik is? Mert ahogy olvasom itt a habzás okozta a remegést. Viszont ha habzik akkor valahol valamelyik tömítésnél lelevegősödik és azt egy golyó nem oldja meg hosszú távon.
After 1,5 months of ownership of 407 I think, that I got this issue sorted out without new pump and high pressure hoses. Just for the background I´m working in the Volvo dealership and we have very close relationship with Peugeot main dealer as they are taking care all of our paint jobs as subcontractors. This also resulted a nice 407 with bargain price for me . My problem was mainly steering judder and seems like there had been a leak from reservoir cap as pump unit was covered with oily goo. After some testing I found out that power steering liquid is full of bubbles and bubbles = air. Air in steering system = judder + „boiling“ fluid. Sounds simple but how to cure it? Now the smart guys from Peugeot come in. They have seen it many times and they also have a nice and easy fix for that. You need to remove pump unit from your car and open it up from reservoir side (there are 4 allen head bolts, do not touch the torx bolts!) After getting the reservoir off you can see, that there are not much space for oil and this makes the system especially vulnerable. You also can see, that return pipe hole in reservoir body has only 2,5-3mm hole (!). So you can imagine now what happens when returning oil is pressed trough this tiny hole. To make matters worse the return hole is very close to upper oil level. Basically Peugeot engineers invented foaming machine. And this is the reason why they are recommending to add oil +30mm from MAX mark. But I can assure you, that this just a workaround and not a fix as oil still gets aerated, not so badly but still. But back to fix. Get your hands on ¼ inch plastic fuel pipe. You only need some 20-25 cm. With 6mm drill bit drill over the small return hole in reservoir body. Clean everything carefully as there are no filter in the system! Now prepare the fuel hose end. You do not want that this hose escapes to the reservoir. Find a steel ball (from ball bearing), heat it little bit and press the plastic fuel hose to on it. This creates nice flange on the hose end and this flange is acting like a stop for it. Now install the pipe to reservoir. Just insert untreated end to return hole from outside and pull it through. It can be little hard as you drilled 6mm hole and hose diameter is some 6,35mm but little action with drill bit or file should do the work. Again remember that we do not want that hose “escapes” and cleanliness is a must. When the pipe is in place route it so, that end of pipe stays in lowest point of fluid reservoir. If needed then cut the pipe to right length. Install the fluid reservoir back to pump unit. Fit everything back and fill the system with new fluid (Total DA only!). Then try to bleed the system. This point can be a bugger, it took me 4 days to get it air free and I had to add little oil every day (no leaks). But now it seems to be just fine. So what we just did? We moved return outlet from upper side of the tank to bottom of the tank. And what do you know – no air any more. I got this solution done under 10€ as dealer charged me only for new oil. Hope this helps someone.
ja és a hirdetéseket tekintve még mindig a 80-as években érzi magát egyik másik tulaj és kereskedő... se bőr, se automata, ha már klíma van akkor fullos :v
A tukor behajtas magasabb felszereltseggel alap, a lebillenes csak a memorias ulessel es elektromos kormanyallitassal mukodik.
Az ablakfelhuzo funkcio is asszem a magasabb (supreme es sportline) felszereltseggel jon, leengedni tavolrol nem lehet. Nekem 3 gombos, mp3-at tud az RT3 navis fejegyseg is.