Citroen Xsara I. Coupe VTS 2.0 16V 167LE Motort keresek (Alvázszám: VF7N6RFSF361*****) motorkóddal. Ha valakinek van vagy tudja hol lehet hozzájutni egyhez kérem jelezze! Köszönöm.
Az enyám beázott egy kisebb balaton méretű pocsolyában és "hajtókar problémák" akadtak... Érdemes egyben kicserélni vagy elég javítani szerintetek? Köszi.
vagyis annyi kiegészítést fűznik az előbbi hozzászólásomhoz, hogy nem tudom mekkora pontosan a gyári méret, mikor hozzám került már biztos ilyen gumi vot rajta
ugye a gyári méret az 205/55 r15, de mi más jó még
a váltóméret számoló szerint a 195/60 r15 is megfelelő
a régi gumijaim sajnos már 12 évesek és elkezdtek nyikorogni meg csúszni, cserélnem kell ,de ezzel a kocsival csak évi 5ezret megyek (max., lehet még kevesebbet), ezért csak egy szett használt téli gumit fogok venni és ktg hatékonyságból megtartom az eredeti r15 felniket is
205/55 ből viszont elég kicsi a választék a használtpiacon
szóval csak 195/60 vagy más is?
(vagy ha valakinek van eladó téligumi szettje akkor az érdekel, de csak akkor ha 2011 vagy utána gyártották)
Szia! nálam ugyanezt csinálta, melyet először azzal orvosoltam, hogy a zárat átprogramoztam (kézikönyvben leírtak szerint), hogy csak távirányítóról nyílhasson a hátsó ajtó, majd mikor volt rá időm, akkor a kapcsolót kellett kiszednem, és a benne lévő rugót erősebbre cserélnem. Azóta (2 éve) jól működik. Nem nagy feladat, 30 perc alatt orvosolható.
Köszi a tippet, a nagy meleg és a sok eső miatt most jutottam el oda, hogy kipróbáljam a riasztó bekötést. Próbaképpen a söntről megtápláltam a riasztót (krokodillcsipesszel), működik, de a köztponti zárat és az ablakokat nem vezérli. Kimértem, testre húzza a kimeneteket a megadott ideig, úgyhogy valami más gubanc lehet, a riasztó minden funkciója működni lásztik. Sajnos a vezetékek eltűnnek a kábelkorbács mellett, inkább elviszem egy sokat látott autóvillamosságishoz.
Köszi, bár visszaolvasgattam régebbi írásokat, volt ahol aksi saru biztosabb rögzítést is megejtettek, de amit írtál az sokkal valószínűbb, de talán még lesz hozzászóló.
Ismételten egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Már jó ideje egy probléma jelentkezik az autómmal. Amikor egy normás sebesség után le kell lassítani a tempot. nem egy alkalommal előfordult, hogy leállt az autó. Mi okozhatja ezt az problémát? Előre is köszönöm a segítő válaszokat.
A kérdésem az lenne hogy a külső visszapillantó borítását valaki bontotta már meg? Xsara II. Szeretném lefújatni de nem szívesen hagyom ott a autó csak azért. Valami útmutatást tudnátok adni esetleg?
Én is szeretnék nagy köszönetet mondani neked és TrOn fórumtársnak.
Nekiálltam a leírás szerint mert nekem is állandóan lesüllyedt az ülésem mikor be ültem. Az állítókar nálam fix volt (legalábbis nekem annak tűnt) ezért nem nagyon bíztam a sikerben. De aztán mikor le vettem a takaró borítást kiderült hogy csak egy csavar van a helyén az is laza. A másik meg sem volt. Pótoltam, összeraktam, kipróbáltam, és örültem. Valóban ég és föld a különbség.