Valaki már régebben betűzte ezt az összehasonlító tesztet . A CDI motor nem csak a befecskendezés módjában különbözik , hanem balansztengelyt is kapott . Lásd a videó 5.50-től :
Common rail közös nyomócsöves dízel, mint a HDI, CDI, JTD. Compúteres. Ezért OBD-n keresztül programozható, felhúzható a teljesítménye. Amiben ilyen motort találsz (442ccm), annak tetszeni fog a karosszériája. Az ára viszont kevésbé :)
a fenébe is!, most vittek el az orrom elől, ráadásul a szomszéd faluból egy jónak tűnőt, 450-ért volt kikiáltva, rendzsámostul, honosítva, kiváló állapotúnak mondva, de a telefonba azt mondta a hölgy, hogy alkudtak is a vételárból, de nem mondta, meg menyit. a szél ütögetett megfele!! .) ráadásul kék színű volt ami nekem tetszik! paff...
ennek a kasznis figurának írtam, hogy hajlandó e alkura és, ha igen, mennyi lenne a realitás? kíváncsi leszek, mit válaszol.
Microcar mc1 lombardini ldw502 es motor,5km megtétele után35km/h sebességgel haladok és a műszerfalon a fütés nyiláson jön be a édes gőz
Annyi biztosnak tűnik , hogy ereszt a fűtőradiátor . Rosszabb esetben -- itt arra is esély van -- a hengerfejtömítéssel is bajok lehetnek . Nagyon rossz esetben a hengerfejjel-motorral is .
A hűtősapkát le kell tekerni , ha kell kissé erőszakosan . Normál forgásirány , le kell jönnie .
Nehéz lesz szerelőt találni motorhoz . Lajosmizsén van gyári szerviz , de ott ennek a javítása többszázezer forint lehet . Ha nem lenne eltitkolva az imélcím tudnék küldeni (angol nyelvű) szervizkönyvet .
Nem kell elkeseredni , vannak időnként értelmes hirdetések is , normális árakkal .
Mindig megfogadjuk , hogy nem fogunk semmin sem csodálkozni , nekünk aztán mopedautós hirdetésben senki nem fog újat mutatni -- de mindig jön valami őstehetség , aki minket is meglep .
Hogy mennyit ér ? Nem gondolkodtam rajta , mert elég világosan látszik : semmilyen körülmények köött nem fogom megvenni , akármelyik része is igaz ( a magyar rendszám vagy az osztrák papír ) akkor is messze esik a kért summa az én érdekeimtől . Egy ilyen kibelezett , de jó állapotú , ÉP SZÉLVÉDŐS , magyar rendszámos kocsiért megadnám a szélvédő árát , vagyis olyan 50-et . Nem mondom , hogy nem érne meg 100-at , de annyira beraktároztam olyan mopedautókkal amikkel dolgozni kéne , hogy ilyesmin nem is gondolkodom .
Ha valakinek van törött vagy papírtalan , de üzemképes kocsija az gondolkodhat ezen . Minden más esetben bontási ár , vagyis bő 50 . Szerintem .
ezt itt venném magyarországon! csak a tulaj azt mondja, hogy elég, ha írunk adás-vételit, mint a kismotoroknál.
Valóban nem elég . Ha a jármű már 2009 áprilisa előtt az országban volt akkor rendszámozható be a járgány szimplán adásvételivel , okmányok nélkül .
A mopedautók jellemzően Ausztriából jönnek , újabban nem a fényképes füzetecske ( népies nevén : Typenschein ) kell , hanem a két forgalmi , olyan zöldes-sárgás kartonlap ( népies nevén : kutyanyelv ) .
Microcar mc1 lombardini ldw502 es motor,5km megtétele után35km/h sebességgel haladok és a műszerfalon a fütés nyiláson jön be a édes gőz .Mi lehet forr a hütőfolyadék?Mitöl?Mi lehet a hiba? Köszönöm
A kétszemélyes használattal nincs gond, ha már elmúltál 17 éves megteheted :-) ez a jogszabáj.Más fórumon is olvastam hozzászólásaidat, így ez a korhatár nem rólad szól,de ez is egy imfó.Az aixamomat már vizsgáztatva vettem, de sokat dolgoztam rajta,hogy rendesen működjön.A vételnél a variátor tárcsákat nézd meg legelőször, ez olyan mint az autónál a kettőstömegű lendkerék, ha sz@r nagyon sokba kerül:-(
ezt itt venném magyarországon! csak a tulaj azt mondja, hogy elég, ha írunk adás-vételit, mint a kismotoroknál. szerintem nem elég, de nem tudom igazán... rendszámoztatni szerretném 2 személyes használattal.
nézegetem a kínálatot, de egyet sem láttam még ilyet. ráadásul nem tetszik mindegyik fajta karosszériájú és utasterű. a mikrocar virago ami eddig megfogott igazán. ha abban lenne dci az lehet bejönne. de mi az a dci?disel, cammon interculer?