A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Jó hogy mondod! Én is láttam, csak néztem, olyan volt mint ami 2007-ben itt járt nálunk, az egyszerű csuklós változat ami Budát járta, azt hiszem 11-es! o.O
Hungária körúton ment Árpád híd felé 6 körül, csuklós, skyblue, vadi újnak nézett ki. Elsőre azt hittem, hogy egy Citaro2, de nem az volt és nem is valamelyik BKV-s VanHool, mert azoknál modernebb kinézete volt. Az elején a tetőn olyasmi burkolat volt, mint a VanHoolokon, mögötte a tetőn valami gépészeti berendezés volt takarás nélkül (gáz vagy elektromos hajtás, vagy kipufogó) Ezen kívül volt még a tetőn két utastéri légkondi.
A GTFS - be kerültek fe új menetrendek júniustól . A 85 - 85E - ből még kerül át szám Cinkotára . Délpestnek csak 3-4 száma marad H-P az is 280 , volvót csak Cinkota ad majd . Szombat és vasárnap meg csak volvó lesz ha jól emlékszem 4-6 és 2-5 arányban Cinkota javára .
én pont most kerestem pár menetrendet, kellett pár perc mire lenyugodtam a bkk menetrendi oldalának használatától... évtizedekig az induló végállomástól lehetett megtekinteni a menetrendet, most meg a másik végállomásra kell kattintani, és azon belül az induló megállóra, végállomásra. ez így szerintem hülyeség.
Nézem a BKK új menetrendi oldalát. Változott, előnyére is, meg hátrányára is, de nem ezért írok. Hanem mert kérdezném, hogy eltűntek a garázsmeneti járatok a hivatalos menetrendből (85G, 151G, 173G). Ez szándékos, vagy véletlen? Látom azt is, hogy a 109-es járat emlékét is őrzik még.
Mikor Lacus említette a külsős javítást, a Lantára gondoltam. Abszoút meglepett a Kamion (annak ellenére, hogy a közelmúltban több kocsi is járt ott Óbudáról).
A 412-es ben a hátad mögött van a mikrofon, és a futár kijelzőét úgy helyezték el, hogy a jobboldali szélvédőt csak tornamutatvánnyal lehet letakarítani belülről, de hát minek akarok kilátni, meg a tükőrbe látni valamit.