Köszi a tippet, a nagy meleg és a sok eső miatt most jutottam el oda, hogy kipróbáljam a riasztó bekötést. Próbaképpen a söntről megtápláltam a riasztót (krokodillcsipesszel), működik, de a köztponti zárat és az ablakokat nem vezérli. Kimértem, testre húzza a kimeneteket a megadott ideig, úgyhogy valami más gubanc lehet, a riasztó minden funkciója működni lásztik. Sajnos a vezetékek eltűnnek a kábelkorbács mellett, inkább elviszem egy sokat látott autóvillamosságishoz.
Köszi, bár visszaolvasgattam régebbi írásokat, volt ahol aksi saru biztosabb rögzítést is megejtettek, de amit írtál az sokkal valószínűbb, de talán még lesz hozzászóló.
Ismételten egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Már jó ideje egy probléma jelentkezik az autómmal. Amikor egy normás sebesség után le kell lassítani a tempot. nem egy alkalommal előfordult, hogy leállt az autó. Mi okozhatja ezt az problémát? Előre is köszönöm a segítő válaszokat.
A kérdésem az lenne hogy a külső visszapillantó borítását valaki bontotta már meg? Xsara II. Szeretném lefújatni de nem szívesen hagyom ott a autó csak azért. Valami útmutatást tudnátok adni esetleg?
Én is szeretnék nagy köszönetet mondani neked és TrOn fórumtársnak.
Nekiálltam a leírás szerint mert nekem is állandóan lesüllyedt az ülésem mikor be ültem. Az állítókar nálam fix volt (legalábbis nekem annak tűnt) ezért nem nagyon bíztam a sikerben. De aztán mikor le vettem a takaró borítást kiderült hogy csak egy csavar van a helyén az is laza. A másik meg sem volt. Pótoltam, összeraktam, kipróbáltam, és örültem. Valóban ég és föld a különbség.
....ami a legalacsonyabban van és a legtöbb köze van hozzá az KAT utáni lambda szonda ... ha szerencséd van kiszárad és működik tovább , ha nincs ..csere....
Szia! Bármilyen csatlakozó lehet szerintem, ha belegondolsz és a kerék feléig ér a víz akkor a motorod már majdnem vízben áll... Pláne, hogyha 30-al átúsztatod egy ilyen tócsán. Sőt, akár a légbeszívó nyílásnál is fröcskölődhetett be víz, én azt is megnézném, kiszárítanám... Ha vizes akkor a légszűrő egyből kukás.
Üdv! Tanácsot kérnék: 99-es Xsara 1.6, 8v autómnak mióta megvan elég gyenge az elején a lengéscsillapítás a rugókkal egyetemben, így olyan kissé imbolygó az egész. Az lenne a kérdésem, hogy színkód alapján melyik lenne esetleg erősebb rugó ebbe (kombié, VTS-é, valamilyen dízelé), vagy a kettes Xsaráé kompatibilis-e, akár lengéscsillapítóstól? Ha igen, akkor az egészet cserélném a csonkállványba beletéve a komplett rugó-lengéscsillapító szettet.
Ha valakinek segítség lehet korábbi Antipollution faulthoz annyi hogy munkából hazafelé és másnap munkába menet már nem jött elő a hibajelzés. Egyelőre nem viszem szervízbe csak ha folyamatos lesz a jelzés. Okoskodva az fordult meg a fejemben hogy a cserére szoruló hátsó dobom okozhatta talán, esetleg valami elzáródás, rohadó rész tömítette talán(?) . Na mindegy most várakozó állásponton vagyok. A hátsó dobom már úgyis nagyon csereérett, ha nem is jön elő újra, azt mindenképp cseréltetem.
A külső fékerőszabályzóval nem tudom, hogy hogyan viselkedne a tárcsás rendszer hátul, de egy próbát megér. Fékcsövezni lehet, hogy kelleni fog a hátsó nyergeknél majd.
Mert ha az, akkor másik ABS jeladó is kellhet a tárcsás hídhoz. Nem 100%, csak valószínű.
Ezen kívül meg kell nézni, hogy hogyan van megoldva a hátsó fékerőszabályozás a tiéden, mert a tárcsásokon egy patron van benne a fékcsőben, a dobosokon meg vagy beépített van a hátsó munkahengerekben vagy külső, mechanikus fékerőszabályzó van.